Annons
Annons

Vikt/träning

Gå ner i vikt, dieter, träning och hälsa. Kostråd och bantningstips. Här kan du dela med dig av dina bästa tips!

Annons
Annons

Vikt/träning

Svar
Senaste inlägg

• Efedrin från www.medicinshopen.com
    Är det någon som beställt Efedrin från medicinshopen.com? Funkar de verkligen? Får man det man beställt?
    2 svar / 507 visningar
    Skrivet av: katja / dec 30 2011
  • Vilken soppa?
    Hej! Jag undrar om det är någon av er som har testat lågkalorisoppor som man kan äta under några veckor för att gå ner i vikt. Har ni i så fall tips p...
    3 svar / 771 visningar
    Skrivet av: Cilla / maj 18 2012
  • Medeverkande till ny dokumntär serie på Tv3 sökes
    Tillhör du gruppen som har drabbats av fetma? Har du under en längre tid gått runt och haft tankar kring din livssituation och undrat hur du skulle k...
    0 svar / 179 visningar
    Skrivet av: Lotta Ingmarsson / jul 11 2011
  • Så här skall jag försöka komma i form
    Är ganska trött på min jojo bantning ram och tillbaka. Så nu skall jag göra eller börjat min resa Ones in the lifetime med Xtravaganza. Någon som p...
    2 svar / 336 visningar
    Skrivet av: Jennie / mar 30 2012
  • Personlig tränare!
    Är det någon som haft en personlig tränare? Jag har skaffat en som jag tänkt, att hjälpa mig att komma igång att träna och få upp flåset bättre och få...
    1 svar / 158 visningar
    Skrivet av: Lukie / jun 28 2011
  • Upp i vikt med P-stav?
    Jag har haft p-stav i fyra år och är något överviktig. Kan det vara svårt att gå ner i vikt om man har p-stav?
    0 svar / 236 visningar
    Skrivet av: Lilla jag / mar 19 2011
  • apotek24.co.uk
    Är det nån som beställt från www.apotek24.co.uk Mvh Linda
    4 svar / 559 visningar
    Skrivet av: Adelina / okt 31 2011
  • TV-Inspelning söker deltagare
    Vi söker nu män och kvinnor som är extremt överviktiga alternativt underviktiga till en TV-Inspelning. Ni skall ha ett BMI som visar på över- eller un...
    1 svar / 230 visningar
    Skrivet av: Julia Limerick / aug 31 2011
  • Träningskompisar i Jönköping
    Friskvårdsintreserad tjej på 42 år söker nya vänninor i Jönköping som gärna träffas över en långpromenad, powerwalk eller stavgång. vill du springa vå...
    0 svar / 112 visningar
    Skrivet av: tina / feb 28 2011
  • Tjocka är lata människor
    Jag ser på mitt jobb att alla tjocka tar alltid hissen och går aldrig uppför några trappor inte undra på att de är tjocka. Man kan faktiskt göra något...
    6 svar / 329 visningar
    Skrivet av: Anneli / jul 07 2011
  • Vanlig att gå upp när man börjar träna???
    Hej, jag är snart 31 år gammal, 1.70 och väger just nu 65kg. Jag trivs när jag väger mellan 60 och 62kg, så jag skulle vilja gå ner ett par kilo. Jag ...
    6 svar / 1317 visningar
    Skrivet av: Muriel / mar 26 2012
  • Väger alldeles för mycket...
    Hejsan! Jag är en tjej på 17 år, snart 18, som har ett STORT problem. Jag är nämligen väldigt överviktig. Är ca. 158-159 cm kort och väger runt 10...
    3 svar / 192 visningar
    Skrivet av: potensapoteket.net / apr 08 2011
  • Aldrig nöjd...
    Jag har alltid, innan jag fått barn, haft den sk perfekta kroppen. Men nu, efter 2 barn känner jag att jag inte blir nöjd med mig själv hur lite jag ä...
    3 svar / 198 visningar
    Skrivet av: Gullan / feb 09 2012
  • aneroxia
    när jag svalde den sista tuggan, valde jag att avstå från livet. När jag sökte efter svar, fanns där inget givet. Jag märkte att jag var sma...
    0 svar / 109 visningar
    Skrivet av: http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se / nov 30 2010
  • Visar mig i underkläderna
    Jag har kämpat med min vikt i massor med år! Jag har kämpat med mitt sjuka sätt att äta i lika många år! Jag har bantat, gått på dieter, tränat, haft ...
    0 svar / 135 visningar
    Skrivet av: Joline / okt 27 2010
  • Hungrig hela tiden trots att jag äter
    Hej! Jag har ett problem som jag länge har tragglat på, jag tränar ganska många gånger i veckan och ibland kan det bli 2 pass om dagen. Oftast har ...
    2 svar / 928 visningar
    Skrivet av: www.perfektionista.se / jan 06 2011
  • Zumba?
    Någon som testat zumba? Är det roligt? Behöver man ha bra koordination? Är det bra träning?
    1 svar / 174 visningar
    Skrivet av: ulrika / okt 29 2010
  • Slimex.nu ??
    Är det någon som beställt slimex från www.slimex.nu? Mia
    8 svar / 492 visningar
    Skrivet av: Maria / feb 07 2011
  • tjock??
    hej är en tjej som har problem. Jag tränar ganska så mycket men ändå rör sig inte vikten någonstans. Har för säg fem sex år sedan en vikt på en 70 kg...
    6 svar / 216 visningar
    Skrivet av: Din coach / jan 07 2011
  • tjock??
    hej är en tjej som har problem. Jag tränar ganska så mycket men ändå rör sig inte vikten någonstans. Har för säg fem sex år sedan en vikt på en 70 kg...
    0 svar / 99 visningar
    Skrivet av: Träningsnarkomanen / sep 08 2010
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Damrummets mest kommenterade

FR 15 JUNI 2007
Kär i två män
Mia