Annons
Annons

Tv-snack

Marie

Svenska Hollywoodfruar

Nu sätter Svenska Hollywoodfruar igång igen! Maria, Anna, Päivi, Suzanne och Lena ska dela med sig av sin vardag i lyx och glamour. Men vi får även se baksidorna av rikedomen och kändisskapet. Kommer du följa serien, eller har du tröttnat på blonda lyxfruar?
0 röst(er)
Annons
Annons

Svar

1. Anna

Patetisk kärring

Anna Anka tycker att de nya Hollywood fruarna är "patetiska kärringar". Ska hon säga?!
    Skrivet: 9 mars 2010
    0 röst(er)
  2. Ulla

Inte en chans

Jag kommer att följa de nya Hollywoodfruarna, men bara om någon sätter en pistol mot min tinning och tvingar mig. Tror inte att årets upplaga får samma genomslag som förra året. Då fick vi "ank-kvoten" fylld. Säkert kommer någon av de nya fruarna att bli en "ny Anna Anka", men den här gången kommer vi inte att låta oss chockeras och provoceras i samma grad som förra året. Eftersom vi redan har sett det en gång. Intresset för glammiga, spåniga bimbos med jättelika shoppingkassor och färska operationsärr avtar förhoppningsvis redan medan jag skriver detta.
    0 röst(er)
  3. Mysan

Instämmer

anna anka är riktigt bitter. Vad vinner hon på att snacka skit om de andra?
    Maria Montazami är bäst - älskar hennes tofsar! och så verkar hon snäll och lite oskyldig...
    0 röst(er)
  4. kakan

opps

Maria Montazami menade jag, inte Monica...kakan
    0 röst(er)
  5. Maria

Hollywood fruarna...

Självklart ska jag följa hollywood fruarna,,,tycker det e hur kul som helst att fälja deras patetiska liv i rikedom som de har. Den ena värre än den andra. Fast Maria Montezami är ju den som helt klart är mest naturlig å " normal"... Lite tråkigt dock att Anna Anka har försvunnit för det e så kul att höra hennes idiotiska kommentarer, å falskhet...ljuger gör hon ju typ om allt hon säger...

Tror att det inte bara jag som tycker det e helkul att se dessa damer i Hollywood,,,men det e få som vågar erkänna...
    0 röst(er)
  6. Nyköpingsfru

Svenska hollywoodfruar!

Ja, vad ska man säga. Den ena är värre än den andra. Om värden i livet stavas konstgjorda kroppar och antal tofsar så är jag otroligt glad att vara en svensk nyköpingsfru! Jag satt och tittade på programet och undrade hur det kommer sig att mer pengar innebär mindre intelligens. Och vad skulle man säga om två män i 50-årsåldern "castade" 18-åriga flickor till att servera på ett party, där de uttagna i huvudsak skulle vara unga, sexiga och ha en vacker kropp!? Pinsamt!
    0 röst(er)
  7. Mia

Vilken bitter Anna Anka - tragiskt

Men annars tycker Jag att det är jättekul program. Den enda som är annorlunda och inte gift sig rikt är ju Maria Montazami. Hon verkar mest "normal".
    Anna anka tycker jag gjorde bort sig rejält, jag menar att sitta och ge oss svenska kvinnor tips om hur vi behåller våra män förra säsongen och nu håller på och skilja sig och snackar så mycket pinsamt om sitt ex, hon är så himla bitter. Oklassigt och bete sig så.
    Skrivet: 10 mars 2010
    0 röst(er)
  8. Hedda

Damerna

Inför den nya säsongen kan jag tycka att Suzanne är den vettiga trots allt. Hon är den som har lite i flätan trots allt. De andra är bara slätstrukna... Ja ni vet vad.Skäms på något sätt när jag ser dem. Men problemet kanske ligger hos mig vad vet jag....
    Tycker ändå på något sätt att de är lite festliga i sin enfald
    Skrivet: 15 mars 2010
    0 röst(er)
  9. Hemmafrun

Urskön fru....

Maria Montezami är en jätteskön och läcker Hollywoodfru! Hennes släpande tal och lite lustiga kommentarer är väldigt underhållande. Att hon gillar sina läppstift gör ju det hela mera kul.
    Jag får inte intrycket av att hon är en diva direkt.

De övriga damerna i programmet är riktigt läskiga och inte heller särskilt snygga.

Skrivet: 17 mars 2010
    0 röst(er)
  10. Åsa

alla är de lika

amerikanarna har ytterligare ett skäl att uttrycka sig om lätta svenskor, vilket dom är. Men hemma är vi inte mycket bättre förutom att vi har mindre pengar.
    Skrivet: 1 maj 2010
    0 röst(er)
  11. Elin

Love 'em!

Älskar Svenska Hollywoodfruar! Även denna säsong var suberp!
    Skrivet: 21 maj 2010
    0 röst(er)
  12. alicia

hollywoodfruar

nej jag har absulut inte trötnat jag älskar det jag tycker att alla danska och norska hollywoodfruarna var jätte tråkiga har saknat maria jätte mycket ska bli jätte kul att se den nya sesången<3
    Skrivet: 30 augusti 2010
    0 röst(er)
  13. ÅåååÅÅååÅÅÅåååååå

Nä, jag ska ha sex istället

Min man sa att jag borde gifta mig med Bill Clinton, fyyy vad äckligt, jag skulle aldrig göra något sådant, men sex med min egen man går bra, inte har jag tid med amerikabrudarna, men jag ska träna mer. Jag tror nog jag är vackrare än dem, det tycker jag många svenska tjejer är också. Lyxkläder hittar man också på loppmarknader, hihi, fast utan är nog bäst. jag vet jag är en fånig bimbo som knappt kan stava moneymakingmashine shine shine bang med E-type.....haaa gotcha. Hollywodstjärnor som blir old bagabones med plastbröst wow ufff. Godnatt, Icanfuckyoufifteenkilolighter sa utlänningar åt min kompis när hon var 12 år gammal, vem vill ha såna pösmagar!!!!!!!!!!!. förfan 12 år och fet vad tänker fyllon med, jo de skruvar av huvudet och skruvar på kuken ser det ut som. let´s oogle at the old bag of bones, and get wrinkled in the process. Lev livet istället. Man blir löshudig av att titta på TV, visste ni det? Man blir stirrig, får gråstarr och rynkor i pannan och kring ögonen och gäddhäng och fettvalkar på magen och åderbrock på benen och celluliter under armarna.
    Nej ut och träna ska jag. Dessutom så har vi inte ens TV, tidningar, våg eller en trovärdig spegel eller hel bil. Man slipper bekymmer då och får mer tid att ha sex och känna sig sexigare än TV tittarna när man blir gammal. Jag ÄLSKAR att sjunga, det gör mig och hela familjen lycklig.
    Skrivet: 30 augusti 2010
    0 röst(er)
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Damrummets mest kommenterade

FR 15 JUNI 2007
Kär i två män
Mia