Åh, jag är så himla förbannad! Jag har jobbat skift i 7 år, men det senaste året har jag mått sämre och sämre av nattskiften. Huvudvärk och sömnproblem har nästan knäckt mig. Fick hjälp under en period så jag bara jobbade dag och då började jag må bra igen. Sen har jag provat att gå natt nu i maj, men nu är jag inne i samma skit igen. Vaknar med migrän, kan inte vända tillbaka dygnet hur jag än beter mig... Orkar inte mer! Ringde till företagshälsovården för att bli sjukskriven, men hon svarar mig att det tänker hon minsann inte göra. Hon sa åt mig att jag borde söka andra jobb. Men vad fan tror kärringen att jag gör då??? Hon sa även att jag borde säga upp mig!!!!! Ett under att jag inte bad henne fara och flyga. Jag vill jobba, jag hatar att gå hemma, men eftersom det inte finns några dagtjänster över på mitt jobb så sitter jag i en rävsax. Hur som helst, ska gå till hälsocentralens läkare snart, så vi får väl se vad dom säger.

Ska det vara så här? Ska man behöva dö innan det är färdigt? Det verkar som att man ska vara helt jävla frisk eller död, då funkar allt, men blir man sjuk då jävlar alltså... Någon som varit med om något liknande?