Annons
Annons

Relationskriser

Marica

Sexsms

Har en längre tid känt på mig att min kille har något "fuffens" för sig via FB och via sms. Han har vid tidigare tillfällen skickat "heta" mail till andra kvinnor via FB, vilket jag har upptäckt när han somnat från sin dator. Igår upptäckte jag att han messar med en annan kvinna som han är "vän" med på FB- de har skickat anspelningar på sex till varandra, att de ska dela varandras sköna och spännande fantasier etc. Hon har även ringt till honom vid minst 2 tillfällen.
Jag gav honom en chans att vara ärlig men han ljuger mig rätt i ansiktet och säger att han gör som han vill. Berättade då för honom att jag vet om hans kontakt med den andra kvinnan och han blev förbannad på mig och hotade med polisanmälan mot mig, så nu går jag och är skiträdd för det. Samtidigt har jag bestämt mig för att nu räcker det! Jag har fått nog av hans ständiga återkommande "affärer" med andra kvinnor. Det har tagit mig 8 år att fatta beslutet men "bättre sent än aldrig".
607 röst(er)
Annons
Annons

Svar

1. Marre

Sv: Sexsms

Du gör rätt som struntar i honom. Världen är full av män, varför hålla fast vid en som sviker dig gång på gång? Ja, bättre sent än aldrig, det är en process att bestämma sig...
    Skrivet: 11 februari 2012
    19 röst(er)
  2. pia

Du är värd så mycket bättre, en man som visar dig respekt. Lycka till. Skickar en massa styrka till dig.
    Skrivet: 11 februari 2012
    2 röst(er)
  3. Tjej

Lämna honom så fort du kan, han kan inte både ha kakan o äta den, det finns andra killar för dig, du är värd nåt bättre, kramar!!!
    Skrivet: 12 februari 2012
    3 röst(er)
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Damrummets mest kommenterade

FR 15 JUNI 2007
Kär i två män
Mia