Annons
Annons

Relationer

Theresa Westermark, webbredaktör

Vad tycker du om Alla hjärtans dag?

Alla hjärtans dag. En dag att älska. Eller hata.
Bästa dagen på hela året? Eller den värsta dagen som finns? Vad tycker du? Och hur firar du?

Berätta om din relation till Alla hjärtans dag!
0 röst(er)
Annons
Annons

Svar

1. Liza

Sv: Vad tycker du om Alla hjärtans dag?

Alla hjärtans dag kan vara en fin dag, då man påminns att vårda och visa sin kära hur mycket han /hon betyder! Men att "köpa" sig till detta känns helt galet!!Mer öppna känslor och glädje till förhållanden!
    Skrivet: 9 februari 2012
    0 röst(er)
  2. Micke

En romantisk dag, men samtidigt är jag skeptisk.

En enkel och spontan post-it lapp med ett självskrivet kärleksbudskap, en regnig eftermiddag i oktober berör mig mycket mer än något jag kan tänkas få till alla hjärtans dag.

Det hela är lite för tillrättalagt och kommersiellt för att riktigt falla mig i smaken...
    Skrivet: 9 februari 2012
    0 röst(er)
  3. lena ;)

Klart en dag som Alla hjärtans dag ska firas :)
    Gärna äta ngt gott och mysa med sin käresta ;)
    Skrivet: 10 februari 2012
    5 röst(er)
  4. Blondie

Jag tycker det är en kul o gullig sed så länge man håller det inom rimliga gränser. Nån liten sak till barnen vid middagen o lite extra god middag o dessert, det räcker. Att uppmärksamma dom som står nära, i den stressade tillvaro många lever i glöms det bort i vardagen.
    Skrivet: 13 februari 2012
    0 röst(er)
  5. Jessica

okej så här tycker jag om denna jävligt udda dagen, varför ska det finnas en dag om året då du ska visa din kärlek till den du känner extra för? en dag ska inte behöva påminna dig eller säga till dig när du ska göra det, just do it. känns som denna dagen kommer det finnas massa kärlek runt om i världen sen dagen efter är det en helt normal dag igen.... jag förstår inte riktigt. man ska ju inte älska nån "mer" för att en snubbe säger det. du ska älska folk lika mycket varje dag FINNS INGEN LOGIK ALLS I DETTA!!!!!!!!!!!
    Skrivet: 14 februari 2012
    0 röst(er)
  6. Madrusk

inget att göra med alla hjärtans dag men jag sökte utan att finna, ett sätt att kontakte redaktionen eller forumet och hittade inget.... forumets regler som det talas om eller forum hjälpen hitter jag inte heller. skulle så gärna vilja att forumet blev "som förr" då man gladeligen kunde hoppa in varje dag och "prata".
    jag förstår inte hur det är sorterat ens en gång....
    Kär i 2 män t.ex som kommenterats senast i början på februari finns inte ens med på 1a sidan av inlägg utan mitt ibland inlägg från förra sommaren...de sist kommenterade inläggen borde väl finnas först i listan som förr ??? för att nu hitta det måste jag använda sökfunktionen. innan fanns det också en rubrik som hette sex och relationer den försvann också tydligen och alla trådar som fanns där med den...
    det är så trist att det blivit så röraigt, många varav jag har påpekat det flera gånger men inget händer och man kan inte längre kontakta er...väldig väldigt synd...
    Skrivet: 14 februari 2012
    1 röst(er)
  7. Suss

Jag tycker det är fint. Brukar göra hjärtformade mackor etc till mina barn. Lever ihop med en totalt oromanisk man och jag får ALDRIG något. Så igen skär det lite extra i hjärtat när man ser andra som får blommor,choklad, smycken. jag får varken alla hjärtansdag present, födelsedagspresent eller julklapp. saknar omtanken. Och på så vis är dessa dagar tunga för jag hoppas varje år, men blir alltid lika besviken....
    Skrivet: 15 februari 2012
    0 röst(er)
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Damrummets mest kommenterade

FR 15 JUNI 2007
Kär i två män
Mia