ANNONS

Tele6

Hej!

Här finns en kille i Nyköping på 40 år som älskar sex och gärna Tele6. Har börjat annonsera om Tele6.Finns det fler som har det jag? Har annoserat i 2 veckor och NOLL svar. Finns det en tjejannons så är det direkt 200 svar från killar. Borde finnas många tjejer/Qvonnor därute som känner som jag..eller?

Ktam

Marcus

Nås på hejsan70@hotmail.se om Du inte vill svara här.

Kommentarer

Jag vet inte hur andra tjejer känner & funkar, jag kan bara svara för mig själv. Nu råkar jag vara gift, och är av den anledningen inte intresserad av att ha sex med andra killar. Men även om jag vore singel så skulle jag inte nappa. Telefonsex har aldrig verkat det minsta lockande, att jag och en vilt främmande kille skulle säga sexiga saker till varann i telefon skulle bara kännas löjligt. Jag är helt övertygad om att jag inte skulle gå igång på att höra dig stöna i luren, tyvärr... Men det finns säkert andra tjejer som gillar sånt.

Det är få tjejer och kvinnor som tänder på telesex med okända män om jag ska vara ärlig.Höra en okänd karl stöna är inte speciellt tändande,Jag personligen tänder inte på sådant.Känns omoget verkligen

Hej igen!

Tänk vad olika vi är. Jag använder telefonen mycket i mitt jobb. Jag fantiserar ofta om de kvinnor jag pratar med och som jag inte har en aning om vem det är. Det piffar till vardagen.

Men 2 människor som har det skönt på telefon är upphetsande. Sen kan jag ju hålla med om att sex IRl är än mer skönt!

Finns på: hejsan70@hotmail.se

Marcus

Herregud, att du inte ger dig. Har en känsla av att du är exakt samma kille som sökte folk för telefonsex här för ett tag sen. Är det så svårt att fatta att det här är fel forum?

ANNONS
ANNONS
ANNONS