Annons
Annons

Relationer

Undrande tjej

Tar ni bort hår i rumpan?

Har under en tid varit med på en "sexsida" på internet. Alltså som ett slags forum där man kan lägga ut bilder och filmer på sig själv och söka sexkontakter, tex. en kk, en extra tjej/kille till trekant, partnerbyte mm.

Jag har sett att nästan alla "vanliga" tjejer som lägger ut bilder/filmer på sitt underliv är HELT rakade, både runt om i vaginan/rumpan. Är det så att tjejer börjar raka sig precis överallt, t.o.m i rumpan????

Även många killar där på den sidan är HELT rakade..

Så är det vanligt? Gör ni också så??

Sen undrar jag en grej till, har ni sex under eran mens?
Jag tycker inte att det är en stor grej men min kille gillar det tyvärr inte..
Vad tycker ni, är det okej eller snuskigt?
1 röst(er)
Annons
Annons

Svar

1. Tia

Nej, gud, nej

Nej, rakar mig absolut inte i rumpan. Rakar mig nästan aldrig i underlivet, det bara kliar och jag känner mig som en liten flicka. Håret är där av en andledning!

Sex under mens.. hmm, jag tycker att det är okey. Men kanske inte under de första mest blodiga dagarna. Men oralsx är absolut no, no.
    Skrivet: 18 augusti 2008
    0 röst(er)
  2. len

Vaxning

Jag vaxar mig på salong i hela underlivet och i rumpan men jag lämnar en liten sträng framtill. Tidigare har jag känt mig ful och hårig och haft svårt att ta emot oralsex, men sedan jag började vaxa mig för ett halvår sedan har jag börjat tycka om mitt underliv och kan njuta av sex på ett annat sätt än tidigare. Fördelnmed vaxning är att utväxten blir mjuk och len och att huden blir minder irriterad (om man gör det hos någon som kan sin sak). Nackdelen är att det gör ont, åtminstone första gången, och att det kostar. För mig har det varit väl värt smärtan och kostnden.
    Skrivet: 18 augusti 2008
    1 röst(er)
  3. vera

nää

gå ur sexxidan. skaffa en hobby.
    Skrivet: 20 augusti 2008
    0 röst(er)
  4. En rakad

Hej!

Jo jag rakar mig överallt. Jag tror det är ganska vanligt nu. Tycker dock det är ganska jobbigt, måste raka hela tiden för jag har mycket hårväxt. Jag funderar på att vaxa men det är ju ganska dyrt och man vill ju göra det regelbundet. Jag funderar om man kan använda en sån där epilator eller vad det heter, en apparat som rycker håret. Att rycka på vaginan där man har mest hår och sedan raka inne i vaginan och i rumpan där det mest intima delarna sitter. Då blir det inte lika mycket att raka varje gång och det växer inte ut lika snabbt där det är störst yta och sticks mycket. Vad tror ni? Är det nån som provat eller har en åsikt om saken?
    Jag tycker man kan ha sex vid mens, men kanske inte de värsta blodar dagarna. Men som sagt, det är en del killar som inte gillar det.
    Skrivet: 20 augusti 2008
    0 röst(er)
  5. pellen

3ry45u

jag kan säga att det är ett big no-no att vara orakad bland unga idag. jag känner nog inte en kille som inte tycker det är äckligt med orakat, kan ju meddela att jag är 15 år då hoho
    Skrivet: 26 augusti 2008
    0 röst(er)
  6. ??????

Va??

Helt allvarligt, finns det folk som rakar sig i röven??
    Skrivet: 8 september 2008
    0 röst(er)
  7. Smilla

Suck....

Men seriöst, skaffa er ett liv. Och en sexpartner som inte pallar hår i underlivet - vilket faktiskt är naturligt! - är verkligen inget att ha. Stackars unga tjejer som tror att det är ett måste. Jag lider med er.
    Skrivet: 8 september 2008
    0 röst(er)
  8. Tina

Offer för hårmodet o nöjd

Jag är 36 år gammal. Jag har en frisyr på huvudet, jag plockar mina ögonbryn, tar bort hår som syns inne i näsan, jag rakar mina ben och armhålor. Jag rakar mitt kön och sparar där endast en "sträng" framtill som jag oxå ansar. Och JA jag rakar röven:)!
    Skrivet: 10 september 2008
    0 röst(er)
  9. Linda

NEJ!

Nej, verkligen inte. Visste inte ens att jag hade hår i rumpan - det ser man ju iaf inte själv så åtminstone jag tänker inte på det! Jag har aldrig ens tänkt tanken att raka mej där. Varför?

Att ha sex under mens är väl upp till var och en, men själv har jag svårt för att förstå hur man kan gilla att ha det. Dessutom måste det ju bli väldigt kladdigt och förstörda lakan. Inte så trevligt och ganska pinsamt skulle nog jag tycka...
    Skrivet: 12 september 2008
    0 röst(er)
  10. Fröken

"Alla andra"

Uppfattningar som att "alla andra" rakar sig helt beror nog helt på med vilka kvinnor man råkar se och umgås med.
    Jag är 25, och när jag snackar med mina kompisar är de flesta överens om att allt färre verkar raka bort allt. Det känns som om helrakat-trenden peakade för tio år sedan, samtidigt som string-trenden. Jag tränar på ett innerstads-ställe i Göteborg där ganska många unga tjejer går. I duschen där är det kanske fem procent som är helrakade och kanske 10 procent som inte rakar sig alls (ja, jag har funderat på detta ;-)). De flesta tar bort bikinilinjen och lite till. När jag gick gymnasiet i slutet av 90-talet var kanske hälften av tjejerna helrakade och bara någon enstaka hade allt hår kvar. Då tyckte jag också att det var konstigt att inte raka av sig det mesta. Nu skulle jag känna mig naken om jag tog bort allt eller nästan allt. För mig tror jag det har varit en mognadsprocess, från att tycka att det var äckligt med orakat, till att känna mig bekväm som jag är nu (menar INTE att det är omoget att vara helrakad).
    Så jag vet inte. Tror inte att man ska fästa sig så mycket vid hur andra gör, huvudsaken är att man trivs själv.
    0 röst(er)
  11. Rakat

Rakat

Jag skulle inte vara bekväm i att inte vara rakad.. Sexigt att bli tagen bakifrån och ha en hårig röv, usch!
    2 röst(er)
  12. Man 30+

FY!

Ha sex med en helrakad kvinna skulle kännas som att ha sex med ett barn.FY!Lite snyggt ansat är sexigt.
    Skrivet: 13 september 2008
    1 röst(er)
  13. Tia

Orakad

Jag är 18 och snackar mycket med andra ungdomar om sådant här. Att påstå att det är ett big no-no bland ungdomar att vara orakad är inte riktigt sant. Själv är jag orakad i hela underlivet och jag har aldrig stött på en kille som har haft problem med det. Faktum är att min nuvarande pojkvän blev jätteledsen då jag skulle överraska han och rakade bort allting. Han tycker att det är oerhört sexigt med full buske. Flera av mina vänner säger samma sak.

Däremot kan jag hålla med om att det är ett big no-no bland unga att ha hår som sticker ut ur badkläderna, så bikinilinjen trimmas nog hos dem flesta.

Men rumpan, herregud. Någon måtta på den här hetsen om rakning måste det väl vara?
    Skrivet: 13 september 2008
    0 röst(er)
  14. bim

Shiit!

Att raka rumpan måste vara det löjligaste jag hört! Det måste ju göra ganska så ont, man är ju känslig där.. och gud va det måste klia också, snyggt att gå och klia sig och hålla på i röven på jobbet haha!! Det kan ju inte vara för sin egen skull man rakar sig i röven, haha skulle ngn verkligen göra det? Nej det är så klart för killarnas skull.. suck!!
    Skrivet: 14 september 2008
    0 röst(er)
  15. Långhåriga fröken

Var och en gör som dem vill!

Själv har jag väldigt långa hårstrån, i sin fulla längd kan dem vara 5 cm!! Jag brukar raka rumpan, eller åtminstone ansa lite, för det känns hygieniskt. Finns det några andra kvinnor därute som också är långhåriga?
    Använd inte epilator i underlivet, fruktansvärt smärtsamt, då är det bättre med vax. Själv använder jag bara rakapparat, eller en bikinitrimmer, det är det absoulut skonsammaste eftersom jag annars får inåtväxta hårstrån med smärtsamma bölder som följd.
    Skrivet: 15 september 2008
    0 röst(er)
  16. Både och alltid eller aldrig

Gör som Du vill!

Hej, undrande tjej!
    Snälla du, gör som Du själv vill och hur du tycker det känns skönt och bäst för Dig! Själv varierar jag mig efter hur mycket jag orkar hålla på och jiddra med det, ibland inget alls och ibland rakar jag bort allt. ALLT! Jag känner mig fräschare helrakad absolut, jag tycker sexet blir bättre. MEN ibland skiter jag i det helt o hållet.Killen gillar mig helrakad men han får ta mig som jag är...sex vid mens, tyvärr inte, killen vägrar. Kan tycka att sexlusten kan vara enorm vid mens..(inte första 2 dagarna när flödet är som störst men sen..). ALLT är OK som Ni båda gillar tillsammans!
    0 röst(er)
  17. Önskar inte hår i maten...

Till Man 30+ Fy...

Hmmm...låter definitivt inte som om du provat....vilket tror du jag gillar bäst - en hårig eller rakad manslem?? Vill absolut inte ha hår i maten....fy va äckligt!! Fundera på den Du!!
    0 röst(er)
  18. 67´an

Spegel..?

Hej! Tycker det kan vara en god idé att ta en titt på hur man ser ut nertill både fram och bak!
    Om man vill att nån ska gå ner på en vill man väl vara så läcker som möjligt i underlivet?
    För mej innebär det att jag rakar allt både fram och bak utom bikinitriangeln,men ibland åker den med.Beror helt på humöret!
    Kliar gör det förstås både här och där vid utväxt,men ett tips är ju att raka sej med raklödder för tjejer,tycker det oljar huden.
    Man kan också smörja in sej med babyolja ett par dagar efteråt,eller pudra med talk,stillar klådan.
    Jag tycker ABSOLUT att sexet blir bättre om jag är rakad.All beröring KÄNNS MYCKET MER och jag tar för mej mer och blir helt enkelt lite vildare!
    Kan inte på stå att min sambo klagar.
    Jag uppskattar självklart att han rakar sej,det gör han självmant för han vill också bli fin och visa vad han har.
    Och nej,det är inte kul att närapå klökas av ett långt hår ner i gommen när man håller på.
    Såå..rakat för mej,tack!

Skrivet: 18 september 2008
    0 röst(er)
  19. Jenna

Brazilian wax...

Jag har stora problem med inåtväxande hårstrån och bölder och det förvärras när jag rakar. Dessutom kliar det ju nåt så vansinnigt! Att raka överallt skulle aldrig funka för mig! Till och med bikinilinjen är besvärlig... trots peeling som annars sägs hjälpa.
    Till mitt bröllop körde jag en brasiliansk vaxning, bort med allt förutm en fartrand där framme. Det enda jag saknade var triangeln, tyckte jag såg helt onaturlig ut framifrån!
    Vaxningen känns, speciellt om man har många och/eller tjocka hårstrån. Men det kan man ju stå ut med när man får se och känna resultatet! Jag tyckte det var toppen faktiskt.
    Att ligga på rygg på en brits och dra ut knät åt ena hållet när hon vaxar bikinilinjen är ganska okej kan jag tycka. Det heligaste är ju ändå dolt inne bland vecken. Men att vända runt och stå på alla fyra och trycka upp murran i fejset på nån, det kändes helt sjukt konstigt!
    Ostrukturerad som jag är så pendlar jag mellan full behåring, lite rakad, mer rakad, vaxad bikini och brasiliansk vaxning. Maken klagar aldrig men har erkänt att det är sexigt när jag tar bort mycket. Själv ansar han rätt ordentligt med jämna mellanrum och det är faktiskt sjysst att slippa plocka hårstrån mellan tänderna efter oralsex, eller hur??
    Skrivet: 8 oktober 2008
    0 röst(er)
  20. Betty goes a go go

what

Hår i röven har väl alla, men jag tror inte att alla vet om det.. herregud gör det så mkt då?? Finns väl värre saker att oroa sig för??
    Skrivet: 8 oktober 2008
    0 röst(er)
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Damrummets mest kommenterade

FR 15 JUNI 2007
Kär i två män
Mia