Hej jag är en singeltjej på 30 år, undrar om någon vet nåt om någon seriös swingersklubb i skåne?? Tacksam för svar!!
Kommentera
Hej
Det finns inte någon klubb i skåne däremot finns ett nätverk som anordnar fester och träffar som heter lustkammaren.
Det finns däremot ett par i Danmark där loungen är en seriös och trevlig klubb.
www.svenskaswingers.se är landets absolut största swingerklubb.
Klubben har funnit i 10 år och har olika temainriktningar; Fester för par, par + gäst, bisex kvällar, bastuklubb för enbart män, tjejfester ( bi och nyfikna ) grillkvällar på nakenbadet etc.
De flesta festerna äger rum i Göteborg, men andra platser i landet finns också med på listan, då medlemmar själva för hjälp av klubben att rodda ihop fester.
Varmt välkommen som medlem
KLubbledningen
Svenska Swingers
Relaxklubben
Bastuklubben
hej. är bs man undrar om det finns några klubbar i östergötland. mvh Anders
hej miss Lee,hoppas ja kan hjälpa dej lite, ja e oxå typ 30 o singel men man då.. och jag känner igen mej i det mesta du skrivit där..Har oxå turen att bo i skåne(utan för Lund)och oavsett var i skåne man bor så e man på pendlings avstånd från Köpenhamn. Pendlar själv sen årtal tillbaks o det är hur nimt som helst..o ja lovar, i Köpenhamn finns det allt utom precis hämningar..förutom e fet puls o go atmosfär så är sexklubbarna lagliga sen urminnes tider o det finns gott om dom oxå!!Dom aldra flesta fungerar ju precis som en vanlig pup,me sk drop in,man kommer in så länge där e plats..mitt bästa tipps e dock o kika anonnserna i dagstidningarna,o där e många.. Ekstrabladet e lätt bäst o den kommer var dag o ja e säker på att du häpnar när du ser hur många där e..så bara välja ut den bästa o ringa..Och du,svenskar får rabatt på flera av hotellen mitt i stan så varför inte ta göra en hel weekend speciell med hotell o "clubbrunda".?hoppas ja kunde vara till nån nytta o lycka till!Har du tur så möts vi kanske på nån av clubbarna för ja e oxå riktig sugen att prova..
Hejsan!
I Köpenhamn finns stället du letar efter! Vi är ett par som ofta besöker klubb i Köpenhamn och som har testat flertalet av dom klubbarna där. Länkar har vi på vår blog www.river-side.se och sänder du oss ett mejl så kan vi berätta lite om de olika klubbarna. Det är inget vi vill lägga ut till allmänheten då det är våra personliga reflektionerna ang klubbarna :)
Lycka till i letandet!
Mvh Riverside
Vad är en "seriös" swingers-klubb? Eller rättare sagt, vad är en oseriös swingers-klubb? Kan man byta partner på ett oseriöst sätt? Finns det kanske oseriösa swingers?
Gör ett inlägg fast det är en gammal tråd.
för att uppdatera folks kunskaper om swingerklubbar.
I göteborg finns nu en stor fräch klubb för swingers par,tjejer och killar.
den ligger centralt och har många sköna medlemmar.
jag en av dem -ler- och min sambo
dom har allt från rena parkvällar till mixkvällar med par och singlar. Bastukvällar varje trosdag och lunchöppet på torsdagar. dom har en massa tema träffar för olika fester och även en avdelning för killar som gillar killar som träffas på söndagar.
En tjej klubb för tjejerna som träffas ibland.
så även om ni är hetro, bi eller gay tror jag ni passar in där. och det är riktigt trevliga folk som jobbar med klubben och visar alla tillrätta.
Hej Swingersparet!
Jag heter Sandra och jobbar som researcher på TV-produktionsbolaget Jarowskij.
Vi är just nu i startgroparna på en femte säsong av Fråga Olle-dokumentären och i ett avsnitt vill vi besöka en Swingersklubb i Amsterdam. Nu söker vi deltagare till det avsnittet och om detta låter intressant kan ni väl höra av er till mig så berättar jag mer om projektet : sandra.lindqvist@jarowskij.se
Vänligen
Sandra
strunt i klubben jag kan komma över till dig o ge dig det sexet du vill ha :) jag söker efter one night eller ett kk förhålklande :) lust o hålla kontakten?
hej jag letar efter en tjej som vill hänga med mig på swingerklubb i oslo,hör av dig om du har lust anders
hej medlem trevlig klubben söker tjej o träffa
kan ses o fika först på stan
hör gärna av er puss kram