ANNONS

Stor tjej små blygdläppar

Hej!

Har ofta lagt märke till att stora kvinnor ofta har små inre blydläppar, oftast syns de inte alls. Har inte kunnat undgå att se detta i duschen efter träningspassen särskilt inte som de flesta rakar sig mellan benen.
Bara funderade på om det finns ett samband, någon annan som kan dela med sig av sina erfarenheter?

Kommentarer

Eftersom de yttre blygdläpparna består av fett, till skillnad mot de inre, så har väl en mullig tjej "mer" av de yttre som alltså döljer de inre.

Hur kan man se någon annans inre blygläppar? Herregud, det har jag aldrig gjort!
Jag ser inte ens mina egna inre när jag duschar; de yttre ja... Jag är smal, 167 och väger 52 kg . Har ingen aning om det hänger ihop men stor är ialla fall inte jag. De yttre kan väl synas men inte de inre????
Fast, jag erkänner; jag har aldrig i badhus eller efter träning studerat andra kvinnors kön...

Jag är stor och har stora blygdläppar. Skulle de växa då om jag bantade eller? Helt befängt.

som vill få igång nån sorts dikussion om nåt riktigt löjligt????

För inte kan det väl vara nån som skriver om en sån här sak på fullaste allvar???

Nåt jag tycker är konstigt är att det när jag tittade in här idag, var att det var två "senast diskuterat" som påminner lite om varandra....

Den ena gäller stora män o små snoppar.....och den andra är denna!!

Samma människa som skrivit dessa kanske?!??

Till alla ovetande unga tjejer!!
Det är skrämmande att läsa vissa kommentarer här,,vad får ni för undervisning egentligen?
Eller är det kanske så att någon bara vill få till en larvig diskussion?

Storleken på blygdläpparna har inget att göra med hur mycket du väger!
Till dej som aldrig sett dina inre blygisar...ta en spegel och kolla lite nogrannare nästa gång du har ärende till dom nedre regionerna. Jag lovar,,även du har dom.

Alla storlekar på inre blygisar är NORMALT!!!
Stora, mellan, små,,det finns inga fel!!

Ämnet är ovidkommande... Har i frågespalter ofta läst frågor av typen "samband mellan penisstorlek och skostorlek" och "samband mellan stor kille och penisstorlek". Vad tycker ni om detta? När det gäller killars kön tycks det vara ok att göra jämförelser och kommentera storlekar hej vilt, men när det kommer till kvinnors kön är det fullt tabu att döma av era reaktioner...dubbelmoral??

Hej, jag vet inte om det är mig du menar. jag är inte ung och självklart har jag sett mitt underliv. vad jag menar är att mina inre blygläppar inte hänger ner och ut för allmän beskådan i en dusch i badhuset

Sedan förstår jag fortfarande inte denna diskussion.
Någon som vill driva med de som är seriösa eller ska man ta frågan på allvar.
Jag förstår fortfarande inte

vad är för fel och fråga så länge man gör detta för vetenskapligt skull........inget fel att fråga om våra könorganer tycker jag så länge man vill ett vettigt svar..............
själv har jag varit för ett år sedan på damrummet och tycker att jag har lärt mig mycket från era erfarenheter och fick stöd och är så tacksam för alla era förståelse och råd och tillit för medmänniskor

Du skriver att dina blydläppar inte hänger ner och ut för allmän beskådan när du duschar. Förstår inte riktigt vad du menar, musen syns väl ofrivilligt när man är naken eller går du o skyler dig när du duschar?

Läste också tråden "Stor kille med liten snopp" o trots att den frågan är minst lika oseriös som denna är det ingen av er som kritiserat den. Måste hålla med tidigare inlägg om att det verkar råda dubbelmoral bland läsarna här... varför är det ok att diskutera mäns kön men inte kvinnors?

Intressant diskussion som nästan börjar att urarta tycker jag.
Alla kvinnor ser olika ut i underlivet, vissa har stora inre blygdläppar, vissa har små som inte syns, det finns inte en enda mutta som ser likadan ut, och alla är dom normala! Observera!! Vikten har inget med utseendet att göra!
Personligen tycker jag att det är helt ok att prata om våra könsorgan, vad är det för fel med det? Om man inte frågar så får man ju inget veta , eller hur! Ha en skön dag där ute!!

Hej det är jag som skrivit inlägget om stora killar och små snoppar.Så Madde o jag är inte samma person. Men som jag även skrivit i mitt eget inlägg verkar ni här i damrummet ha svårt att bara hålla er till frågan. Om nu Madde undrar om det finns ett samband mellan stora kvinnor och små inre blygdläppar så är det naturligtvis så, att ni som också funderat över detta ska svara. Varför skriver då ni som inte funderat över detta och bara slänger ur er dumma kommentarer? Själv har jag inget att kommentera angående stora kvinnor och små inre blygdläppar, för jag har ingen kunskap om det. Hoppas du Madde kan få ett vettigt svar av någon som funderat över samma sak som du.

Stora tjejer små.... stora killar små.... hahaha.... en slump.... tror inte det..... haha

Nej men du får väl tro vad du vill..angående vem som skrivit detta inlägg och stora killar med små snoppar.

Om det stämmer att tjocka män utvecklar kvinnligt könshormon borde det väl även finnas ett samband på kvinnor, dvs att tjocka kvinnor utvecklar mer kvinnligt könshormon än smala. Mycket kvinnligt könshormon skulle innebära en mindre klitoris och då kanske även mindre blygdläppar...vi talar alltså generellt. Vad tror ni?

Ditt resonemang låter inte helt taget ur luften Åsa. Men allvarligt, det måste väl finnas någon mer än jag som mer eller mindre ofrivilligt tittat på andra kvinnor i duschen eller bastun?? Ingen som gjort iakttagelser?

Jag har större inre blygdläppar och jag vet att det är normalt. Det är när kvinnor och män inte vet detta som det känns som att man är onarmal. Att vissa faktiskt tror att de inte KAN synas. Kan de visst och min kille tycker att jag har världens snyggaste murva. :)

Är väl ingen som påstått att stora blygdisar är onormalt? Om ni går o tränar eller badar, se efter i duschen nästa gång. Förekommer många varianter på muffen, allt från "korvbröd" till "lövbiffar", och alla är lika normala. Jag tror att medvetenheten skulle öka med en mer öppen inställning till musen, för tyvärr är ämnet fortfarande för känsligt för vissa kvinnor.

Tänker att "Åsa" är inne på samma spår som jag. De yttre blygdläpparna innehåller mer fettvävnad, och storleken på dem påverkar hur de inre uppfattas. Efter att ha fött barn (eller om det helt enkelt beror på ålder) har de yttre krympt och de inre hänger ut. Någon som känner igen?

Ja, vi kvinnor behöver också få tala och diskutera våra puppor, för de är så goa på sitt sätt! Själv är jag 19 år och ALDRIG fött barn, är lång och smal(om det nu skulle vara relevant) och har inte haft onormalt många föremål i min slida, haha!
Men nu till blygdläppar. Mina inre hänger ut och många kvinnor ser det något som manligt? Sen när skulle det vara manligt?!
Tror däremot att som sagt, smal=mindre venusberg&mindre yttre blygdläppar = de inre har tendens till att synas mera. Men detta är helt olika! Vissa är mer "köttiga" andra mindre. Tror inte att det finns ngt samband, förutom fetter just då. Höftbredd, bröst storlek, benstomme - JA alla är vi olika och vi kvinnor behöver öka våran "vaginala medvedenhet". Älskar du din sexualitet och är trygg och medveten med dina drifter, ja då är man trygg i allt!

ser olika ut mellan benen, har ni sett 100 annonyma exhibisionister där 100 kvinnor har låtit gjuta av sin fitta. Jag är förvånad att alla är olika det är nästan som ett fingeravtryck alla verkar vara olika.

Nej, det finns inget samband även om det skulle vara så....
En del har stora, andra har små

Hej, kul ni tar upp ämnet. Nu när jag gått upp i vikt är det som Åsa beskrev mer fylligt. När jag var yngre skämdes jag för att de inre syntes lite, liksom tittade ut, även när jag stod upp. Inte mycket, men lite, senare visade det sig att många killar gillade just den modellen, alltså en matig mus... Jag gillar själv en sk bullf-a, då jag var bi, dvs. blev kär i människor inte kön (är numera en mans kvinna, så talar jag inte i hetero eller bi-termer, det skulle kännas fräckt mot honom). Förstår inte varför tjejer opererar sig för att följa trender. Vissa partner bryr sig inte om utseende "down there" medan andra gillar, stort, mellan el litet, smaken är ju som baken - just delad.
Om Nu tjejer nu måste operera sig så borde det åtminstone finans alternativ till blygdläppsförminskning, som förstoring. När jag jobbade som strippa, (obs! riktig strippa dvs. aldrig prostitution el fysisk närkontakt) hade jag många stamkunder som tog privata stripvisningar med mig just för att de ville se min dans och vissa bara för just min mus. Så till alla oroliga där ute vill jag lugna er, det finns massor som gillar dig och din mus precis som du är. Liten snäv, fyllig och bullig, trång el stor, det finns minst en älskare för varje modell, som längtar efter just din modell, ja som till och med kan fantisera och onanera efter just en sådan modell... Måste också få berätta: En kille kom till sexklubben, fast han var lyckligt gift, han ville inte vara otrogen heller och gå ut och stöta på andra, utan han smet ut under lunchen eller tog långrast, han var så gullig och liksom fin i själen. Varför kom han då, kan man undra, gift och allt? Jo han hade ett problem, han grät nästan när han berättade: han hade för stor, så hans fru fick ont när de skulle älska.. Så ni ser det finns också behov av stora vaginor, tänk på de ni singeltjejer som är födda XL och ni kvinnor som har blivit mer eller mindre uttänjda efter att fött flera barn: det finns de som rent medicinskt bara kan genomföra ett samlag med dig. Du känner då inte att du är slapp, du känner ingen smärta, bara förhoppningsvis njutning och att du blir ordentligt uppfylld. Sedan om man blir kär så spelar det oftast mindre roll för de flesta, med könsorganen, bara man är ren.
Kommer att berätta mer om bl. könsorgan och mina erfarenheter framöver, det är ett ämne som berör, egentligen alla, för alla har vi ju könsorgan, vi bara måste oss att älska dem. De små unika organen. ? Älska din lilla söta snipa nu, lova mig det.?

Individuella variationer helt enkelt, men också associerat med olika etniska grupper. Inte konstigare än att en del är korta och en del långa eller att en del har stora bröst och en del små. Är du japan är du sällan särskilt lång, är du kines har du sällan stora bröst, är du skandinav har du sällan vädligt bred näsa och är du svart har du sällan rakt hår.

Långa inre blygdläppar är vanligare hos vissa stammar i Afrika, t.ex. Khoisan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Elongated_labia

Nu är du helt ute och cyklar. Könets storlek är som det är, möjligen kan blygdläpparna se mindre ut om kvinnan är stor.

Hej
Här har du en bra länk till information om utseende mellan benen...
http://www.vaginarts.com/texter/storl.html

/A

Jag är en kvinna som är född i Peru.
Jag har väldigt stora blygdläppar som hänger ut från slidan.
Jag fick dom väldigt tidigt och jag vet att flera väninnor som kommer från mitt hemland som också har stora blygdläppar.
I somras såg jag en väninnas dotter när hon var naken och lika så hon hade utvällande blygdläppar från sin unga slida.

Vet inte om det är tillfälligheter eller om vi i Peru har större blygdläppar än andra världsdelar.

Tack Perukvinna för mailväxlandet vi haft.
Om alla var som ni invandrar kvinnor verkar vara så skulle vi må mycket bättre. Ni har verkligen mycket att lära oss här i Sverige. Tack o kram.

Jag bara undrar om det är ok att maila dig Perukvinna. Såg att tidigare insändare gjort de. Har några frågor isåfall om det är ok.

Så klart du får.
Min adress står i min avsändare.

ANNONS
ANNONS
ANNONS