ANNONS

stor eller liten kuk

Finns några inlägg här om stora eller små kukar.

Kan säga att det spelar ingen större roll vilken det är. Tjejer bryr sig inte så mycket kukar som en del killar tror. Tjejer tänker på förhållande.

De är ovanligt att kvinnor kan få orgasm med enbart kuk. Statistiskt sett endast ca 20% av alla kvinnor får någon gång orgasm med kuk, och detta oavsett storleken på kuken. Så det är ganska begränsad problem.

Förresten vanligaste fantasin hos tjejer är lesbiskt. Och där finns ingen kuk inblandad.

Finns tjejer som blir direkt äcklade av riktigt stora kukar. Många får bara ont och tråkigt för båda.

Slappna av killar och tänk på kärlek istället. Sex är bara en ytterst liten del i förhållandet.

Det tjejer gillar är kyssar och oralsex.

Kommentarer

Att kvinnor skulle tända på lesbisk sex är bara en myt. Jag känner inga kvinnor som tänder på det. Jag tror att det påståendet är överdrivet. däremot är kyssar och gos mysigare än själva kuken, det är underskattat tycker jag. Orgasm är jättesvårt att få och inte alls vanligt bland kvinnor. Jag har aldrig fått orgasm med en man, inte ens varit i närheten. Storleken tror jag dock har betydelse. Kärlek är det finaste som finns. Ibland längtar man jättemycket efter sex, jag har inte heller haft sex ofta. tror att samhället vill ge bilder till oss att allt är så lätttillgängligt, men i verkligheten är det jättesvårt att få till det. Så mycket som ska stämma, känslor.

GE DIG NU FÖR FAAN !!!!!!!

Tyvärr så håller nog inte de flesta tjejer med dig...
Storleken har betydelse, men rätt teknik är väsentlig. Jag tror att alla tjejer skulle
Bli en aning besvikna om killen har en liten snopp.
Men som sagt, att bara vara stor räcker inte.
Det är mnst lika viktigt med förspel, ömhet och
Ömsesidig respekt.
Alla tjejer drömmer inte om lesbiskt sex, lite
Av önsketänkande hos män tror jag....
Och ska även tillägga att någon
Form av penetration är ytterst
Vanligt mellan lesbiska/bi tjejer.
I form av typ en dilfo, massagestav el liknande..
El liknande

Håller med alla STORA BOKSTÄVER! Jag blir galen! Den ungtuppen kan ju aldrig haft en relation med motsatta könet som räckt längre än 3 dar, Gaaaaahhhh!!!

Förlåt, men jag blir så trött! Det räcker nu redan!

Skjut inte budbäraren. Jag bara refererar till undersökningar som gjorts på kvinnors sex. Där står det tydligt att lesbiskt är väldigt vanligt förekommande hos tjejer.

Ingen idé att bli irriterad på mig. Nu är det många kvinnor som säger att det inte stämmer. Ja, då får ni klaga på de som svarat på undersökningarna.

Särskilt bland ungdomar är lesbiskt vanligt. I princip nästan alla unga tjejer onanerar till lesbiska filmer på nätet.

Heterofilmer är ganska ointressanta då de är gjorda för män. Ingen manlig charm eller förförelseteknik finns inblandad i filmerna. Detta för det sista en man vill se är en charmig man när han runkar. Undersökningar pekar på att det mest upphetsande filmerna för kvinnor är just lesbiskt. Detta då man får se ordentlig oralsex där kvinnor får orgasm. Vet ej om det finns någon p-film där en man gett en tjej oralsex och orgasm.

Alltså för kvinnor kyssar och oralsex är upphetsande.

Intressant att av en initierad källa som i en annan tråd beklagar sig över bristen på sex med motsatta könet få reda på hur jag som kvinna (=medlem av homogen grupp)fungerar. Tack. Jag är ödmjuk.

Det har inte slagit dig, Johannes, att det KAN finnas tjejer som du träffar på när du "skjuter till höger och vänster", som i motsats till mig INTE tycker det är så sexigt att få dina besserwisserfakta angående för dig UPPENBARLIGEN okända tassemarker uppspytt i fejan?

Bara en tanke. Förlåt att jag ställde till det för dig med min lilla tes om att vi kvinnor kan vara lite olika sinsemellan. Och nu menar jag inte bara blonda-mörka, kurviga-smala etc...

Många av er som klagar på att killarna skall ha stor kuk kanske skall ransaka er själva! Jag har en rätt rejäl sak på 21.5x15.5 som är stor för det flesta, men har haft sex med många (ofta lite fetare) som är så slappa i musen att det knappt känns någonting. Man kan faktiskt träna upp musklerna där nere i stället för att gnälla på mannen.

Varför skulle inte kvinnor bry sej om storleken? Jag bryr mej, jag vill inte ha en liten kuk i mej för den tillför inte så mycket i njutningsväg. För stor vill jag inte heller ha, lagom är bäst:)

Så hunken som inte får pippa vill berätta för oss hur kvinnor gillar mest andra kvinnor?

Johannes har tydligen fastnat i vissa tankebanor som han inte kan släppa. Detta är typiskt för personer med diagnosen Aspberger. Det hjälper inte att förklara och debattera med en sådan person. Några av kretsarna i hjärnkontoret är helt enkelt felkopplade.

Min gissning är att Johannes har kabelteve. Jag kommer ihåg att jag själv reagerade på hur många kabelkanaler visade porr och hur nästan all den porren var lesbisk. Jag har inget emot lesbisk porr, men det förvånade mig att vanlig man-kvinna porr var nästan helt frånvarande de kvällarna jag tittade.

Om man nu parar ihop en stadig och daglig dos lesbo-porr från kabelteve med Johannes egna påstående att han nästan aldrig får sex eller ens träffar kvinnor, får man den skeva bilden av kvinnlig sexualitet han upprepade gånger framställt här.

Snacket om vetenskapliga undersökningar som bevisar hans teser är förstås bara nys. Vad folk kan fantisera om behöver inte ha någonting att göra med vad folk skulle vilja göra.

Min man har en liten kuk, men han kan konsten att tillfredställa mig och det är jätteskönt. Och det är väl det viktigaste, trots allt. Sedan är det ju trevligt att se en liten kuk växa till ett stånd. Den växer ju mer proportionellt än en stor kuk. Så, ni killar med små kukar se till att använda den "rätt", så blir vi kvinnor nöjda.
Ewa

Jag är nog den enda här som förstår att ditt inlägg här var ett fint litet meddelande till män som eventuellt lider av dåligt självförstroende för att de kanske inte kan tillfredsställa en kvinna pga av liten snopp. De behöver inte oroa sig, vi tjejer ser till helheten och storleken har mindre betydelse. Du har helt rätt!!!

Och Ewa visste att det är så också! : )

Men... jag tror du är ute i helt fel forum. Detta är damrummet, här finns en del män, men inte många! Du får nog gå in på herrummet istället! ;- )

ps. Jag har heller aldrig drömt om ett lesbiskt sexförhållande. Jag tror faktiskt inte det är sant.
Sedan ska du nog inte dra alla över en kam, det finns många olika varianter. En del tjejer vill även ha mer sex än mannen!

Till han som STÖNAR: Du ska nog inte vara på de här sidorna om du inte klarar snacket! Du är inte mogen än.

Efter att ha läst de två senast kommentarerna (Ewa, Tant Gredelin) så vill jag nyasera bilden en aning.

Storleken har betydelse! Men den betyder inte allt och de finns män som är bra på annat. Men får jag välja så väljer jag självklart en man som både är välutrustad och kan tillfredsställa mig *på annat sätt*

vad är stort och vad är liten? min är som en kniv, i kniv och gaffel. I längd då... bredd vet jag inte.

inte är det så att du är samma johannes som har sådan ångest över att inte tjejer vill ha "snygga" killar? skriver på ett udda sätt som liknar hans och är det så att du är samma person så kan jag förstå att du inte kan få tjejer! du verkar väldit besatt av hur saker är och vad som är normen! fine, vissa tänder kanske på lesbiskt sex, sedan finns det de som tänder på en massa annat. Och fine, vissa tjejer gillar oralsex men inte heller det är all. Ta å testa dig fram istället för att tänka dig fram, brukar lösa sig då ;-)

Ja det är samma Johannes.

Jag sa inte att det är betydelslöst, jag sa att det spelar ingen större roll om kuken är stor eller liten.

Exempelvis ni har ju sett bilder hur jag ser ut. Men när jag berättar att jag har en stor kuk så faktiskt kvinnor bryr sig inte.

En kille behöver alltså inte känna sig ledsen om kuken är liten. Som jag sa, bara 1/5 av alla tjejer får orgasm oavsett kukstorlek.

väljer kvinnor män efter det som dinglar mellan benen? har bara kvinnor, tjejer inget annat att tänka på än sex när dom träffar nån, storleken har ingen som helst betydelse, min första kille som tog min oskuld sa något jag aldrig glömmer, SMÅ PITTAR KILLAR MEST O BÄST,han hade rätt,det är sättet man använder den med som betyder nåt, sexet är överskattat, måste ju finnas annat här i livet än att bara ligga på rygg.

Men Johannes; varför berättar du att du har en stor kuk?
Det är väl bara intressant för den kvinna du blir tillsammans med, och som du sa så spelar storleken inte så stor roll om det handlar om kärlek.
Ja, en del kvinnor vill ha en stor och grov vid sex; men då är fokus mer på sex än på den man är tillsammans med av kärlek.

Du är muskulös, vältränad och har en stor kuk. Fine. Men för att du ska träffa en kvinna bör du nog släppa det fokus du har på dig själv och öppna ögonen för omvärlden.

Nej, jag har inte sagt att du ska gå fram till kvinnor, flirta. Men möt deras blick för den de är utan att vara så koncentrerad på vad hon ser i dig.
Du har skrivit att dina killkompisars tjejer suktar över dig etc.
Ditt utseende är bara en yta. Fyll dig med innehåll, bli ödmjuk och öppen så ska du se att det finns en kvinna för dig. Som älskar dig oavsett muskelstorlek eller kukstorlek

Alltså Johannes har rätt - tycker jag. Storleken har mindre betydelse än vad många (killar) vill tro (särskilt de som har modell större vill gärna uppvärdera det).

Fast det är klart om vi går till ytterligheterna så blir det besvärligt (men de killarna är få).
Med ytterligheter menar jag killar som under erektion har en kuk som är jämförbar med ett lillfinger, eller killar som har kukar så grova som en falukorv, eller så långa att de hänger en bit ner på låret... sånt gör mig lite avvaktande - de killarna får nog vara extra fingerfärdiga och nöja sig med oralsex för egen del - i alla fall om de vill ha nåt med mig...

Normalkukade män är inga problem (det är alltså alla andra - några cm hit eller dit i omkrets eller längd spelar alltså ingen roll). Men där är tekniken avgörande. Två killar med till synes identiska kukar, kan vara helt olika att ha sex med - det vet ju alla att med vissa stämmer det och med vissa stämmer det inte. Det är rörelser och framförallt KÄNSLAN man lägger ner som är avgörande. En man som älskar med passion - där man känner att man är den enda kvinnan i världen som spelar roll just då - kommer man alltid ha fantastisk sex med. En kille som gör det med samma intresse som han sorterar smutstvätten blir snabbt ointressant...

Sen vad gäller tjejer och sexfantasier så vet jag inte om lesbiskt sex är så himla vanligt att fantisera om... själv är jag lätt bi - men har hittills aldrig fantiserat om tjejsex (även om jag har upplevt det irl...) det som hetsar upp mig mest är fantasier om att se min man med en ung tjej, att få se dem njuta av varandra och få "hjälpa till" lite... Sen kan jag ibland fantisera om mig själv och flera okända män i t.ex en bastu... men så är jag väl pervers kanske...

Du verkar vara en klok människa med sunda värderingar. Har nyligen läst om Robertos situation samt dina fina kommentarer.

Du får en stående ovation från mig.

För mig är avgörande hur killen använder kuken, är han kåt och kåtar upp mig,kyssar är viktigt och sedan att killen är observant,vad får tjejen att tända till? är det när han tar ett fast grepp om rumpan eller har ett finger i analen.För att en tjej ska komma utan dildo krävs det tålamod av killen. Han ska när han är i henne ha sex där tempot är lagomt inte för ryckigt tvärtom gnida med kuken, på så sätt stimulerar kuken precis som en dildo gör och sen måste du själv vara kåt och göra henne kåt då kanske kanske kanske hon kan komma... men det är inte säkert.Ge henne en dildo vare sig du har stor eller liten kuk, så är ditt självförtroende i sängen viktigt, du måste göra det skönt för henne, få henne att känna sig sexig,efter avslutad sex ge henne en puss och tala om hur skön hon var. Klarar du det, ja då spelar inte din str på KUKEN någon roll.

den ska vara lagåmm stor
så att mann kann ståppa in den i fittan och skärten på
flickornas fitta och skärten
där vi kann knulla med dåmm

En liten kuk eller en stor kuk?? små bröst eller stora bröst??
Jag har inga fantasier om sex med en tjej.
Ja, vi vill ha kärlek och förhållande.
Men, jag har också ett sexuellt behov, jag behöver sex, ett leende på en tjejs läppar är när hon precis har fått sex, ny knullad,ny kär på finare språk.
Så som ni killar har olika str där nere så är vi tjejer lite olika där nere.
Jag tycker inte om oral sex såvidare du inte är ny duschad.

Oavsett åt vilket håll så blir det fel att säga att"si eller så" är kvinnor. Kvinnor är väldans olika. Man blir helt enkelt tvungen att lära känna den enskilda individen kvinna om man vill veta hur just hon är och vad hon tycker om.

Just jag tjej som skriver här tycker inte alls om att tänka på lesbisk sex, tycker sex är bäst med en man med stor k... får lätt orgasm av enbart samlag och enklast/bäst med en stor. Gillar kyssar, tycker oralsex är trevligt men absolut inte bäst.

För mig är sex en mycket viktig del av ett förhållande. Allt annat än sex kan jag ju i princip ha med en kompis.

Men faktum är så kukfixerat är det inte. Exempelvis jag kan inte ragga bättre för jag har stor kuk. Om jag sätter ut en annons i sexkontaktsajt om min stora kuk så är det faktiskt ingen som svarar. Det är inte så att det blir lätt o få tjejer när man har stor kuk.

Samma sak när det gäller kroppen, killar på gym försöker se ut som jag. Så fixerade är inte tjejer i vältränade kroppar. Om det är deras mål att ragga tjejer.

Så länge killen ger henne uppmärksamhet och kärlek så får killen tjejen. Tjejer är lite egotrippade och kräver mycket. Får det de vill ha så spelar det ingen större roll hur stor kuken är eller hur han ser ut.

Jag har sett många fula, fattiga killar med låg intelligens ha jättefina tjejer. Trots att han också behandlar dom dåligt. Men han lyckas på något sätt vinna henne.

Du har nog helt rätt i att en kvinna inte är intresserad bara för att du skriver du har en stor kuk :-)

Och att det är en massa andra egenskaper än stor kuk eller om man är klassiskt snygg som spelar stor roll för om en kvinna är intresserad.

Utseende är viktigt, men det är jätteolika mellan olika kvinnor vad man tycker är snyggt.

Finns så mycket som kan stämma mer eller mindre bra mellan två människor. Sånt jag faller för är social kompetens, charm, musikalitet, intelligens, glimten i ögat, visst kroppsspråk (svårt att beskriva kropsspråk med ord), stora vackra händer. Har allrig träffat nån "klassiskt vacker" kille som passar in på denna "profil".

Först efter jag har hittat nån som stämmer hyffsad in på ovanstående "profil" och där "vibbar" uppstått (ömsesidigt förstås) blir det intressant att eventuellt prova hur det sexuella funkar och då kommer din frågeställning in om stor eller liten. Och för mig har det faktiskt betydelse. Den behöver vara medium eller stor. Är inte det sexuelle bra är det ingen lämplig sexpartner för mig.

Självklart har storleken betydelse!! Kanske inte så mkt för själva orgasmen, det är ju som du säger oftast klitorisorgasm man får, men det innebär ju inte att man inte känner någonting inne i själva slidan.
Och en man med större maskin känns naturligtvis mkr mer och är skönare än en man med liten (men "King Size" är inte bra det heller)
Sen får vi inte glömma de som får slidorgasm.
För att få en riktigt bra orgasm krävs ett bra samarbete mellan att vara inuti och stimulering av klitoris.....och självklart är det bästa sexet mellan två människor som har starka känslor och respekt för varandra, där myset m gos o kyssar är ett mkt bra förspel.
Ha det bra därute m sexet!!! =)=)

Klart att storleken har betydelse!
Det är prio 1 när jag väljer partner. Skall man ha bra sex i många år gäller det ju att hitta en som är rejält utrustad och har kunskap att använda den för att ge mig sköna slidorgasmer!
Jag är varken, fet, slapp eller ha fött barn - jag tänder på stora kukar!

Jag har en väldigt liten snopp den är 11-12 cm lång och 11 cm i omkrets, är 28 år och oskuld. Har inte vågat träffat någon tjej, jag är rädd för att bli dumpad. Tror inte det finns tjejer som vill ha en så liten snopp. Många säger att storleken inte har betydelse men att dom inte vill ha för litet heller. Då har storleken betydelse. Jag tror att storleken har betydelse för alla tjejer.

Hej Per,

Min man har också liten. Men det funkar bra ändå. Jag har fött tre barn och vi har varit tillsammans i 25 år. Han är fortfarande en hårding. Har haft män med stora 23 cm t o m. Visst är det skillnad. Men en som hade en stor och krokig var det värsta sex jag haft i mitt liv. Det gjorde så ont. Det var också synd om killen som skrutit så mycket, men sedan blev han osäker. Man såg att han var van vid att tjejerna har ont av honom.. tror han hade hoppats på att det sku funka bättre med mig... men icke!
Dessutom vill man inte utföra oralsex på en stor kuk heller. Det ger en kväljningar. Stora kukar blir inte lika snabbt och lätt hårda som små...

Säger inte att det inte är skillnad. Asiater är mer vana med små kukar och de är också mindre över lag. Kanske du skulle försöka med en asiat ;)
hihi

Och för att komma till det mest viktiga av allt: När man blir kär så är inte storleken på kuken det viktigaste. I ett långt förhållande så givetvis så kommer det där med sex och tillfredsställelse att bli viktigt i perioder. Man kan önska vid tillfällen !oh, om han ändå hade en större.."
Men min man kan också säkert önska och fantisera (det gör han högt!) om stora bröst. Jag har normalstora! Det är sådant man får ta.
Stora kukar är bra i fantasin, men i praktiken så är det nog VEM MAN HAR SEX MED, som är det viktiga för den mogna kvinnan som söker långa relationr!

Känns som att en majoritet av tjejerna här gillar killar och kukar också. Lesbiskt verkar inte vara så populärt bland tjejerna på Amelia.

Hur ofta pratar ni tjejer med varandra om kukar?

Visst snackar vi kvinnor om snoppar när vi träffas inte minst efter en halv vinare och några drinkar. Jag tror att du skulle bli förskräckt om du skulle få tillfället att smyglyssna på våra samtal för de är tillräckligt grova och kan få den mest hårdbarkade mannen att häpna.
För min del är det en större modell att föredra, helst omskuren, rak och ljushyad. Men det är bara en smaksak. Fast mina väninnor håller med mig.

o tjejen som säger det motsatta LJUGER.
Slidorgasm är bäst och med en liten kuk kan man inte uppnå slidorgasmer, om man vill bli slickad kan man vända till väninnan, jag menar varför knulla en man om han är ingen man???

Smaken är ju som baken. Men stoleken har egentligen ingen betydelse, det är bara fantasin som sätter gränser! Det finns redskap man kan ha till hjälp så båda får det lika gött oavsett om kvinnan är slapp och karln har liten.
Ta hand om varandra är mitt råd!
Och jo, jag tror också att lesbisk sex är en vanlig fantasi hos kvinnor... Men för den delen behöver man inte vara lesbisk (en pik till er kvinnor som förnekar det).

fy fan va rätt sagt fan dags för tjejerna å ta å jobba lite i säng kammaren om ni ska komma med massa önkse mål å kriterier tjejer den slappa delen oftast när man gängar . en sak till ni kan ju fan inte förvänta er att ni ska få nån orgasm om ni inte e beräda att jobba för det res er upp från eran tygga rygg å get freaky å låt mannen vila lite

Har en profil på en kontaktsite av sexuell karaktär, BC som en del säkert är bekanta med. En ganska allmän beskrivning av mig själv men... Har också ett par bilder med där, bilder där det framgår tydligt att jag är det som brukar kallas välutrustad, mycket välutrustad.

Jag får många meddelanden till min profil som självklart har sin grund i just den saken. Kvinnor som tänder på, lockas av just min stora kuk för så mycket annat visar jag inte, inte där på siten i alla fall. Har under de två åren jag haft profilen där träffat ett antal kvinnor, nästan alla gifta och i de flesta fall tillsammans med deras män.

För mig är det uppenbart att väldigt många kvinnor fantiserar om att bli ordentligt "tagna" av en välutrustad man, tänder på tanken att bli ordentligt fyllda, känna på, se en stor kuk.

Sen är min absoluta uppfattning att när man väl kommit in i henne, kommit igång ordentligt så att säga så anpassar sig slidan, även till en stor kuk. Tror att det handlar mycket om känslan till syvende och sist, att se en stor kuk, känna på den, känslan att bli riktigt fylld när jag sakta tränger in.

Visst är det härligt med kvinnor som gillar stora grejer! Och jag håller med dig när det gäller kvinnor som är gifta. Det är en underbar känsla att vara ”reducerad” till ett sexobjekt, vars främsta företräde är ett stort könsorgan. Jag vågar nog sträcka mig så långt att jag påstår att det nästan aldrig kan bli samma känsla i ett sexuellt möte med en kvinna som är singel. Hur mycket hon än undertrycker sin längtan efter en inledning till en ”seriös” relation, så lyser den ändå alltid igenom, inte minst när hon betraktar, känner på och eventuellt också kommenterar storleken.

En man, som bara bryr sig om att ge kvinnan njutning, och att vara kvinnan som bara bryr sig om att ge mannen njutning.
Det är det bästa, då förekommer inga kroppsmätningar, inga hämningar. Det är ett "bara-varande" i bästa tappning.

Jag tror du är ute efter drömkvinnan som inte ingår i den statistiken, ingen medelmåtta utan någon som älskar att ge dig oralsex och kyssar och oförglömbart sex, som vill vara ett med dig själsligen och vara ett stöd för dig hela livet ut, även i yrket och njuter av dig, hela dig. Kukstorlek är inte viktigt. Kärlek är viktigt och att du och din
drömkvinna inte har andra sexpartners, längtan till andra än dig och du till henne. Då blir förhållandet stabilt.

tja ..va ja vet så har sorleken en viss betydelse ..men så länge man känner varran och om båda har de skönt så är de kvitto nog på att man duger me de man har och narturligtvis me de man gör =) har sj en kuk på 16 cm o 14 i omkrets ..o de har funkat skitbra för mig =) men också mycket beroendes på att ja har bra fantasi och spontanitet vilket gör sexet både roligare o mera upphettsande ..för som tex .. om ja ej är spec tänd på personen så spelar de ingen roll om hur tight hon är där nere så tänder ja iaf inte o känslan uteblir ..men däremot om ja har sex med nån ja funkar med o har roligt med ja då äre oftast grymt sköönt ..både för mig sj o för henne ..sen kan man ju också gämföra de med att om ja tex är väldigt sugen så kan ja tilfredställa mig sj me ett finger o bara toucha baksidan på ollonet så kommer jag ..men om ja inte är de ja då får ja då verkligen hårddra för o fåre o funka ..men som sagt njuter man bara av varrans kroppar,vågar o har kul..ja då kan de bara bli skönt :)

Alla är ju olika, jag tänker som sagt var mycket på förhållandet, men det utesluter inte att jag vill ha en lång man med stor kuk!

Jag har haft en med lite, 8 cm o för min del kommer det inte i närheten av känslan att bli uppfylld!

Och att de flesta tjejer har en lesbisk fantasi, det är bara önsketänkande från er killar, jag är 100% hetero och skulle ALDRIG fantisera om en tjej men däremot en STOR kuk..

Och varför kan man inte få både kärlek o en välutrustad man, det ena behöver väl inte utesluta det andra!!

Däremot skulle jag tacksamt vilja få veta var man kan träffa en lång singelman med grov urtrustning och som söker kärlek ..
Antingen är det vanliga dating sidor eller enbart sexsidor.. finns det någonstans man kan hitta både och?

Till Angel vill jag bara säga, äntligen en vettig kvinna som besöker Damrummet! Du skulle gärna få min e-postadress om det inte var så att jag alldeles nyligen har träffat en kvinna. Och jag vill inte ägna mig åt two-timing.

Behåll din vettiga inställning, så kommer du nog att få skörda….

Ibland undrar jag verkligen om det finns en enda kvinna i det här forumet. Känns mest som en radda gubbfantasier från början till slut.

Jag är kvinna och jag föredrar stora kukar och jag tror inte att jag är den enda kvinnan som gör det! :)

Min man har en ganska liten kuk, ca 13-14 cm är den när vi mätt.
Själv är jag tokigt galen i stora kukar och det bästa är ju att min man älskar när jag fantiserar högt om hur jag får njuta av män med riktigt stora organ när vi har sex. Han blir stört kåt på att jag tänder på tanken att få prova en man med en riktig kuk.
Än har vi inte tagit steget fullt ut att träffa en annan man, det har än så länge stannat vid att vara vår gemensamma fantasi...men....en dag kanske vi vågar ta steget fullt ut :)

Han har liten men jag älskar honom :)

hej
I MITT FALL är det jag mannen som brukar vara i överkant med 21 +. kvinnor uppskattar lite större
och säger det oftast som en avrundning efteråt på en intim gemenskap i sängen. Ett par bjuder ngn gång in mej - tjejen önskar lite större uttöjare- och vi är alla tre nöjda efteråt, inkl mannen hennes med ca 15-16 cm. Vi brukar turas om att ta frun, men jag har tjing på de första spermastötarna.

Visst är män lite konstiga. Flera blir ju tokkåta om man talar om att man vill prova med någon som har större. Det är ju bara att tacka och ta emot. Min gubbe har heller inte så stor, ungefär som Marias. Men i onsdags var min favoritälskare på genomresa och jag åkte till hans hotell vid sjutiden.

Hade chattat lite med gubben min också som befann sig i en annan del av landet. Han bara älskar det här, när jag ger mig iväg till en främmande man för att ha ohämmad sex. Visserligen var inte denna "främling" någon okänd längre. Vi har träffats tidigare i samband med hans övernattning i närheten där vi bor.
Nyduschad och vansinnigt kåt begav jag mig iväg. Knackade på dörren och där står han spritt språngande naken och bevisligen glad att se mig:-)
Kära läsare, ni förstår säkert hur det slutade! Jag smakade och sög på hans stenhårda, grova 22 cm kuk och han vände sig för att slicka mitt redan "drypande", våta organ! Jag höll på att bli tokig innan jag äntligen fick den i mig. Vi knullade tills vi båda brast i en explosiv orgasm (innan det hade jag fått en charad av orgasmer!)

Jag kan inte säga annat än att vi är lyckliga - både gubben och jag - av att ha funnit den här njutningen i livet. För det gör vi verkligen - njuter! Han sitter och självplågas av att veta hur skönt jag har det. När han inte är på resa så sitter han hemma och väntar. När jag kommer hem har jag inte duschat och han får slicka mig tills jag får ännu en orgasm...

"När jag kommer hem har jag inte duschat och han får slicka mig..."

Öh, va? Att slicka är trevligt, men dålig hygien är INTE trevligt, bara äckligt. Det där får du gärna förklara.

en dålig sexnovell tyckte jag.

Storleken har betydelse om den är extrem åt någon av hållen.Föredrar normal/mindre på en man som kan ta mig till toppen redan i förspelet.Ett par stötar räcker då för att jag ska bli nöjd...;) Liten är nog bara samma modeskruv och abnorma syn på människan som stora pattar och rakan muff.Naturligt är bra,alla storlekar,mycket känsla och kärlek är mest upphetsande!;) Knip! Ni som inte nöjer er med en normal! Aldrig fel att träna upp sladdret.Inte kul för en kille att känna sig otillräcklig för att man är slapp.Som att irra runt med en trummpinne i en gympasal...;)

ANNONS
ANNONS
ANNONS