Annons
Annons

Relationer

Johannes

stor eller liten kuk

Finns några inlägg här om stora eller små kukar.

Kan säga att det spelar ingen större roll vilken det är. Tjejer bryr sig inte så mycket kukar som en del killar tror. Tjejer tänker på förhållande.

De är ovanligt att kvinnor kan få orgasm med enbart kuk. Statistiskt sett endast ca 20% av alla kvinnor får någon gång orgasm med kuk, och detta oavsett storleken på kuken. Så det är ganska begränsad problem.

Förresten vanligaste fantasin hos tjejer är lesbiskt. Och där finns ingen kuk inblandad.

Finns tjejer som blir direkt äcklade av riktigt stora kukar. Många får bara ont och tråkigt för båda.

Slappna av killar och tänk på kärlek istället. Sex är bara en ytterst liten del i förhållandet.

Det tjejer gillar är kyssar och oralsex.

12 röst(er)
Annons
Annons

Svar

1. sol

Det stämmer inte

Att kvinnor skulle tända på lesbisk sex är bara en myt. Jag känner inga kvinnor som tänder på det. Jag tror att det påståendet är överdrivet. däremot är kyssar och gos mysigare än själva kuken, det är underskattat tycker jag. Orgasm är jättesvårt att få och inte alls vanligt bland kvinnor. Jag har aldrig fått orgasm med en man, inte ens varit i närheten. Storleken tror jag dock har betydelse. Kärlek är det finaste som finns. Ibland längtar man jättemycket efter sex, jag har inte heller haft sex ofta. tror att samhället vill ge bilder till oss att allt är så lätttillgängligt, men i verkligheten är det jättesvårt att få till det. Så mycket som ska stämma, känslor.
    Skrivet: 11 september 2010
    0 röst(er)
  2. ...stön.....

HUNK / JOHANNES

GE DIG NU FÖR FAAN !!!!!!!
    2 röst(er)
  3. Emma

Hmmm

Tyvärr så håller nog inte de flesta tjejer med dig...
    Storleken har betydelse, men rätt teknik är väsentlig. Jag tror att alla tjejer skulle
    Bli en aning besvikna om killen har en liten snopp.
    Men som sagt, att bara vara stor räcker inte.
    Det är mnst lika viktigt med förspel, ömhet och
    Ömsesidig respekt.
    Alla tjejer drömmer inte om lesbiskt sex, lite
    Av önsketänkande hos män tror jag....
    Och ska även tillägga att någon
    Form av penetration är ytterst
    Vanligt mellan lesbiska/bi tjejer.
    I form av typ en dilfo, massagestav el liknande..
    El liknande
    0 röst(er)
  4. stön 2

...stön...

Håller med alla STORA BOKSTÄVER! Jag blir galen! Den ungtuppen kan ju aldrig haft en relation med motsatta könet som räckt längre än 3 dar, Gaaaaahhhh!!!

Förlåt, men jag blir så trött! Det räcker nu redan!
    0 röst(er)
  5. Johannes

Budbärare

Skjut inte budbäraren. Jag bara refererar till undersökningar som gjorts på kvinnors sex. Där står det tydligt att lesbiskt är väldigt vanligt förekommande hos tjejer.

Ingen idé att bli irriterad på mig. Nu är det många kvinnor som säger att det inte stämmer. Ja, då får ni klaga på de som svarat på undersökningarna.

Särskilt bland ungdomar är lesbiskt vanligt. I princip nästan alla unga tjejer onanerar till lesbiska filmer på nätet.

Heterofilmer är ganska ointressanta då de är gjorda för män. Ingen manlig charm eller förförelseteknik finns inblandad i filmerna. Detta för det sista en man vill se är en charmig man när han runkar. Undersökningar pekar på att det mest upphetsande filmerna för kvinnor är just lesbiskt. Detta då man får se ordentlig oralsex där kvinnor får orgasm. Vet ej om det finns någon p-film där en man gett en tjej oralsex och orgasm.

Alltså för kvinnor kyssar och oralsex är upphetsande.
    Skrivet: 13 september 2010
    1 röst(er)
  6. Gift med en man som INTE liknar dig :-)))))))

Jag tackar dig för informationen.

Intressant att av en initierad källa som i en annan tråd beklagar sig över bristen på sex med motsatta könet få reda på hur jag som kvinna (=medlem av homogen grupp)fungerar. Tack. Jag är ödmjuk.

Det har inte slagit dig, Johannes, att det KAN finnas tjejer som du träffar på när du "skjuter till höger och vänster", som i motsats till mig INTE tycker det är så sexigt att få dina besserwisserfakta angående för dig UPPENBARLIGEN okända tassemarker uppspytt i fejan?

Bara en tanke. Förlåt att jag ställde till det för dig med min lilla tes om att vi kvinnor kan vara lite olika sinsemellan. Och nu menar jag inte bara blonda-mörka, kurviga-smala etc...
    Skrivet: 14 september 2010
    0 röst(er)
  7. Kalle

Liten?

Många av er som klagar på att killarna skall ha stor kuk kanske skall ransaka er själva! Jag har en rätt rejäl sak på 21.5x15.5 som är stor för det flesta, men har haft sex med många (ofta lite fetare) som är så slappa i musen att det knappt känns någonting. Man kan faktiskt träna upp musklerna där nere i stället för att gnälla på mannen.
    Skrivet: 14 september 2010
    1 röst(er)
  8. Dixie Real

Aspberger

Så hunken som inte får pippa vill berätta för oss hur kvinnor gillar mest andra kvinnor?

Johannes har tydligen fastnat i vissa tankebanor som han inte kan släppa. Detta är typiskt för personer med diagnosen Aspberger. Det hjälper inte att förklara och debattera med en sådan person. Några av kretsarna i hjärnkontoret är helt enkelt felkopplade.

Min gissning är att Johannes har kabelteve. Jag kommer ihåg att jag själv reagerade på hur många kabelkanaler visade porr och hur nästan all den porren var lesbisk. Jag har inget emot lesbisk porr, men det förvånade mig att vanlig man-kvinna porr var nästan helt frånvarande de kvällarna jag tittade.

Om man nu parar ihop en stadig och daglig dos lesbo-porr från kabelteve med Johannes egna påstående att han nästan aldrig får sex eller ens träffar kvinnor, får man den skeva bilden av kvinnlig sexualitet han upprepade gånger framställt här.

Snacket om vetenskapliga undersökningar som bevisar hans teser är förstås bara nys. Vad folk kan fantisera om behöver inte ha någonting att göra med vad folk skulle vilja göra.

Skrivet: 18 september 2010
    0 röst(er)
  9. Ewa

liten kuk

Min man har en liten kuk, men han kan konsten att tillfredställa mig och det är jätteskönt. Och det är väl det viktigaste, trots allt. Sedan är det ju trevligt att se en liten kuk växa till ett stånd. Den växer ju mer proportionellt än en stor kuk. Så, ni killar med små kukar se till att använda den "rätt", så blir vi kvinnor nöjda.
    Ewa
    0 röst(er)
  10. Tant Gredelin

Du har rätt!

Jag är nog den enda här som förstår att ditt inlägg här var ett fint litet meddelande till män som eventuellt lider av dåligt självförstroende för att de kanske inte kan tillfredsställa en kvinna pga av liten snopp. De behöver inte oroa sig, vi tjejer ser till helheten och storleken har mindre betydelse. Du har helt rätt!!!

Och Ewa visste att det är så också! : )

Men... jag tror du är ute i helt fel forum. Detta är damrummet, här finns en del män, men inte många! Du får nog gå in på herrummet istället! ;- )

ps. Jag har heller aldrig drömt om ett lesbiskt sexförhållande. Jag tror faktiskt inte det är sant.
    Sedan ska du nog inte dra alla över en kam, det finns många olika varianter. En del tjejer vill även ha mer sex än mannen!

Till han som STÖNAR: Du ska nog inte vara på de här sidorna om du inte klarar snacket! Du är inte mogen än.
    0 röst(er)
  11. Kvinna 39 år

Från den ena ytterligheten till den andra

Efter att ha läst de två senast kommentarerna (Ewa, Tant Gredelin) så vill jag nyasera bilden en aning.

Storleken har betydelse! Men den betyder inte allt och de finns män som är bra på annat. Men får jag välja så väljer jag självklart en man som både är välutrustad och kan tillfredsställa mig *på annat sätt*
    0 röst(er)
  12. Anonym

Vad är stor och vad är liten?

vad är stort och vad är liten? min är som en kniv, i kniv och gaffel. I längd då... bredd vet jag inte.
    0 röst(er)
  13. lagom är bäst

Det är väl klart kvinnor bryr sej!

Varför skulle inte kvinnor bry sej om storleken? Jag bryr mej, jag vill inte ha en liten kuk i mej för den tillför inte så mycket i njutningsväg. För stor vill jag inte heller ha, lagom är bäst:)
    Skrivet: 19 september 2010
    0 röst(er)
  14. anna

samma johannes?

inte är det så att du är samma johannes som har sådan ångest över att inte tjejer vill ha "snygga" killar? skriver på ett udda sätt som liknar hans och är det så att du är samma person så kan jag förstå att du inte kan få tjejer! du verkar väldit besatt av hur saker är och vad som är normen! fine, vissa tänder kanske på lesbiskt sex, sedan finns det de som tänder på en massa annat. Och fine, vissa tjejer gillar oralsex men inte heller det är all. Ta å testa dig fram istället för att tänka dig fram, brukar lösa sig då ;-)
    Skrivet: 21 september 2010
    0 röst(er)
  15. Johannes

stor kuk inte särskilt intressant

Ja det är samma Johannes.

Jag sa inte att det är betydelslöst, jag sa att det spelar ingen större roll om kuken är stor eller liten.

Exempelvis ni har ju sett bilder hur jag ser ut. Men när jag berättar att jag har en stor kuk så faktiskt kvinnor bryr sig inte.

En kille behöver alltså inte känna sig ledsen om kuken är liten. Som jag sa, bara 1/5 av alla tjejer får orgasm oavsett kukstorlek.

Skrivet: 22 september 2010
    0 röst(er)
  16. Lena

stor eller liten, det är frågan

väljer kvinnor män efter det som dinglar mellan benen? har bara kvinnor, tjejer inget annat att tänka på än sex när dom träffar nån, storleken har ingen som helst betydelse, min första kille som tog min oskuld sa något jag aldrig glömmer, SMÅ PITTAR KILLAR MEST O BÄST,han hade rätt,det är sättet man använder den med som betyder nåt, sexet är överskattat, måste ju finnas annat här i livet än att bara ligga på rygg.
    Skrivet: 24 september 2010
    0 röst(er)
  17. Johanna

Ler

Men Johannes; varför berättar du att du har en stor kuk?
    Det är väl bara intressant för den kvinna du blir tillsammans med, och som du sa så spelar storleken inte så stor roll om det handlar om kärlek.
    Ja, en del kvinnor vill ha en stor och grov vid sex; men då är fokus mer på sex än på den man är tillsammans med av kärlek.

Du är muskulös, vältränad och har en stor kuk. Fine. Men för att du ska träffa en kvinna bör du nog släppa det fokus du har på dig själv och öppna ögonen för omvärlden.

Nej, jag har inte sagt att du ska gå fram till kvinnor, flirta. Men möt deras blick för den de är utan att vara så koncentrerad på vad hon ser i dig.
    Du har skrivit att dina killkompisars tjejer suktar över dig etc.
    Ditt utseende är bara en yta. Fyll dig med innehåll, bli ödmjuk och öppen så ska du se att det finns en kvinna för dig. Som älskar dig oavsett muskelstorlek eller kukstorlek
    Skrivet: 24 september 2010
    0 röst(er)
  18. Yllis

allt normalt är ok

Alltså Johannes har rätt - tycker jag. Storleken har mindre betydelse än vad många (killar) vill tro (särskilt de som har modell större vill gärna uppvärdera det).

Fast det är klart om vi går till ytterligheterna så blir det besvärligt (men de killarna är få).
    Med ytterligheter menar jag killar som under erektion har en kuk som är jämförbar med ett lillfinger, eller killar som har kukar så grova som en falukorv, eller så långa att de hänger en bit ner på låret... sånt gör mig lite avvaktande - de killarna får nog vara extra fingerfärdiga och nöja sig med oralsex för egen del - i alla fall om de vill ha nåt med mig...

Normalkukade män är inga problem (det är alltså alla andra - några cm hit eller dit i omkrets eller längd spelar alltså ingen roll). Men där är tekniken avgörande. Två killar med till synes identiska kukar, kan vara helt olika att ha sex med - det vet ju alla att med vissa stämmer det och med vissa stämmer det inte. Det är rörelser och framförallt KÄNSLAN man lägger ner som är avgörande. En man som älskar med passion - där man känner att man är den enda kvinnan i världen som spelar roll just då - kommer man alltid ha fantastisk sex med. En kille som gör det med samma intresse som han sorterar smutstvätten blir snabbt ointressant...

Sen vad gäller tjejer och sexfantasier så vet jag inte om lesbiskt sex är så himla vanligt att fantisera om... själv är jag lätt bi - men har hittills aldrig fantiserat om tjejsex (även om jag har upplevt det irl...) det som hetsar upp mig mest är fantasier om att se min man med en ung tjej, att få se dem njuta av varandra och få "hjälpa till" lite... Sen kan jag ibland fantisera om mig själv och flera okända män i t.ex en bastu... men så är jag väl pervers kanske...

Skrivet: 26 september 2010
    1 röst(er)
  19. Catrine

Tant Gredelin

Du verkar vara en klok människa med sunda värderingar. Har nyligen läst om Robertos situation samt dina fina kommentarer.

Du får en stående ovation från mig.
    Skrivet: 26 september 2010
    0 röst(er)
  20. nadja

SE HIT ALLA KILLAR

För mig är avgörande hur killen använder kuken, är han kåt och kåtar upp mig,kyssar är viktigt och sedan att killen är observant,vad får tjejen att tända till? är det när han tar ett fast grepp om rumpan eller har ett finger i analen.För att en tjej ska komma utan dildo krävs det tålamod av killen. Han ska när han är i henne ha sex där tempot är lagomt inte för ryckigt tvärtom gnida med kuken, på så sätt stimulerar kuken precis som en dildo gör och sen måste du själv vara kåt och göra henne kåt då kanske kanske kanske hon kan komma... men det är inte säkert.Ge henne en dildo vare sig du har stor eller liten kuk, så är ditt självförtroende i sängen viktigt, du måste göra det skönt för henne, få henne att känna sig sexig,efter avslutad sex ge henne en puss och tala om hur skön hon var. Klarar du det, ja då spelar inte din str på KUKEN någon roll.
    Skrivet: 27 september 2010
    0 röst(er)
    jonny

Sv: stor eller liten kuk lagåm är bättre

den ska vara lagåmm stor
    så att mann kann ståppa in den i fittan och skärten på
    flickornas fitta och skärten
    där vi kann knulla med dåmm
    Skrivet: 8 februari 2012
    0 röst(er)
Annons
Annons