Hej, min mans "högsta önskan" är att jag ska bli penetrerad av en stor dildo. Vi har köpt en med diameter 6-7 cm och en längd på 30 cm. Jag får bara in pyttelite. Någon som har erfarenhet? Hur tränar man upp sig (vi har haft förspel etc men det har inte hjälpt)till att ta in större? Erfarenhet någon? Jag har ju fött barn så man är ju töjbar.. behöver råd och tips och tricks!!
Kommentera
Känner du dig bekväm med att köra upp en hästkuk i muttan är det väl bara att gnida på med mycket glidmedel och lite alvedon. Jag skulle aldrig avkräva det från min partner. Om din man gillar stora dildosar kan han väl börja med att ta den i röven själv. Du kanske tänder på detta själv och då är ju allt bra men är det bara för att behaga din man och att du inte får ut något av det så är nog rådet det senare. Eftersom jag är man har jag svårt med tips och trix, personligen skulle jag inte få något ut av att min partner körde upp em mindre björk i vecket med det är ju jag.
Lycka till
Håller med föregående skrivare, börja med att din man får pröva på den!
Skaffa en i naturlig storlek med vibrator i stället, det är njutning som ni båda kan ha nytta av.
Mårten sätter varje ord så mitt i prick - dessutom med en underbar humor, jag skrattar fortfarande för kära du... du kan inte få de hormoner som du får när du föder barn och de hormonerna ger signaler till kroppen som är unika och barnet trycker ju självt på inifrån...hahaha...men du låter så underbart naiv, är det verkligen på riktigt??
Om det är det undrar jag hur gammal du är?
Går det inte att trycka upp den så är det ju inte meningen att den ska dit liksom...hahaha, ja herregud vännen ta det lugnt du har bara en kropp.
Har han prövat själv än?
F.ö - tack Mårten för ett underbart rakbladsvasst svar! (Hahahaha....jag kreverar...)
Din mans högsta önskan!
Vad är din då, att dra in en hästkuk i muffen och bara ha ont av det????
Sex ska var njutning för två, inte bara för en som har sina egna sjuka önskningar!! Dra upp dildon i röven på gubben så långt det går och se vem som tycker det är sköööönt!!!
Och tycker du att du behöver råd och tips så är det nog kanske av någon "hjärnskrynklare". Du måste ju ha stora problem om du ens tänker tanken på att "träna upp dig" !!!
Gu, vad politiskt korrekta man kan vara. Gör för guds skull inget som skulle glädja din man. Då kanske han skulle bli lycklig eller belåten ett tag. Det vore väl synd att bjussa på det?
Det är inget sjukt att han tänder på att du har en stor dildo i dig. Och det finns ingen logik i att du ska kräva att han testar dildon i sin egen röv först. I så fall borde han väl få kräva av dig att du först ska slicka fitta, innan han gör det på dig?
Vill du prova en stor dildo har jag några tips till dig, trots att jag själv inte använt någon i min egen röv. (Stöddigt va?)
Skaffa silikonbaserat glidmedel och snåla inte med det. Silikonbaserat är dyrare och finns inte på apoteken (vad jag vet). Det glider mycket bra men kan vara nedbrytande för kondomer eller för dildosar, beroende på vilket material det är frågan om. Slappna av (på riktigt) innan du sätter igång. Skäms inte för din kropp utan tänk på att han faktiskt tänder på att se dig stoppa i dig den stora dildon. Ett varmt bad mjukar upp kroppen. Det är också bra om du är kåt och uppknullad innan du börjar. Kombinera dildoleken med någon sexig fantasi som ni båda pratar om och tänder på. Passa på och testa detta när du är extra kåt, exvis vid ägglossning.
Om det visar sig att du är för liten, eller att dildon är för stor för dig, köp en som är något mindre. Se då till att den inte har en "naturtrogen" fläns. En riktig kuk har ju en fläns, men den flänsen är supermjuk. En stum och hård fläns i plast på en stor dildo kommer göra att det känns som om den ska vränga slidan ut och in. Inte skönt.
Till skillnad mot populär sexualmytologi så blir inte slidan stor eller slapp av att penetreras av stora kukar eller attrapper. Liksom vår mun inte blir ett stort gapande hål i ansiktet bara för att vi stoppat in en hel Magnum-glass i den, vilket ju händer hela tiden...
..hålla med Rulle Rymd. Det står väl ingenstans att "Oerfaren" helst skulle slippa men ändå känner sig tvungen att göra sin man nöjd? Snarare verkar det vara så att hennes man har berättat om en fantasi han har och de har kommit fram till att de vill testa.
Och vad händer då? Ett gäng missionärsvenssons sätter sig och raljerar i ett forum på internet. Tack för kaffet.
(Kan tillägga att jag uppskattar missionären mycket, men att det inte finns någon anledning att äta samma mat varje dag).
Rulle och Anneli.
jag bad om råd, inte kränkningar.
Jag är över 40 och gör inget jag själv inte vill.
Tack ni två senaste som kommenterat. Sänder er en kram för att ni inte hånar mig
Varsågod vännen.
Hoppas det blir en skön upplevelse för er båda.
Jag undrar varför det här med stor dildo satte igång negativa drevet som det gjorde? Det verkar som om varje manlig sexuell yttring som går utöver missionären måste ha onda avsikter i sig? Om en man vill att hans kvinna ska stoppa i sig en tjock och stor dildo betyder det självklart att han vill henne illa? På vilken planet då?
Den här mannen är sexuellt egagerad i sin kvinna. Att det yttrar sig i denna fantasi handlar mycket om att han vill det ska vara skönt för henne. Vad är då problemet?
Det verkar som om en del uttalar sig om saker de tror att de "räknat ut", men egentligen inte har någon erfarenhet av.
Sluta med det.
Det är väl snarare så att oerfaren är oerhört engagerad i sin mans sexuella önskemål eftersom hon skriver hit och ber om råd?? Om hennes man vore engagerad i hennes sexualitet så skulle han ha frågat sig och henne vad hon vill och njuter av. Hoppas han gör det också! En relation handlar om ömsesidighet, engagemang och att vilja varandra väl både sexuellt och för övrigt...
Träna med en storlek mindre, materialet bör vara mjukt och böjligt.
Ligg på rygg med en kudde under, blir liksom en bättre vinkel. Det är häftigt att göra det doggystyle, men svårare. (Försök inte att göra det på dig själv, det är också svårare om du inte har mycket långa armar...?)
Jag har märkt att jag kan ta emot större omfång efter en orgasm, beror kanske på avslappning i muskulaturen?
Själv föredrare jag inte silikonglid till såna här lekar, tycker att mängder av vattenbaserat ger bättre (men kortvarigare) glid. Lägg en handduk under för att slippa en massa kladd i sängen.
Ha inte bråttom, låt det bli många tillfällen till härlig sex... ;)
Du förefaller vara en allmänbildad man men jag funderar lite över dina jämförelser... Du nämner att man inte töjs om man får upp stora saker i underlivet och jämför med att ta in en Magnum-glass i munnen. Du skriver att man får inte ett stort hål i ansiktet av det. Jag bara funderade lite om jag fick in en Magnum-glass i munnen på den diameter som beskrivits i första inlägget så kanske jag inte skulle få ett hål i ansiktet men jag skulle säkert få käken ur led och det är ganska smärtsamt det också...underlivet kan också påverkas även om man inte blir som ett stort hål.
Var rädd om era/varandras kroppar!
..nu hoppar du på tåget med folk som tror att "Oerfaren" gör det här mot sin vilja, enbart för att glädja sin man. Var läser ni det?
Hon kanske tyckte det var en pigg idé han kom med? Hon kanske tyckte att det lät lite spännande? Hon kanske från början tyckte att det var lite enklare att skriva att det var hennes mans idé än hennes egen? Hon kanske har ändrat sig nu när hon har märkt hur folk problematiserar just den formuleringen i stället för att komma med tips som hon bad om..
Jag vet, jag har inte heller skrivit ett enda praktiskt tips, tyckte Rulle skötte den delen utmärkt. Däremot kommer jag gärna med support så att "Oerfaren" slipper känna sig som ett förtryckt freak.
Tyckare... Jag medger att jag försökte skoja till det lite med Magnumen i munnen. Jag älskar Magnum (inte anställd av dem!) så jag skulle nog vara den förste att se ut som en fågelholk i ansiktet... Men, allvarligt, slidan är den mest töjbara delen av kroppen och det finns inget som gör att den blir permanent uttöjd om man fyller den ordentligt då och då.
Jag har varit med några kvinnor som gillat det här och även fist-fucking och jag lovar att dom var helt OK i musen vad gäller trånghet. Så, vill man prova något i den här stilen behöver man i alla fall inte vara rädd för att man därmed skulle få defekt eller slapp mus. Den blir som vanligt igen efter bara någon minut eller två.
Ytterligare ett tips: Har man bra muskulatur i underlivet kan man töja sig mera än när man inte har det.
Min kommentar handlade om att jag har svårt att se något som helst engagemang från oerfarens partner när det gäller detta specifika önskemål. Åtminstone går det inte att utröna via hennes insändare...
Att hon själv är med på detta är väl givet eftersom hon skriver hit och ber om råd??
Ömsesidighet är en självklarhet för mig men kanske inte för alla?
Svårt att utröna hans engagemang? Vad har du med det att göra?
Varför ska hon beskriva hela deras sexliv/samspel när allt hon vill är att ha FYSISKA tips från folk som har använt en stor dildo?
Hon bad inte att få sitt förhållande utvärderat....
Vi kan prata. Min man är oerhört mån om min njutning och jag om hans. Som Annelie försynt påpekade; jag vill ha tips och tricks från kvinnor som använt en stor dildo. Jag är nöjd med min man, han pressar mig inte till någonting och känner jag NEJ kan jag säga det.
Jag har köpt en stor dildo. Jag vill prova den men jag har själv inte lyckats. Min man är enormt förstående eller vad jag ska säga för att ni ska förstå. Men jag ber om råd och undrar om någon har erfarenhet och kan ge mig tips.
Att vissa tycker det är sjukt/osmakligt/onödigt etc kan jag förstå men jag frågade inte om vad ni tycker.
Jag ber om råd. Jag vet att den är enorm, och jag är rätt späd...
Jag är oxå väldigt trång, även att jag har fött barn vaginalt. Vilket min man givetvis tycker är skönt. Han gillar oxå att jag ska ta stora dildos/leksaker, men i början är det dock inte så lätt. Men vi börja givetvis med samlag och sedan penetrera han mig med flera fingrar, behövs det sedan så finns det alltid olja/glidmedel till hands. Men vid denna tidpunkt brukar jag vara så upphetsad så det gå, man för in dildon lite i tagen och sen ge det sig. Skulle jag inte vara tillräckligt våt, sa hoppar vi över det. Vi brukar använda den stora när man minst anar det. Vi går aldrig in för att ikväll ska du köra in den grova osv, det ge med sig. Men när vi väl gör det är det är det en otrolig känsla. Bruka bli vid ägglossningen då är man oftast "töjbarast" . Lycka till :)
Jag blir lite full i skratt när jag tänker på det, du måste ju ändå kunna se det hela utifrån vårat läsperspektiv när vi tar del av ditt problem. Jag fattar inte varför ni envisas om hästkuken o jag kan hålla med de andra som skriver att kör in den i gubben istället o kunlla honom med kuken så kanske han inte envisas så mkt. jag menar inte detta som elakt men herregud kvinna, du känner väl att du inte klarar av det?!!! det är väl bara att stånga på varann som ni brukar.
Karlar är alltid lite perversa när det gäller underliv, de verkar njuta av att vi tänjs åt både höger o vänster, så ta det lugnt, låt hästkuken vila i stallet o pilla på det sätt som din kropp klarar.
jag förstår inte mitt eget kön ibland..kvinnor gör det mest kluriga saker för sina män..
lycka till!
Måste faktiskt hålla med Busmaja och andra. Varför skall du ha in något som inte kommer in på naturligt sätt??! Människor är olika anatomiskt byggda.... Även om "vänner" här på linjen får in större storlekar så kanske du helt enkelt är lite mindre, liksom många andra kvinnor. Ibland får vi nöja oss med mindre och det kan vara helt underbart det också!
Hallå, kom igen! Hur gammal är du egentligen? Du säger att du fött barn, men du verkar resonera som en fjortonåring. Varför ska du leva upp till din mans fantasi mot att du skadar dig själv. Byt snubbe!
Du kan ju börja med att ta en linjal och mäta var den där dildon kommer befinna sig när du väl kört upp den. Sen kan du ju ställa dig framför en kåt häst och låta den köra in den (passa på att låta någon filma också, så kan du lägga ut den på nätet och låta andra psykon njuta och uppmuntras av det, så har du genast gjort oss andra tjejer en jättetjänst!)
så gulliga en del kan vara. Och förstående för att vi alla är olika.
Varför måste man skriva nedsättande kommentarer och visa att man tycker annorlunda. Jag tycker inte som alla här, vi har olika åsikter. Men, jag bad inte om ni tycker jag ska göra det eller inte.
Jag frågade om någon hade erfarenhet och råd att dela med sig av.
Jag är inte intresserad av att filma, jag har aldrig påstått att jag ska ha in hela längden.
Jag bad om råd.
Märkligt att en del verkar växa av att trycka ner andars åsikter?
Trevlig kväll till alla,
vad ni än gör. Vilket kön ni är med, vilka leksaker ni tänder på, var och hur ni gör det.
Allt är var och ens ensak enligt mig, sålänge man inte skadar någon annan och så länge de som deltar är med på det.
Jag tror man måste öka gradvis så att säga, föra in större och större grejer eftersom. Har ingen egen erfarenhet men har sett och läst om detta, och då gör de på det viset. Skaffa fler dildos i olika storlekar och använd en hel massa glidmedel är mitt tips. :)
Ja visst är det en massa moraltanter här inne, som verkar finna nöje i att spy galla över alla som är beredda att utforska nya möjligheter till njutning. Bry dig inte så mycket, trösta dig med att de säkert har ett väldigt trist och torftigt sexliv.
jag köpte en en blå giantdildo hos intimera men den var för stor så jag tänkte slänga den men jag skar upp den längst ner då visade det sig att under fanns en mindre kuk helt i gummi utan ett jätteollon helt slät men ändå riktigt stor.det är nu hennes favo hon kör in den o böjer ner den mot clittan o kommer i jätteorgasmer.den kan vi rekomendera
jag för står vad du menart. Att du vill ha råd och tips .Inte ner setande kommentarer vilket visa är bra på tyvär .Jag är som du över 40 och som du har jag en man som är mycket pig på sex och dena önskan om stor dildo kom en myskväll .Och vad vill man inte gör för sin älskade .Efter lite övervägande upp fyllde jag min älskades önskan .Du får ta tid på dig och mycket glid medel och prova även med en dido som går att pumpa upp och ta det i steg och Ta det suksesift för mig tog det några månader innan jag var där .
Och något jag inte ångrar .Jag tycker det är kull och utmanande att ha en som har önskningar som ger mig utmaningar i sex livet.
Pryd societets fru!
Jag vill tvärtom att min kvinna ska vara så tajt som möjligt "där nere". Inte f-n vill jag ha konkurrens av någon jättedildo. (Kan det beror på att jag tittar på henne istället för på porr?)
Jag tycker män ibland inte förstår vad det själva säger. Jag tror att det är ytterst få kvinnor som faktiskt vill bli tänjda på det sättet, jag känner ingen. Kvinnor verkar göra vadsomheslt för sin karl.
Förmodar att du inte har körkort,
En bil i dagens läge gör runt 240 km/h,
Bara för att den går så fort så måste man ju inte köra allt som går, det är ju lika med en stor dildo,
det kan vara skönt att få känna en stor omkrets o leka sig fram lite, varför måste hela längden in för ?
prova något annat än missionären tack,
Håller med senaste kommentar. Det är ju kul att leka lite med sig själv, eller låta ens partner göra det. Blir det inte tråkigt annars? Visst finns det tjejer som vill, t ex jag, det är inte alls så att "man gör allt för mannen". Varför skulle allt ni tycker är sjukt vara just mannens fantasi?? Det kan väl lika gärna vara kvinnans?
Hej, Jag måste börja med att rätta den som skrev föregående inlägg. Siliconbaserade glidmedel säljs även på apoteket och är inte nedbrytande för varken kondomer eller dildos.
Ett bra sätt att få dildon på plats är att börja mjuka upp slidan med fingrarna. Börja med två eller tre fingrar, växla mellan att tänja slidan i riktning bak mot analen i sidled och att stimulera g-punkten. När ni känner att muskeln i slidöppningen slappnar av, för så in ytterligare ett finger och fortsätt tänja. När du är så avslappnad att du eller din man kan fista dig med hela handen, kan du prova att penetrera med den grova dildon. Använd rikligt med Siliconbaserat glidmedel under hela proceduren, det ökar njutningen
Men hallå! Du måste väl mena i omkrets? En dildo med 6-7 dm i diameter är lika tjock som en normal människa är på kroppen...
Vill också testa en rejält stor dildo, har kollat några nätbutiker men inte hittat nån så stor.
Var köper jag en sån?
Det var även från denna sida jag hämtade diameter måtten
Diameter: 6 - 7 cm!
Penetrerande längd: 34 cm
Total längd: 37 cm
kan väl inte vara så svårt för en kvinna att ta en sådan i musen jag tar ju en sådan i baken
Hej jag har läst din tråd och tycker du är sund .Och ber bara om hjälp och råd ,Jag tycker synd att vissa tar så illa vid sig när det finns kvinnor som du som vill leva ut och uppfylla din mans önskningar det är väll inget fel med deta Du vill inte bli för nedrad och vem vill bli deta på deta forumet ,Jag undra hur det gott för er? Jag kan även erkänna att jag själv har haft dessa tackar tidigare i livet och funderar till och från hur det skulle vara men nu är jag nog för pryd för att våga leva ut . Måna varma kramr till dig som vågar .Kram Karin
hej ja o min sambo har en dildo som e 6-7 cm i diameter och 45 cm lång. jag tar ca 40 cm av denna i min röv och min sambo får upp den nästan 30 cm i sin fitta. vi har de jätteskönt me denna men vi har ju tränat ett tag o börjat me mindre