Kommentera
Det finns nog många förklaringar. Och något generellt svar går nog inte att ge. Men jag kan bjuda på några förklaringar:
*/ För kvinnor som njuter av penetrationsorgasm så har grovleken och hårdheten på mannens organ betydelse.
*/ Estetiskt sett så tilltalas många kvinnor av vackra män med stora behag. Eller som en kvinnlig bekant till mig brukar uttrycka sig; ”Förväntningarna blir ju så mycket större om han är snygg, visar det sig sen att den är liten så blir det ibland ett antiklimax.”
*/En kvinna som påstår att storleken har betydelse får mängder av ovänner bland män. Vad man nästan alltid glömmer bort, i sammanhanget, är att en sådan kvinna också får ett antal mycket lojala supporters bland män.
*/ Om du är man och är väl utrustad så blir du, inte sällan, enormt bekräftad av kvinnor vid de första mötena. Mer än 50 % av alla kvinnor lämnar omgående en glad kommentar, den vanligaste lyder; ”va stoor den ee!” Detta sker redan i tonåren och fortsätter – förmodlingen - mycket långt upp i åren.
Kan man få en bättre sovrumsatmosfär vid det första mötet?
*/ En del kvinnor retar sig på mäns fixering vid (andra) kvinnors skönhet. Då är det inte mer än rätt, tycker de uppretade kvinnorna, att man får säga en och annan sanning om mäns behag.
*/ Det allra mest förvånade är nog ändå att det även bland män med mindre behag finns de som beundrar kvinnor som anser att storleken har betydelse.
*/ Och tänk efter, visst är det ändå lite häftigt med ”Size Queens”!
Detta verkar vara en sandlåde diskussion.Har mött alla modeller och om bäraren inte kan hantera sitt könsorgan dvs. veta hur man tillfreställer en kvinna har männen inget annat val än lyssna på fejkorgamer.
Visst är det inte roligt....men ska vi tycker synd om mannen nu ? Hur många kvinnor och tjejer gråter i det tysta för att de tror att de inte räcker till...för brösten är för små, rumpan för stor, läpparna inte fyllig nog...och var kommer det ifrån att kvinnorna känner sig otillräckligt ?...att män tror att brösten ska vara stor, rumpan ska vara smal,att storlek 38 redan är mullig....och nu ska vi tycker synd om de ?? hahahahaha....en stor del av killarna som nu tycker synd om sig själv har inte alltid varit så där jätte snäll mot kvinnorna och tjejer heller....
för mig är det så att kärleken spelar roll. Faktum är att jag skiter i penisstorlek om jag älskar mannen och han älskar mig. Då njuter jag- Och jag hoppas verkligen att mannen älskar MIG och inte mina brösts storlek...
även plastikoperationer ökar gällande kvinnobröst och vaginor...
Varför har kvinnor som Carolina Gynning, Linda Rosing och Victoria Silvstedt kommit fram i rampljuset och ständigt befinner sig i mediabruset? Är männens ideal för "hårda" mot kvinnor? Hur diskuteras det bland män om kvinnors attribut och utseenden? Men det är kanske en annan sak??
Det kanske är så att vi alla- både män och kvinnor- har börjat bli så himla utseendefixerade och att det blivit totalt OK att racka ned på varandras utseenden av diverse kroppsdelar.
Jag är helt övertygad om att detta INTE enbart är en kvinnlig fråga.
Det som slår en mest är att det helt plötsligt är ok att mobbas - bara man kan motivera det! Män har alltid"" så därför kan jag utsätta denna man för"". Ska en enskild man ta skit för vad män i allmänhet gjort/bedömt/sagt?
Tänk er två killar som steker ägg i nämnda köksreklam och pekar på de två äggen och säger i kör "Stina!" och syftar på hennes platta byst. Hade den passerat som ok? "Stina" har ändå möjligheten att kirurgiskt växa till ett par dubbla vattenmeloner vilket inte "Micke" har. En kirurgisk förstoring av penis ger ett par cm i slakt tillstånd men knappast något i styvt.
Att det är en så stor deal för många killar är ju att kuken representerar allt som är traditionellt manligt:
* stor och stark
* handlingskraftig (alltid redo)
* pålitlig (potent)o.s.v.
Tänk på att det inte är ett långfinger åt män i allmänhet när ni hånar en kille för snoppen utan en kniv rakt i magen på hans självkänsla.
Vi kvinnor vet att storleken är en stor fråga. Jag vet ingen som inte strålar som en sol av att ha träffat en ny kärlek som visat sig vara stor. Men, vi är oftast ett vänligt släkte och ligger lågt med detta. Självklart kan man ha bra sex ändå, eller vara lyckligt kär. Att män är mer burdusa i sina uttalanden om kvinnokroppen motiverar inte att vi trycker ner dem.
Det du beskriver är ju precis så som kvinnor också känner- om någon kritiseratr ditt utseende så är det som att få en kniv i hjärtat!
Självklart är det LIKA illa att kommentera både kvinnors och mäns kön på detta vis!
Jag tror dock att det nu är ett nytt fenomen för män- män har inte blivit så kommenterade av kvinnor innan.
(dessutom är min erfarenhet att också män sinsemellan kommenterar varndras snoppar- har jag fel?)
Klart att alla mått och former har betydelse för attraktionen och att det är lika illa om det är en man eller kvinna som "mobbas". Däremot har jag hört fler kvinnor - fel - jag har aldrig hört en man kommentera att en kvinna var så slapp att det knappt känts eller att bröst varit för små för att kunna användas. Det har jag hört kvinnor kommentera olika mäns. En kille fick epitetet "hängpungen" och en annan "prinsen"(prinskorv). Aldrig att jag hört killar snacka om "myggbetten" eller "jättemusen".
Tjejer/kvinnor är väldigt snabba med att kritisera killar/andra tjejer/sig själva på ett sätt som killar/män oftast inte är.
Kan det vara så att en del "size-queens" egentligen har sig själv att skylla? Jag vet inte en enda knipövning eller liknande som kan förstora snoppen - däremot kan ni kvinnor på ett helt naturligt sätt "hotta upp" era underliv - dessutom till glädje för er själva, nu och i ålderdomen(tena-godbye). Kan det vara så att handsken är för stor - inte handen för liten?
Visst kan det vara så..
Men ärligt talat- jag har hört en massa kommentarer från killar som pratar om tjejers olika underliv - och tro mig det är inte bara att hotta upp sig med lite knipövningar.
Det tragiska är väl att man pratar om varandras könsorgan på detta sätt överhuvutaget.
Man hoppas och tror att detta inte gäller kloka, empatiska människor utan om ytliga och omogna egon.
Man kanske t o m på ytan kan se och höra vilka som tillhör den omogna skaran??
Då har jag väl rört mig i fel - elle rättare sagt - rätt kretsar i hela mitt liv, för det har jag aldrig hört. Tror att acceptansen för egna och andras kroppar växer med åren också. Förr var jag full med komplex men de senaste åren har jag insett att de egentligen är onödiga och att de flesta faktiskt är påhittade. Nej - jag har inte onormalt stor/liten/konstig snopp/mage/näsa eller vad det kan vara... Sedan jag blivit naturist har detta bekräftats hela tiden. Människor i allmänhet ser ut som människor i allmänhet.
"Snopp-mobbas kvinnor?" skriver debattredaktören Anna Larsson som rubrik till sitt inlägg. När man läser inlägget förstår man dock att hon menar "Snopp-mobbar kvinnor?". Den som "mobbas" är offret, medan den som "mobbar" är förövaren.
vi kanske helt enkelt har missförstått allt. Skribenter får använda språket rätt- annars blir det lätt otydligheter (tips).
Det handlar helt enkelt om att kvinnor är de som mobbar och med snoppar(dildos kanske?)! Ja hur ställer vi oss inför detta fenomen?
Hihi
Jisses, vilken pangbrud som nån har länkat till högt upp. Kan man bli kär bara av att se nån på film? Som tur var stod hennes namn till höger om filmen. Jag har kollat upp henne. Hon är 50 år gammal – en del kvinnor blir bara snyggare och snyggare för varje år.
Att få ligga med en sån kvinna måste väl ändå vara höjden av lycka? Hon är nog en bra kvinna, hon har varit gift i 25 år och hennes man uppges vara lika förälskad i henne idag som när de träffades.
Tack för länken! (Du har god smak.)
både bland män och kvinnor. Varför skulle kvinnor annars kunna bygga en hel karriär på sina bröstimplantat? Många män gillar stora bröst. Många kvinnor (och män) gillar stora penisar.
Det är inte heller något nytt. Kolla bara in alla "fertilitetsstatyetter" och liknande från olika tider och kulturer. En ständig parad med komiskt jättelika fallosar! Samtidigt som de kvinnliga motsvarigheterna har stora tuttar och breda höfter. Det senare idealet märker vi dock inte så mycket av i modern tid. Tyvärr kanske, i denna bantningshysterins tidevarv ...
Tror inte att penisplastik är så mycket att moralisera över. Bättre att debattera alla plastikingrepp "över en kam". Vad är det som driver oss stackars nutidsmänniskor att uthärda knivar och smärta för att bli lite snyggare. Bara för vi har möjlighet, kanske? 1700-talets överklassdamer var ju så hårt snörda att de behövre lite luktsalt då och då. Underliga tilltag för ett vackrare yttre ligger nog tyvärr ganska djupt i vår mänskliga natur.
Yngre Svenska kvinnor är oftast mer än nöjda med vanliga kukar, det är först och främst de äldre 30+ damerna som söker en större kuk, de har kanske fått barn och inte fått tillbaka sin mus forna spänst.
Svenska män som träffat asiatiska tjejer från tex Thailand vet ju också att de är betydligt tightare mellan benen, så det kanske är ett bra alternativ för de män som är normalutrustade.
Svenska kvinnor som blivit lite slappa med åren kan ju göra samma sak men kanske söka sig till Afrika och träffa en man .
Man blir mörkrädd över människors ytlighet i relationer (ja även sexuella sådana)- inte undra på att folk blir fixerade över hur de ser ut när sådana som ni kategoriserar människor på det sättet ni gör.
väntade bara på ett sådant korkat inlägg som ert...
"Contrary to popular belief, there is no scientific relation between penis size and race." ( http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size ) Tips: Det är ett typiskt kvinnligt misstag att tro att storleken vid erektion går att avläsa från en avslappnad penis. ("Length of the flaccid penis does not necessarily correspond to length of the erect penis; some smaller flaccid penises can grow much larger, and some larger flaccid penises cannot grow much larger.")
Det är nog ingen tvekan om att storleken har betydelse för kvinnor. Lek med tanken att just din arbetskamrat ”Elin” skulle bli gud(inna) för EN dag.
Självfallet skulle hon se till att hennes bankkonton fylldes på med några miljoner och att hon fick en rejäl höjning av sin månadslön. Hon skulle också se till att hennes gamla mamma blev frisk.
Men när de goda gärningarna var avklarade så skulle hon skipa ”rättvisa”. Hennes chef skulle få sin Petter-Niklas krympt från 14 cm till 5 cm. Hennes granne, som alltid klipper gräset när hon vill koppla av i trädgården, skulle kortas ner till 7 cm. Hennes snälla storebror skulle göras 20x16 cm. Anders Eklund 1 cm. Fredrik Reinfeldt 8 cm. Hennes ex skulle göras impotent. Innan dagen var slut så skulle flera män, som hon mött genom livet, fått uppleva hennes rättvisa.
En sak är absolut klar, Elin skulle inte anse att hon har mobbat, hon skulle anse att hon har rättat till det som bör rättas till.
om man har småååå bröst vill säga, eller inga alls.
Jag har typ ingenting och har fått höra om det hela mitt liv, både från killar och tjejer. Är så förbannat less på det!!! Jag är dessutom rätt smal eftersom jag tränar ganska mkt och får skit för det oxå. "Hojja, hur kan du vara så smal när du äter såå mkt godis??"
Tydligen får man bara tracka på spinkisar men inte på fetton. Vad är det för skillnad?? Nu bryr jag mig inte om min vikt längre, är faktiskt nöjd. Men när jag var yngre, typ 14-15 år, åt jag vispad grädde och korv varje kväll innan jag gick och la mig för att gå upp i vikt och kanske få lite boobisar.. Men det funkade inte..
Det har tidigare skrivits en tråd om mäns "snoppstorlek" vilket tycks vara det primära för ett flertal av "Amelias" kvinnor.
Däremot, så har vi män varit snälla med att inte kommentera era slidor. Självfallet så fodrar en stor och slapp slida (efter ex. barnafödande) en större snopp. Frågan är om det då är snoppen som är "för liten", eller slidan som är "för stor" ??
Är det här med snoppstorlek ett stort problem för kvinnor med ett fast förhållande? Eller är det mer en fråga om att enbart tillfredställa ert sexbehov?
Kanske en stor dildo kan lösa erat problem?
har du missat alla manliga kommentarer om slappa kvinnliga underliv som dykt upp på flertalet trådar....
Vi kvinnor får nog vår beskärda del av kommentarer om våra kroppar både här i Damrummet och ute i "verkligheten"- var så säker.
Precis som män ständigt får dras med att höra hur storleken har betydelse så är det väl samma sak för kvinnor och bröst. Får vi göra annat än att använda vadderade kupor, push-ups eller falla under kniven?
Och hur man än snyggat till sig under klänningen så är det ändå ofrånkomligt att bekänna färg när BH´n faller av, precis som "läckerbiter som visade sig ha ett litet könsorgan".
Jag resonerar så här; Är mannen en usel älskare i övrigt kan det hjälpa om han i alla fall har en stor storlek på "snoppen" (snopp låter som på ett barn, men de grövre storlekarnas benämningar känns grova här). Då kan han komma undan med ett fånigt juckande i alla fall.
Är mannen en bra älskare (så klart är smaken som baken, men jag menar Bra för just den kvinna han är med just då), så spelar det ingen roll om snoppen är stor eller liten.
Min man är ganska liten hela han, så också könsorganet, men aldrig har någon tagit mig till de höjder han gör, och han använder sin -lite mindre än medelstorleken- snopp alldeles förträffligt och jag skulle aldrig önska att han hade någon större än han har. Det skulle inte bli bättre på något vis för det.
Det här med storleken diskuteras hela tiden. Jag själv kan väl känna mig "lyckligt lottad" då jag är ganska så välutrustad, men är det alltid en fördel?
Svaret är ett tydligt NEJ!
Jag har varit med många kvinnor som inte alls tycker att en stor är bättre än en medelstor. Jag skulle säga att 60% av dom jag har pratat med, med lite distans till själva akten, har sagt att dom faktiskt föredrar medelstora framför stora.
Självklart finns det kvinnor som blir väldigt tända av stora kukar också och det får ju jag tacka för.
Men jag tycker verkligen inte att män med medelstora ska känna sig otillräckliga eller liknande när de läser allt detta på olika forum. För jag har pratat med personer många gånger och det har varit män i alla möjliga former, Korta långa smala tjocka snygga och fula. De alla känner samma sak, Att dom inte räcker till! Men sanningen är att både dom och deras partner upplever att dom har ett mycket bra sexliv. Ändå slår andra "Stor kuk älskande"-kvinnors ord så hårt mot deras självkänsla att dom känner sig totalt underlägsta och att deras partners egentligen vill vara med någon större. Det hjälper knappt att deras partners säger att så inte alls är faller, jag vet att dessa kvinnor inte ljuger. Men ändå är dessa män så djupt ärrade att långt där inne så sitter ändå den tron på att dom inte räcker till riktigt, fast än att dom bevisligen gör det!
Jag säger inte att kvinnor som gillar stora kukar ska sluta med det, vad skulle då alla välutrustade göra? Jag säger bara att jag tycker att alla medelstora män ska sluta tänka att dom inte räcker till utan inse att det gör dom visst! ALLA kvinnor vill inte alls ha en stor kuk, MÅNGA kvinnor vill ha mer normal stora. Det heter ju trots allt "Normal" eftersom att det är där de flesta män ligger och vad jag vet så är det ganska många procent av världens befolkning som har ett lyckligt äktenskap, jag har garantera att inte änns i 1/3 av dom paren är mannen välhängd.
Så kvinnor: Fortsätt vara precis som ni, ni är underbara!
Män: Fortsätt att vara precis som ni är, jag kan garantera att ni räcker till, oavsett längd och omkrets.
När jag läser hur debattredaktör Anna Larsson återger samt nyanserar olika situationer i vardagliga livet, konstaterar jag igenkännade
att väl det stämmer. Just attityden att ”ju större desto bättre”. Är man avvikande är man ett helt legalt objekt att både hånas och förnedras
(viss ser han rolig ut ?). Både tilltufsad självkänsla & osäkerhet skapar en livssituation där flera män undviker kontakter med kvinnor trots
uppriktiga avsikter med ett förhållande. Kanske är det just det som är målet ifrån kvinnors sida ?
Läsare med signatur Victor kommenterar insiktsfullt vidare. Jag kan även där instämma utifrån erfarenheter inom kompiskretsen att denna
förnedring (som oftast kulminerar bakom ryggen på män eller anonymt via nätet, ”skyttegravskrig”), skapar ”ärr” som förhindrar en relation med en kvinna. I dessa fall handlar det inte om någon konstig attityd till kvinnor. Flera vill verkligen dela livet med en kvinna präglat av tillit,respekt och kärlek i en jämlik relation. Ständiga ”sparkar i skrevet”, ofta anonymt, menande blickar & fnitter, underförstådda gester, med mera, tror jag är orsaken till att trygghet ”man duger såsom man ser ut” uteblir. Det räcker inte ens med att ens partner bekräftar förhållandet och sexlivet. Tyvärr vet jag inte vad som kan göras åt detta.
Ibland har jag upptäckt att känslor av maktlöshet och otillräcklighet renderar i likgiltighet och brist på empati. Vid något tillfälle har jag till och med hört raljering med ”försök till glimten i ögat” kommentarer över direkt kriminella, grova övergrepp såsom våldtäkt. Exempelvis ”…hon skall inte beklaga sig, han kanske hade en perfekt penis…” Detta uttalat av vanliga män i samhället med ordnad livssituation och fungerande socialt liv. Fullkomligt chockerande ! När jag tänker på detta har jag svårt…att hålla tillbaka tårarna…
Nåväl, tack för möjlighet till inlägg i denna debatt ”tråd”.
Jag vill tillönska er alla där ute en fortsatt trevlig påskhelg !!
Det kanske inte är sååå… konstigt om vi tjejer bli förbannade på killars kukar. Har haft annonser ute där jag har önskelisan : Snygg, tränad, välutrustad, ej skägg, singel.
Av någon märklig anledning så brukar kukar krympa när det närmar sig träff.
En snubbe skrev i profilen 25x19, i brevet till mej blev det 23x16, när vi pratade på MSN så blev det 22x15, när boka träff så var det ”ungefär 20” helt Ok allså. Vid fikat hade den krympt till 18 och när vi skulle ha sex så var den väl medel.
Det vanligaste är nog att de inte kommer till träffen. Ju större den är i annonsen desto mindre troligt att den som innehar den ska svara eller dyka upp när det väl är dags för träff. Eller kanske att den erektila blodförlusten i hjärnan gör att bokade träffar glöms bort i ren förvirring? ;))
Lite mera ärlighet önskas så tror jag att snopp-mobbing inte skulle var nått stort problem.
Jag tror mest att du bara har hittat fel personer, personer som gärna skulle vilja kunna svara ärligt enligt dina krav, och jätte gärna vill få kontakt med dig, men inte kan. Samtidigt så är det så som jag skrev i mitt tidigare inlägg om du läser ca 2 inlägg högre upp att många män är "ärrade" av allt de hört och tror helt enkelt att dom inte räcker till om dom inte är 35cm långa och 73cm runt om.
Fortsätt att leva vidare jag är säker på att du kommer att hitta någon, du har bara stöt på osäkra personer hittills.
Jag tror mest att du bara har hittat fel personer, personer som gärna skulle vilja kunna svara ärligt enligt dina krav, och jätte gärna vill få kontakt med dig, men inte kan. Samtidigt så är det så som jag skrev i mitt tidigare inlägg om du läser ca 2 inlägg högre upp att många män är "ärrade" av allt de hört och tror helt enkelt att dom inte räcker till om dom inte är 35cm långa och 73cm runt om.
Fortsätt att leva vidare jag är säker på att du kommer att hitta någon, du har bara stöt på osäkra personer hittills.
Jag har just fått höra att mitt underliv har blivit slappare, så till den milda grad att mitt livs stora kärlek har svårt att få orgasm! Jag mår väldigt dåligt av detta men undrar om det är verkligen min stora vagina som är problemet? Har faktiskt aldrig hört talas om att slapp vagina skulle vara ett stort problem. Min partner säger att jag måste träna genom att knipa. för mig känns det väldigt tungt att inte riktigt duga längre....... och svårt att ens tänka mig att jag skulle duga för någon annan heller....
Hej Annika,
Tråkigt att höra, jag tror knappas att det är du som har för slapp, det är nog mera så att din kille har för liten snopp. Har själv en liten snopp på 12 cm och min erfarenhet är att det är den som skapar problem för kvinnor, inte att ni skulle vara problem för mig. har dok lärt mi att leva med attstorleken har betydelse för kvinnor och ni sk inte behöva skämmas för att ni vill ha stora snoppar.
På gymmet där jag går så är det gemensam dusch.Så där finns en hel del ögongodis.Men när man ser otroligt vältränade killer jobba i lokalen och sen drömmer om vad som kan finnas i brallan så blir jag väldigt besviken ofta För ju mer vältrände dom är desto mindre snopp verkar dom ha Ser inte klokt ut Jag o mina tjejpolare har så svårt att hålla oss för skratt bara.Så nu tjejer nån mer som upplevt samma på vältrände killar
Vilket gym tränar du på som har gemensam dusch?
Det där är nog olika och har knappas något med träningen att göra, dock kan det kanske vara så att de killar du sätt som kör mest på gymmet kanske försöker att kompensera något som dom tror att dom inte har. Sen ser ju allting olika stort ut beroende på dess omgivning, en stor kropp i övrigt kan ju lätt få annat att se mindre ut, och tvärt om med en mindre kropp.
Träning och storlek är inte beroende av varandra, det är jag ganska säker på.
tILkwj <a href="http://vltrzssgboqr.com/">vltrzssgboqr</a>, [url=http://nanmefgftekp.com/]nanmefgftekp[/url], [link=http://mqtzoehbwbxg.com/]mqtzoehbwbxg[/link], http://mcdeiolyytyg.com/
Jag vill bara säga en sak som jag tyckte lät lite konstigt. Det var en som kommenterade artikeln med att säga att kvinnor har alltid haft sina ideal, och att de mår jättedåligt pga männen högt ställda krav. Och ja, det är inte fel i informationen. Många tjejer mår dåligt över sina kroppar. Men bara för de så ger det väl inte oss tjejer rätten att mobba killarna för deras snoppar? Det är väl minst lika fel av oss som vet hur jobbigt det känns. Vore det inte bättre om vi istället skulle fokusera på att få bort det allt för höga kraven på kvinnorna, istället för att hitta saker att klaga på hos männen?
Dessutom har jag fått erfara (i egna undersökningar) att många killar gillar precis normala kvinnor (skillnaden mellan vad kvinnor tror att männen vill ha, och det som männen faktiskt vill ha är en skillnad på 10 kg).
Om vi nu har fått våra problem uppmärksammade, så varför ska inte männen få visa att de också har högt ställda krav på sig från oss kvinnor?
comment4, http://newmarketcosmeticdentist.org cialis, http://sethpayshigherinterest.com levitra webster university film series, http://theicrew.com comment female leave viagra, http://verydangerousman.org rimonabant, http://the1986.com before and after retin a, http://snydersdanes.com cialis viagra vs, http://whirlingcloud.com viagra, http://abel2holidays.com adipex, http://japijr88.com zolpidem withdrawal, http://odtutasarimtoplulugu.com cheap viagra tablets, http://highlandbethel.com meridia,
comment6, http://flushingcrownsbridgesveneers.org valium overnight delivery, http://sethpayshigherinterest.com levitra 10 mg, http://meditel.info soma, http://verydangerousman.org acomplia generic usa, http://thedigitalnun.com propranolol medication, http://abel2holidays.com drug adipex, http://classiclinesonline.com ambiens, http://tylerkrad.com accutane hair hairlossrescue.com loss, http://salvopinella.com cheapest generic rimonabant, http://identitetcentar.org reductil asutralia,
comment2, http://masjidalrahman.org buy soma drug cheap, http://culturadebermudas.com phentermine, http://agingpetsonline.com adipex no rx, http://iabchoustonblog.com meridia, http://kondenzer.com klonopin discovery, http://philippine-everest.com acomplia is worthless, http://identitetcentar.org reductil, http://jazirabeachclub.com zolpidem, http://loisaidaevolutionaryarts.org alprazolam withdrawal,
comment6, http://theholisticpetshoppe.com diflucan over the counter, http://fairfaxcrownsbridgesveneers.org xanax fast delivery, http://iamiga.info information on reductil, http://the1986.com minoxidil retin a, http://whirlingcloud.com viagra zithromax secure, http://tylerkrad.com accutane i pledge, http://salvopinella.com acomplia, http://highlandbethel.com meridia, http://nicolemfiorella.com viagra generic,
comment4, http://newmarketcosmeticdentist.org buy cialis generic online, http://culturadebermudas.com discount phentermine online, http://sae-scholarships.com rimonabant generic cheap, http://carti-noi.com picture of mylan generic ambien, http://fairfaxcrownsbridgesveneers.org online doctor xanax american express, http://whirlingcloud.com viagra, http://teresamsanders.com levaquin, http://thehairybeast.net apo-tamox, http://tylerkrad.com georgia accutane claims,
comment1, http://flushingcrownsbridgesveneers.org buy valium, http://petromaxgroup.com generic acomplia rimonabant, http://ikea-cmpshuttle.com buy reductil, http://scottpierceimages.com compare levitra and viagra, http://ezekielbutler.com xanax, http://abel2holidays.com weight loss pill adipex-p, http://thehairybeast.net nolvadex 180 pills, http://southafricanclubfrenchriviera.com cialis, http://jazirabeachclub.com zolpidem, http://highlandbethel.com picture of meridia, http://identitetcentar.org reductil, http://tumbleweedtourism.com injectible lasix order,
comment1, http://newmarketcosmeticdentist.org generic cialis, http://ponchatoulajaycees.org acomplia sanofi aventis, http://theholisticpetshoppe.com diflucan online consultation, http://sethbuyshouses.com levitra 180 pills, http://therightbabygear.com cytotec use, http://wildernesstracks.com viagra, http://fairfaxcrownsbridgesveneers.org xanax, http://the1986.com retin a acne treatment, http://thedigitalnun.com propranolol, http://ezekielbutler.com xanax for tinnitus, http://2191daysandcounting.com 37.5 adipex, http://theundergroundcharge.com septra suspension, http://climbingtocurechildhoodleukemia.com phentermine prescription,
Hej jag skulle vilja säga några sanningar om storlekar på snoppar muttor.Jag kan utan tvekan tillstå att jag har enormt stor erfarenhet i ämnet.Varför då undrar ni förstås,jo det är som så att jag och min fru driver en av Sveriges största swingers klubbar.Och det förhåller sig som så att killar med enorma snoppar i dom flesta fallen bara kan tänka med den också,dvs har man stor snopp behöver man inte anstränga sig för man har det man har ...Men killar med små snoppar är oftast extremt fantasifulla och förstår att använda hela sin kropp och sina sinnen för att tillfredsställa kvinnan. Och så var det det här med kvinnorna alltså kvinnans mutta fitta eller garage kalla det vad man vill så är det precis som för killar en del är stora som just bussgarage och andra är snäva och trånga som extremt vältränade idrottskvinnor. Och jag vill påstå att kvinnor med bussgaraget kräver stora snoppar..Däremot kvinnor som kanske har opererat bort bäbisboet av medicinska själ är både extremt korta och trånga i slidgången, vilket gör att dom föredrar små snoppar annars gör det djävulskt ont.Och så har vi kvinnorna som tränar hårt på gym mm dom gillar också oftast medel och små snoppar för då får dom extrem kroppskontakt. För killar med långa snoppar slår ofta i botten så att säga vilket resulterar i smärta och ont i magen flera dagar efter samlag.Det jag menar är att det finns alltid en kvinna som passar för varje man,men man får prova sig fram ingen bra ide att vänta med sex till bröllopsnatten sånt trams brukar sällan hålla i längden. Så till er grabbar som tror att ni har för liten kan jag bara säga den är garanterat lagom bara ut och leta efter en motsvarande kvinna.Och som jag nämde tidigare en kvinna som gillar att hålla sig i form är oftast nöjd med alla storlekar för kvinnan könsorgan är en enorm muskel som kan krama musten ur den allra mista det lovar jag. kram fr lorden
OjOj stackars kvinna,DU HAR ALDRIG UPPLEVT EN RIKTIG MAN.
DVS EN MAN SOM GER SIG HÄN OCH GILLAR ATT GE MASSOR INNAN HAN TAR DIG.
När vi blir riktigt förbannade snoppmobbas vi nog iaf gör jag det. men man ångrar sig ibland och ibland ångrar man sig inte. Det kanske inte är lätt att vara kille alla gånger.
kvinnor är ganska bra på att mobbas, men de är vi män med, tror dock att kvinnor i princip aldrig vill ha liten snopp, medan många män faktiskt tycker små bröst är riktigt vackert, bröst är ju faktiskt inget som påverkar ett skönt samlag som kanske snopp-storlek gör. jag är nöjd med min snopp och kropp, den är inte stor men den gör så jag kan kissa stående och lika skönt är det för mig när jag har samlag, generellt sett så har män små snoppar om man jämnför med såna monsterpenisar som finns. jag tror man ska vara nöjd med varandras kroppar oavsätt om man är kort, lång, smal, tjock, snygg, ful. för vem håller inte med om att det är skönare att var två än att vara själv?
Jag har inte hört mycket från killarna om krav på stora bröst och smala midjor. De kraven verkar komma från oss själva, annonser, reklam och media.
Längden har väl kanske inte jättestor betydelse, men helst normallång vill jag ha. Grovleken är dock mycket viktig och för grov kan den nog aldrig bli
;)
Känner att ett nytt perspektiv måste belysas. Jag råkar vara mycket välhängd och jag tror att få tänker på att det skulle kunna vara ett problem. Under mina yngre år blev tjejerna rädda när det visade sig vad jag hade mellan benen (i synnerhet då jag fått stånd) och de gånger det överhuvud taget gick att få in den gjorde det ont på tjejen. Detta var på den tiden innan jag insett förspelets betydelse och jag har med åren blivit tvungen att finslipa mina färdigheter. Ett långt förspel och att kvinnan ges möjlighet att "bekanta" sig med mitt kön genom att titta, känna och själv bestämma när det att dags att tränga in. Men visst... många kvinnor blir förtjusta när de ser vad jag har att erbjuda men jag misstänker att de blir visuellt triggade på samma sätt som vi män blir upphetsade av en kvinna med stora bröst (vilket egentligen inte har någon sexuell betydelse alls. De kvinnor jag haft det skönast tillsammans med har inte alls varit storbystade).
På samma sätt som män som inte har så stora könsorgan har även jag blivit tvungen att lära mig hur jag bäst använder mitt kön för att åstadkomma så mycket njutning som möjligt. Numera vet jag hur jag ska använda mitt kön och nästan ingen kvinna upplever längre smärta vid inträngningen. Kvinnan jag lever med sedan ett år tillbaka är tio år äldre än mig och hade ingen erfarenhet av storkukade män innan hon träffade mig. Även hon har fått lära sig hur hon ska få ut största möjliga njutning av att ha sex tillsammans med en 26x21-man (nej, jag är inte afrikan... jag är från Uppsala sedan generationer). Vad jag vill komma till är alltså att kvinnan inte automatiskt njuter av en välutrustad man. Ett annat problem är att normalutrustade män jag känner (och som jag tränar och duschar tillsammans med) som vet att jag varit med kvinnor som de blivit tillsammans med utvecklat stora mindervärdeskomplex vilket ibland påverkat våra relationer.
En väl genomtänkt kommentar, Henrik! Även om jag inte är i närheten av dina mått, så tillhör jag ändå den lyckligt lottade grupp av män som är väl utrustade. Jag känner igen mig i en del av det som du skriver. Jag tror att jag exakt kan fånga den känsla som uppstod när du blev din kvinnas första stora man. Pionjärkänslan under de första veckorna i ett sådant möte slår allt som går att uppleva, tycker jag.
Jag håller fullständigt med dig när det gäller förspelet. Om man är väl utrustad och vill skapa bra erotisk känsla så är det stor fördel om man har en bred repertoar. Slickningen har jag utvecklat väldigt väl, förmodligen för att jag tycker bättre om att slicka än att använda fingrarna. Kanske är det en generationsfråga? När jag började ligga med kvinnor så ”fanns inte g-punkten”, det var klitoris för ”hela slanten”, vilket jag aldrig har ångrat. Det är roligare att leka med klitoris än med g-punkten. När man leker med klitoris, så kan man ju variera sig mycket mer.
Vilken tur du har som bor i Uppsala. Om det skulle bli slut mellan dig och din kvinna så har du ju ett enormt upptagningsområde med swingerspar. Det finns nog inga swingerspar som inte tycker att kvinnor nån gång ska få prova på nått riktigt stort. Om du har utseendet för dig så ”sälj dig dyrt”. Träffa bara par där kvinnorna är supersexiga. Vill dom träffas igen, så kräv att du varannan gång får träffa kvinnan ensam, hemma hos dig. Låt dom INTE få filma eller fotografera de två första gångerna! Var vänlig men bestämd, gör klart att en bra affär ska vara en bra affär för båda parter. Njut av kvinnornas skönhet och kåthet!
Jag ser väldigt bra ut, mörkhårig med det mesta av mitt hår i behåll (jag är 37 år) är väldigt vältränad. Jag har aldrig haft några problem att få kvinnor. Problemet för mig är att jag inte är så intresserad av den typ av kvinnor som vanligen dras till mig, som ofta är den s.k. sexiga typen. Jag föredrar mer ordinära kvinnor, gärna äldre, intelligenta, naturliga (använda sparsamt med smink) och hon får gärna vara grå- eller rödhårig. Mellan 45 och 50 år är perfekt.
Jag älskar sex och njuter något alldeles sanlöst. Jag och min kvinna har fortfarande (efter 1,5 års förhållande) sex två gånger om dagen. På morgonen blir det en snabbis med kort förspel. Då brukar vi använda glidmedel, men när jag väl trängt in börjar hon snart flöda av sina egna safter. En nackdel med att njuta som jag gör är att jag får orgasm ganska lätt (och rikligt) men i gengäld kommer jag strax igen och kan komma flera gånger på ganska kort tid. Om jag stöter med varierad hastighet och tar pauser på några sekunder ibland kan jag hålla på ganska länge. Men om kvinnan kommer i en riktigt djup orgasm är det kört. Då kommer jag direkt. Inte för att det blir skönare för mig utan för att det hetsar upp mig nåt så vansinnigt. Och ju fler orgasmer jag får desto skönare upplever jag dem.
En gång svarade jag på en annons och var då inte uppriktig med hur rikt utrustad jag var. Tvärtom mot vad män brukar göra så underdrev jag min storlek. Varför det, undrar ni nog? Jag gillar nämligen överraskningseffekten. Jag besökte ett medelålders par i Vasastan som trodde ett jag var ganska medelmåttigt utrustad. De blev båda milt sagt chockade när sanningen uppdagades. Kvinnan blev förtjust och mycket upphetsad och mannen mer eller mindre stum när han insåg att han skulle få se hans kvinna bli påsatt av en sällsynt välutrustad man (många mäns dröm eller kanske till och med mardröm?). Jag såg till att både kvinnan och mannen fick se ordentligt (det fanns gott om speglar i lägenheten). Hon njöt nog mer än vad hennes man hade hoppats och för att inte tala om vad jag gjorde. Hon var fantastisk och kunde röra på sina höfter i alla tänkbara vinklar på ett sätt jag aldrig varit med om förr. Hon var en 48 årig läkare, ganska ordinär vid första anblicken, gråhårig, stora bröst men mycket vältränad för sin ålder. Och det bästa av allt... hon gav sig hän som om det var sista gången hon hade sex överhuvud taget. När jag sedan gick därifrån var mannen alldeles tyst och såg sammanbiten ut. Antagligen blev han väldigt svartsjuk av att få se sin kvinna komma i orgasm efter orgasm och nästan falla i trans av att i spegeln se sitt sköte alldeles uppfyllt och uttänjt av ett könsorgan nästan lika grov som en cola-burk (jag är visst 19,5 cm i omkrets. Jag bad min sambo mäta i morse). Eventuell svartsjuka har inte hindrat mig från att att underdriva min storlek vid ett par andra tillfällen. Det är en enorm kick att få se parets reaktion när de får se vad jag har att erbjuda.
Men åter till vad denna tråd egentligen handlar om. Visst är det så att många män gillar kvinnor med stora bröst men som jag skrev i mitt tidigare inlägg: de har bara en visuell effekt. Vi blir helt enkelt kåtare av att se en stor, välformad byst gunga under sexakten. MEN... det blir inte skönare för oss!! Där är det helt och hållet muskelkontrollen i skötet och kvinnans höftrörelser som avgör. För kvinnor gäller däremot att mannens förmåga att använda sitt organ SAMT för vissa kvinnor storleken är de avgörande faktorerna (om vi bortser från kärlek, som inte är att förakta vad gäller njutning under sexet!). Att som man få höra att han inte är tillräckligt stor för att ge en kvinna njutning kan jag tänka mig måste vara ett mycket hårt slag mot hans självkänsla. Där är skillnaden... vi män kan njuta sanslöst tillsammans med småbröstade kvinnor. Att på förhand få höra att de inte har en chans måste kännas fruktansvärt och däri ligger problematiken. Vi män "mobbar" inte småbröstade kvinnor på samma sätt.
Tänk er in i följande situation: en man och en kvinna hamnar i säng. Kvinnan upptäcker att mannen har en för liten snopp och tappar då all lust. Hon talar om för honom att hon inte kan ha sex med honom (jag känner ett par kvinnor som gjort just detta!). Men om en man och en kvinna hamnar i säng och kvinnan visar sig ha mindre bröst än mannen väntat sig, då tror jag inte mannen avstår från att ha sex på grund av den anledningen. Den klent utrustade mannen i förra exemplet riskerar en betydligt större smäll mot sin självkänsla än den småbröstade kvinnan.
Och till er kvinnor vill jag säga: jag älskar er alla. Stora eller små bröst spelar ingen roll. Det är i första hand er hjärna jag tänder på.
Insändaren "Henrik" är et klart fall av dubbelbottnat beteende. Ena sidan uttrycker han förståelse för tilltryckt självkänsla hos män som har en mindre kroppsdel än han, å andra sidan försöker han skapa just denna situation via exponering av sig själv. Exemplevis gruppsex paret där han dyker upp med fel specifikation på sin snopp. Det förvånar inte oss att att vissa relationsproblem finns med kompisar som är tillsammans med ditt / dina ex. Du gör säkert ditt yttersta att exponera dig själv och försöka påminna hela din omgivning om din snopp. Skulle en swinger part dyka upp hos oss med helt fel specifikation, skulle du bli ståendes i trapphuset med klädhögen brevid dig och slokande snopp... Du kan helt enkelt inte dölja ditt besvärliga ego, trots försök att klä detta med ord om hur hur du uppskattar intellekt & värme hos kvinnor.
Det är väldigt intressant att läsa om dina erfarenheter. Inte minst för att jag känner igen mig själv i vissa delar av din berättelse. Jag började som toyboy, vilket är fullständigt underbart när man är i åldern 20-35. Det konstiga är att kvinnor verkar i det undermedvetna förstå att jag är en toyboy. Trots att det är många år sedan jag var i ”toyboy-åldern” så är det fortfarande kvinnor som är ungefär tio år äldre som tittar efter mig, det verkar aldrig upphöra. Själv vill jag nog – numera - helst ligga med kvinnor i min egen ålder, men inte sällan blir det ändå kvinnor som är lite äldre.
Jag lider heller inte av utseendefixering, konkurrensen om de vackraste kvinnorna skapar mycket stress. För mig är det viktigt att kvinnan är intelligent och har smidig kropp.
Paret som du träffade i Vasastan var nog inte så erfarna när det gäller att anlita extra män. Men du måste ju ha gett dom en blixtsnabb inskolning. En sådan upplevelse kommer att påverka dom för flera år framåt. Som du säkert förstår så fortsätter upplevelsen efter att du har lämnat dom. Då ska dom ju ”bearbeta” det som har hänt. Svartsjuka är inget som helst problem, förutsatt att kåtheten är starkare.
Efter att ha läst din berättelse förstår man ju varför nästan alla par kräver att extra män ska vara väl utrustade.
Fast en sak har jag aldrig riktigt förstått när det gäller kvinnor, varför är det så stimulerande för kvinnor att ha ”fullständig frihet”. De flesta singelkvinnor säger nog nej till tillfällig sex. Men de kvinnor som lever i parförhållanden verkar ju inte ha några som helst problem med att utnyttja sin frihet när tillfälle ges. Varför känns det som är fel, när man är singel, så rätt när man är gift?
@Herr & Fru swinger:
jag medger att jag har lite dubbelbottnade känslor kring detta. Å ena sidan njuter jag mycket av den uppmärksamhet jag får av kvinnor för min storlek men å andra sidan känner jag mig obekväm tillsammans med bara män, typ i omklädningsrum, då det skapar avundsjuka och konkurrensbeteenden. Jag medger också att jag inte är stolt över att eventuellt skapa svartsjuka i ett förhållande när jag, inför en träff med ett par, har underdrivit min storlek. Men det tillfälle jag berättade om är det enda tillfället (av totalt tre) där jag marknadsfört mig själv som genomsnittligt utrustad. De andra tillfällena har jag lämnat mått som direkt klassar mig som ganska välhängd (21 cm) och därmed nått rätt målgrupp. De har alltså sökt en välhängd man och har då också blivit positivt överraskade när det visade sig att jag hade ytterligare några centimetrar att erbjuda (då har det ju ändå blivit en överraskningseffekt!). Så vitt jag lyckats bedöma så har det inte uppstått någon svartsjuka hos dessa män som lånat ut sin kvinna. Om jag nu skulle bli singel igen så är det antagligen ingenting jag kommer att göra om, dvs. hävda att jag är genomsnittligt utrustad.
Det som gjorde att jag inte blev utslängd av paret i Vasastan var att innan sexet träffades vi ett par gånger på middagar för att se om det klickade. Varken jag eller kvinnan i paret är var intresserade av att träffas för att ha pang-på-rödbetan-sex. Jag kan inte tända på en kvinna utan att först ha lärt känna henne ordentligt. Jag fick en mycket bra kontakt med både kvinnan och mannen och när det sedan var dags för sex uppträdde jag mycket finkänsligt, inkännande och trevligt och sade dessutom lite skämtsamt ”hoppas att ni inte blir besvikna”. Ett buffelbeteende och jag hade troligtvis åkt ut ”med slokande snopp”, som ni uttrycker det. Men trots felaktig varudeklaration accepterade paret mig, men den stora njutning kvinnan upplevde kanske blev lite för mycket för mannen. En detalj som kanske inte var helt oviktig i sammanhanget och som bidrog till att det blev som det blev var att jag och kvinnan i stundens hetta började kyssas, vilket vi kommit överrens om innan att det inte skulle ske. Vi kom helt enkelt av oss båda två. Men jag kan förstås läst av situationen fel. Jag har sett paret vid ett senare tillfälle, under en konsert, och de såg lyckliga ut tillsammans, så någon allvarligare skada bidrog jag nog i så fall inte till. Mannen filmade dessutom hela akten i alla tänkbara vinklar, och om det är någon sexakt jag varit med om som jag skulle vilja se igen så är det den.
Visst, jag erkänner… jag är exhibitionistiskt lagd och njuter mycket av den uppmärksamhet jag får från kvinnor för min kropp. Min nuvarande kvinna är väldigt pryd och att, som tidigare i livet, besöka nakenbad är inte längre att tänka på för mig (i alla fall inte tillsammans). Trots att hon var ung på det frigjorda 70-talet är det bara de män hon haft förhållanden med som har sett henne naken. Jag har också stått krokimodell för möhippesällskap och då brukar det bli väldigt fnittrigt när jag tar av mig kalsongerna. Inte sällan är kvinnorna lite berusade och vid ett par tillfällen har de medvetet eggat mig för att jag ska få stånd, vilket de också lyckats med. Sedan 25-årsåldern har jag tränat på gym tre dagar i veckan och med en mycket symmetrisk kropp med deffade muskler gör att jag drar till mig en del uppmärksamhet redan som påklädd.
Men viktigast att understryka är att jag absolut inte framhäver mig när jag är tillsammans med bara män i omklädningsrum. Det är lika illa beteende som att gå omkring och vifta med sitt lönebesked om man är högavlönad. När man välsignats med ett kön av mina dimensioner gör man bäst i att bete sig ödmjukt och trevligt och inte låssas vara medveten om sina fysiska företräden.
@Anonym den här gången: Utan tvekan kan jag säga att det är äldre och lite mer alldagliga (men smidiga och välbevarade) kvinnor som njuter mest av att ha sex med mig. De s.k. sexiga kvinnorna verkar ha det i sig att de mest har sex för mannens skull och inte sin egen. De stönar också mer högljutt och tillgjort än de naturliga kvinnor jag skrivit om ovan. Antagligen är det för att det de upplever tillsammans med mig är en ”once in a life”-upplevelse, både vad gäller storleken på mitt kön och min vältränade kropp. Upplevelsen att få se kvinnan börja skälva av kåthet vid blotta anblicken av mig är helt obetalbar och ger mig fortfarande, efter alla år som sexuellt aktiv, en sån fantastisk egokick. Och för att inte tala om att få se henne i ögonen när jag långsamt tränger in i henne. Men jag inbillar mig att det jag ser är resultatet av både min storlek och mina finslipade färdigheter som älskare. På nätet finns en hel del filmat från tillfällen där män lånar ut sina fruar/flickvänner och de mer välutrustade inlånade männen verkar ganska fixerade vid sina organ och tror ofta att detta räcker för att kvinnan ska njuta. Jag kan säga, utan att skryta, att de kvinnor jag sett på nätet inte alls njutit som de jag lyckats lägra. De inlånade männen genomför också akten i princip helt tysta och verkar knappt njuta själva. Det är ju helt obegripligt! Jag låter nog ganska mycket själv eftersom det är så sanslöst skönt.
Jag är egentligen inte så mycket för swingerträffar och det är tveksamt om jag kommer att göra det igen. Jag har ställt upp när jag varit singel och för att kvinnorna vid dessa tillfällen varit intressanta, dvs. den typ jag brukar fastna för, vilket de sällan verkar vara i swingersammanhang.
Angående din fundering längs ner i ditt inlägg så tror jag att det beror på att det är en mer "kontrollerad" frihet som paret kommit fram till i samförstånd. En singelkvinna har nog svårare att utnyttja sin fullständiga frihet eftersom hon då riskerar sitt rykte på ett annat sätt än den mer kontrollerade friheten jag nyss nämnde. I swingersammanhang är det underförstått att diskretion gäller (åtminstone som jag uppfattat det) och det respekterar de inblandade. Någon sådan överrenskommelse om diskretion finns inte när en man och kvinna träffas vid en tillfällig kontakt.
Du verkar ju inte bara vara bättre utrustad än de flesta. Du verkar ju också mycket sympatisk, även om det – för vissa – är lätt att förställa sig i text.
Jag kan inta – och njuta – av båda de manliga rollerna i konceptet ”extra man”. Vilken roll jag intar beror ju också på om jag är singel eller i sällskap. Sedan ett par månader träffar jag en kvinna, som förmodligen skulle stormtrivas om hon fick pröva en extra man. Hon har mycket gott självförtroende, men i botten är självkänslan något sämre (tror jag). Hon och hennes mamma blev övergivna av pappan, när hon var liten. Dessutom var äldre killar väldigt sexuellt påflugna när hon var i tonåren.
Bakgrunden har format henne och hon väljer bort äldre män och hon har svårt att etablera känslomässiga relationer, men kompenserar bristen på känslomässigt engagemang med bra sex.
Om bra män visar henne kärlek och omtanke så slår det knut i henne, då börjar hon visa upp sina sämre sidor och försöker göra de förälskade männen svartsjuka. Hon kan t ex, mycket subtilt och i förbigående, nämna att något ex har den största kuk hon någonsin haft. I samma stund blir hennes ögon uppmärksamma och hon läser av minsta reaktion i mannens ansikte. Hon vill att det ska kännas!
Om man är den filmande äkta mannen så ska det ju kännas, annars är det ju ingen idé. När akten pågår ska man ju känna att man har ett förhållande med en sexgalen kvinna, som inte går att kontrollera. Du får ursäkta mig om mina fantasier skenar iväg, men om Du är kvar i Damrummet under sommaren och jag fortfarande är tillsammans med min kvinna, så kanske jag ber Dig att komma till Grand Hotel. Visserligen saknar hotellrummen luftkonditionering (”Verandan” är dock luftkonditionerad), men jag tycker att ett möte med en riktigt välutrustad man, som du, ska ske i en miljö som är dig värdig.
Men, som sagt var, mina fantasier skenar iväg. Men en sak är säker, en extra man nån gång ibland piggar upp tillvaron för par som gillar sex. Och nyckeln till bra sex är ju som alltid, se till att kvinnan trivs och blir kåt!
Tack för din berättelse!
Dina argument och förklaringar till olika situationer i kombination med vad du faktisk gör låter som direkt hämtat ur en handbok ”konsten att manipulera andra människor”. Både inställsam, finkänsligt och uträknande på en och samma gång, allt i syfte att kunna exponera dig själv. I ditt senaste inlägg nämnde du om vistelse på naken-bad – det hade du inte behövt göra då det lätt förstås att det är ännu ett av dina favoritställen. Vid uppdraget som krokimodell fick du chansen att exponera ditt kön länge och väl. Jag tror inte en sekund att du försökte kontrollera dig utan inväntade minsta chans att få stånd. Sannolikt har du vid senare tillfälle både manipulerat och indoktrinerat någon av tjejerna till samlag. Kanske med förstört förhållande som följd för hennes del. Mitt råd till dig är att skaffa dig ett riktigt liv. Om du inte kan utav egen kraft, samla sök hjälp.
Till och börja med kan du hålla dig till någon pervers sex-hemsida. Du har just nu ”landat” i ett diskusions forum som handlar om hurvida kvinnor snopp-mobbar män, oavsett om storleks-aspekten inverkar på sexlivets kvalitet eller ej.
Hej igen och framför allt till Ullis!
Råkade titta in här på forumet efter några dagars upptagenhet och fick syn på ditt inlägg.
Jag erkände i mitt förra inlägg att jag är exhibitionistiskt lagd, vilket faktiskt de flesta män är mer eller mindre. Att jag är det beror på den egokick jag får av att bli betittad och av att jag ser i kvinnornas ögon att de tycker om vad de ser. Det är också min övertygelse att nakenbadare är ett exhibitionistiskt släkte, oavsett vad de själv har att säga om den saken. Det gör inte mig till en annorlunda nakenbadare än någon annan.
Angående mina uppdrag som krokimodell så har gjort det under perioder som singel. Att du skriver att jag manipulerat och indoktrinerat tjejer till samlag förstår jag inte. Vad är det för skillnad på det och konsten att förföra? Jag har aldrig (!) varit framfusig eller offensiv då jag förfört kvinnor och någon manipulation (bortsett från det man använder sig av inom förföringskonsten) vill jag inte kännas vid! Nej, jag har kanske inte gjort så mycket för att kontrollera mig för att inte få stånd, bortsett från att jag aldrig fått det om inte tjejerna själva uttryckligen velat att jag skulle få det. Och vad som hände under krokisessionen är mellan mig och det inblandade och där kommer det att stanna. Jag har erkänt att jag fick stånd vilket också finns förevigat på en och annan teckning, det får räcka. Om vi nu antar att jag skulle förfört någon av de krokitecknande kvinnorna, är det då någon skillnad på om jag skulle gjort det mot om någon annan, inte lika välhängd krokimodell, skulle gjort samma sak? Jag vet nämligen att det har hänt... Och om vi fortsätter anta att jag skulle förfört någon av de tecknande kvinnorna... är det då min skyldighet att ta reda på om de har något förhållande innen jag lägger dem under mig eller är det kanske deras egen skyldighet att hålla sig borta från mig, eller åtminstone upplysa mig hur det ligger till med den saken?
Jag vill inte smutskasta min "bransch" men de manliga krokimodeller jag varit i kontakt med (fyra stycken) har alla erkänt att de varit exhibitionistiskt lagda och en av dem har också berättat att han blivit "lockad" att få stånd (och det är möjligt att även de andra hade samma erfarenhet men valde att inte berätta). De har också sagt att det inte passar sig att visa att de blir kåta av att stå där inför en grupp kvinnor (ibland är det ju även män med då det inte är frågan om möhippor) men att de istället "tar med sig upplevelsen hem" och lever ut den där.
Vad jag undrar Ullis, tycker du att det oförenliga egenskaper att dels vara välhängd och njuta av den uppmärksamhet jag åtnjuter pga. det och SAMTIDIGT vara finkänslig och förstående mot andra män som inte är lika lyckligt lottade (?) i det genetiska "storlekslotteriet"? Det känns inte roligt att få höra att jag är manipulativ. De flesta män förför väl en kvinna då och då, utan att för den skull kallas för manipulativa?
Min nuvarande kvinna älskar jag djupt och jag är inte beredd att göra något som äventyrar vårt förhållande. Hon förutsätter trohet och det är helt okej för mig. Tillsammans med henne har jag allt jag överhuvudtaget kan önska mig. Hon är idag 47 år och har berätta för mig att hon aldrig trodde att hon skulle kunna få ett sånt sexliv som vi har vid sin ålder. Eftersom hon bara haft långa förhållanden tidigare har hon bara haft fyra män innan mig och enligt henne visste ingen av dem mycket om hur en kvinna ville bli behandlad. Det var i bästa fall "en gång i veckan"-sex som gällde under alla hennes förhållanden. När hon träffade mig slog hon ut i full erotisk blom och hon visste inte själv att hon hade så mycket lust inom sig. Vi älskar så ofta vi har möjlighet och med tanke på hur dåliga erfarenheter hon har av sex måste jag nog kalla henne naturbegåvning. Hon är otroligt lyhörd och samtidigt bra på att ta för sig. Om vårt kvaliteten på vårt sexliv har så mycket med min storlek att göra är jag inte så säker på, men hon har sagt att hon tycker att mitt kön är vackert och hon kan länge ligga och bara titta, känna och smeka. Hon blir våt och redo för mig bara av att titta på mig en stund. Det är en fantastisk känsla, men det behöver inte ha med min storlek att göra. Hon pratar inte mycket om själva storleken utan mer om att mitt kön är vackert.
Jag vill bara tala om att jag inte tycker att du behöver försvara dig, på något sätt. Några av kommentarerna andas ju kritik mot att du verkar vara glad för att du både ser bra ut och är väl utrustad.
Jag behöver nog inte berätta det för dig – för det vet du nog redan, men jag berättar det ändå – behovet av sådana män som du är ju jättestort. Jag tänker inte enbart på alla dessa kvinnor som ”aldrig har fått känna nått”, utan också på alla dessa fina parrelationer, där man vill tänja lite på gränserna.
Så här ser det ju ut. Om ett par vill ha med en extra kvinna så är det dels jättesvårt att få tag på någon och dels är risken för svartsjuka större än med en extra man.
Om ett par vill ha sex med ett annat par så brukar ju, inte sällan, tre av de fyra deltagarna tycka att det är toppen och den fjärde blir mera tveksam. Om alla fyra tycker att det är toppen – i början – så vill de ju träffas jämt och risken för permanent byte av partner ökar.
Sex med extra man är ju det minst komplicerade. Och har bara den äkta mannen fått leva ut lite, innan han gifte sig, så brukar det sällan bli några problem. Att få se sin fina och respekterade fru förvandlas till en okontrollerbar kåtslyna är mycket upphetsande. Och efterfrågan på sådana män som du är mycket stor i Stockholmsområdet, med det vet du ju förmodligen redan.
Jag har förstått att det finns en stor marknad för välutrustade män. Det är ju jättebra för de män som välsignats med en stor kuk och som har problem att träffa kvinnor på annat sätt. Om jag vore singel skulle det eventuellt kunna vara intressant, förutsatt att kvinnan är intressant för mig. Det har visat sig att så är sällan fallet. Jag föredrar därför att träffa kvinnor på annat sätt, och det är inga större problem för mig. De finns ju överallt! Kvinnan jag lever med idag träffade jag på väg upp på Kebnekaise.
En annan sak. Den marknad du talar om är kvinnorna ute efter en välhängd man. Själv är jag ute efter bra (och gärna mycket) sex, och det får man inte med vem som helst. I synnerhet inte med en kvinna som i första hand är ute efter en storkukad man. Ingenting går heller upp mot att få lägra en kvinna som inte valt mig för storleken på mitt kön utan istället attraheras av mig som person. Min storlek låter jag bli en överraskning för henne istället. Jag är lite trött på det ytliga sexet man upplevde i 20-årsåldern. Det blev mycket av den varan då.
En parallell… en kvinna som blir ”vald” för sina stora brösts skull riskerar att få ganska själlöst sex där mannen under akten tittar på hennes bröst istället för att se henne i ögonen.
Mitt förra inlägg kapades av någon anledning. Här är det i sin helhet:
Jag har förstått att det finns en stor marknad för välutrustade män. Det är ju jättebra för de män som välsignats med en stor kuk och som har problem att träffa kvinnor på annat sätt. Om jag vore singel skulle det eventuellt kunna vara intressant, förutsatt att kvinnan är intressant för mig. Det har visat sig att så är sällan fallet. Jag föredrar därför att träffa kvinnor på annat sätt, och det är inga större problem för mig. De finns ju överallt! Kvinnan jag lever med idag träffade jag på väg upp på Kebnekaise.
En annan sak. Den marknad du talar om är kvinnorna ute efter en välhängd man. Själv är jag ute efter bra (och gärna mycket) sex, och det får man inte med vem som helst. I synnerhet inte med en kvinna som i första hand är ute efter en storkukad man. Ingenting går heller upp mot att få lägra en kvinna som inte valt mig för storleken på mitt kön utan istället attraheras av mig som person. Min storlek låter jag bli en överraskning för henne istället. Jag är lite trött på det ytliga sexet man upplevde i 20-årsåldern. Det blev mycket av den varan då.
En parallell… en kvinna som blir ”vald” för sina stora brösts skull riskerar att få ganska själlöst sex där mannen under akten tittar på hennes bröst istället för att se henne i ögonen.
Men trots det jag skriver så njuter jag av att få uppmärksamhet för min storlek, typ vid kroki eller nakenbad. Bland de kvinnor som blir intresserade av mig pga. det de ser är det långt ifrån alla som är intressanta för mig. Vulgära kvinnor går bort direkt. Likaså tatuerade, snusare och rökare. Jag är också ointresserad av kvinnor på nakenbad som rakar musen. Hårigt ska det vara, men inte för mycket, typ vildvuxen 70-talsbuske.
Nu blev jag en aning förvånad, Henrik. Jag vet inte om du kan se det själv, men delar av din text har kvinnlig ansats, lagd i en mans mun.
Du använder fraser som kvinnor gärna gör, t ex ”istället attraheras av mig som person”, ”Det har visat sig att så är sällan fallet.”, ”jag är lite trött på det ytliga sexet” och ”själlös sex”.
Visst är det trevligt att kunna dela den kvinnliga ansatsen med kvinnorna. Men vi måste ju passa oss så att vi inte i varje stund, i varje möte, i varje månad, i varje år kräver – och förväntar oss - totalt engagemang i varje ny förbindelse.
Du, som är man, måste ju ha märkt detta vansinne som präglar många kvinnors möten med män. Lite tillspetsat möter kvinnor varje man med inställningen ”allt eller inget”. Det är säkert en jättebra inställning – för den som är pensionär, arbetslös, långtidssjukskriven, utan småbarn eller utan sjuka föräldrar. Men för alla oss andra innebär ju möten med nya kvinnor att vi ställs inför mängder av förväntningar, som vi inte orkar leva upp till och som läggs ovanpå våra övriga förpliktelser.
Jag är glad för att du känner att du för närvarande lever som du helst vill. Men skulle du bli singel så är det inte fel att stanna upp ett tag och bara leva för stunden i mötet med kvinnorna. Det finns ju en bra ”manlig” metod som går ut på att man inte ställer ultimatum av typ ”allt eller inget”, förrän den dag man är så känslomässigt fast att allt annat är omöjligt.
Min fru berättade när hon kom hem en kväll från en middag med några tjejkompisar att värdinnan (singel) berättat om sin senaste som ju verkat så lovande... Men, när de två väl hade hamnat i säng så hade hon ju till sin besvikelse funnit en mycket liten snopp, ingen grov kuk där inte vilket hon fnissande delgav sällskapet. Inklusive slutsatsen att det nog inte kunde bli någon relation där p.g.a. det.
Min fru har alltid funnit den typen av "tjejsnack" en smula obekvämt, inte för att hon är pryd, hon tycker helt enkelt det är förnedrande. Till saken hör att jag aldrig någonsin vare sig varit del av eller ens överhört en diskussion mellan män där någons slidstorlek har avhandlats medan det inte tycks vara ovanligt att storleken på specifika mäns organ är uppe till diskussion.
Nåväl. Förra helgen var vi på en fest hemma hos kvinnan med den klent utrustade daten, även han var bjuden och kom lite senare när det redan landat en del drinkar och vin i många. När han presenterades för en av väninnorna så ser och hör jag hur hon fnissade till och kläcker "åh, det var ju synd på en sån goding". Självklart hör han det också och jag ser på honom att han förstår precis vad väninnan syftar på...
Kvällen slutar tydligen (då har jag och frun åkt hem) med att han blir riktigt plakat en massa elakheter utväxlas mellan honom och (numera definitivt ett ex.), tydligen riktigt pinsamt vad jag förstod.
Snopp-mobbing på hög nivå, förnedrad offentligt p.g.a. sin lilla snopp. Svaret är alltså ja. Kvinnor snoppmobbas, definitivt.
Hej igen! Tittar in här då och då… Du slår huvudet på spiken lite grand du Anonyme! Jag har alltid fått höra att det trots min manliga kropp ändå bor en kvinna i mitt huvud. Jag har alltid fungerat bäst tillsammans med kvinnor och jag tycker mig ha mer gemensamt med dem än med män.
Jag har långt ifrån alltid engagerat mig totalt i mina förbindelser. Många gånger har det varit tillfälliga kontakter där det plötsligt blixtrat till i våra huvuden (!) och kroppar. Däremot har det, i alla fall sedan 20-årsåldern, varit en förutsättning att vi har klickat intellektuellt och att kvinnan är en intressant person och åtminstone ha potential för inleda ett längre förhållande med. Sånt märker jag ganska fort. Min poäng är att även korta förbindelser kan ha ett djup och inte bara handlat om sex. Det har i och för sig gjort att jag har lätt för att fästa mig vid en kvinna, men även om mina kvinnor hållit alltigenom hög klass så måste ändå agnarna sållas från vetet. Ibland har jag fått skamliga förslag, bara pang på, från kvinnor som utan att ens presentera sig föreslagit att vi ska gå hem tillsammans efter femton sekunders samtal. De har trott att det räckt med ett sött leende för att få mig på fall. Då får det vara. Sånt sex är jag inte intresserad av. Silkon- och botox-kvinnor intresserar mig förresten heller inte alls!
Missförstå mig inte men jag har haft många tillfälliga förbindelser. Skillnaden mellan ditt och mitt sätt att se på saken är att för att få mig intresserad måste man gå via hjärnan. För mig är det lättare att träffa kvinnor på det viset än då jag var riktigt ung och bara ville ha sex. Det kändes aldrig särskilt bra.
När jag är singel ”stannar jag upp och bara lever för stunden med kvinnorna”, precis som du skriver. Men jag gör det på mitt sätt. En tillfällig relation för mig är mycket sällan one night stands. Det brukar minst bli ett par nätter till (+fika, middagar, bio, promenader, intressanta samtal etc.). Men jag älskar verkligen kvinnor och kan inte få för mycket av dem. De är underbara varelser. Jag tror aldrig att jag varit utan sex i mer än en månad i sträck. Det händer att jag ibland återupptar kontakt med kvinnor jag varit med som jag vet är singel. Då kan vi i samförstånd träffas ett tag och njuta av varandras kroppar. Jag är förvånad hur enkelt det är att förföra en kvinna. Jag vet numera vilka strängar jag ska spela på och allra lättast är det med lite äldre kvinnor, typ 40+.
För tio år sedan jobbade jag lite som hobbymusiker. Jag spelade piano i en jazztrio som oftast anlitades på bröllop och andra privatfester. Vi brukade dyka upp framåt småtimmarna när gästerna började bli lite trötta. Vår repertoar var softa jazzstandards och jag måste säga att denna verksamhet var mycket lukrativ vad gäller den erotiska utdelningen. Redan efter några minuters spelande brukade jag ha ett par kvinnor hängande över mig och jag gick aldrig hem ensam efter en spelning. Aldrig!
Men åter till ämnet…
@H.P: Några inläggsförfattare reagerar på att jag engagerar mig denna fråga. Jag tillhör ju knappast gruppen ”snoppmobbade män”. Men tänk om vi bara skulle engagera oss i sådant som drabbar oss själva!? Jag känner igen det du skriver och jag har hört talas om flera liknande fall där kvinnor helt utan betänkligheter gjort sig roliga över män de träffat som varit klent utrustade. Detta måste vara ett fullständigt dråpslag mot deras manlighet.
En liten solskenhistoria på snopptemat: Jag har en kompis som ser väldigt bra ut men som råkar ha en minikuk. Redan tidigt utvecklade han en rädsla för kvinnor och under 12-13 års tid hade han inte ens kortare förhållanden. Han vågade inte bli intresserad av tjejer av rädsla för att de skulle säga något nedsättande om hans kön. Plötslig, för några år sedan, träffade han en snygg, smart, rolig och mycket trevlig tjej som allt fungerade bra med. De lever idag lyckliga och fick barn för ett halvår sedan. Han verkligen strålade av lycka när han träffade henne. Jag är mycket glad för hans skull! Det var mycket beklämmande att se honom under hans singelår. Jag visste ju vad det antagligen berodde på: dåliga erfarenheter av okänsliga snoppmobbande tjejer under ungdomsåren.
Hej! Har fascinerat läst igenom större delen av tråden och det var något i signaturen Henriks ord som fick mig att haja till. För några år sen hade vi en möhippa för en kompis och bl.a. hade vi ordnat med kroki. Mannen som kom till oss stämmer såå in på Henriks beskrivning av sig själv. Om det är du så har jag en teckning av dig någonstans och jag kan intyga att han i så fall är väldigt atletisk och rikt utrustad ;-). Tjejgänget pratar ibland fortfarande om honom när vi träffas och en av dom hade sinnesnärvaro nog att ta en bild med sin mobil. Men detta hände i Nyköping och han hette inte Henrik!? Men det klart… inte skriver man väl under med sitt riktiga namn?
Jag håller med ”Pizzabagaren” ovan. De kvinnor som snoppmobbas anser nog inte att de mobbar. Samtidigt tror jag att gruppen av kvinnor som snoppmobbar är i minoritet. Den stora majoriteten av kvinnor bryr sig nog inte så mycket om storleken. De tycker att det finns annat som är viktigare, t ex spontanshopping, diverse hobbies, skaffa hus, planera för framtiden, byta gardiner, köpa nytt köksbord, skaffa barn etc
Den minoritet av kvinnor som ägnar sig åt så kallad snoppmobbning består vanligtvis av kvinnor med flera tidigare förhållanden bakom sig - kvinnor som gillar män, sex och festande. Till den här gruppen kan också de bäbissjuka kvinnorna ansluta sig, när de har kläckt färdigt. Då kan – helt plötsligt - sex utan befruktning som mål bli intressant och då behövs det män med lite grövre don, än när man sexar för att skaffa bäbisar.
Min bestämda uppfattning är dock att kvinnor inte gärna snobbmobbas själva, det anser de flesta kvinnor vara för elakt. Istället uppmuntrar man gärna sina väninnor att berätta om männens tillkortakommanden. Helst vill man att väninnorna ska säga en och annan sanning till direkt till männen.
Det finns ytterligare en dimension i det här med kvinnors snoppmobbande. Storleksintresserade kvinnor vill ha män med ”hygglig size” och de önskar också att deras allra närmsta väninnor får tag på män som är hyfsat väl utrustade. Men det gäller bara för de allra närmaste. Så snart det handlar om kvinnor, som snarare är ”bekanta” än ”väninnor”, så tillönskas dessa så klent utrustade män som möjligt! En vanlig slutkläm i en så kallad tjejmiddagsberättelse är ju: ”de får väl försöka hitta andra sätt att få ett bra sexliv!”. Denna – alltid uppskattade - slutkläm används gärna om kvinnliga bekanta, som inte har någon bästis närvarande vid tjejmiddagen.
Tack till alla som har svarat! Det visar sig att flera tror att snoppmobbning förekommer. Lite förvånande är att så många kvinnor verkar tycka att det är helt okey. Eller så är det så enkelt att storleken faktiskt har betydelse?
Jag har en liten kuk (bara 13cm). Jag förstår att det inte är något att ha för en tjej!
Självklart har kvinnor rätt till skön sex & få välja sexpartner!
Men det innebär i mitt fall att jag själv inte har samma rätt :-(
Och det gör riktigt ont i själen! Sex och kärlek är viktigt för alla!
Även för mig.
Jag mår pyton för detta. Har gjort ett misslyckat självmordsförsök för två år sedan och är för feg för att göra det igen.
Jag mår riktigt illa av att bli hånad & utskrattad för min storlek.
I skolan blev jag mobbad & slagen.
På TV & radio hånas sådana som jag varje dag! I alla möjliga filmer (familjefilmer, actionfilmer osv).
Se denna:
http://www.youtube.com/watch?v=FmKBQLWisOQ&feature=related
Denna låt hörde jag på radion som stod på på jobbet för en månad sedan!!
Varför gillar ni att se mig må dåligt (varför är det roligt??)?
Räcker det inte med att jag är utesluten, ensam och deprimerad?
/ Mark
Jag tror inte att det handlar om någon snoppmobbning. Men om man är ute efter en korv som är 18-20 cm så är det fruktansvärt onödigt att få en hel gris på köpet!
@AngieBS -> Menar Du på fullaste allvar att det inte är synd om en man som känner sig otillräcklig bara för att han är just man? Du är inte bara en militant manshatande radikalfeminist utan verkar dessutom tillhöra begåvningsreserven.
@Ellen -> Dig är det verkligen synd om. Om Du som kvinna inte kan bli tillfredställd av 99,95% av kukarna där ute (hur många tror Du har över 25 cm??) är det DIG det är fel på. Förmodligen är det bara en fantasi Du vill få uppfylld eller så går Du igång på smärta och vetskapen om att den där stora monsterkuken kommer göra Dig illa.
@snoppfixera tjej -> Var tränar Du egentligen??
@Mark -> Jag känner med Dig. Jag brukar uppmärksamma och all typ av mansmobbing som förekommer i filmer och på TV. Just penisstorlek är tacksamt ämne eftersom det antas att man som man skall tåla allt och samtidigt vet ingen förän de drar ner byxorna på en hur det egentligen ligger till. Det gör att Eddie Murphy kan skämta om big dicks även fast han själv förmodligen är utrustad som en räka. Ingen vet..
13 cm är inte funktionelt dåligt och inte extremt litet. Tror Du kan lätta lite på ängesten, Du är mindre än genomsnittet men inte så farligt.
@Leila -> Din kommentar hör inte riktigt hemma i den här diskussionen, Du har nog missupfattat den. Grisen och korven brukar användas när tjejer motiverar sin egen promiskuitet.
Ja, det snackas en hel del om killens storlek.
Men kuken är inte så viktig för kvinnor. Bara 20% av alla tjejer får orgasm via samlag. Så fixerade är inte tjejer vid kuken. Killar med liten kuk kan slappna av.
Många tjejer tycker inte det är ens skönt. Det är oralsex som gäller för tjejer.
Ser ni tjejer få orgasm i porrfilm, nä! Det är bara under lesbiska scener tjejer får orgasm.
Jag tror inte alls att det handlar om mobbning. Jag är övertygad om att det istället handlar om att inte stå ut med att ständigt undertrycka sanningen. Det är kanske inte såå konstigt att så mycket sanning kommer fram under en bra tjejmiddag...
Du verkar vara en ganska trevlig, men dock tyvärr väldigt självupptagen person.
Det som diskuters här är ifall kvinnor mobbar män som har liten penis! Du har förvandlat tråden till din egna privata marknadspelare för din egen kukjävels förträfflighet!
Sätt in en annons på en kontaktsajt istället för att vara här och ta udden av debatten.
Alla kvinnor tycker inte att storleken har särskilt avgörande betydelse. Likt alla män tycker inte att en kvinna ska se ut som en trådsmal modell!
Min rubrik syftar på att du och dina fascistiska likar inte bryr er ett skvatt om de FAKTA som tillhandahålls av sexexperter och faktaundersökningar. Ni VILL endast SE det NI vill. Ni vill trycka ned män med penisar som ni anser vara små. Vad detta ursinniga, ondskefulla hat ni har kommer ifrån är för mig en gåta.
Nu tycker jag att du överdriver. Jag har aldrig känt hat mot män med små penisar, men jag kanske har skojat lite med en eller annan man som inte har haft så mycket att komma med. Jag hoppas att alla män, även de som inte är de mest välhängda, ska få vara lyckliga. Samtidigt tycker jag att jag har rätt att vara glad om min man är väl utrustad.
Mitt ex var (är) en stor, jäkligt snygg, kille. Nästan 1,95 lång och vägde 115 kilo. Inte fett utan bara muskler (dörrvaktstypen). Första gången vi hamnade i säng så upptäckte jag att han inte direkt var lika välutrustad som man gärna fick för sig. Kanske 12 cm som bäst! Största chocken fick jag dock dan efter när vi skulle gå upp ur sängen. "den" var så liten i slakt tillstånd att den inte alls syntes. Bara som en liten "knorvel" mitt fram liksom. Lite tjock skrynklig hud som stack ut kanske en cm. Jag visste inte var jag skulle titta, och fast jag förbannar mig själv så kunde jag inte fortsätta förhållandet. Så fort vi hamnade i en intim situation så såg jag hans minik*k framför mig, och det var som att hälla en hink kallt vatten över huvudet. Nej, det funkade bara inte! Så nej tack till småkukar! Min nya kille har 18cm och jag älskart :-) blir kåt bara jag ser den.
Henrik ljuger rätt hårt om sin storlek. Ta fram ett måttband så fattar ni vad jag menar.
Kom ner på jorden.
Mark, du är nog mer normal än vad porrfilmer och forumsnack kan ge sken av. Enligt Wikipedia är 12,9-15,0 cm det vanligaste.
För övrigt, om någon kvinna sa något förklenande om mitt organ (jag ligger också i sagda intervall) så skulle hon åka ut genom ytterdörren på fem röda. Det är ju ren känslokyla och elakhet att kritisera något som man inte kan ändra på, jag skulle aldrig göra det mot en kvinna. Folk helt utan grundläggande social kompetens bör man bryta med snarast.
Storleken på snoppen har ju ingen betydelse. Dit den inte når, dit spottar den...
Kan inte förstå varför så många här försvarar mobbing & elakheter. För det är ju vad artikeln handlar om. Det är självfallet ok att föredra större don. Men varför håna de som redan lider? Skilj på att gilla välutrustade & att kränka de som är klent utrustade! Att mobba män eller kvinnor för fysiska brister är inte ok - det är självklart för mig, men tydligen inte för alla.
Självklart har storleken betydelse. Det är mycket skönare med en storkuk! en liten pojksnopp vill inte en kvinna ha. Den ska gärna vara 18-20cm lång och minst 12 omk. Och mina väninnor håller helt med mig på den biten. Vi dissar killar som inte håller måttet, lika väl som vissa killar föredrar en stor röv, eller stora bröst.
Många av mina väninnor har ljugit för sina ex att storleken inte har betydelse när den VERKLIGEN har det.
Kolla här lixom vilka små patetiska snoppar hahaha
http://www.miloop.com/film_view.aspx?movie=19644
Stackars killarna i YouTube-klippet, hur ska de kunna få tag på några kvinnor? Tur att man inte är kille med liten snopp då vore nog livet hemskt.
Hej! Efter att ha läst alla kommentarer i denna tråden så blir man lite smått vemodig, det verkar som att alla kvinnor här endast nöjer sig med snoppar som är 18 cm eller större. Min snopp är 15 cm, ligger precis på medelvärdet med andra ord, mitt ex och jag hade ett ganska bra sexliv och hon sa att jag var hennes bästa älskare hittills (hon hade haft sex/förhållande med 4-5 killar innan om jag minns rätt, hon var min första). Jag vill ju gärna träffa andra tjejer men efter att ha läst här så blir man lite rädd att man blir ratad pga snoppstorlek. Har funderat på att köpa en s.k "bathmate" en penispump som man använder när man duschar, den ska tydligen funka och även om jag inte tror att jag kommer växa 10 cm utav den så skulle en ynka centimeter och lite mer tjocklek vara guld värt för mitt självförtroende :)
Jag har skrivit en massa nu men vet inte riktigt vart jag är påväg med det :P
Jag antar att min fråga är om ni girls här kan njuta av en 15 cm eller måste den vara större för att ni ens ska känna något?
Killar med stor apparat (eller tror att de har en stor sådan…haha) har många gånger svårt att hantera den. De är övertygade om att det räcker med att köra den ut och in ett par gånger och tycker att det är tillräckligt. Killar med mer normala kukar är nog bättre på att hantera den. De vågar testa olika vinklar och har ofta mer fantasi i sexet överhuvud taget. Det är som om storkukade helt lägger över ansvaret på sin kuk att den ska sköta allt och glömmer fantasi och lek. Men jag måste också försvara de storkukade män som verkligen fattar vad sex handlar om och leker fram en kåthet hos sin partner för att i små stötar köra kuken ända in i fittan och reta ännu mer! Det är grymt och då finns det absolut inget i världen som slår en stor och grov kuk!!
Men vi måste också ha klart för oss att det faktiskt finns tjejer som gillar små kukar. Jo, det är sant! Jag har träffat några. Tyvärr så kommer inte deras röst fram i debatten utan ofta tar de kvinnor som vill ha stora kukar allt debattutrymme. Jag kan nog tycka att det är lite synd. Jag har haft några småkukade älskare och alla har inte varit värdelösa. Småkukade män som kan leverera bra analsex ska man absolut inte förakta. Har dom sen någon snygg kompis med lite större apparat så kan man ha fantastiska dubbelmackor!
Den enda kvinna som har har antytt att jag varit i minsta laget var samtidigt den mest fantasilösa och oengagerade jag någonsin haft i min säng. Jag kan inte låta bli att se ett samband. Speciellt med tanke på att man inte alls hittar lika många "storleksfixerade" bland de kvinnor som finns på rena sexsajter. Nej, storleksdiskussionerna hittar man oftast på sådana här sidor.
Redan med mina 16 cm har jag kommit för djupt in i de flesta kvinnor jag haft sex med och samtliga har fått både fler och kraftigare orgasmer än vad jag själv har fått. Jag var tidigare väldigt orolig över min storlek, men jag har med åren insett att det är de som kräver stora kukar som har problem och inte jag.
Var och en har ansvaret för sin egen orgasm och känns det inte bra för kvinnan är det hennes ansvar att berätta vilken teknik som gör det skönast för henne och mannens ansvar att försöka tillmötesgå hennes önskningar. Mogna sexintresserade kvinnor gör för det mesta det och har det därför skönt med män av olika storlekar. Men det är väl bekvämare att helt lägga över ansvaret på mannen och bara kritisera hans storlek antar jag.
Lite vitsigt där, haha
Men seriöst, jag är bisexuell och tänder själv mest på stora kukar.
Är ganska välhängd, 19, och det är jag stolt över.
Däremot har jag ett annat problem. Är överkänslig.
Ollonet alltså. Såpass att jag inte direkt njuter av att bli avsugen.
Har bara legat med en tjej och första gången gick inte bra. Fick inte på kondomen för ståndet svek, säkert mycket för att jag är så känslig.
Så allt är inte guld och gröna skogar bara för man kanske är större än genomsnittet.
Jag tycker stora bröst är sexigt. Men skulle jag bli kär i en tjej med små bröst så skulle jag inte gå och önska att hon hade stora.
Har varit lika attraherad av båda "sorterna"
Tjejer med små eller stora alltså.
Vet inte hur tjejer funkar när det gäller killar.
Släng er i väggen alla feminister. Den här tråden och många andra, visar att Sigmund Freud hade rätt.
Ni tjejer som dissar snoppar under 18 cm, det skulle vara intressant att veta i vilket skede ni nobbar männen? När byxorna kommit av och ni får syn på 'eländet'? Eller efter sexet oavsett hur bra/dålig han var i övrigt eller hur underbar man han är i övrigt?
Jag är själv bland nordens mest välutrustade män och vet precis hur jag ska använda den för att komma åt rätt punkter. Och reaktionerna jag fått är nästan alltid, att Storleken har betydelse men samtidigt måste man också kunna använda den.
Har man kunskaperna och utrustningen kan man skapa en extas de aldrig glömmer.
En man med liten utrustning kommer inte åt de rätta punkterna på samma sätt.
Även någon som är helt utan snopp kan gå in i valfri sexshop och där inhandla olika tillbehör som gör att de kan komma åt punkter som inte ens den mest välutrustade mannen i världen kan komma åt.
Nej du, Kalle. Äkta vara ska det va. Sängkammaren är ingen verkstad. hahahahhah
Vilka andra grupper av människor förtjänar att mobbas offentligt förutom killar med små snoppar?
Du låter som en riktig tråkmåns tycker jag. Och varför sängkammaren när det finns så många andra roliga ställen?
Här lär man sig grejer... Bland annat att Mr Kroki tydligen har en vacker kuk? (sen när blev de vackra??? Användbara visst men seriöst måste väl alla hålla med om att de är fruktansvärt fula???)
Denna tråd fick mig i alla fall att mäta för första gången, tydligen 21,5 i längd men bara 15 i omkrets så då är jag ju uträknad ändå... För övrigt kan jag tillägga att längd mest är till obehag för kvinnor då det gör ont om man kör för hårt!
Det har jag råkat ut för flera gånger och jag är ju inte i närheten av herr storkuk som skriver här...
Oavsett får jag sällan klagomål. Skulle jag få det så visst, då kan jag ju tipsa om dig... Inte mycket jag kan göra åt saken! Får tvärtom höra att den är för stor(!!!) för analsex... Hur fan är det då för dig med din colaburksOmkrets? Underlig tråd det här, klart att kvinnor snackar om män lika mycket som vi snackar om dem!? Fast visst... Det ligger en viss poäng i att killar snackar mer om hur bra, snygga, välformade osv kvinnan var medan tjejer nog gärna går på och snackar om killars "svagheter" det verkar ju så i alla fall... Men om det är ett sådant problem kan ni väl bara fråga direkt i baren? "ursäkta, storlek?" om det passar följer lätt 50% av de ni frågat med hem, vi är inte så jävla svåra som ni verkar tro faktiskt.... Det som hindrar oss är 1, om vi är upptagna. 2, om vi har en ny intimpiercing/tatuering. 3, om vi tycker ni är oattraktiva. Eller 4, om vi är på tok för fulla... I den ordningen....