Jag är singel kvinna men önskar pröva få smisk utan sex. Dock verkar de som om de flesta män förknippar smisk på stjärten med sex!?
Hur gör ni andra för knippar ni smisk med sex?
några tips på hur man komer i kontakt med seriös män ev klvinnor som ger smisk på stjäten utan att misshandla & skada någon. Det vill säga vanlig gammaldags smisk handsmisk ev ris på stjärten?
är helt novis alldrig prövat men vil gärna
Kommentera
Som med allt som berör sex så finns det lika
många varianter som utövare av diggare som
föredrar smisk i nån form.
Om du känner för att testa så inte bara bör du
känna personen mycket väl, du måste vara så
förtrogen att du litar på denna man/kvinna till
100%. Annars kan du hamna på nån löpsedel.
Så ta god tid på dig vad gäller val av en
partner om du löper linan ut.
Sen kan dina fantasier även vara rent upphetsande
för många som låter det stanna vid det.
Lycka till, men var rädd om dig.
klart man måste ta god tid på sig och inte låta vem som helt ge smisket. Utan nu man verkligen litar på som du säger och de är väl de som är de största problemt.
Att jag ingen vet känner som är intressad
Hej. Jag har själv aldrig provat men jag känner själv att det kan finnas ett lustfyllt motiv till att få smisk ibland utan att sex ska vara med. Vill du så kan vi ses och testa.
Hey. Jag är en ung man på 29 år. Som skulle kunna ge en tjej smisk uan att det betyder sex efteråt,men... jag skulle nog bli kåt av det själv ändå.
Jag försöker träffa någon tjej som gillar smisk, men det är svårt. Även om det är vanligare än vad man kanske tror.
skriv gärna .. pratar vi sen, hälsningar!
Låter ju bra att du ärna ger smisk utan sex! men hur kommer jag då i kontakt med dig?
Hej jag ger smisk utan sex är man olydig ska man ha smisk.
Jag skulle gärna bli lagt över knät, gärna av en äldre man, och få rejält med smisk på stjärten. Har drömt om det i flera år. Vet inte varför jag vill men tanken känns både skamlig och upphetsande...
Är precis vad jag söker! vore trevligt att få kontakt prat mer kring detta
Hej linda kontakta mig gärna på bjorn45_swe@hotmail.com
hej, jag har samma problem som du.
det finns ganska många forum och liknande på nätet som är ganska bra. de flesta är amerikanska eller brittiska, men svenska medlemmar finns också! hör av dig om du vill ha lite tips på sajter, eller om du vill prata mer :)
Ja vist vill jag har tips hör gärna av dig med tipse!
Hej Hittade din annons på nätet när jag goo
glade. Är 66 år och har tänkt på smisk i många år. Hör gärna av dig om du är intresserad.
Ps Jag vill ge dig smäll utan sex :-)
Vist är jag intressad men hur kommer jag i kontakt med dig!? då?
I dagens värld av krav från skolan och krav från omgiviningen att se bra ut osv. så tror jag att det är fler än mig som brukar drömma mig bort och fantisera om att få smisk på stjärten...
Hör av dig Linda så kan vi prata vidare bjorn45_swe@hotmail.com
Jag har fått smisk på både rumpan och låren i kickboxningsträning. Det gäller att parera. Försök ta en kickboxningsklass om du blir desperat
Hej,visst hjälper jag dig med smisket,jag är en 50 årig man,med erfraenhet av smisk,både att ge o få,mkt spännande o befriande,vill komma i kontakt med fler kvinnor,,för varande kontakt, ryttaren,kanske du också rider,o gillar hästar mm,
Låter intresant skulle vara trevligt att få kontakt med dig?
Har samma problem. Jag brukade få smisk av mitt ex, och jag går igång jättehårt på att få ligga över någons knän och få smisk på bara skinkorna tills det svider och man lovar att inte vara olydig. Har varit utan det i ett år (sen förhållandet sprack). Har ett nytt på gång, nu, och skulle gärna se att den killen gav mej smisk ibland. Har försökt vara retsam och antyda men det har inte funkat än. Jag vill helst inte behöva säga det rätt på, men snart så får jag nog göra det.
Hej Sara
Hur har det gått för dig med utvecklingen. Jag är en 52 årig man som har fått mersmak på att ge smisk. Vilken härlig krydda, man når högre nivåer. Hör av dig får vi prata mera
ni som ger smisk utan sex hur kommer jag i kontakt med er?
Och du som har tips på flera olika länka får gärna dela med dig av dom
Hej Nyfiken
Skriv gärna så kan vi kanske höras.
bjorn45@hotmail.com
Skicka mail, hälst med bild på, enbart med smisk? Hårt mjukt? med redskap eller utan?
hör av dig via mailen för kan ej byta nummer.. Ser bra ut, normalt byggd med muskulösa fästen.. Jag är som i mitt nick namn 25 år och har varit ganska grov alltså inte tjock... vet ej varför ja skrivet det
Hör av dig så kanske vi kan ses och straffa dig tills tårarna rinner
Det är så porrigt att bara skriva det här hehe :D
ha det bäst
Hej nyfiken mailen var fel ser jag, skall vara bjorn45_swe@hotmail.com
Jag är en 58-årig man med god vana vid att uppfostra yngre kvinnor. Om du fortfarande vill känna hur det känns att få smisk kan jag gärna ta hand om dig. Liggande över mitt knä kommer du att få precis den behandling du behöver för att känna dig befriad efteråt, även om det svider i skinkorna. Naturligtvis är det en förutsättning att vi först ses, samtalar och etablerar ett ömsesidigt förtroende, så att din bestraffning kan ske under total tillit. Hör av dig till screenscribbles@hotmail.com i så fall!
Jag är en erfaren smiskare i stockholm, ssc skall det vara. Mycket handlar om förtroende. hör av dig om dukänner för det.
Rune
rune.ott@live.se
Hej!
Jag ger sig gärna smisk, det är bara att höra av sig! Jag bor i Göteborgstrakten.
Mvh
Hej Nyfiken!
Det låter för bra för att vara sant! Hör av dej, jag har en relation och vill inte ha sex.
Mvh//christoren@yahoo.com
Håller med dig, jag är en kille som tycker om att ge smisk, men alla som man frågar säger att man måste ha sex också... det är ju larvigt. varför kan man inte bara smiska/bli smiskad, och sen är det klart? Måste man ha sex också?
Hej!
Jag har lång erfarenhet av att ge gammaldags uppfostran utan sex...Finns i Halland. Hör gärna av dej om du vill.
Ha en bra dag!
Mvh/Hannes.
Har i 10 år gett smisk till både damer och herrar mellan 18 och 84 år med både handen och olika slags redskap. Brukar börja med att maila, sedan träffas vi ute på stan någonstans där det är gott om folk över en kopp eller för en promenad och pratar. Jag har utvecklat något som jag kallar för 'Samtal i natten' vilket är ett öppet och fritt samtal om allt och ingenting som börjar sen eftermiddag/kväll och slutar tidig morgon/förmiddag. Två regler gäller: ljug inte, kritisera inte den andre. Vi samtalar med varandra tills det inte finns något mer som går att uttrycka med ord. Vid ett senare tillfälle, när det hela mognat och du känner att du tänkt, drömt, fantiserat, hoppats och längtat så mycket efter smisk att det enda som skiljer fantasin från verkligheten är att det ännu inte hänt. Ägnar mig också åt smärtsamma straffställningar, skriva straffmeningar, straffliggning, skamvrå, förnedring, klädnypor och annat liknande om det önskas. Sex ingår aldrig. Vem du är och vad du heter har jag inte med att göra. De vanliga reglerna gäller: ingen alkohol, andra droger eller smärtstillande läkemedel inför eller under lek. Fotoförbud. Är 59, gift och reser flitigt. Medlem av <www.darkside.se> 'Himskingen'. <switching69@hotmail.com> Välkomna över knät!
Hej!
Hör gärna av dig!! jag ger smisk utan sex!! mvh
självklart skall smisk vara utan sex
Hej ! Jag är en 48 årig gift fru .Men en mycket bra relation ,Men för ca 4 år till backa när jag och min man var på ett nudist bad fick vi kontakt med en 63 årig man denna man var mycket intresserad av mig jag kände mig smickrad vi började ses allt oftare till slut såg bra jag och denna man efter så där 8-9 månader Sågs vi en dag hemma hos denna man vi åt lunch under denna lunch såg han på mig och säger att hav vill ge mig smisk och tycker även att jag förtjänar detta ! Jag regerar direkt nej aldrig st låter för mig otroligt skrämmande och förnedrade ! Men under lunchen fick denna man mig att lova honom att jag måste prova ,Så efter lunchen efter ca en tima tar man min han och nu kommer du inte undan längre ,Det här ångrar jag inte efter detta har jag fått smisk lite till och från och i blad känner jag detta kan jag inte vara utan nu !Men det måste ju vara en man som vet vad en kvinna behöver ,Jag har haft turen att träffa en man som vet hur och vad jag behöver,Jag är så otroligt glad nu att jag har haft turen att få kontakt med en så för stående man .All heder även till min man som är så för stående ! Kram Ulla
Såg en ny sida på nätet som verkar vara seriös.
fetishforum.se
Den verkar intressant med lite bilder....
Hej
Vi kan träffas så att jag kan ge dig lite smisk på bara stjärten om du vill. jag är bra på detta:
Jag är väldigt bra på det hälsningar llennart
Ja
Jag är en seriös kille i Sthlm som gärna skulle vilja träffa en tjej gillar att få/ är nyfiken på att få smisk.
Jag har erfarenhet av att smi sedan tidigare.
Det ar inte konstigt alls. Det har mer att gora med hur du kanner dig som kvinna, och det kanns skont for dig att 'ge upp din egen vilja' ibland, och det ar vad smisk pa stjarten kan gora.
Hej! Självklart ska det vara smisk utan sex. Vill gärna fostra dig med smisk på bara stjärten. Du får lägga upp dig över mina knän och erkänna att du varit olydig...
Hej,
Jag har erfarenhet att ge smisk till kvinnor och det behöver inte innebära sex. Om du vill ha kontakt kan du nå mig via min blogg. http://handsmisk.blogspot.com