ANNONS

Smal penis och mjuk sex..

Hej kära systrar,

jag behöver goda råd av er!

Jag har nyligen träffat en man som jag tycker VÄLDIGT MYCKET om. Jag hoppas verkligen att det kommer att bli något mellan oss.

Mitt problem är att när vi älskar så kan jag knappt känna honom när han är inuti mig eftersom han har en relativt smal penis.. Jag menar inte onormalt på något vis men det är bara det att jag är van vid en annan tjocklek..

Dessutom så är jag van vid häftigare/ intensivare/ eldigare sex så att man känner av penetrationen kraftigare, medans han är väldigt mjuk och lugn i sitt sätt att vara och älska.
När vi har älskat färdigt känns det som det bara var ett förspel, fastän vi ofta har haft sex i mer än en timma. Min kropp brinner för mer, att bli stimulerad på ställen han inte har kommit åt (på min insida) och ligger redan och trånar efter nästa sextillfälle.

Grejen är att jag gärna vill lära mig att älska på hans mer mjuka sätt, men jag vill ändå kunna känna honom inuti mig!!

Finns det något sätt jag kan anpassa min slidmuskulatur till hans smalare penis? Tex knipövningar eller dyl? Grejen är att jag faktiskt inte tror att mitt "problem" beror på slapp muskulatur eftersom jag aldrig har fött barn eller
upplevt det här problemet förut.

Är det någon som kan dela med sig av goda råd, så är jag evigt tacksam!

Hälsningar Sara

Kommentarer

..Är det verkligen ingen som har en liknande erfarenhet? Skulle så gärna vilja få ett konstruktivt råd.. Någon?

jag har själv ingen liknande erfarenhet, men kan du inte prata med honom eller själv ta initiativet till lite ruffare sex? Om det är det du saknar? Hur stor han är kan man ju inte göra något åt, men hur man har sex kan man ju ändra på. Det jag vet däremot av egen erfarenhet är ju att det känns väldigt olika att ha sex beroende på ställningar, så ni behöver väl testa er fram mer helt enkelt och hitta något som funkar bättre för dig också.

Tack för tipset Suzy, det gäller väl helt enkelt att prova sig fram med olika ställningar för att känna sig fram..

Jag har samma erfarenhet som du...

Min nuvarande man är både lite mindre längdmässigt och i grovleken än mitt ex, men ändå är sexet skönare!

Från början kände jag precis som du - jag var också van vid lite hårdare "porrigare" sex och njöt av det med mitt ex, så från början saknade jag känslan av att bli så där rejält uppfylld....

Men slidan anpassar sig faktiskt! Jag har fött tre barn och är säkert inte världens tightaste, men dels med bäckenbottenträning och bara av att låta tiden gå sin gång så har min slida anpassat sig till min nuvarande man. Och han älskar också lite mjukare, lugnare, mer sinnligt och erotiskt - vilket jag njuter enormt mycket av. Det tog ungefär 3 månader så hade vi underbart sex! Och jag önskar inte att hans penis skulle vara på något annat sätt.

Ibland blir jag fortfarande sugen på att bli tagen lite hårdare, då brukar jag rida honom - då får jag bestämma både takt och hårdhet själv... Att rida, särskilt om jag står på fötterna gör att jag kan vinkla hans penis lite mer och min egen slida blir också lite trängre i den ställningen så det känns mer! Det kan du prova!

När man blir tagen bakifrån brukar det också kännas mer och då kan han ta i mer - ibland är det härligt när det daskar mot skinkorna... eller vad tycker du?

Jag har också erfarenhet av en man med "modell mindre" Han kunde inte tillfredsställa mig genom penetration däremot var han fantastisk med fingrar och tunga. Den känsla av att bli uppfylld, av att "känna" ordentligt kan faktiskt åstadkommas med hjälp av fingrar. Tala om för honom att du gillar lite "hårdare tag" och visa honom exakt hur hårt han kan smeka dig, penetrera dig med sina fingrar och jag lovar att du kommer att njuta lika mycket som du gör med "modell större" :-)

hej sara
Vi sitter i samma båt .
jag har nyligen träffat en kille med storlek mindre,alltså en lite utrusning genmfört med min ex.
Jag kände inget penetration ingenting alls.
jag kände ingenting när han var inuti mig och blev väldigt besviken och bara längtar efter min ex med hans hårda tjocka penis då kunde jag ha orgasm med storrrrrrrrrrrrr o.
Jag mådde inte alls bra efter att jag låg med den nya killen och funderar på att inte träffa honom mer.
Jag har åtminståne rätt att få orgasm när jag gör detta med någon eller vad tycker ni och vågar ej ta ämnet med mina tjej kompisar.
Jag vill inte genmföra honom med mitt ex jag vet att det fel att göra detta men är verkligen bara BESVIKEN.
Jag vet inte var ligger felet nu .
Jag tror att min är ganska tight.
Jag blödde i månader och det var trång som fan när jag låg med mitt ex.
Gud vad jag saknar att ha sex med honom:(

hur stor är din killes snopp,
jag vill gemföra med min kills.

Kan det vara så att veronika egentligen är en man som vill jämföra med sin egen eftersom frågan ställs i tråd efter tråd? Eller en som tänder på att kvinnor diskuterar kukar måntro?

Jag är kille och känner igen det du beskriver, jag vet att min fru inte känner särskilt mycket när vi har sex, hon har aldrig kommit av enbart penetrering vilket får mig att känna mig "dålig" i sängen, har f.ö aldrig lyckats med denna bedrift, har haft ca 10 sexpartners.
Hon få ju naturligtvis njuta av leksaker och tunga och fingrar, mne det känns ju rätt surt när man ser alla andra som har stora grova saker :( Hon har aldrig klagat eller så men hon har ju aldrig varit med någon annan,
Ibland blir jag sugen på att låta någon storkukad knulla skiten ur henne medan jag ser på det skulle tända mig nått otroligt "tror jag"

Ska väl kanske meddela att jag har en kuk på ca 14-15 cm lång och 11,5cm i omkrets! så det är väl grovleken jag skulle vilja ha mera av...

Dom flesta kvinnor, ca 80 % får inte orgasm genom penetrering, ovasett om killen är välutrustad eller inte. Det har inte med storleken att göra överhuvuttaget. Dom flesta kvinnor får orgasm genom smek eller munsex. Tycker inte du behöver ha komplex för att du inte är välutrustad!

Hej jag är en gift man som utrustats med smal penis. Min fru har alltid och är intr av sex. Men både har vi kommit underfund med att varken hon eller jag känner ngt speciellt vid samlag. Vi har däremot mycket smek,slick x oralsex . Hon får ut sin del med "penetrering" genom att träffa en gift xxl man ca 1-2 ggr i månaden. Hon är nöjd,jag är nöjd med detta. Detta kanske inte passar andra men det passar oss.

Hej Peter!

Tycker att ni har hittat det ni båda trivs med och det ä'r det som räcknas:-) njut av livet och ha det gott båda två. Skulle själv vilja ha det så :-)

Det verkar som om flera par har hittat samma lösning. Jag har liten penis och under större delen av mitt liv har det varit min stora sorg. Snacket om att annat är viktigare är ju knappast nån tröst, man vill ju kunna ge sin kvinna allt...i vart fall i sängen.

Det dröjde inte många år innan min fru blev otrogen...vilket inte var så konstigt. Jag krävde att få veta allt. När hon, efter mycket om och men, beslöt sig för att berätta så tog min upphetsning över svartsjukan. Redan nästa dag hade min fru genomskådat hur det stod till.

Idag, fyra år senare, träffar hon fortfarande sin älskare ibland. Han är välutrustad och hon behöver inte gå miste om nått. Det konstiga är att jag fortfarande blir upphetsad när jag lyckas lista ut att hon har träffat honom. Vårt sexliv har blivit mycket bättre sen hon skaffade en älskare. En lösning som jag verkligen kan rekommendera.

Många frågar ska jag lämna min sambo om han har smal penis?
Ja, sanningen är att stor eller lagom stor penis är viktig, annars känner man ingenting, som kvinna.
Min nästa fråga: skulle dessa män med små penisar stå ut med er, om ni vore fula, puckelryggiga?
Skulle dem TYCKA SYND OM ER???
NIX.PIX.
De skulle dumpa er fort.
Så TYCK INTE SYND OM DEM HELLER!

väx upp, du rättfärdigar din ytliga smak genom att säga vad män skulle ha gjort, stämmer inte alls, vad har hänt med dagens tjejer i sverige seriöst, vart är stilen, värderingar och sånt? inte konstigt om man skiljer sig 10 gånger per liv om man e ytlig

ANNONS
ANNONS
ANNONS