Hej kära systrar,

jag behöver goda råd av er!

Jag har nyligen träffat en man som jag tycker VÄLDIGT MYCKET om. Jag hoppas verkligen att det kommer att bli något mellan oss.

Mitt problem är att när vi älskar så kan jag knappt känna honom när han är inuti mig eftersom han har en relativt smal penis.. Jag menar inte onormalt på något vis men det är bara det att jag är van vid en annan tjocklek..

Dessutom så är jag van vid häftigare/ intensivare/ eldigare sex så att man känner av penetrationen kraftigare, medans han är väldigt mjuk och lugn i sitt sätt att vara och älska.
När vi har älskat färdigt känns det som det bara var ett förspel, fastän vi ofta har haft sex i mer än en timma. Min kropp brinner för mer, att bli stimulerad på ställen han inte har kommit åt (på min insida) och ligger redan och trånar efter nästa sextillfälle.

Grejen är att jag gärna vill lära mig att älska på hans mer mjuka sätt, men jag vill ändå kunna känna honom inuti mig!!

Finns det något sätt jag kan anpassa min slidmuskulatur till hans smalare penis? Tex knipövningar eller dyl? Grejen är att jag faktiskt inte tror att mitt "problem" beror på slapp muskulatur eftersom jag aldrig har fött barn eller
upplevt det här problemet förut.

Är det någon som kan dela med sig av goda råd, så är jag evigt tacksam!

Hälsningar Sara