Kanske kan det jag berättar bli en tankeställare till alla er som säger att ni ALDRIG skulle kunna vara otrogna, det skulle jag själv ha kunna sagt för några månader sedan....

Jag är (var?...)lyckligt gift med ett fungerande sexliv sedan 19 år. Min man litar 100% på mig och skulle aldrig drömma om att jag skulle kunna vara otrogen och det trodde inte jag själv heller förrän jag trillade dit i somras så det bara skrek om det. Tillbringade tre dygn i samma boende som en man som uppvaktade mig stenhårt. Trots att jag hela tiden genomskådade hans avsikter (sex) och talade om att jag var lyckligt gift och inte intresserad så sa jag ja till sex med honom på tredje dygnet efter intensiv uppvaktning.

Jag var helt enkelt kåt och sugen och på tredje dygnet efter några glas vin var moralen väck, han smög in i mitt rum och började smeka mig medan jag sov, förspelet hade pågått i tre dygn och när jag började vakna till var jag redan ordentligt upphetsad, då var det inte nej jag sa utan JA!!...Morgonen efter var det jag som bad om mera och då var vi nyktra båda två... Känner mig faktiskt som ett djur som styrs av känsla och inte förnuft.

Hur det var? Härligt!, det sitter fortfarande kvar i kroppen efter flera månader och hade han velat hade jag nog inte kunnat stå emot att träffa honom fler gånger trots att jag själv hade inställningen direkt efter att det bara var en engångsföreteelse.

Det hemska är att nu efteråt så vill jag ha mer..., av honom eller någon annan..., trots att jag fortfarande älskar min man och vill fortsätta leva med honom. Jag har tom mailat några gamla pojkvänner och "sonderat terrängen"...Helt sjukt!!! Det känns som att jag lever mitt liv i parallella spår och trots att jag med förnuftet begriper att det är kicken och spänningen som får mig att gå igång så är jag ändå inte riktigt i kontroll över vad jag gör... Tex har jag tagit kontakt med "snedsprånget" flera gånger trots att han aldrig tar kontakt med mig och är ganska "kall" och ointresserad. Jag behöver bara tänka på hur det kändes när han trängde in i mig så känns det i hela kroppen blir det vått därnere... Och detta trots att jag faktiskt inte ens fick orgasm när vi älskade...

Min man vet att jag blev uppvaktad av mannen i fråga och att jag kände mig attraherad av honom, men tror inte att det hände något mer. Inte mer än att jag "vaknat till liv" och vill ha mycket sex med honom vilket han kan tycka är något överdrivet och lite pressande emellanåt även om han tycker att det är skönt när vi väl är där.

Är i läget att jag inte vet om jag ska vara lycklig över att jag fått ha upplevelsen eller ledsen över att min tillit till mig själv och mina känslor för mitt äktenskap har förändrats efter snedsteget och det kommer jag alltid att få bära. Jag tror att om jag hade berättat för min man så hade han förlåtit mig men jag vill inte förstöra också hans tillit och känsla för äktenskapet genom att berätta. Rätt eller fel? Vet ej....