Behöver lite inspiration och tips när det gäller sexställningar och ställen att ha sex på. Och gärna lite egna tankar om de också.
Det vanligaste stället att ha sex på är ju ändå sängen, men det kan ju vara kul att testa nåt nytt ibland.
Och lika med sexställningar. Missionären är det inget fel på, men det kan ju vara trevligt med variation :)
Så vad säger ni, tjejer (och de killar som kikar in då och då), vad är era drömmar? Har ni några bra tips till mig, med lite kommentarer om de olika ställena och ställningarna?
Kommentera
ja men det är väl bara att använda fantasin och räcker inte det finns det ställningar och tips i varenda tidning.!!
Jag och min partner har sex när andan faller på och senast innebar det att toaletten på Ikea fick ställa upp för oss.......
Nu kommer jag aldrig kunna gå på deras toaletter igen D:
Nu kommer jag aldrig kunna gå på deras toaletter igen D:
Nu senast så hamnade vi på köksbordet haha.. och glömde att dörren ut stod på vidgavel (preis jämte köket) med följden att jag hade en granne som stod och glodde rakt in till oss när jag blev lite högljud hahaha men skit i det hihi skönt var det iallafall :P
Hej på er !
2 bra places i Sthm är hotell Ariadne vid Silja Terminalen.
Det finns en hiss , som sluter vid en liten utsiktskorridor i glas högst uppe; man har en underbar utsikt över hamnen o mot Lidingö. Åk upp med hissen, blockerar hissen, och ni är ostörda för en snabbis , med en underbar utsikt över hela stan.
Samma hus så finns det en nergång till en servicekorridor, eftermiddagar bruka var lite lugnare, kolla lite omkring, inte mycket folk i rörelse, lite pelare som man kan luta sig emot, och stödja sig .
lycka till o mycket nöje
blockerar
Rida en kille på en brygga i Mälaren efter det regnat. När det fortfarande är lite fuktigt och solen sakta värmer upp kroppen och bryggan. Fåglarna börjar åter kvittra och fiskarna plaskar vid ytan.
Sexställning som jag kan tipsa om är tjejen ligger på mage med knäna under sig och särar på benen och svankar.Killen tar tjejen bakifrån och har en dildo.
Min kille vill att jag använder dildon själv och och får en orgasm i denna ställningen.Ofta när jag kommer smeker han sig själv stående bakom mig. Därefter då jag är så pass blöt i slidan håller jag kvar dildon och min kille kommer in med sin penis samtidigt som dildon i min slida.Han tycker att det är skönt att känna vibrationerna från dildon. Själv tycker jag att det är fantastiskt skönt då det blir trångt med både en kuk och dildo i mig
När min kille kommit in hela vägen brukar jag vrida på vibratorn mot klitoris för en andra orgasm
och när jag kommer så trycker han in hela sin kuk långt in samtidigt som han för in sitt finger i anus........
Om du provar måste du berätta vad du tyckte.
hej på är i sommarvärmen !
Pröva följande ; går upp en sommarmorgon tidig, tar på er en ytterrock, går ner till en park med intill liggande busskur. en snabbs (med risk att upptäckas) i busskuren. Går hem igen kramar om varan, och sov mätt och belåten en stund till.
önskar er en solig sommer
Jag och min fd. gick vid några tillfällen till en parklubb, hade sex invid andra, aldrig med någon annan-bara med oss själva, det här "kickade" rejält för oss!! :-)
Underbart att bara porra till det!
Det e ju praktiskt taget bara fantasin som kan sätta gränser, varför fastna för "ställningar"? Det e ju bara att vrida å vända på sig när man väl håller på, utan att TÄNKA på att man ska ha en "ställning", kör bara på å ha det skönt liksom :).
Själv så är jag just nu i nån slags extas-fas, då jag har hittat 2 killar som dessutom är goda vänner med varandra, å jag med dem.. min dröm var att ha en trekant.. å de är villiga att låta min dröm bli uppfylld, jag bara läängtar till det tillfället, å hoppas att det är lika bra som jag har fantiserat om :).. STÄLLNINGAR och vart man ÄR känns lite oviktigt då ;)
Lev ut fantasierna om det är möjligt!
Vi hade en mycket trevlig stund, kändes både ömt
och porrigt, när min kille band mig. (Händerna i sängstommen).
Spännande att få vara lite busig flicka som sitter fast och min partner får göra "vad han vill" med mig;-)
/Anna
En dröm är att vara två män och en kvinna där alla tre är tillsammans med varandra. Kanske inte att killarna tar varandra men lite smek, sug och slick vore ju undrebart på tre.
Gärna på ett hotell i bastun, poolen eller så. Med en okänd man som råkar komma in. Någon som varit med om detta? En härlig fantasi som jag hoppas blir verklighet någon gång.
Har erfarenhet av trekant men inte så som min fantasi.
utom på flygplan, båt och altaret
Hej Emma grensena sätter du och din parner !
Hur långt vågar ni gå ? Vill ni ha känslan och pirret av risken att bli upptäckta i det offentliga rummet vid sex ? Eller vad söker du ? Sex är så otroligt variationsrikt och stort ! Sen är vi kvinnor så olika vad vi tänder på och var vi har våra grenser !
Själv har jag varit en red pryd fru i många år ! Och sex livet med min man har bara blivit sämre och sämre ! Men jag har var mån om mitt yttre och håll i gång ! En syssla var och gå med en väninna och simma regelbudet ! Helt plötsligt dyker det upp en yngre man som klar viss ar sitt intresse för mig ! Jag blir irriterad och frustrerad och kan inte sluta tänka på honom ! Vi ses på bad huset nästa varge gång ! Så en dag blir min väninna sjuk och jag åker själv till badhuset och dena man är där! Jag vart lite varm och knä svag ! Och vi börjar prata och det slutar med att han bjuder med mig hem till sig på kaffe ! Och det blir inte bara kaffe utan även otrolig härlig sex! Vist hade jag dåligt samvete och kände även skam !Att jag prydliga fru låtit mig förföras ! Men när jag täckte på honom så vart allt lättare !
Han gav mig allt detta jag fantiserat om tidigare eller läst om som då fått mig upphetsad ! Nu var det jag som fick njuta! Det vart att vi fortsatte att träffas ! Och min väninna i som var med mig till bad huset är den enda av mina väninnor som vet om det jag har för mig ! Och hon säger bara att detta gör mig gott ! Du är väl värd honom !
Han är så lung varm och omhändertagande och låter mig få tid det finns inga måsten ! Och var sak har sin tid och det har blivit oral sex och ta satsen i mun ta kuk djup i mun ansa busken och analt ! Att göra detta trodde jag mig inte om ! Oj vad man kan förendras om person kemin är rett !Nu är sex så otroligt skönt och härligt pirigt !Han vet nu hur han skall få mig att våga mer och mer ! Och han har fått mig till en annan syn på sex och även fått mig att våga tala mer om sex med honom och vad jag vill och tycker om han har fått mig att få en själv känsla som jag tidigare inte har haft !
Han han har liksom fått fram barnet inom mig ! Som sex i det offentliga rummet ! Det har blivit några offentliga toaletter med sköt rum som vi besökt !Även en och annan parkbäck har det blivit ! Och några gånger har vi blivit upptäckta och det känns så pirrigt ! Och han har fått mig även att förstå att jag skal ha rett klätsel när det hettar till ! Då är strumpbyxor och långbyxor mycket o lämpliga har jag förståt och märkt !
Nu är det kjol och klänning som är min melodi !
Och det har även blivit kort kort och höga klackar och även vara bar under i det offentliga rummet ! Du Emma har så mycket att se fram i mött om du vågar !
Och inte nog med detta och jag har plockat fram både höfthållare och korseter som håller upp min strumpor ! Jag känner mig otroligt kvinnlig !Och jag får både beröm och komplimanger det värmer så ! Min man tycker bara jag är fånig ! Du Emma har nu så otroligt mycket att se fram i mott om du vågar ! Allt är upp till dig ! Jag har fått hjälp och det är jag nu så otroligt glad för ! Jag vill bar ge dig en liten knuff så vågar du med ! Det som kommit upp nu är att ha sex i en provhytt på st an ! Är det någon som vet och har erfarenhet och bjuda på ? Så tar jag i mott dom ! Något anat är intim smyckning ! Vi får se om jag vågar ! Nu är det många som nog tycker jag skall bli vuxen ! Jag är bara glad att jag får upplevdet och inte gå och vara nyfiken ! Nu är jag mer erfaren ! Kram Karin !
PS Detta vart lite lång skönt att få skriva av sig och få dela med sig till andra med systrar som jag nu hoppas vågar ta för sig !
Du verkar vara en otrolig normal och sensuell kvinna
villbara gratulera och önskar lycka till, med dina förehavande.Själv så har jag lyckats i hissar, busskurar,parker, och i ett kapell.
Har en god jul.
hej jag har haft sex med min pojkvän ett antal gånger men aldrig kommit. jag vet inte om det är för att jag skäms över min kropp eller vad det nu kan vara. har ni något tips?!
det är bara att låta fantasin flöda!men att knulla hett e aldrig fel. och gärna på många kul ställen: stranden,köket,badhuset. och när det gäller ställnigar:missionären,doggy style oh rida honom. men hårt och hett. det kommer göra susen
Som flera andra sagt så fantisera och följ det du vill förverkliga. Finns ju inge begränsningar varken när det gäller ställningar eller ställen!
MEN min fantasi är att bli tagen av två män samtidigt: först knullad av den ena samtidigt som jag suger den andra. För att sedan ligga mellan dem med en i vart hål. Riktigt uppfylld....
det är väl bara att prova sig fram och utveckla det man gillar bäst?
Hej du!
Så fort vi gifte oss la sig min fru på rygg och sen inget mer...Hon gillar när jag får det att gå för henne på ett gäng olika sätt men hon är inte intresserad av att göra något annat än att ligga där - så jag har ett gäng drömmar och tankar vad man kan göra som är fantastiska...
I mina förra relationer har bland annat följande hänt:
vid en avsugning blev jag slickad i stjärten och det tog länge innan hon tog mig i sin mun. Först kom bakdelen, sen pungen och efter bra länge... Det är MIN grymmaste utlösning - wow!!! Detta hände på ett billigt hotellrum som jag bokat och "lotsat" henne till. Kanske det som gav effekt?
Innan den relationen åkte jag o min dåvarande hiss på väg till en fest i ett relativt högt hus. Hon smekte mig snabbt så jag blev hård, hade på sig stayups och stövlar (vilket i sig är nog för mig...,mer än nog!!!) och styrde in mig i sig i hissen. Också en wow!!!
Har nog både andra drömmar och så har det nog hänt en del saker, men det kanske kan berättas mer privat?
Typ över tulip@uppsala.com
Min dröm är min verklighet. Jag studerar på universtitetet i en svensk stad och har flera sexpartners inom den akademiska världen. Den är inte så stel som man kan tro. På biblioteket, i seminariesalar och på diverse små ställen har jag mött flera män som velat ha mig - och inte alls så tråkigt som man kunde tänka sig att professorer och adjunkter kanske vill ha sex på. Nä - det är vilda stunder jag har tillsammans med dessa lärda män och de vill ofta ha mig i väldigt små kläder (!). Oftast har jag kort kjol utan trosor men ibland strumpbyxor för att det inte ska se för misstänkt ut. Alltid bara ett linne på mig, utan bh under. Över har jag förstås jacka eller kappa - men den slänger jag av så fort vi är ensamma.
Oväntade miljöer är otroligt sexiga. Bland en massa vetenskapliga artiklar och böcker till exempel - ingen är nyduschad och allt är rätt oplanerat nästan varje gång....jag går förbi och ser om han är upptagen......om inte så ses vi....."jo, jag undrar om var man kan hitta den där antologin om...."...."ett ögonblick så kommer jag till dig om en stund".......
Och han kommer!!!
Hihi! ;)
...och vem du har...missionären tycker jag passar damer som inget annat vill..än att få det överstökat...och det är väl lika bra det,när gubben inte fattar att hon vill bli tagen, av en okänd karl...ingen missionär...hihi
Jag och min KK har provat att ha sex på fester hemma hos andra. Det är något som vi båda kan rekomendera då det ger en väldigt väldigt hög spänningsfaktor.
på sommaren är väldigt svårslaget tycker jag. Vi har sex i trädgården i vår utesäng, på utemöblerna, i hänggungan och på gräset. Eller så tar vi bilen ut på en tur och stannar i skogen och tar en snabbis stående mot bilen. Otroligt upphetsande.
Sen när det gäller ställningar så älskar jag att ligga platt på mage och han kommer in i mig bakifrån efter att ha masserat hela baksidan av kroppen. otrolig känsla att vara inoljad och hal.
Har även en sexgunga som vi hänger i taket. Den är underbar. Snacka om att komma åt på nya ställen. köksbordet är inte heller helt fel.
Att ha sex när man ligger sked är också upphetsande. Vi ligger alltid sked när vi ska sova och ibland så börjar våra underliv "prata" med varann och det pirrar härligt ikroppen för ingen av oss har sagt ett ord och man vet inte vad som kommer att ske. Jag känner att han får fjong och då kniper jag lite med rumpan till svar och så håller vi på och till slut vill man bara kasta sig över varann.
att ta in på hotell är också en höjdare. Speciellt om det finns bastu på rummet. Sex i bastun är skönt.
Hoppas du fick lite inspiration.
Det skönaste är att rida på/med min man! Det känns skönast så. Just nu skulle jag gärna gå och rida!
Sittandes ovanpå, Just innan man får första krystvärken, och då menar jag KRYST.
...har hintat detta till min kille några gånger men han vill inte... *suck*
Om du sätter dig i en fåtolj eller läger dig i en soffa med benen ut (bredbent) och sedan kommer killen ungefär rider dig! Asskönt och upphetsande!
Ett annat tips är om ni vill ha "bilsex" så kan tjejen ställa sig bredbent på knä på motorhuven och sedan kan killen komma bakifrån och knulla tjejen hårt! Samma är, skönt och upphetsande!
Ännu ett tips är om du lockar honom till sängen med sexiga underkläder eller ingenting och du smeker din kropp och framförallt dina bröst och din slida! Allting blir upphetsande och om du sedan lägger dig i sängen med benen ut så han kan se hela dig och sedan blir det garanterat den bästa sex-stämmningen någonsin! Hjälper om ni vill bygga upp ett bra sexliv!
Ett till tips är ett som jag och min kille verkligen föreslår! Om han sitter i soffan med kläderna på och inte anar något, så kommer du och långsamt från ett annat rum och medans du går klär du av dig och när du är helt naken så sätter du dig i hans knä och börjar klä av honom. Sedan så knullar ni bara rakt av och sedan, om ni vill kicka till det lite kan du sätta sig bredbent så han lätt kommer åt ditt kön och kan börja slicka och smeka dina bröst och ditt slida. När han klämmer lite på brösten och samtidigt slickar dig är det som skönast!
Mitt allra sista tips är om du ställer dig fyrbent på bordet och han så han kan komma mellan dina ben. Killen lägger sig på rygg under dig och klämmer dina bröst och och slickar din slida. Om ni inte gillar slickning och sådant kan ni ju alltid göra så att du lägger dig bredbent med benen upp och han lägger sig över dig och stoppar in sin penis i din slida. Han kan ju klämma dina bröst och smeka din kropp, och du kan ju alltid slicka honom i ansiktet och grabba honom lite i skrevet emmellanåt!
Båda står upp och jag kommer in i henne bakifrån. Stå på tå och böj på knäna. På så vis kan man mölja omkring ordentligt och inte bara in och ut. Det gillar jag mest. Bortsett från en duktig avsugning, förstås!
Vill man ha en annan man så gör man slut med den andre först. Punkt. Det är inte svårare än så. Jag förstår inte hur man kan såra någon så (när den nu får reda på det) och hur man kan leva med att gå bakom ryggen på någon. Det är fan sjukare än allt. Det spelar absolut ingen roll hur ens pojkvän/man är som person, oförstående/dålig i sängen... Han är värd att få veta vad man vill göra innan man gör det.
Jag måste tyvärr säga att vårt sexliv har avtagit lite den senaste tiden tyvärr.. jag vet inte varför, men han verkar inte lika sugen längre. Men dock blev det några turer på toalettstolen som var helt enormt underbara. Men nu är det tillbaka till missionären för att han inte verkar vilja något annat. Jag ska försöka ta tag i saken och riktigt hetsa upp honom nästan gång vi ses, för jag har så många idéer, men det blir aldrig av. Jag skulle så gärna vilja ha sex i en sjö, på natten och på en brygga, utomhus någonstans, i köket o.s.v.
Sen har jag en sak jag stör mig på.. varje gång vi haft sex så är det första han tänker på (efter att vi legat och myst ett tag efter att han kommit såklart) är att få tag på papper så vi slipper göra någon fläck... Liksom, okej, det är väl bra, mindre tvätt. Men hallå, hur romantiskt och sexigt är det på en skala? Jag stör mig nåt så fruktansvärt på det för det pajar verkligen hela stämningen!
För det innebär även inget fortsatt mys efter. Jag vill ju gärna komma jag också, men det blir det aldrig någonting av, förutom de där gångerna på toan.
Problemet är att han kommer för snabbt för mig. När han väl är på g, och ökar takten så blir det nära för mig, men när han väl kommer så har jag fortfarande en liten bit kvar.
Men du, om du vill komma så försök se till att du får komma innan han kommer, då är ett plus att du är riktigt våt också :)
Ett annat tips är att ha en toarulle vid sängen så att ni slipper stiga upp direkt och ta hand om kletet. Då är det bara att mysa på! :) För visst är det härligt med efterspel!
Det hetast stället att ha sex på tycker jag är i skogen, men det är ju mest om man vill ha en snabbis. Annars erbjuder köksbordet en slags variant på missionären, dvs du ligger ju fortfarande på rygg men han får stå upp och mata dig. Min BF blir helt galen av den ställningen eftersom utsikten är så vacker ;)
Ni som vill ha sex i busskur, provhytt, badhus, bastu eller pool på hotell... är det verkligen sexet ni är ute efter? Det verkar mer vara en spänningsfaktor, en ribba att bli upptäkt som ni hela tiden måste höja för att få ut något. Blir sexet en tävling i spänningsfaktor har ni väl svårt att njuta av vanligt myssex i sovrummet.
Sexgunga låter mysigt; men jag bor i hus och har barn och taket är inte så hållbart och vi har ingenstans att sätta upp en sådan krok för lekar... Har ni kroken i vardasrummet? Sätter ni upp gungan ibland och hur förklarar ni annars den rejäla kroken i taket?
Sex utomhus tycker jag är härligt men jag vill INTE bli påkommen.
Så, om man kör bil och blir sugen-- vart tar man vägen? Går det in en skogsväg så innebär det ju att vägen leder till något. En sammarstuga /badvik eller... Alltså kan jag inte slänga mig naken på motorhuven och ge mig hän. Det finns joggare, bärplockare, svampplockare... Jag vill ha sex ute men har svårt att hitta avskilda ensliga platser.
har haft sex på berghällar-- gav mig skavsår på ryggraden. Värt det, ja visst, men jag var sårig och hade ont i veckor efteråt!
Och på en filt i skogen; inte är det så sexigt med myggor och myror och andra kryp?!
Jag vill ha sex på olika ställen och i olika ställningar men för mig är det en intimhandling mellan mig och min man. Jag vill inte bli påkommen, vill inte visa upp mig, går inte igång av att exponera mitt sexliv.
Kåt Våt och Villig
för min partner
Du säger att han kommer för fort så att du inte hinner. Det ni kan göra är att han slickar eller smeker din klitta innan. Antingen hela vägen till du kommer eller bara nästan. Då när ni sen knullar så kommer det gå mycket fortare för dig och det hela blir mycket skönare.
Du säger att han kommer för fort så att du inte hinner. Det ni kan göra är att han slickar eller smeker din klitta innan. Antingen hela vägen till du kommer eller bara nästan. Då när ni sen knullar så kommer det gå mycket fortare för dig och det hela blir mycket skönare.
får inte orgasm bara när jag ligger på rygg ibland kmr de inte alls och blir trött o vill inte ha mer
får inte orgasm bara när jag ligger på rygg ibland kmr de inte alls och blir trött o vill inte ha mer
Dogystayl, missionären och rida killen är det ända jag prövat och vet finns, och det är så himla tråkigt.. jag ser liksom aldrig fram emot sex.. .. det ända min partner vill e att jag ska rida honom, och det är så dött, snälla hjälp mig..
Hello jag och min kille brukar ha sex med någon annan filma det och sedan spela upp det när vi är tillsammans på ett hotellrum.
det brukar vi gå igång på!
en sjön ställning kan ju vara att man ligger på mage på sin partner och den under håller på med ens pattar. Det kan vara kul att gjöra det på golvet också eller mot en vägg
ha det så kul!!!
Alla skogsvägar leder inte till stugor. Finns mängder med vägar som bara leder ut i skogen för jägare och avverkningsvägar också.
Jag vill inte heller bli påkommen då jag tycker sex är privat.
Att ha sex ute på en filt gör inte att man få en massa kryp på sig, om man inte lägger sig mitt i en myrstig vill säga:)
Kroken vi har i taket för gungan den har vi uppe jämt och om nån undrar över den så säger vi att vi tar in trädgårdsgungan ibland för att sitta och titta på tv i eller läsa i. Har man barn kan man skylla på att de använder trädgårdsgungan inne och leker i . Sen kan man skaffa barnvakt och hänga upp sin vuxengunga.
Det finns ju många sätt man kan ha sex på utomhus utan att det syns så att säga. Om man är på en öde strand och är osäker om det kommer nån dit, så kan man ha en snabbis i vattnet, eller bara ligga under ne handduk och smeka varann.
Så släpp fantasin fri och prova dig fram.
jag har onanerat en gång på ett konstmuseum där var ett mörkt litet rum med filmvisning inite så många där och det var sommar o jag hade shorts på mig så i mörkret drog jag ner byxan lite o satte igång att smeka pungen mjukt o skönt snart fickjag stånd o smekte upp o ner över ståndet o kramade försiktigt pungen o även bakom pungen åt mitt anushål snart kände jag att det var nära för mig ena handen under skinkan o nununu gick det i en kraftig orgasm jag kände sperman kleta över handen drog upp byxan efteråt o smög ut tror inte någon såg de fuktiga fläckarna på shortsen, när jag gick hem. åhh vas skönt det var det här ska göras om helt klart när plats o tid är rätt.
Såg att ditt inlägg hade 1 år på nacken, men jag vill ge dig ett tips..
Kama Sutra!!!
Jag köpte själv 2 sådana böcker på bokrea en gång och där finns mååånga spännande och supersköna ställningar, vi har testat några....Lycka till
det finns bara en sak som gör att det går för tjejen. och det är att använda en dildo/massagestav mot klittan. vi gör det alltid efter vanligt sex.
Haha, vad får dig att seriöst tro att det bara är en dildo som kan få tjejen att komma!? Jag kommer nästan varje gång jag och sambon har sex (med honom, en riktig kuk, inne i mig) så det du skrivit är långt ifrån sant!
Och till dig Emma, visa honom att du är sexig och att du vill ha sex! Kan säga att utomhus i en sjö på sommaren mitt i natten är sjukt underbart! ;)
Hej,
Sex tenderar att bli tråkigt om man inte varierar sig...jag håller med dej! En grej som jag brukar göra med min man är att jag rider honom omvänt så min rumpa kommer mot hans ansikte...det är lite trixigt men väldigt skönt för båda. För honom bjuder ställningen på fin utsikt och han kan lätt föra in ett finger i min anal, vilket alltid får mig explodera i en jättehärlig orgasm. Man får ta det lite varligt så man inte skadar varandra, penis böjs gärna i denna ställning och det kan göra ont om man inte tar det lugnt. Annars förespråkar jag snabbisar, gärna med risk att bli påkommen - det höjer stämningen lite. Köksbordet är en favoritplats för mig, soffan likaså...i en reklam brukar jag hångla till gubben så han tappar fokus på tvn, det går lite energi men är desto mer upphetsande när man lyckas! En annan ställning som är rätt skön är i sängen. Om din man ligger på rygg med benen utanför sängen så han har stöd för fötterna på golvet, så kan du rida honom stående på golvet, det ger en skön kontroll och brukar vara uppskattat av mannen, detta är mer en ställning som är rolig för att man som tjej har hela kontrollen och får mer utrymme o styrka. Min man blir alldeles galen av passiviteten i denna ställning, vill man krydda till det hela kan ett par handbojor och en ögonbindel ytterligare höja stämningen, om man nu gillar sådant, det gör vi. Ingen av oss är våldsam på ngt sätt, men bara känslan av hjälplöshet är enormt uppeggande. Tja o sen släpp på prestationskraven, ha sex när ni vill, hur ni vill...det behöver inte ske en speciell tidpunkt, en snabbis mitt på dagen går finfint. Lycka till!
vafan är vanlig sex mitt o min mans sex går till så här han smeker mig till utlösning o sen runkar jag av honom pga orsak har vi aldrig samlag
Jag gillar att ha sex i skogen i bilen jag och min kille. En sexställning kan vara om man har en träningscykel och att jag/tjejen sitter på och killen kommer bakifrån, det är så skönt och man kan gnugga klitoris längs fram på sittsen!
Det viktigaste tycks du redan ha!
Nyfikenhet och upptäckargläje!
Jag och min man har hittat vårt sätt att krydda sexlivet. Vi testade att gå på klubb för att ha sex jämte andra människor - nu 2,5 år senare har vi flyttat våra gränser och tycker om att ha sex med andra. Bara för någon dag sedan hade jag lyckan att få njuta av en skön trekant med två män, och om några dagar kommer vi förmodligen träffa ett annat par...
Så länge alla inblandade vill uppleva samma saker, är det bara fantasin som sätter gränsen.
Kika gärna in på vår blogg swingersliv.blogg.se om du är nyfiken.
Lycka till!
1. Förbättra första missionären så att den kan variera vilka olika ställen i slidan som stimuleras.
2. Prova kanske tre olika ställningar under ett samlag. Avsluta med den som enklast ger orgasm.
3. Lär dig både som man och kvinna att våga säga runda ord under samlaget. Kom överens om vilka ord som ska användas och var öppna mot varandra. Min kvinna älskar att säga kuk och pattar.
4. Ha inga krav på vad som ska uppnås. Det som sker det sker och ha gott om tid på er.
5. Aldrig mer än två glas vin eller motsvarande.
6. Kryp intill varandra efter samlaget och sov eller vila ihop. Man behöver inte säga något, inte betygsätta. Möjligtvis säga hur skönt och mysigt det var.
7. Älska inte bara på kvällen utan , morgnar eller eftermiddagar.
8.Låt samlaget börja någon annanstans än i sängen. Gå in på ett provrum t.ex och ta lite på varandra och berätta för den andra att du är våt eller hård..... du själv sätter gränser tillsammans med din partner.
Finns ju hur många variationer som helst, bara titta på böckernas titlar så som "1001 ställningar" och liknande, sen tillkommer ju variationen i var man gör det.
Trevligt sex jag kommer ihåg ute har ju varit när jag red makens kuk på en klippa på Åland, när maken o jag trekant med en tjej till och då speciellt när maken knullar henne bakifrån samtidigt som hon slickar mig.
Hemma kan man ju göra det överallt