ANNONS

Sex med två män - Ja Tack!

När en man får vara med två kvinnor så ser man upp till honom. När en kvinna får vara med två män så blir hon belagd med skuld. Så ser det traditionella könsmönstret ut. Jag säger Nej tack till detta! Jag vill ha två män, och vill vara stolt över det. Det här tyckte jag var intressant, en omröstning för kvinnor på familjeliv som visar att vissa kvinnor vågar vilja, i alla fall. 8 av 10 gillar idén. Låt oss vara stolta över detta!
http://www.familjeliv.se/Forum-9-191/m64781751.html

Kommentarer

"När en man får vara med två kvinnor så ser man upp till honom."

Exakt vem/vilka är det som ser upp till honom? Oerfarna tonårspojkar eller neandertalare? Jag känner då inte alls igen mig i det påståendet.

Vad folk har för preferenser sexuellt är helt ointressant för mig så länge jag själv inte har tänkt ha sex med dem, men jag undrar bara: vad är det som hindrar dig från att vara stolt om du nu vill vara det? Det är väl helt och hållet din egen sak. För mig låter det där som en omskrivning för något helt annat. Om det du egentligen menar är: "Jag vill att andra människor ska tycka likadant som jag så att jag inte behöver känna mig konstig", tja, tough luck.

Det finns folk till det mesta vad det gäller sex. Men ska jag tala för mig själv anser jag att det finns bra mycket viktigare saker i livet att lyfta och vara stolt över än mina sexuella fantasier.

Och nej, jag tillhör inte dem som vill ha sex med två män. Jag skiljer på fantasier och verklighet, och i verkligheten är det helt ointressant för mig. Och du man ovanför som svarat - bravo. Jag håller med dig.

Jag tror inte en man kan tillfredsställa två kvinnor,
det har man både hört och läst om ,han vill bara känna makt!!!!!!!!!! likna som på porrfilmer.

Naturligtvis är det svårare att tillfredsställa två personer än en, men en man har lika stora eller små möjligheter att göra det som en kvinna har. Vi har alla ett könsorgan, två händer och en mun att använda oss av. Ja, lite fler kroppsdelar också om man har lite fantasi.

En önskan om att ha sex med två personer har inte med makt att göra. Det har knappast heller med en vilja att tillfredsställa två andra att göra. Vare sig det handlar om en man eller kvinna är nog den verkliga orsaken en önskan om att få vara i centrum och bli ompysslad. En ren egotripp med andra ord.

Vem bryr sig om vad andra tycker? var motståndare till denna variant innan jag själv fick uppleva sex med mer än min man. Har provat att vara både 2 och tre killar och jag.....så fantastiskt underbart skönt, uppfylld i alla hål....
För min egen del så ser jag inte det som min direkta uppgift att tillfredställa männen, utan dom löser det bäst helt själva, jag gillar att vara i centrum, bara njuta och ta för mig...naturligtvis så gillar dom ju det jag gör med dom, precis så tänder vi alla på att vara flera stycken i sängen.

skulle oxå väldigt gärna kunna tänka mig o göra detta
undrar bara hur man får till det, och hur relationerna ser ut (mannen o hans kompis eller 2 okända...mja...mannen och en okänd? osv) och var man kan få tag på kvinnor intresserade av detta

ANNONS
ANNONS
ANNONS