Hej på er!
Nyligen var jag på en After Work med jobbet som resulterade i ren och skär ångest. Det dracks en del alkohol under kvällen och omdömet överlag började så sakta försvinna. Jag hamnade under kvällen i ett rökrum med en av kollegorna. Vi satt och prata och hade en trevlig konversation. Plötsligt lutar han sig fram för att kyssa mig, vilket han också gör och jag besvarar kyssen (?!). Till detta kan tilläggas att några av de övriga kollegorna blev vittne till detta och en av dessa kollegor känner min sambo och vi umgås då och då ihop.

Jag åkte hem och berättade att jag besvarat en kyss från en annan killen, men jag utlämnade att det var en kollega (eftersom detta "endast" är ett sommarjobb, och jag kommer inte träffa honom igen efter sommaren).

Att folk vet på jobbet vad som hänt och att det säkert kommer spridas ett rykte om mitt misstag, skadar både min sambo, mig och min far som är chef på företaget.

Jag och min sambo ska försöka att försätta vårat förhållande, men jag känner att jag har förnedrat honom inför de som känner till han och som vet om otroheten. Och även min far, om fler får reda på detta.

Jag känner mig skitig och smutsig och jag vet inte hur det blev såhär. Funderar på att lämna min sambo, eftersom det kanske är det enda rätta då jag inte visat varken honom eller vår relation någon respekt.

Har ni några tankar om detta?