ANNONS

Nya vänner!!!!

Hej allihop!
Jag, hyfsad nyseparerad 30-årig mamma, bor i Kalmar län, söker nya vänner.
Har förstått att man är en ganska ensam själ. Jag är nog lite blyg, men inte SÅ blyg.
Måste finnas fler som känner sig ensamma. Ni behöver inte vara singlar, ni behöver inte ha barn. Ni kanske redan har massor med vänner, men kan tänka er släppa in ytterligare än. Ni behöver inte bo i närheten av kalmar.
Saknar tjejmiddagar och tjejsnack!

Kommentarer

Jag förstår dig jag är också
ganska änsam,jag heter veronica
och är 26 år bor i kalmar.

Har det gott så hoppas jag att
vi hörs

Hej jag förstår när jag flyttade
till kalmar så var det svårt att
få vänner, jag är ganska ensam
jag också.jag som skriver heter
veronica och är 26 år, jag söker
också vänner, jag bor i kalmar.

Har det gott så kanske vi hörs

Jag är också en ensam själ i Kalmar. Har försökt ett tag att hitta nya vänner här, men rent hopplöst.
Har tom annonserat i Tara efter nya vänner, men inte ett svar. När man är nyinflyttad som jag, är det jätte svårt att komma in i en ny gemenskap.
Hoppas du har bättre tur än jag.

Hej!
Bor inte i Kalmar men vill gärna ha nya vänner även jag. Bor i Dalarnas län, tjej, 30 år, gift (än så länge), utbildad lärare men arbetar som personlig assistent, inga barn men hund. Drömmer just nu om en lååång utlandsresa för att byta miljö och träffa nya människor. Tjejsnack, ja tack!
wac@live.se
Ha det bra!

Är 38 år, sambo och har ett gäng tonårsbarn. Har bott i ett litet samhälle i småland i 2 år och har inte lyckats skapa något eget umgänge, förutom med min sambo. Har försökt på många vis. Bjudit hem folk, gått på det lokala gymmet, tittar på idrottsevenemang på lokal nivå, även varit på tjejträffar i samhället, men där snackade alla om vad som hände för 20 år sedan när de var 20. Har hört att det tar väl en 5-7 år innan de andra upptäcker att man finns och att man själv trivs. Ska jag vara utan tjejvänner tills dess???? Tidigare vänner då? Väldigt speciellt, men kort,tidigare misshandel som gjorde att jag drog mig undan det tidigare sociala umgänget och sedan har det blivit fokusering på jobbet, men jobbet är inte allt....vill också ha tjejsnack och tjejmiddagar!

Jag är bara 20 år, men mig kan du snacka med om allt! :)

Lite snack på msn kan ju vara skoj :) Bor i Osby ;)

Hej

Carro heter jag och är också nyskild.
Bor i norduppland med två små barn på 1 och 3 år.

Har egentligen upplevt samma problem som du men har väl inte hittat någon egentlig lösning på det hela...

De sista åren har slukats upp av familjelivet och den enda vännen jag egentligen hade var ju min man och nu har vi i stort sett klippt banden helt...

Jag läste i en lokal tidning om någon nystartad site där man kunde annonsera efter nya vänner, har inte prövat den själv men kanske gör det...den hette knuten men kommer inte ihåg om det var .nu eller .eu...det var något lite udda i alla fall.

Annars kan man ju alltid börja med någon ny sport eller aktivitet typ yoga, just nu känns det bara som småttingarna tar all min tid speciellt när jag är ensam men jag är fast besluten om att skaffa mig ett par tjejkompisar, det finns inget mysigare än tjejsanck och tjejmiddagar!

carro

Jag har en underbar sambo som är min bästa vän men jag saknar vänner utöver honom. Jag har försökt få nya vänner men jag tycker det svårt. Jag har många gånger undrat om jag gör något fel. Oftast börjar det bra men efter ett tag rinner det bara ut i sanden. Ibland kan jag känna mig ensam och när andra pratar om sina vänner och vad de ska gör i helgen kan jag känna mig utanför. Jag saknar någon att tjejsnacka med och kunna ringa när jag vill prata.

Hej bor i kalmar och känner precis som er alla sakna någon att ha tjejsnack med.Har sambo och 2 barn men ingen nära tjejkompis att snacka med, ringa spontant till osv

Vore kul om vi kunde snacka på msn eller något.

Hej, Jag har en underbar man, men saknar tjejkompisar. Jag bor också i Kalmar. Kanske någon att fika med, eller ut på shoppingrunda, eller kanske träna ihop, eller bara en promenad.
Vore roligt om vi som bor i Kalmar-trakten kunde slå ihop oss.

Hej träffas ni via någon annan länk eller så ser det bara är jag som ha skrivit mer än en gång.

Va trevligt att mina rader fick lite respons.

Så det vore kul att försöka lära känna varann. Mail eller msn kanske. ase79@live.se

Hej!
Kan tipsa om en sida som vänder sig till just dem som söker nya vänner. www.aktivitetssidan.se
Lycka till med sökandet!

Hejsan! Hur har det gått för er ensamma själar i Kalmar? Här är också en. Är relativt nyinflyttad i Kalmar, har inte ens hunnit att lära mig var saker och ting ligger.
Kalmar är en underbar liten stad, bara väntar till våren/sommaren när man kan se alla dessa uppträdanden på torget som jag har hört så mycket om, och sitta på alla dessa mysiga uteserveringar.
Där jag kommer ifrån finns inte sådant!
Men jag saknar en vän, någon man kan ringa till och bara prata av sig, eller små tjemiddagar, promenader, kanske träna tillsammans, eller bara en lördag fm på stan för en fika.

det finns massa sätt att träffa folk på. jag har själv sökt efter kärleken på olika sätt...det behöver inte vara så svårt. krogen kan ju vara lite uttjatat men genom nätet kan man träffa en massa olika.

Hej!
Jag har bott i Kalmar i ett halvår och känner mig lite ensam här. Trodde inte att det skulle vara så svårt att träffa nya vänner. Jag vet inte hur det har gått för er som skrivit här tidigare eller om ni ens är här inne och tittar igen. Men vill ni hitta på något så hör av er! Vi skulle kanske kunna dra ihop ett gäng härifrån och gå och bowla på Harrys eller nåt annat lättsamt och socialt.

Jag är 28 år, har en liten hund och bor i Kalmar. Jag kommer från Södertälje, men har de senaste åren bott i Uppsala pga studier. Min vänskapskrets norrut sträcker sig mellan 19-40 år, vilket är väldigt trevligt.

msn/mail: eminastenke@hotmail.com (skriv ett meddelande till på msn, annars accepterar jag inte, finns många konstiga människor därute...)

Vilken bra tråd! Ska flytta till Kalmar om en månad o vill gärna träffa nya kompisar. Är det någon här på sidan som träffats i verkligheten och är sugen på en ny shopping- och fikavän? Hör gärna av er!
/E
illi81@hotmail.com

Hej hej. Jag är 23 från Helsingborg, har nästan inga vänner kvar. Vill gärna träffa någon rolig och spontan att umgås med :) Msn lillamia.vk@live.se

Kram,Mia

Bra vänner får oss att må bättre.
Så rulla ut röda mattan för vänskapen i ditt liv.
Vi tillsammans kan sprida detta budskap vidare... ?
Du kan träffa dina nya vänner redan idag på " Träffa nya vänner på FaceBook"
webbadressen är:
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=search&gid=198287163996#!/group.php?gid=306572965826&ref=mf

hej jag är gay, man och 54 år och tycker det är konstigt att hetrokvinnor har så svårt att vara kompisar med en homosexuell man. varför är det så? vore mysigt att ha en vänninna men det tycks vara så att kvinnor har väldigt svårt att vara vänner med män. antingen sex o kärlek eller inget tycker de tydligen trist nog. dessutom är det svårty att hitta en relation med en man alla vill ha sex jag ochså men jag vill ha en relation ochså men det tycks hopplöst. tjejkompis

Vill passa på att tipsa om den här sajten, som innehåller massor med tips och expertråd om hur man får nya vänner!
www.vanskap.info

Mina tankar har varit precis som dina men jag har inte tagit mig för. Jag är lite yngre än vad du är. Kan det vara något?

Hej! Hur går det för er alla ensamma i Kalmar? Jag är också en av dessa ensamma.
Jag har visserligen, man och barn som tar massor av tid.., men ingen vän. Kan ju vara så att jag inte bott i Kalmar så länge, så jag har inte hunnit knyta några kontakter än.
Tänk om man kunde hitta någon vän här, hade ju varit helt fantastiskt.
Har ni som sökt här slagit er ihop?? Eller har allt bara runnit ut i sanden!
Vill så gärna ha en kompis som man kan fika med ibland, eller träna tillsammans..eller
bara tjattra lite på telefon. Nu är jag inte 30 längre..men fyllda 50. Men för mig spelar ålder ingen roll inte heller om du är småbarnsförälder, eller är ensamstående utan barn.

Jag förstå dig det är svårt att hitta
vänner när man inte har mått så bra.
Du kan få min mailandress om du vill
skriva pink-lady1983@live.se

Jag förstår dig det är inte lätt
att hitta vänner det ska ju kännas
rätt också.
Du kan gäna skiva till mig om du vill
pink-lady1983@live.se

Tänker hyra en stuga över sommaren, söker en tjej/kvinna mellan 25-50 år som sällskap,
hjälpreda m.m.
Jag är mer praktisk och händig av mig, söker därför någon som är lite huslig som kan hjälpa mig i
köket bl.a.

Längtar efter långa promenader där vi kan samtala om de mesta i livet.
Ligga vid en sjö, sola och bada med en fika korg. Inte heller några störande gäster
Härliga kvällar med grillning, olika aktiviteter och sen somna gott efter en liten mysig kväll tillsammans.

Fungerar allt väl mellan oss så har jag även tankar på en resa för oss till Grekland en vecka.
År du intresserad och tror du skulle passa in hör av dig.

Om ni vill ut o resa o träffa kul o spännande människor kan jag rek denna siten Här finns fantastiska båtar som söker besättning. Följ med över atlanten eller kryssa i västindien Flera båtar är det bara tjejbesättningar.Kolla in o dröm tjejer.
Själv har jag redan bestämt mej

Jag tycker att det blir svårare ju äldre man blir att skaffa nya väninnor. Många är upptagna till 1000 redan med barn och familj etc. Jag är 39 år har en super sambo, inga barn, men skulle vilja ha ett lite större nätverk. Jag gillar att baka. Jag har hållt på med surdegsbröd i 3 år och är "hooked". Jag gillar matlagning. Jag gillar att sy, kläder, gardiner, etc. Jag försöker att gå ner i vikt med hjälp av Stahre-programmet, det går upp och ner. Vi har ett litet sommarställe i Stenungsund, där jag pular med blommor och lite ätbart. Jag är lite hobbypsykolog, gillar Dr Phil. Jag talar franska och älskar Spanien. Jag är arbetssökande sedan 1 år tillbaka, men inte deppig för det. Jag har jobbat som projektledare och koordinator i flera år på Volvo innan jag fick gå. Hör av er om ni vill.

hej!
är en tjej på 29 år som bor i kalmar.
har väldigt få vänner och skulle vara väldigt roligt att få några nya. jag gillar fikor, ute och hemma..se tv-serier, filmer, ta promenader (ofta är brorsans hund med på dem), skriva och måla m.m.
lägg gärna till mig på msn, skriv dock varifrån du fått min adress... kram!/christine
tangoposse_@hotmail.com

Hej!

Jag bor också i Kalmar med sambo och dotter, men har inte heller så många vänner.. Bara att adda mig på msn om du/ni vill! Skriv gärna ett meddelande så jag vet vem det är bara :) Freija82@hotmail.com

Hej
Jag är en nybliven 40 åring som skulle vilja utvidga min vänskapskrets med vänninor.
Jag uppskattar vänner som är ärlig, som vill göra kul saker och som kan bevara en hemlighet...
Jag är sambo med ett bonusbarn samt har jag två utflugna tjejer på 18 och 20 år...
Skulle du vilja ha en ny vän så är jag öppen för att skapa en vänsklig relation med dig....

Jag känner igen mig i ditt inlägg och har en hel blogg i ämnet. Tror att flera kan känna igen sig i det jag skriver och jag välkomnar alla som vill diskutera och läsa min inlägg.

Du hittar bloggen här:

http://www.ensamakademikerskriver.wordpress.com

Jag bor i Halland och är drygt 30 år och sluter mig till dettta"sällskap"av ensamma.Håller med om att det är svårt hitta nya vänner.Jag känner mig obeskrivligt ensam,"alla andra"verkar ha en massa kompisar att umgås med..Nån som vill bli min vän?
:-)

Hej på er alla, vi börjar ju bli några stycken som har samma problem ! Jag känner mig också ensam, jag saknar tjejkompisar i dalarna. Men nya bekantskaper på andra ställen är ju också välkommet. Det kan ju bara vara skönt att prata lite med någon som är i samma situation som en själv. Jag är nog en ganska vanlig tjej som insett att det är svårt att skapa nya vänskapsrelationer.
Vill komma i kontakt med er som är i samma situation som mig !

Här är en till i Göteborg! Har flera vänner men har olika relationer med alla och vill ha fler aktivitetsvänner och att prata med.

Så många som verkar sitta ensamma isolerade hemma och så gärna vill/behöver en vän-kompis att umgås med.Synd att det verkar som att deras vägar aldrig korsas...

hej marianne du som skrev till mig gayman skulle vara kul att veta var du bor i vilken stad? jag bor i götet hör av dig här så snackar vi. hur gammal är du? gayman

Hallå där! Jag är 45 och bor i Falkenberg. Jag är född i Götet:)) Hade varit kul att snacka vidare.

Har bott och jobbat i Kungälv i snart 3 år. Tycker det är jättesvårt att skaffa nya vänner.... tränar på gym, springer o simmar....

Skulle vara skoj att ha någon här att göra det tillsammans med, eller bara ta en fika..

Känns som vissa tycker man är knäpp i huvudet om man säger hej och försöker inleda en konversation =(

Typiskt svenskt kanske?

Kanske ska sätta upp en "Nya vänner sökes-lapp" på Ica maxi...

Hej! jag är nyinflyttad i kungälv o saknar nån att träna, fika ,prata, gå på stan mm med.. Är en glad o positiv social 33 årig tjej som önskar att det vore lite enklare att hitta nya vänner. Hör av dig så kan vi ses o ta en fika o se om det känns bra.

Svar till Jessica! :) Hör gärna av dig om du vill. Jag är också 33 år och bor i Kungälv. Skulle gärna vilja träffa nya kompisar, men nu som "äldre" är det inte det lättaste.. :)

Nya goa vänner sökes runt Göteborg-Kungälv-Stenungsund! =)

jennie44460@hotmail.com är min mail

Fällde en tår då jag läste att det finns fler som känner precis som jag.Oj,vad jag kände igen mig!
Om du Madeleine B eller nån annan i Göteborgsområdet vill träffa mig,en småbarnsmamma så lämnar jag min mailadress här.Jag har liknande intressen som dig,är också lite av en hobbypsykolog,tittar också på Dr Phil och gillar naturen mm.Är i samma ålder som dig.Jag har man och barn men känner mig ändå lite bortglömd.Längtar efter tjejsnack,nån att prata om livinsikter, relationer och andra viktiga saker med men även lite strunt då och då.Saknar att prata om tankar,funderingar,längtan,önskan,planer,att ha nån att ringa till och som också ringer mig.Med mig kan man både hitta på saker och skratta med.
Hör av er om ni vill : )
En mamma
Min mail:Bubblorna@gmail.com

Jag känner precis som er, saknar vänner, vill ni gör en avstickare till Tranås skulle jag bli glad.... komnevik@aol.com

// Kicki (snart 40)

Hej!
Är en glad och trevlig tjej på 43 år, kommer från skåne men kärleken fick mig att flytta till Gbg för ca 8 år sedan, är sambo och har både en dotter och goa bonusbarn att bry mig om men saknar tjejkompisar att snacka skit med fika shoppa ta ett glas vin bio m.m
Hör av er till mig på evaann@live.se

Bor också i Falkenberg och är född i Götet. Precis som alla andra har jag svårt att skaffa nya vänner.
Sitter ensam dag efter dag och sommaren bara rinner förbi. Vore roligt med en kontakt; gärna från Falkenberg, men andra ensamma är också välkomna. Skicka gärna ett mail till Giz@hotmail.se, så vem vet kanske vi kunde ses och ha lite trevligt tjejsnack!! Saknar verkligen detta!!

hallå där,

jag är med en ensam tjej i kalmar. är 23 år fyllda, bor med min sambo som är 30 år, därav har jag väldigt många ytliga vänner som är mycket äldre än mig. ( kan vara bra att påpeka så ja inte skrämmer bort potentiella äldre vänner.)

jobbar inom psykiatri, lyssnar mycket på musik; nästan bara rock och metal, gillar tatueringar och piercingar men är ej "överpiercad- eller tatuerad". tycker mycket om hundar och skulle skaffat en själv om det inte vore för obekväma arbetstider.

det var lite om mig själv; adda gärna mig på:

cousgla@hotmail.com

Jag är en glad tjej på 36 år.
Gift och har tre barn mellan 10- 13år.
Det skulle vara jättekul att finna nya tjej kompisar.
Som man kan maila med, ta en fika , gå på bio, shoppa eller bara sitta och prata tjej snack med.
Hoppas vi hörs.....

Här har ni ännu en ensam stackare. Har precis flyttat ifrån mitt ex och då jag flyttade till "hans" stad när vi blev tilsammans så blev det väldigt ensamt när vi gjorde slut. Är därför på jakt efter nytt umgänge i Ystad. Tjejer eller killar spelar ingen roll bara vi har skoj tillsammans. Finns det någon därute som kan tänks vara intresserad.

Hej. Vi verkar vara många ensamma, här finns en till! Jag är 40 år, mamma till en underbar tjej på 5 år och gift sedan många år tillbaka. Min man är ju min bästa vän, men han är ofta upptagen med jobb och sin hobby så jag saknar någon att umgås med och att prata tjejsnack. Jag bor i södra Stockholm och det vore kul om du liksom jag har barn, då kunde vi kanske hitta på något tillsammans? Hör av dig så berättar jag mer!
siffranett@hotmail.com

Hej jag e en 19år tjej som söker lite flera tjej och kill kompisa.Har bort i Kalmar hela mitt liv men känner att jag behöver träffa nya vänner att har kul med.Bor ihop med min kille och son lite utanför Kalmar.Plugga till omsorg och hälsa i Kalmar.På fritiden e jag mycket med min familj träan en hel del oxå.Gillar att sjunga och spela gitarr.

Vill ni lära känna kan ni adda mig på msn joanna-91@hotmail.com hoppas ni hör av er till mig skulle blir så glad : )

Hej, detta är till Ensamt M, om du fortfarande läser i tråden.
Jag är också precis inflyttad i ystad och känner ingen här.
Skulle vara mer än kul att åtminstone lära känna någon och göra lite grejer tillsammans.
Du kan väl höra av dig om du läser detta.

Mailadress: sebstar7@spray.se

Nyinflyttad i kungälv och trivs verkligen jättebra här med min man,,men saknar vänner som jag kan dela träning, fika och vardag och helg med.. att bara ha en tjejmiddag, dela en flaska vin med, få prata av sig med.. är verkligen svårare nu när man är 30 än det va för 10år sen att få ett vänner..

lindhhha@hotmail.com

hej allihopa!
en 19-årig glad tjej från Kalmar som söker nya vänner
lägg till mig på mmmarabou@hotmail.com så blir jag glad! :)))

Hej!
Bott i Kalmar i lite mer än två månader nu och skulle gärna vilja lära känna lite folk här...Ni kan adda mig på pasadena_90@hotmail.com =)

Jag är en nyinflyttad tjej i Kalmar på 37 år. Jag söker vänner som jag tex kan gå och fika med och gå på puben med. Hör av er. Msn:sn.vit@hotmail.com
mvh Carolina

Hej, Jag är visserligen inte nyinflyttad, men har ännu efter tre år inte skaffat mig en riktig väninna. Det blir mest ytliga kontakter med dom man jobbar med. Jag som alla andra här, saknar någon att fika med, kanske träna ihop med eller bara ut på stan och ta ett glas vin. Jag har man och barn, men barnen bor inte hemma längre. Så jag har en massa tid över nu känns det som..
//Mia

Hej!

Jag är en tjej på 26 år som söker nya vänner ifrån Motala. finns det någon härifrån som skulle vilja hitta på något kanske ta en fika på stan?
eller bara byta msn och snacka lite? :)

Hej allihopa!
En trevlig kille på 38år,blå ögon,lång&stilig!=)
Skriv gärna en rad till min mail så blir jag glad,
mellangatan5@hotmail.com

Hej! jag är en rolig tjej på 24 år som söker nya vänner att göra något roligt med, ta en fika, shoppa, kolla film eller bara snacka med.

har bott i sävsjö några år men har ej några vänner här. och knappt några andra kvar heller.

Har sambo katter och jobbar i restaurang. tycker om film, gå ut och dansa! mat, långa samtal,rita, pyssla, spela tv spel, spela teater ja + saker som dom flesta tjejer tycker om.

Gör ju inget om du e en tjej som tycker om tv spel, spela teater och lite allmänt nördig, eller estetisk.

eller om du bara tycker jag verkar intressant!
gärna i sävsjö, eksjö, nässjö, vetlanda området, men inget måste!

Kram allihop!
så hör av er: mia_josefsson@hotmail.com

Är 2 barns mamma som är 25 år bor i ullared och har inga direkt vänner, jag har allt men det känns som det fattas nån ibland en vän att ha riktigt roligt med, fika, schoppa, tjejkvällar, som man kan prata allt med. Jag gillar festa, schoppa, familjelivet, fotografera, resa. fiska, hästar mm. Jag hoppas en sann vän finns där ute. min mailadress och msn carolina_erlandsson@live.se

Jag är en tjej på 26 år ifrån motala som så gärna skulle vilja hitta någon ny tjejkompis att umgås med och prata om allt mellan himmel och jord med. Jag kan vara lite blyg i början av en ny bekantskap men när man lärt känna mig så är jag en vän att lita på och som alltid ställer upp.

Hej!
Är nyinflyttad 27 årig tjej som söker vänner i Ystad med omnejd.
tillkarlsson@hotmail.com

Hej!

Jag är en 27-årig tjej ifrån Motala som söker nya vänner. Hör gärna av er till mirris_83@hotmail.se

Hej Jennie! Trodde aldrig att ja skulle hitta någon som låg i samma situation som mig. Jag har precis flyttat till kungälv och har inte på denna tid hittat så många kompisar att umgås på fritiden med.Tycker det är kul att träna och gymma precis som du men har också som intresse att måla. Jag skulle vilja utöka min vänkrets så om du ville fika nån gång så maila till wack-o@hotmail.com (en jättegammal hotmaladress därför är nick:et som den är haha)

Hej
Jag är gift och mamma till två barn.
jag har flyttat till sverige 16 år sedan. jag har svensk man. Själv är väldigt öppet och social, jag hade många vänner i mitt hemland men det är jätte svårt att skafa vänner här. när jag såg den tjaten blev jag jätte glad. kanske vi kan hjälpa varandra. jag bor i stockholm.

Hej!

Jag söker också nya vänner i sthlm, är dock kille.
Dem flesta kontakter, brukar dock börja ganska bra
för att sen typ försvinna helt:( Alltså jag saknar nån att bara ta en fika med eller gå promenader! Både tjejer/killar.

Hej jag heter Tommy och precis flyttat till Nybro, för att få träffa mina barn lite oftare. Har du lust att höra av dig för att göra något vore det trevligt. Häls Tommy
Tele 0765931187
eller tja66sweden@live.se

Hejsan!
Jag flyttade efter kärleken, men just nu är det bara han jag har här.
Vore väldigt kul att få lite vänner jag med. Min sambo studerar så han har folk omkring sig hela tiden, själv har jag ingenting fram tills mitt sommarjobb börjar inom vården.

Jag är 23 år, och söker någon att fördriva tiden med antingen över en kopp kaffe i vårsolen eller en promenad kanske?
Söker någon mellan 19-35 år kanske.
Ej för förhållande eller festande varenda helg kan tilläggas.

Mejla gärna; publikhav@gmail.com

Hej, söker någon precis som jag som älskar dansa! Jag tycker det är såå roligt men har ingen jag kan åka ut och dansa med.Är för blyg för att dra iväg själv. Är en 34-årig tjej, som finns i 036-området, tveka inte utan hör av dig!
Black Jack

Vad lustigt! Jag har länge velat ha en gay vän, en vän som jag kan gosa å mysa med, fnittra å prata skoj å allvar med, men som jag vet inte blir kär i mig! Har haft väldigt många kill kompisar en gång och saknar dem, men tyvärr blev vänskapen förstörd när dom sa att dom hade fått känslor, jag ville ju bara vara vän...
Nu när jag sitter här för att leta nya vänner hittar jag en, dessutom i min egen ålder, härligt!

Hej!
Jag känner verkligen igen mig i många av inläggen i den här tråden. Är 33 år och bor i Gävle. Skulle väldigt gärna vilja lära känna nya tjejkompisar i samma stad. Jag har sambo och är en lugn och glad tjej, ingen partyprisse. Om det är någon annan tjej i Gävle som känner sig lite ensam och kanske vill ta en fika eller så, så maila;
miabrev(snabel-a)gmail.com

Jag är en tjej på 49 år som söker nya vänner. Har tyvärr uppnått en aktningsvärd ålder, och kan inte begripa hur det har kunnat ske?! Jag känner mig ju så ung, som max 30?! Bor någonstans utanför Sverige men kommer ofta till Stockholm. Är ensamstående och utan barn. Det skulle vara kul att träffa någon som vill gå ut och fika eller hitta på annat kul med mig.

Hej! Här är en till Ensam själ. Som tycker att alla sina "vänner" jämt är upptagna å tråkiga! ;)
Är en ensamstående 31-årig mamma till en 9-årig tjej. Har distansförhållande så det blir mycket ensamtid här hemma. Har bott i Kalmar snart ett år, skulle vilja ha lite nya vänner som gillar att umgås och ha roligt.
Tjejmiddagar, gå ut och dansa å ha kul, filmkvällar, bara fika å snacka skit! :)

Hör av er ! :)
Maila gärna;
sanne118@hotmail.com

jag träffas gärna

Jag har bott i Kungälv i några år och känner inte en kotte! Det börjar bli ganska tråkigt..
Jessica som skrev (i mars 2012) att hon var nyinflyttad i Kungälv får gärna höra av sig! :) Kram

hejsan hejsan! "Helsingborg"

Det jag söker själv är folk som inte bara pratar utan även vågar ta chansen och träffas, jag ser mig själv som en person som gärna pratar lite över nätet men hellre ses över en fika eller en bit mat tycker ett personligt mötte är så mycket trevligare och spännande, men nog om det! =)

Heter mattias är 25 år gammal. Är Ny in flyttad till Helsingborg bot här nu i ett år. Sitter i samma situation. Inga vänner alls tråkigt nog och börjar bli riktigt jobbigt nu, då det behövs för att man själv ska må bra! :)

intressen umgås med familjen, träffa vänner, fika, film, träna, festa Gillar o testa på nya saker helt enkelt, med sällskap kan de mesta bli roligt faktiskt! =)

Så vad finns där och säga om mig, är en trevlig grabb med lätt och torr humor Väldigt lätt och umgås med, omtänksam, spontan, rolig, glad, rak, ärlig och öppen av mig, väldigt lätt och umgås med helt enkelt! =)

Söker folk mellan 20-28 killar som tjejer i eller nära Helsingborg

Får även min e-mail adress då jag konstant letar efter nya kontakter och det händer att man kommer över trådar som är väldigt gamla och vet inte ifall dom är aktiva fortfarande, men något alla kollar i alla fall jag är min mail varje dag! :)

E-mail: Mattias_olsson87@live.com

Kollar den varje dag som sagt, så vid intresse hör mer än gärna av er! =)

MVH Mattias

Hejsan 29 årig gift kvinna med två barn :) är social, har socialt arbete, men vännerna har fallit bort med tiden. Sugen på kaffe , ut å gå eller utekväll så hör av dig :)

ANNONS
ANNONS
ANNONS