Hejsan
Jag läste i nåt Magasin om We Vibes, komer inte ihåg om det var Amelia dock, Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av den. Tänkte köpa en men den är ju ganska dyr så vill inte göra ett förhastat köp, har googlat runt på priser och hittat för 875 på sveavillage.com som verkar vara det billigaste stället att köpa den på. Verkar ju vara enhimla skoj parleksak, men skulle som sagt vilja höra efter om den är så bra som den verkar
Kommentera
Tjena Bergan!
Jag köpte den nya we vibe 2 som ska vara en förbättring av den första, från www.zone-blu.com (visste inte att det fanns en första variant)
Var lite besviken när jag insåg hur pass liten den var, då jag hoppades på en lite maffigare sak för detta pris (899:- ) inte direkt billigt.
Vi har testat den ett antal gånger nu och den funkar bra, ger bra med vibrationer och sitter där den ska. Insåg även att om den hade varit lite större så hade det nog varit svårt att få plats med snorren i samtidigt ;=). Ganska nöjd med den än så länge då det verkar som om den blir bättre ju mer vi använder den.
Delar även ut kampanjkoden som jag fick när jag handlat, "NY10" så borde ni också få 10% rabatt. (tror den ska funka men maila dom innan ifall ni vill vara säkra)
Har ni 900 kr över och vill testa något nytt så kör på tror att de flesta är ganska nöja med den.
Trevlig midsommar!
Köpte min efter att ha hittat läst mer på www.we-vibe.me och är absolut nöjd med våran :) Läst mycket på nätet och i olika forum. Verkar som om de flesta är mycket nöjda.
Priserna varierar ju dock mycket (850-1200) Så kolla noga så du inte handlar den på ett av de dyra sidorna.
Blligast är We Vibe på www.sextoysonline.se. Kostade bara 565 kr när jag köpte den sist. Det är dumt att betala för mycket!
köpt en,men det var nog inte för mig eftersom jag inte gillar vibrationer vilket det verkar som alla andra gör? med killen i samtidigt kände jag enbart leksaken inte honom...
Hej! Vi har använt We Vibe II i några månader nu och är nöjda med den, när min sambo har den instoppad så är det ingen sensation för henne men det är skönt, om jag samtidigt stoppar in kuken så måste jag vara väldigt försiktig annars får hon ont, men när vi lekt och använt We-Vibe då får hon enormt kraftiga orgasmer när vi älskar. otroligt fuktig blir hon också! En härlig leksak att ta till ibland.
Jag beställde min We-Vibe II i Torsdags från Tjejaffären.se. Och fick den i Fredags=)
Jag och min man testade den i helgen och det var helt fantastisk den får 5 sjärnor av 5 möliga =P
Hej!
Jo, jag har erfarenhet av den lilla leksaken!! Som du säger är den fasligt dyr och för min del hände inte något alls. Min partner jag hade då tyckte han kände effekt, men han frågade aldrig efter den igen (vi är inte ihop längre) så jag undrar hur imponerad han var egentligen... Tanken med den lilla vännen är att kvinnans g-punkt ska stimuleras, men det upplevde inte jag! Vem vet, jag kanske inte har någon g-punkt:) Jag använde den som klitorisstimulator när jag var singel i stället och sådana finns ju för ett billigare pris!! Kul att hitta lite såna här vågade inlägg! Alla vet ju att det är lättare att skriva än att fråga:) Bra gjort!!!
Kram Cilla