Jag känner mig rådvill .. Jag och min man har varit ett par sedan 9 år , jag har ett barn sedan tidigare förhållande samt att vi har ett gemensamt. För två år sedan gifte vi oss. Två månader innan bröllopet skulle jag gå in på datorn för att beställa saker som vi behövde och när jag slog igång datorn så hade min blivande man glömt att logga ut från Facebook och det jag fick se då gjorde att jag blev alldeles kall.
Det var en sex chat. Och inte med vem som helst utan kvinnan som skulle vara värdinna på bröllopet. Som för övrigt själv är gift och har fyra barn. Jag har känt henne i 12 år. Jag konfronterade min man direkt och undrade vad i helvete detta var. Jag var både arg, ledsen, besviken och krängt. Han skämdes som en hund och bar om ursäkt 1000 gånger om och lovade att det aldrig skulle ske igen och han visste inte varför han gjort det om det var för spänning, bekräftelse eller något annat. Efter flera nätter av mycket gråt , prat och ilska insåg jag att min kärlek till honom var stark och jag/vi var beredd på att jobba på att detta skulle fungera. Vi pratade med värdparet och dom skulle fortfarande vara värdpar men att efter detta skulle vi inte kunna vara vänner igen. Det tog mig ett år att förlåta helt ut och gå vidare. Tyvärr har vårt sexliv inte varit så bra på sista tiden men det är kanske inte så konstigt av olika skäl. För snart två månader sedan skulle jag gå in och sjukanmäla min äldsta son på datorn och sen gå in på min Facebook. När jag går till inloggnings sidan visar det sig att min man inte loggat ut och jag kunde inte låta bli att kolla om han har haft någon kontakt med värdinnan sen sist. och......Där var nu en ny sex chatt som pågått till och från sedan i oktober 2011. denna var mer utförlig om hur dom vill väcka varandra på mornarna och vad dom vill göra med varandra. Han har även lämnat ut vårt sexliv, min kropp och dyl. Sedan framkommer det att de även har hånglat på en midsommar fest som vi var på tillsammans två år innan första sex chatts incidenten. Dom skriver också att om detta hångel hade hänt i dag så hade dom gått hela vägen. Dom hade även planer på att ses men inte bestämt när.
Jag är helt knäckt. Jag anser att han varit otrogen men det gör inte han eftersom dom inte har gjort det fysiskt.
Har konfronterat honom igen och han säger samma saker som förra gången och att det ska aldrig hända igen, sen får han mig att känna det som att det är mitt fel också eftersom sexlivet inte varit så bra. Just nu känner jag mig bara helt tom.Vad ska jag göra? Tror inte jag kan stanna i ett sådant här förhållande, hur förlåter jag igen ? Kan jag förlåta igen?
Är det fel på mig som tycker att han varit otrogen. ???
Snälla kom med lite råd och tips..
Kram