Kommentera
Ja, du kan kan ta' upp det med din man, men säg då att du vill att en annan tjej skall vara med i 3-kanten, för att slippa svartsjukeattack! Går han med på det, kan du ju "snirkla in", en man i leken också... Så det kanske få sluta med en 4-kant? Lycka till!
Ta upp det i sängen, som en lek eller en fantasi. Se hur han reagerar. Många män tänder på detta. Är han säker på sig själv och er kärllek så vill han nog gärna vara med. Vissa män, som jag sjäv, gillar när männen känner och tar på varandra. detta brukar egga upp kvinnan till det yttersta.
Lek med tanken i sängen ett par gånger eller råka hyra en film som "trekanten" som är en kommedi men med lite sener med två män och en kvinna. Nämner du detta i sängen och han tänder på det, ta fram en dildo och sedan ser du vart det löper vidare. Är han intresserad så låt honom vara med i val av extra man. Jag tycker inte man ska ta någon i vänskapskretsen då risken för svartsjuka är överhängande.
Buss på och känn honom på pulsen så har du kanske din lycka gjord resten av livet. Att, när du vill, ha sex med två män som tar hand om dig, kanske tar extramannen hand om er båda.
Min dröm är att min fru blir erotiskt masserad av en okänd man.
Tack för tipset det kanske kan vara något.Perfekt när vi ligger i sängen och börjar bli upphetsade.Att presentera det som en ren fantasi kan väl knappast va farligt.Men visst känns det förbjudet på något sätt.Men oj vad spännande.Sen är ju nästa fråga om han skulle gilla det.Ska jag gå ut på krogen och ragga eller känns konstigt men varför inte.
Hej Caroline. Skulle gärna prova lite myssex med dig.Samtidigt pratar vi om hur vi vill ha det och hur vi tror att vi får största njutning av våra kroppar.
Jag har precis samma fantasi som du Caroline. Jag har en underbar familj och en man som jag älskar men jag kan bara inte låta bli att tänka på hur det skulle vara att ha med en man till när vi har sex. Jag brukar även fantisera om att ha sex ensam med andra män. Men jag känner att det sistnämnda får stanna vid fantasi. Att vara tre i sängen är något som jag gärna skulle vilja prova på. Ni som har gjort det elelr pratat med er man om det, hur ställer sig de till det? Jag är liksom du Caroline lite orolig hur min man ska ta det om jag nämner min fantasi med en extra man i sängen. Hmm.. jag vet inte heller riktigt hur jag ska göra.
Om du lägger upp det som en fantasi och han tänder på det så kommer han att ta upp detta flera gånger när ni har sex. Speciellt om han märker att det tänder dig. Om ni träffar någon via annons eller på krogen så tänk på att inte glömma din man, han måste få vara med och bestämma. Då blir det bäst för dig, ingen svartsjuka. Om han kanske vill bli sugen eller smekt av den andre mannen så är det viktigt att du inte blir svartsjuk. Om du tänder på detta och han gillar det då kommer ni att ha ett himelskt sexliv när ni vill leka på TRE.
Jag har nämnt detta med trekant för min fru men hon säger att hon inte vill, hon vill inte dela mig med någon annan. Men när det har varit någon lite halvoskyldig trekantssen (speciellt med två män och en kvinna)på tv så har jag blivit riktigt upphetsad. Detta har hon sett och verkar att gilla då vi har haft gudomlig sex vid dessa tillfällen. Då är det precis som om hon är med i leken. Så jag vet inte hur jag ska få tillstånd detta igen. Har varit med innan jag träffade henne för ca 11 år sedan, det vet hon.
Hej jag är en man i samma ålder som du Caroline, och jag vill också ha en extra man i sängen med min fru. Jag tänder mycket på tanken och har presenterat iden många gånger när hon och jag har sex. Då tänder hon mycket på det också, men jag har haft väldigt svårt att få det hela att komma till skott, irl.
Till saken hör att jag inte bara vill se min fru ha sex med en annan man tillsammans med mig, utan jag också vill bli påsatt av honom, jag vill alltså att mannen ska vara bs som jag själv.
Men det är ett dilemma, trots allt uppstår tankar hos min fru, som handlar om svartsjuka, att inte räcka till, att jag "egentligen" bara vill ha en man etc. Så det är absolut inget som jag tror att din man snabbt kan ta seriös ställning till, även om du presenterar det för honom. Men däremot tror jag att det är väldigt bra att ha diskuterat och fantiserat mycket om det innan man gör det. Det blir mindre risk för att svartsjuka ska uppstå när det väl sker och därmed är det mindre risk för att förhållandet ska skadas i samband eller efter lekarna i sängen.
Jag vill bara säga att också jag, en helt vanlig kvinna på 32 år med barn och man går i dessa tankar.
Jag har underbar sex med min man men kan inte låta bli att tänka på hur det skulle vara att ha sex med två män samtidigt. Det känns oerhört upphetsande att tänka sig att bli sexuellt tillfredsställd av två män. Att samtidigt som jag knullar min man ha oralsex med en annan man. Också tanken på att det är två män som uppskattar mig och vill mitt bästa när det gäller njutning tänder mig mycket.
Jag brukar fantisera litet om detta när jag har sex med min man och ibland har vi en dildo med och då känns fantasin ännu närmare. Jag har inget berättat för honom ännu. Vet inte hur han skulle ta det.
Nu är det en man i 60+ som tar sig friheten att tränga sig in i kvinnornas eget forum, förlåt mig!
Jag vill dock komma med i diskussionen om "Trekant"
eftersom jag och min fru efter två års fantiserande bestämt oss för att gå till verket. Vi säger att vi vill producera minnen som vi kan ta med oss till "hemmet" när den tiden är inne.
Trekanten skulle för oss förhoppningsvis bli ett glatt minne.
För vår del är det en extra man som gäller, han ska vara en muskulös medelålder 45+ och välutrustad när det gäller både huvud ovan axlar såväl som under.
För sex månader sedan gick vi ut på jakt efter en "fisk" som skulle passa oss, vi gick till krogen som vi trodde skulle vara den rätta platsen.
Nåväl vi har vid tre olika tillfällen valt ut sådana som vi trott var den rätta "hjälparen" men ve och fasa så fel vi fick.
Alla tre var med på noterna och förstod upplägget att det var kvinnan i sällskapet som skulle vara i centrum. När det väl kom till aktion så började dom prata om att dom ville ha hustrun min för sig själv och dom trodde att det var dom som var objektet och inte hon.
Konklusionen av detta är att de flesta män som går till krogen ensamma har ett privat problem, dom är i regel nyskilda och olyckliga och söker lyckan, då blir det helt fel för oss.
Vi ska i alla fall fortsätta att leta, kanske ta en veckas kryssning på en av oceanerna och första dagarna leta och sedan bestämma och lära känna vederbörande så han förstår vad vi är ute efter.
Vi är nu helt vilda på att få detta genomfört för vi är säkra på att det kan bli ett mycket trevligt minne att ta fram när vi går omkring med rollatorn.
Hej på Er och förlåt mitt intrång i Er värld.
Jag hade inte tänkt på trekant men när jag läste den här tråden nämnde jag det för min man. Jag berättade för honom vad jag läste och frågade vad han tycker om det. Han var faktiskt inte emot att prova det. Villkoret var att han inte skulle uppfatta den andra mannen som en konkurrent. Vi gick inte närmare på detaljerna eftersom jag inte kan föreställa mig att ha sex med någon som jag inte känner en stark åtrå till. Jag skriver det här för de som vill prova men inte vet hur de ska fråga sin man. Varför inte göra som jag? Det var hur enkelt som helst.
Hejsan alla nyfikna.
Tänkte bara berätat att i helgen så kommer det att hända för mig.
Min man har ordnar så att jag ska få vara med om min första trekant. Det blir en man som vi fått kontakt med på nätet. Vi ska träffas på ett hotell och jag är så nyfiken på hur det ska bli.
Precis som alla andra kvinnor som berättat här så älskar jag verkligen min man, men jag längtar samtidigt efter att få ha sex med en annan man. Det skulle kännas så spänannde att känna en annan kuk i mig. Jag är så upphetsad att jag nästan spricker.
Hoppas bara att min man inte blir sotis när jag njuter med en annan. Han säger att han inte ska bli det men man vet ju inte.
Vill bara säga att jag inte tycker att det är konstigt att samtidigt som man vill uppleva detta ändå älska sin fru/man. Man måste skilja på att älska någon och att ha sex för ren njutning. Detta är ju ockspå något som jag om min man som jag älskar gör för att uppleva något sexuellt tillsammans. Eller hur resonerar ni andra?
Vi hörs.
Det är bara till att grattulera att ni har kommit så här långt. Var det du som tog upp detta med din man i början eller är det han som tagit upp detta från start?
Ni kommer att ha så härligt och mysigt tror jag. Speciellt när ni står där i duschen alla tre och den okände mannen tar dig bakifrån när du svankar samtidigt som du runkar och kysser din man. Den okände smeker dig i nacken och du har fyra händer på din kropp på alla möjliga ställen. Det är bara början. Natten blir lång för er. Hela tiden njuter din man i fulla drag av att se dig så exhalterad och när han läser din blick och förstår att du vill ha mer så blir han ännu mer upphetsad.
Grattis och berätta efter helgen för oss nyfikna.
Jag var intresserad av att bli tagen av två män samtidigt och fixade fram en porrfilm (Private) som innehöll några sådana scener. Min man gillade naturligtvis initiativet att vi tittade tillsammans och jag smekte mig öppet för honom samtidigt. När det kom en scen då två män tog kvinnan i slidan och analen samtidigt så ställde jag frågan; Oj, vad tycker du om det där? Han: Det ser inte så dumt ut. Jag: Men skulle du klara att se mig bli tagen av någon annan ? Han: Skulle du klara att ta emot två samtidigt ? Jag: Vet inte, men skulle gärna testa om det är ok för dig ? Han: Du kanske vill suga på en tredje samtidigt(leende)? Jag:Why Not, men räcker att testa med två.
Vi kom sedan överens om att han skulle få välja man och vilka förutsättningar som skulle gälla. På en Finlandsfärja (min födelsedag) hade han fixat en tredje man. Jag sög, runkade och knullade båda. Allt avslutades med att jag blev tagen i båda hålen samtidigt. Det var trixigare än på film. Vi använde mycket olja och till slut kom vi in i rätt rytm. När en var ute var den andre inne osv. Det var helt otroligt skönt och min man har aldrig sprutat en sådan sats tidigare.
Jag hängde under ca: 1,5 år på adult friend finder. (Nu gör jag inte det längre :)) Utan att ha trekant i min profil så fick jag nog omkring 6-7 förfrågningar om jag var intresserad. Alla utom det första förfrågan kom från män som typ ville "ha en present" till sin fru.
Jag skulle kunna tänka mig en trekant men jag kom att tacka nej till alla erbjudanden. Problemet var att jag knappt fick veta något om kvinnan som jag/vi skulle ha sex tillsammans med. Jag har kompisar som har samma erfarenhet som mig och tror att många par har fel strategi om de vill ha med en hetro kille. Det är ju inte paret eller mannen som ska suga min kuk eller jag ska penetrera och eller kyssa/slicka.
Så mitt råd till er kvinnor som vill testa är att vara lite mer aktiva själva. Ni kommer att få större valmöjligheter då ;)
Jag är en man i samma situation som du. Jag vill testa en trekant tillsammans med min fru. Jag brukar ta upp det när vi har sex. Hennes reaktion blir att hon absolut inte vill ha trekant. " Du kommer aldrig få uppleva det" säger hon. Det känns helt hopplöst!! Jag vill se henne bli tagen av en man, gärna mycket välutrustad.
När jag läser din önskan så undrar jag om du funderat på att söka ett annat par? Jag har själv sökt par via sexkontaktanonnser. Men det är oerhört svårt att hitta ett par som är intresserade. Jag vore lycklig om min fru kom med förslaget om trekant.
Hur jag ska gå tillväga vet jag inte. Det känns som att jag står i en återvändsgränd. Jag kommer inte längre än ruta 1.
Det bästa vore om jag kunde hitta ett par eller en kvinna som har samma tankar. Det sorgliga i det hela är att om jag vill uppleva en trekant så måsta jag söka mig utanför mitt förhållande.
Du som kvinna har förmodligen mycket enklare att få napp med ett par eller någon man som har samma intresse?
Caroline:
Blev det av? Hur var det? Hur upplevde du och din man det? Var det spänt i början? Vad hände sedan? Hur har det blivit efteråt?
Många frågor blir det...
Härlig tråd detta. Caroline, hur har det gått? Ni andra: vad man känner igen sig.
Trevlig tråd som tar fram nyfikenheten.
..i klubben med gifta par som haft sex med andra par.
Det var spänannde och vi ångrar inget. Sexet var det bästa på länge. Extra upphetsande eftersom det är litet "förbjudet" sex också.
Härligt.
Hej Caroline och ni andra trekantssugna
Jag har en del erfarenhet av trekanter där vi varit två män och en kvinna och det har varje gång varit underbart att se och känna hur hon njutit av att få ha två män för sig själv och vara centrum för bådas uppmärksamhet.
Dessutom går det ju att njuta av varianter som är svåra när man bara är två... som att hon suger en medan hon blir tagen av den andra... eller att hon får ett stånd analt och det andra vaginalt... eller att båda tränger in i henne vaginalt och fyller ut henne ordentligt. Särskilt den sista varianten har gett henne fantastiska orgasmer.
Jag hoppas verkligen att ni som är sugna lyckas förverkliga dessa fantasier, för de är verkligen värda att uppleva! Tycker att förslaget att ni kvinnor ska ta upp det som en fantasi är bra, då kan ni känna av hans reaktion, och om den är positiv kan ni leda samtalet mot hur det skulle vara att prova på det på riktigt. Jag tror att många män gärna vill ge sin partner denna extra njutningsfulla krydda.
Sedan kan det givetvis vara svårt att hitta en man att förverkliga fantasin med. Själv heter jag "Tom B" på bodycontact.com och det tror jag kan vara ett bra forum för par som letar efter en extra man. Där kan man vara direkt och öppen om vad man vill göra och inte göra så att det inte blir pinsamt eller tokigt när kläderna åkt av.
Däremot tror jag inte på det där med att mannen ska leta efter "en överraskning" eller "en present" till sin fru. Min erfarenhet är att det ofta är bisexuella män som använder det som förevändning att få kontakt med en man för sin egen skull - inte sin frus (om det ens finns en fru). Kan väl fungera om ni söker en bisexuell man, men vill ni finna en heterosexuell kille ska ni söka tillsammans eller låta kvinnan söka.
Lycka till!
Och ni som provat efter att ha skrivit i den här tråden: glöm inte att komma tillbaks och berätta!
/Tom B.
Du skriver så bra du Tom B. Jag tror på mycket som du skriver och skulle gärna vilja ha med en extra man i sängen, men det är lite svårt att få med min kille på det….tyvärr. Fast jag ska ta ett nytt snack med han igen & kanske har han ändrat sig.
Var inte på ditt konto för en månad sen. Du har en väldigt fin kuk, Tom! Synd att du inte kan lägga ut den här på Amelia. Tror att många kvinnliga läsare skulle bli glada av att se en så fin grej…..
Oj! Tack Dagny, sitter här och blir smått generad. Tänk att du kom ihåg mig fast det var en hel månad sedan du var in och tittade på min profil på bodycontact.
Om du tittar in där igen så hoppas jag att du inte bara tittar på bilderna (även om det är kul att du gillade vad du såg, inte ofta man får den typen av beröm) utan även läser i dagboken där. Jag har knappat in några av mina upplevelser av sex på fler än två där, bl a första gången. Kan kanske inspirerar eller väcka en eftertanke eller två.
Lycka till med att åter ta upp frågan med din kille. Hoppas att han har ändrat uppfattning, om han inte har det så får du väl ge dig till tåls något år innan du frågar igen, kanske försöka kittla hans fantasi och nyfikenhet lite under tiden...
/Tom B.
Hej alla.
Vill bara berätta att det inte är alla som har bra erfarenheter av sex på tre. Jag och min man hade det för en tid sedan med en man till för att göra det skönt för mig. Vi hade talat igenom det en tid och visste vad det innebar och vi tyckte att vi var förberedda på det. Jag kan säga att jag fick verkligen njuta då. Det var något extra att få bli tillfredsställd av tå män efter varandra och samtidigt. Jag släppte mina hämningar och njöt otroligt av det. Bland det bästa jag varit med om när det gäller sex. Det jobbiga blev efteråt. Dagen efter så betedde sig min man avståndstagande mot mig och jag fick känslan av att han tyckte att jag hade njutit för mycket med den andra mannen under trekanten. Jag har pratat med honom flera gånger efter det som hände men han verkar ha fastnat på det här. Trots det underbara jag fick vara med om så ångrar jag att vi gjorde det. Jag tror inte att min man var mogen för det helt enkelt.
Hej.
Spännande tråd det här.
Jag funderar på att låta min fru få uppleva det som skrivs om här. Tycker att det verkar bra förslag som en del kommit med hur man kan lägga fram det.
Jag undrar bara är det vanligt att kvinnor vill uppleva detta. I verkligheten eller bara i fantasin?
Det vore bra om ni kvinnor kunde skriva vad ni anser om detta så man kan få en uppfattning om hur vanligt det är. Jag är bara nyfiken på det. Finns det någon undersökning.
Ska fråga min fru vad hon tycker.
Hej.
Min kille har föreslagit att vi ska bjuda in en tjej för trekant. Att han vill se oss tillfredställa varandra och att han sedan är med i leken, detta tänder mig ju mer jag tänker på det. Ngn som provat och kan berätta hur det var, hur man gör?
Jag blev för några veckor sedan tillfredsställd av en extra man tillsammans med min man. Jag fick under denna kväll känna det mest upphetsande och underbaraste jag varit med om när det gäller sex. Det är väl inget konstigt att jag efter 10 års äktenskap och tre barn upplevt en viss enformighet och slentrian när det gäller sex. Jag trodde aldrig att jag skulle få känna det så här igen. Att ha sex med en annan man var så otroligt pirrigt och spänannde samtidigt som jag ändå kunde känna mig trygg och säker i och med att min man var med och verkligen ville att jag skulle få uppleva en sån känsla igen. Jag älskar verkligen min man och det inte mindre efter det han låtit mig få uppleva.
Jag började med lite smekningar och mjuksex med den andra mannen och min man tittade på. Han började så småningom smeka mig samtidigt som den andra mannen fullbordade samlag med mig. Jag fick en så härlig orgasm som jag inte fått på många år, ja inte sedan jag gifte mig faktiskt. Jag skakade i hela kroppen och det blev som stjärnor framför ögonen. När jag tittade upp igen såg jag min man som log åt mig med sitt fantastiska leende och jag kunde knappt fatta vad jag fått vara med om. Jag kommer alltid att minnas detta.
hade själv ingen erfarenhet förut men så var vi tre kompisar som tog en restresa till playe del Ingles nu i påsk.Hade beställt dubblerum m extrasäng men det var helt kler mysigast att va 3 i dubbelsängen och då blev ju 3kant en naturlig grej.Vi var ju nybörjare alla 3 på detta o det märktes spec på killen för det gick alldeles för fort för honom dom första gångerna men med lite träning kunde han hålla sej rätt länge så både jag o kompisen också fick orgasmer.En urskön upplevelse som klar rek Vi kommer säker fortsätta nu när vi kommit hem
Stora pussen fr Emma
Du får mjuka upp din man med lite små kommentarer och komma med anspelningar, kanske se en mjukporris med två män och en kvinna. Min fru säger tyvärr att hon inte vill men tidigare har jag varit "tredje hjulet" några gånger med blandade resultat. Oftast bra. Vid de sista tilfällena som jag var med så ville mannen ta hand om mitt "bidrag". Jag blev livrädd i början, men att se kvinnans blick när han tar den i munnen den blicken är obeskrivlig. Det blev långa och oförglömliga nätter. Jag tror att om min fru skulle testa detta så skulle hon få mersmak då hon egentligen är en mycket sexuell person. Så Caroline - lägg upp det på ett bra sätt så får du ditt livs njutning - och bestäm i förväg hur du (och han) vill ha det.
Fyra gånger har vi haft trekant med min kompis. Första gången var det 12/2 -10.
Visst var(är) jag lite svartsjuk, för han har en lång o tjock kuk(minst19), min bara 16,5cm, men tjock tur för mig. Och jag är mycket vältränad o snygg, det är inte han.
Jag hoppas att det blir ändå fler gånger. Vi kan prata om sex alla tre, det är bra.
Vi är 45-50år.
Vi vill ha rolig sex!!
Var försiktig ta det lugnt kanske inget första gemenskapen.har provat vi två tillfällen,men i båda fallen så är det kvinnan som backar. kanske nya tankar i luften vid påstigning.ber on försiktighet så mer på kompis vis. hej då
Har haft en trekant med två män och det var härligt. Som kvinna känner man sig verkligen uppmärksammad och attraktiv. MEN....jag tror att enda anledningen till att det verkligen fungerade och inte blev någon svartsjuka var för vi var singlar allihop just då. Jag vet inte om jag skulle våga prova det i ett förhållande, hur mysigt det än var.
Svartsjuk, ja lite grann. Men jag som man, vill se ändå min flickvän få en annan mans kuk i sig.
Det var härlig syn och se min flickvän knulla med en annan, och kåta blev vi alla tre.
Vill att hon ska få njuta mera, även jag njuter!!!!
Det är ett känsligt ämne! Även om din man skulle gå med på det hade jag inte gjort det. Tänk dig själv in i att dela din man med tex en söt och riktigt liten kåt tjej. Skulle du våga? Hur hade det känts att se din man kyssa henne, bli galen av förälskelse och stöna av lust. Skulle du vilja?
Det är svårt att veta på förhand hur man kommer att reagera när man får se sin tjej bli påsatt av en annan kille. Man måste försöka ha alla eventualiteter med i beräkningarna. I fantastin uppstår ingen svartsjuka, där kan vad som helst hända och man blir bara kåt av det eftersom det är du själv som styr.
Jag och min förra tjej hade gruppsex med två extra killar och en extra tjej för ett tiotal år sedan. Det var hon som var mest drivande men också jag var lockad. Det visade sig att den ene killens kuk var både lång och grov och av dimensioner som jag inte alls räknat med (min är medelstor). Min tjej ville bara vara med honom och jag (och den andre mannen) kände oss åsidosatta. Lite oralsex och lite runkning var allt vi fick nöja oss med från min tjej. Och medan vi ägnade oss åt den andra tjejen såg hon mest ut att vänta på att den välhängde killen skulle komma till henne. Också efter att den välhängde killen fått utlösning gjorde hon och den andra tjejen allt för att han skulle få stånd igen. Sedan fortsatte de tillsammans och tog knappt notis om mig och den andra killen. När jag till slut fick komma till, efter att killen hade fått sin andra utlösning, var min tjej alldeles slapp därnere och verkade knappt känna av mig och såg ut att få mig överstökad.
Att få se sin tjej i njutning som man själv aldrig lyckats med hade jag väldigt svårt att komma över och att inse att det troligen var mannens kukstorlek som var orsaken till hennes njutning var inte direkt rolig. Det höll inte mellan oss och en tungt vägande orsak var att jag kände mig otillräcklig efter att vi hade haft gruppsex. Bilden av min tjej och den välhängde killen tillsammans hade etsat sig fast på min näthinna. Gruppsex och trekanter gör sig nog bäst i fantasin. Där har jag inga problem med att se min kvinna bli påsatt av en välhängd kille, men i verkligheten är det helt annorlunda.
Om en kille går med på triangel med en annan man så kan det vara för att han vill slippa det känslomässiga ansvaret och försöker se kvinnan mer endast som ett sexobjekt.
Hej,ja är en man som länge drömt om trekant med min sambo,vill se henne njuta med en annan man,ja frågade för ca 3 veckor sedan och fick ett ja med ett stort smil,är så lycklig over detta,men har lite svårt för att hitta en man som passar,då vi inte bara vill ha rätt på sak sex utan åka i väg och dela henne på hotell,eller liknande,ser att det är många som gillar detta och tycker det är kul att man inte är ensam om att tända på att se sin älskade ha sex med andra,lycka till och komihåg att tala mycket med varandra inte gå och fundera utan såg va ni tänker på förr er partner,mvh ett lyckligt par
Vanlig sexfantasi bland kvinnor med man?
Kan inte fatta hur en man kan vilja se sin fru tagen av en annan man, som "ttom" vill.
Vanligt med denna fantasi? Acceptabelt om gift?
Gift lika med trohet. Ok med extra inhoppare?
Är det verkligen en vanlig fantasi?
Överväger ni verkligen ta upp det med er man?
Räcker det inte med en man?
Jag tror att två är vad man klara av, fler fungerar nog inte.
Jag blev glad när jag läst denna tråd. Jag lever också med underbar man och barn och har en god ekonomi. Har tänkt samma som Caroline, men slagit bort det med tanke på hur bra vi har det. Tror ni det är så att när man har "allt"så finns det utrymme för just denna typ av tankar?
Jag tror att jag ska ta mod till mig och framföra min fantasi.
Kan väl aldrig skada i en stabil och bra relation?
Ja, visst är det attraktivt för en kvinna att få denna chans. Jag har förverkligat trekantfantasin, jag & 2 män. Helt otrolig upplevelse. Passa på innan allavarligt förhållande är mitt råd. Hur ska manni ett förhållande veta om mannen har intresset och självfötroendet att låta ens partner ägna sig åt vild sex med flera killar?
Hellre en skön trekant än en ond cirkel. Just do it
Caroline , hur gick det? Tagit tag ibdin fantasi? Hurvreagerade din man ?
Din erfarenhet har betydelse, dela med dig till oss andra med samma funderingar
Det är en dröm som jag också har och jag vill ha en extra kvinna med, fler blir nog för mycket. Man vill ju tillfredsställa båda kvinnorna så bra som möjligt.
Finns det fler tjejer so m funderar på att ta in en extra kille? Har ni ett långvarigt förhållande? Vem tar initiativet? Håller relationen?
Svartsjuka från partnern?
Hur ser partnern på om killen har större/grövre?
Vill bara säga till alla väninnor här att ni som går i de här tankarna verkligen verkligen borde se till att göra slag i saken och förverkliga det. I alla fall en gång i livet borde ni få uppleva det.
Jag började litet osäkert för tre år sedan med en trekant med min man och en ung kille som vi fick kontakt med på nätet. Efter en enormt upphetsande upplevelse blev jag otroligt uppsymd av det här och både jag och min man bestämde oss för att pröva igen, och igen och igen. Nu vet jag inte hur många gånger vi gjort det. Det är en bra bit över 10 gånger i alla fall.
Man ångrar aldrig det man gjort utan det man aldrig gjorde.
Hej, undrar vad som eftersöks hos extrakillen, något som skiljer sig mot egna mannen? Hur tänker ni som provat eller funderar på det?
Jag skulle vilja ha en massage av två killar samtidigt. Har någon tips på hur jag kan få det?
Hej, vad kul med denna fråga, se massage av två killar här på damrummet. Jag har erfarenhet.
Din man kanske tänker detsamma?? Om inte så är det en fantasi och det får du låta honom veta. Dessutom så ska du kanske låta honom få välja "man" om han nu vill testa. Så han inte får för sig att du har tankar på någon särskild för då blir det lätt en otrohets tanke hos din man.
Lycka till
Ibland kan det vara så att hon bli sårad över att mannen kan tänka sig dela henne. Problem åt "andra hållet". Trots att hon vill... innerst inne.
VARFÖR ÄR DET SÅ?
Om hon är trygg och älskad .( liksom jag ) tror jag de flesta kvinnor tackar ja till en extra kille.,z ibland med kravet att han ska vars extra välutrustad för att få en annorlunda upplevelse. Om hon är osäker i relationen så kan tveksamheter uppstå. Jag kan som älskad kvinna bara rekommendera upplevelsen av en extra kille, helst extra välutrustad. Jag har upplevelser för livet och faktum är att det kan kännas mycket olika beroende på storlek och längd. Jag är kvinnan som vill testa ännu mer, jag är älskad och relation tål det..
Min man pratar ofta om att han skulle vilja ha en trekant och jag är också lite nyfiken.
MEN jag känner mig helt främmande att "suga av" en annan man ... Vill att min man och en annan man ska göra ALLT för mig - det är en egoitisk fanstasi kanske ?
Jag skulle också kunna tänka mig att ha sex med en annan kvinna - själv eller ihop med min make , men jag skulle inte vilja att min man ska k*ulla henne. Jag vet inte heller om jag skulle vilja tillfredställa den andra kvinnan...
Egoist eller osäker?
Hur får man kontakt med andra ?
Om fantasin finns ta chansen. Jag väntade 10 år innan jag tog mod till mig.. Jag vill inte vara utan denna upplevelse ett underbart minne jag tänker tillbaka på regelbundet. Saken är den att har du testat vill du bara ha mer. Tro mig, jag vill inte nöja mig med min lilla erfarenhet.
Jag är ytterligare en tjej med sambo som drömmer om en trekant med två män. Finns det något som ni inte låter extramannen göra som bara partern får eller får extramannen ta del av allt?
Jag är en kvinna som verkligen tänkt på att ta in extra man länge. Jag tog upp det med min man för några månader sedan. Jag fick inget gensvar utan svaret: vill du detta så får du söka en annan man!
Jag vill inte ge upp det jag har, men jag blev så besviken. Jag har tagit upp det två gånger men det verkar helt låst läge.
Min längtan efter en extra man är så stark att jag tänker på det dagligen och till och med har svårt att somna när fantasierna tar fart.
Snälla finns någon som kan ge mig tips på hur man får med sin man på tåget.
Jag skulle bli mycket uppmuntrad om någon som fått nej kunde ge sin berättelse på hur de vände. Jag hoppas fortfarande.
Hej!
Jag är en tjej på 33 som faktiskt nått flera steg framåt när det gäller att övertyga min sambo.
Jag vände på det hela. Vi såg en film ( jag såg till att denna film hamnade på vår skärm ). Den hade flera scener där med två män och en tjej. Jag sade till Johan att det tror jag varkeN normala män eller tjejer skulle vilja vara med om.
Gensvaret varcatt jag inte skulle vara så säker på det. Vi diskuterade lojalitet, att älska någon, skillnad mellan sex och kärlek.
På så sätt fick jag lite mer gehör för tanken. Det gick en tid, vi såg av en slmp en film igen med samma tema. Denna gången var det lite enklare. Jag älskar en man , men kan tänka mig fler i sängen och min sambo förstod det mer nu. Jag har nu kommit så långt att vi ska söka efter en helt främmande man. Jag har låtit det ta tid, diskuterat sex & kärlek. Jagbtror många män viill ha en lite vampig kvinna men på ett balanserat och tryggt sätt. Relationen ska vara säker. Killen skavej känna konkurrens relationen utan tom kunna se njutningen i att sin kvinna låtervsig njuta av en extra man.
Hej! Jag tror det finns en poäng i att inta motsatt position, dvs vara negativ till att vara 2 k på en tjej. Det kan leda dit man egentligen vill. Känner man sin man vet man om han är diskussionsbenägen. Risken man tar är väl om han är helt negativ till att vara två män på en kvinna, men då hade han säkert varit negativ ändå.
I det läget kan det kanske hjälpa att referera till att andra gör det så det inte blir så dramatiskt. Kan man ändra en man som är helt negativ?
Förstår att det är frustrerande om man har fantasin och har kommit så långt att man vill förverkliga sin fantasi. Sannolikt har det tagit lite tid från första tanken till att man vill prova på riktigt. Tänk då på att den resa från första tanken till önskan om handling tagit tid. Din man kan behöva minst lika lång tid. Ett tips är att tavupp det när ni har sex och ni båda är mycket kåta. Be honom om förstärkning med en dildo utöver honom. Du gör honom till hjälte över din njutning och på så sätt skapar du positiv ingångsdiskussion.
Så har jag gjort och nu leker vi båda i fantasin om att en extra man är med. Jag hoppas attcdet även kommer att bli verklighet, även det tar lite tid.
Manipulera sin man så att han sedan får dåligt samvete och känner sig skyldig om han säger nej till något han egentligen inte vill göra. Inte vidare snyggt tycker jag.
Hej!
Det handlar framför allt om att väcka tanken och behovet genom en diskussion.
Det finns så mycket förutfattade meningar om hur man ska tycka. Vill komma förbi det. Flera män vill, men att erkänna det kan vara värre. Vi kvinnor har nog ännu mer problem med det.
Fram med de innersta tankarna inte de vi ärvt.
Problemet är bara att det kan kännas enkelt och upphetsande att fantisera om en sak, men vara någonting HELT annat att faktiskt genomföra det. Om man får någon att fantisera och sedan inte kan acceptera ett nej till att prova, blir det som ett övergrepp. Med den skillnaden att man inte använder ett fysiskt tvång utan ett psykiskt.
Hej!
Bra att frågan väcks och ifrågasätts. Jag är absolut inte någon förespråkare för psykologiska"övergrepp". Därmed min fråga om det verkligen går att övertyga en man som ej vill?
Däremot finns mycket tyckande av traditionell karaktär och förutfattade meningar om vad man kan göra och inte kan.
Min ambition var att beskriva ett sätt att närma sig en diskussion på ett för kvinnan icke framfusigt sätt och få mannen att ta den offensiva linjen. Jag förstår att många kvinnor tvekar att ta upp trekantfantasin och det är beklämmande då vi verkar vara ganska många som verkligen tänder på det här. MEN NI SOM INTE FINNER DET LÖNSAMT ATT BEARBETA MANNEN, LÄGG NER. Jag ska i alla fall bejaka nyfikenheten och jag är ganska säker på att få min man med mig på detta så oemotståndligt sexiga äventyr. Ingen får ta detta ifrån mig/oss.
Hej! Håller med Madeleine och tycker att hennesvråd till Caroline är goda.
Gevaldrig upp något du verkligen vill.
Caroline, vad säger du/ ni andra?
Det är nog inte svårt att få en man att fantisera och rollspela om nästan vad som helst även om han inte vill göra det i verkliga livet. Det är så många män använder porr. Som en tillfällig fantasi och inte som en önskelista.
När han sedan ser kvinnans besvikelse över att han inte vill och hon kanske ovanpå detta anklagar honom för att ha lurat henne genom att ha fantiserat med henne, då kan han mycket väl gå med på något som egentligen känns fel.
Jag tycker därför att det är mycket bättre att vara rak och ärlig. Att helt enkelt säga vad man önskar och acceptera ett nej om man får det. Inget är för galet för att ta upp till diskussion, men om den ene är tveksam måste man acceptera det.
Slutligen en fråga till Cissi;
Om en man t.ex. drömde om bondage och analsex men hans fru inte ville det, skulle du då säga till honom "Ge aldrig upp något du verkligen vill"? Tillåt mig tvivla.
Varför inte överraska mannen med en extra kvinna i sängen först?
Jag lovar att han blir mycket tacksam och att han därefter blir betydligt mer motiverad att ge dig allt vad du önskar också.
Att ge, är en handling som utstrålar kärlek och omtanke. Att kräva något kan lätt uppfattas som motsatsen.
Visst kan man bjuda in såsom beskrivs, men hela tanken är att få mannen att finna sin man att finna lust i att se sin partner med en extra man. Jag vill nå dit och kan även tänka mig fler män samtidigt om min partner tillåter.
Övertyga kan vara bra och då finner båda njutning av samma sak.
Jag vill vara med flera både med och utan man. Dock inte utan hans ok.
Vet att trägen vinner. Mina fantasier blir hans om tas upp på rätt sätt.
Åh Gud det har skett ikväll. Ta chansen, jag har aldrig varit med om något skönare . Jag vill göra det igen, två mån samtidigt är något helt fantastiskt.
Grattis Caroline, det var en lång väntan Du fick, 13 månader är en lång tid att gå och vänta på något man hemskt gärna vill prova på.
Eftersom det är Du som är initiativtagaren till denna linje skulle det vara trevligt om Du går in i mera detaljer om hur Du/Ni hittade Er partner och hur mötet arrangerades och till slut vad Du upplevde.
Vi kan väl få veta detta innan Du stänger ner diskussionen.
GOD JUL,
Hej!
Ledsen om det blev missförstånd, jag är inte samma Caroline som startade
Jag är snart 40 och har två barn och är särbo med en ny man sedan ett par år tillbaka. Jag längtar så efter att få uppleva det som ni beskriver. Ett bekymmer är att jag inte vågar nämna detta för min särbo. Vad ska han egentligen tro om mig. Jag har fått en del tips här hur man kan ta upp frågan. Jag tor att jag ska försöka ta upp det i julhelgen när vi ska träffas. Vi får se hur det går.
Ett par frågor bara till er som provat på detta med er pojkvän/man och en extra man. Bytte männen plats efter en stund? Hade ni oralsex med den extra mannen eller bara med er egen man? Visst är det väl rimligt att extramannen har kondom medan egna mannen är utan?
Hej!
Jag har erfarenhet och en del av tjusningen är för min del är att byta och det ger härlig variation. Oralt samma behandling och gärna båda växelvis. Skydd om inte vet något om man nummer 2.
Om du har en bra relation och känner din särbo väl tycker jag du ska ta upp det. Planera för om han säger nej och inte gillar tanken. Var tydlig med att han räcker och att det här bara handlar om att förverkliga en fantasi. idag tror jag att minst hälften av alla kvinnor i en relation har denna fantasi och det kan kanske vara bra att argumentera så. Var också tydlig med att det är du i centrum som gäller och att du inte tagit upp det om du inte haft fullt förtroende för honom.
Stort lycka till, skriv gärna hurr det går/gick.
Hej, jag är ytterligare en kvinna som en tid funderat på att ta upp min fantasi om en extra man med min man.Bush skulle gärna vilja höra mer om er andra kvinnors erfarenheter. Vilken reaktion fick ni? Misstänksamhet? Svartsjuka?hur bemötte ni er mans kommentarer. Jag behöver era erfarenheter för att förbereda mig. Tar gärna emot tips!
Jag vet att flera av mina väninnor gärna skulle vilja vara med om ett äventyr med två män. Vi är tyvärr alla lite "fega" och rädda för att det ska skada den goda relationen med mannen ifråga. Därför behövs tips och råd i "samtalet".
Tack ni kvinnor som delar med er, det betyder mycket.
Tack vare denna tråd har jag tagit mod till mig. Jag lade upp det enkelt, det finns en jag älskar ( min man ) men jag vill vidga vyerna få testa olika och inte minst mer än en samtidigt. Jag tog upp det på detta enkla sätt och jag fick svaret att det här triggar mig också, härligt med en fru med stor lust. Jag skulle tända på att se dig med stor man ( ni förstår). Oväntat för mig, ja, men förstår att det här även kan vara attraktivt för mannen, frun blir något mer!!!!! Dessutom uppskattas det att ärlighet finns och som min man sa; uppskattar din ärlighet och att du delar dina fantasier, vi genomför dem tillsammans utan otrohet.
Vi har tagit in en extra man två gånger och jag kan verkligen rekommendra det.
Blunda, glöm vem som är var - som i en dröm men ändå verkligt!
Susanne.
Hur gjorde ni med kondom? Hade extramannen och din man båda kondom eller var båda utan. Helt klart är det ju skönast utan kondom, men jag är litet orolig för eventuella sjukdomar och också för att bli gravid när han extramannen kommer i mig. P-piller tar jag, men de är ju inte helt säkra.
Kan man be om ett hälsotest av extramannen innan man fullgör något? Någon som kan ge råd?
Jag är man och gift sedan sju år tillbaka med en underbar och sexig kvinna. Jag inser ju att min fru har världens potential att ”bli något mer”, för att använda dina ord. Skulle jag föreslå en extra man så skulle hon gå igång på alla cylindrar. Det är både upphetsande och lite skrämmande på samma gång. Det som skrämmer mig är hur det kommer att påverka henne. Kommer hon någonsin att bli som förr eller släpper man ut en kraft som sedan inte går att stoppa?
Vad tror du, Susanne, ska jag föreslå en extra man eller ska jag vara försiktig?
Så här såg vår annons ut (sen hände det underbara):
Hej, Vi söker följande;
En världsvan, belevad, rolig, intellektuell, intelligent, lång, cendre'/ blond, vältränad, VÄLUTRUSTAD, stilig, casual-välklädd, EJ tatuerad man mellan 40 och 50 år.
Du skall EJ ha varit med i "svängen" utan som oss gärna nybörjare och vilja träffa oss på något trevligt hotel till att börja med.
Vi vet, det är många krav men lika bra att lägga ribban på rätt höjd med en gång.
Känner du att ALLT ovan stämmer in på dig så vore det trevligt med ett svar, om inte, vänligen kika vidare, du ödslar bara din tid med att skriva.
Hej börja med att säga att du gärna skulle vilja se han knulla en annan kvinna samtidigt då du ser på.
Se hur han ställer sig till det.
på det sättet kan du få igenom din fantasi om att bli knullad av din man och en främmande man.
Lycka till.
Hej, Sanna 42.
Jag tänder också på tanken om en trekant med två män. Undrar om någon har några förslag på filmer för ett par. Inte hårdporr utan med lite stil och klass. Tack på förhand.
Hej igen!
Jag är som ni förstår i planeringsstadiet för något som jag är väldigt nyfiken på, men samtidigt litet rädd för. Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det och hur skönt det kan vara. Men jag undrar hur ni som gjort det här gjorde rent praktiskt. Hade ni sex med både er man och extramannen trängde in samtidigt, jag menar samlag och avsugning samtidigt, eller hade ni sex med en i taget efter varandra? Jag har ju aldrig haft sex med någon mer än en person samtidigt, eller efter varandra tidigare. Om vi gör det senare när är det lämpligt att min man får komma. Kanske han blir sotis och ogillar situationen om han kommer först och sen bara får se på, eller hur har ni andra gjort?
Hade kanske tänkt filma lite också men vet inte riktigt om det är en bra ide.
Det ska bli spännande när det blir av.
I drömmen gör jag vad jag vill, men i praktiken är jag noga. Det bästa är sex med 2-3 killar samtidigt utan skydd, men då gäller det att man har koll på vilka killarna är. Känner man varandra utan attvdet för den skull innebär att msn är kompisar så kan man få ut mer.
Hej, jag är engift kvinna sedan ca 10 år. Vi har dessutom haft ett förhållande i totalt 20 år. När jag och min man träffades var han mycket svartsjuk när mina gamla partners kom på tal. Efter flera år tillsammans har svartsjukan hos honom avtagit och vi har två barn. Jag funderar sedan en längre tid på det här med en trekant. För min del handlar det om att ta in en extra man. Jag tycker vi har en fin relation och vi är trygga med varandra. Vågar jag ta upp min fantasi med min man? Farhågan är att han ska bli svartsjuk. Jag skulle i de bästa världar vilja ta in en yttterst välutrustad man. Det kanske gör saken värre?
Finns någon i motsvarande situation som kan ge tips? Jag kanske har någon form av 40 års kris men jag längtar så efter en trekant. Kan man närma sig ämnet påvert oförargligt sätt? Tacksam för tips!
Vi hade trekant med min kompis i flera gånger. Och han hade en lång på 19cm, lite sotis va jag ibland.
Men inge större fara. Vi använde aldrig kondom.
Första gången vi testade va inte så lyckat.
Men vi övade o övade att göra sex med tre( 2män o 1 kvinna). Det var svårast med oss män i början.
Nu har han egen tjej och vill inte mera, det förstår vi. Lite surt.
Nu söker vi en extra man på nätet, men det är för svårt med alla konstiga erbjudande.
Tips, tips !! till oss!!!
Om ni exponerar henne och hon är attraktiv så får ni svar direkt.
Andra kvinnor i parförhållande, är det en vanlig fantasi med en extra man?
Räcker med ja eller nej, vill få en uppfattning om det är vanligt.
Ja det tänder mej och skulle gärna prova men vågar inte ta upp det med honom.
Jag är en man som har varit med om detta med en extra man. Vi gjorde så att vi tog en äldre man, för att inte riskera att det blir någon fortsättning och minskar svartsjukan. Det gick jättebra och vi blev alla nöjda. Han gav min fru den extrakick som hon kände hon ville prova.
Vi hade också tankarna åt en ganska ung kille för att också nå detta med mindre svartsjuka. Jag känner nämligen att en någorlunda jämnårig skulle kännas svårare kanske att hantera.
En äldre man är ett bra råd från oss. Han hade dessutom drömt om detta själv och var gift så vi behövde inte använda kondomer då eftersom vi hade kolla upp honom innan.
Lycka till!
Hej
Låter kul att du vill bejaka en fantasi och en önskan. En känsla som kan bli så djäkla stark. Jag vet, för jag har varit där... Att du vill just det här spelar mindre roll. Det hade lika gärna kunna varit något annat.
Det intressanta är ditt sätt att hantera det här behovet hos dig själv och varför det har blivit så att det är en hemlig fantasi som du funderar över om du ska våga avslöja.
Hur är det med er kommunikation annars. Pratar ni om sådant som kan vara jobbigt? Har ni skapat en bild av en relation som vilar på kärleksidéen att "vi är en man och en kvinna och jag ska bara ha sex med dej och jag ska bara bli kåt på dej"? För det är den idéen som vi växer in i och uppfostras i - så det är klart att det som kommer utanför den rutan blir hemligt och något man måste våga.... Det är för övrigt den idéen vi alla växer in i och som en del av oss försöker bryta med - eftersom vi lär oss att vi inte passar in i den rutan - men att vi kan älska ändå....
Det kan ju vara så att även din partner gillar idéen? Har du tänkt på det? Eller att han skulle kunna acceptera den? Och om det faktiskt är något viktigt för dig så kanske han kan lära sig - på samma sätt som vi lärt oss så mycket annat.
Vad jag säger är att det du tar upp antaligen är en öppning till något mycket större än en trekant med partnern och en person till. Det är en öppning till något som kan leda till ett friare och härligare liv, där du inte behöver hemlighålla eller hålla tillbaka på samma sätt. Och vägen till den situationen börjar med dig själv och din bild av dig själv och omvärlden....
Kolla in www.lustochliv.se - där finns kunskap som du skulle kunna behöva för att börja förvandla tillvaron. Workshop med praktiska övningar i Sthlm nu 22 jan, senare Gbg, Malmö och Gävle.
/A
Hej
Jag är en kvinna som är född i Peru men som provat detta några gånger.
Har en förstående man som absolut är med på detta.
Han har till o med drömt om att få vara den extra mannen i något förhållande.
Jag har inte tagit ställning till det än eftersom det inte dykt upp frågan.
Viktigt att man diskuterar detta noga vilket vi gjort.
Vill ni fråga nåt tjejer så är ni välkomna att maila mig. Jag lovar att svara ärligt hur jag upplevet det och hur det gått i vårt förhållande.
perukvinna37@live.se
Vem vill inte vara med ett par snygga killar samtidigt!?
Problemet är att jag är rädd att min kille skulle bli mycket svartsjuk om jag tog upp det. Hur ska man göra för att få bort dessa negatva tankar? Det handlar ju inte om kärlek utan enbart sex.
Finns fler som drömmer men ej vågar ta upp det?
Kul tråd
Jag och mitt ex snackade mkt om trekant och sökte efter en extra Tjej. Det gick sådär, allt gick bra tills man skulle träffas, då vågade de inte längre träffas och det blev aldrig av.
Iaf... Är det ingen annan tjej som har en fantasi om att ha trekant 2 tjejer en kille.
Sin pojkvän och en tjej till? eller skulle ni bli svartsjuka, eller kanske bara e ni inte ett dugg tända på tanken. Men om er man sulle föreslå det, trekant med en extra tjej skulle ni gå med på det? för hans skull?
Med min nya kille är detta inte ett alternativ. Jag skulle bli galet svartsjuk, även om jag ibland när vi har sex fnatiserar om honom och en annan tjej. Men jag lämnar det där, vid en fantasi.
Konstigt nog känns trekant med två killar som en grej jag mest är sugen på som singel. Skulle ha svårt att ge mig hän den andre killen, skulle känna mig otrogen. Men med en annan tjej känns det inte som att jag skulle vara otrogen. Även om jag är för svartsjuk för det i detta förhållande. Hade min kille inte vart så jävla snygg så hade det nog inte vart något problem.
Kul tråd
Jag och mitt ex snackade mkt om trekant och sökte efter en extra Tjej. Det gick sådär, allt gick bra tills man skulle träffas, då vågade de inte längre träffas och det blev aldrig av.
Iaf... Är det ingen annan tjej som har en fantasi om att ha trekant 2 tjejer en kille.
Sin pojkvän och en tjej till? eller skulle ni bli svartsjuka, eller kanske bara e ni inte ett dugg tända på tanken. Men om er man sulle föreslå det, trekant med en extra tjej skulle ni gå med på det? för hans skull?
Med min nya kille är detta inte ett alternativ. Jag skulle bli galet svartsjuk, även om jag ibland när vi har sex fnatiserar om honom och en annan tjej. Men jag lämnar det där, vid en fantasi.
Konstigt nog känns trekant med två killar som en grej jag mest är sugen på som singel. Skulle ha svårt att ge mig hän den andre killen, skulle känna mig otrogen. Men med en annan tjej känns det inte som att jag skulle vara otrogen. Även om jag är för svartsjuk för det i detta förhållande. Hade min kille inte vart så jävla snygg så hade det nog inte vart något problem.
Hur kan en mamma tänka så här? Tror inte att mammor tänker på trekant ofta. Inte jag och inte heller mina väninnor.. Det är säkert en myt och tillhör ovanligheterna. Sorgligt att det får så stor plats här när det ändå inte är vanligt.
Sista inlägget är inte verklighetsbaserat, bara en önskan från en pryd mamma ( om ens det). Självklart drömmer många mammor om en trekant med två killar. Jag känner flera och själv skulle jag inte tacka nej om det var ok för min man.
Hej!
Jag heter Veronica och blev liite road av de sista inläggen. Självklart har även mammor trekantfantasier, kanske tom mer än singlar? Som mamma kan det vara så, tror många håller med om att dessa fantasier kommer efter en längre tid i en relation!??
så är det för mig, håller ni med mammor?
Det verkar som senaste inlägget hävdar att "mammor" fantiserar men ej gör det. Det stämmer på mig hittills men jag vill att det ska bli av.
Jag tror nog det finns "mammor" med erfarenhet. Frågan är när ni får tillfälle till detta och om det är med eller utan mannen?
Jag känner att det kan vara nog så upphetsande att tänka tanken kring två främmande män.
Vad känner ni andra, med eller utan maken?
Hej,
Jag är en 42 årig kvinna med man och barn.
I min fantasi är jag gärna med 2 främmande ( välutrustade, mörka ) män.
I praktiken har jag tagit upp diskussionen om en extra kille med min man och utgår från att min man är med. Det är inte helt lätt att få med honom på "tåget" och det hade nog inte varit lättare om jag tagit upp fantasin med 2 mörka välutrustade män.
Finns fler som har svårt att få med sin man på detta?
( många verkar ju inte våga ta upp det och då vet man ju aldrig )
Lite frustrerad, vill så gärna!
Hej jag är en tjej kvinna 40+.gillar sex.blir alltid kåt av se två kvinner som tillfredställer varandra.min kille han är underbar o ger mig skön sex.men jag sagt jag vill ha med en tjej o få tillfredställa henne och hon som jag ska gilla slicka o tillfredställa varandra ,jag behov av mycket sex.min kille är en härlig kille som gärna tillfredställer oss båda eller om vi endast han skall titta på.han är tänd,på mitt förslag,jag vill tillfredställa dig kvinna som gillar het sex mellan 2 tjejer.var hittar jag dig.villig o nyfiken
Det här är ju ett läge när en manlig eskort vore lämplig att anlita för att slippa komplikationer på det känslomässiga planet. Tyvärr har vi ju hysteriska morallagar i Sverige som kriminaliserar sådana frivilliga tjänster, men antingen kan man ta risken eller göra det i utlandet.
Personligen skulle jag ha mycket svårt att dela en kvinna med en annan man.
Föredrar trekant där min man är med. I fantasin gärna många män utan att min man är med.
Får man komplikationer på det känslomässiga planet så är inte relationen tillräckligt stark för att kryddas med en extra man.
Även om relationen är stark så bör man nog vara försiktig. Jag vill heller inte dela min kvinna med en man när livet i övrigt – jobb, ekonomi, barn m.m. – är i uppförsbacke. I sådana lägen är det skönt med en trogen, kåt och monogam kvinna.
Men när livet går lätt så vill jag inte begränsa min kvinnas leklust. Vill hon prova nått nytt så rycks jag oftas med.
Säg att du vill ha lite krydda i ert sexliv. en man till hade inte varit fel. personligen vill jag se min fru har sex med en annan man. jag blir kåt av att tänka på henne med någon annan. jag tror inte att jag är ensam. det finns de som vill ha en trekant och dom som vill se på. fråga din man vad han hade valt om har fick välja. du kanske ska börja ha sex när han ser på för att sedan övergå till en trekant. skriv hur det gick
Jag har skrivit innan här att vi haft trekant med en extra man. Han är min kompis, men nu hittade han en kvinna.
Det är svårt att hitta en ny man som vi litar på.
Så synd.
Vi hade bara sex med honom, inga kyssar o ingen kärlek.
Bara rolig SEX!!
vi har det nästan en gång var 14 e dag min fru njuter av det att bli tagen bakifrån sammtidigt suger mej vi har det bra ingen svartsjuka
vi har det nästan en gång var 14 e dag min fru njuter av det att bli tagen bakifrån sammtidigt suger mej vi har det bra ingen svartsjuka
Hej, kvinna 38 med barn och en fantastisk man.
Hur blir relationen efteråt, vill inte riskera den även om det verkar mycket spännande. Avstått hittills även om frekvent fantasi.
Hur hittar man för övrigt en seriös extrakille?
Vissa av er tycker säkert att man är en sexgalning, en del kanske t.o.m. tycker att man är en slags "missbrukare" av sex. Må så vara, (ni behöver inte läsa mer), men jag/vi njuter i fulla drag, nu på medelålderns dar.
Jag har tidigare varit den som inte alls intresserat sig för sex i vårt äktenskap. Har låtit min man ha sin fulla frihet att ha sex med andra kvinnor för att få tillfredsställelse. Det var under åren barnen växte upp, heltidsjobb, och allmänt trött. Kanske några känner igen detta i sina förhållanden?
Men nu är jag en lyckans ost som är gift med en man som på något vis har lockat fram det sköna med sex hos mig. Han blir bara lycklig när jag får njuta på detta sätt. Tur är det nog att han tidigare har ”lekt av sig” så att han nu inte blir svartsjuk när min lust har vaknat.
Till alla kvinnor som ännu inte har prövat extra män kan jag bara säga att det finns många snygga, vältränade och välutrustade män där ute.
Det är tack vare min man som jag "hittat" det underbara med skön, kravlös sex och att få bli så härligt kåt. För att uppnå allt krävs ett fullständigt förtroende för varandra. Utan honom skulle jag aldrig få uppleva det här. Jag har världens bästa man!
jag har tänkt på att ha en trekant med min kille och en annan kvinna. både han och jag är snygga, hans kuk är väldigt stor(20 cm) men medelgrov. jag skulle verkligen vilja ha en trekant med en annan kvinna. han skulle nóg lättare gå med på en kvinna och inte en extra man, eftersom han vet att jag inte är varken lesbisk eller bi. ta inte illa upp nu ni som är det, jag var nämligen först leb och sen bi i några år innan jag träffade henke. då kände jag att jag gillade hans sex bättre än att vara bi elr leb. vi har pratat om det där och jag tycker fortfarande om honom bättre. men tänk vad han skulle bli kåt (och jag) om jag och en annan kvinna först hånglade och hade anal m dildo och oral m både tunga och dildo. att bli, och att få göra, slickad, nafsad, masserad, och lekfulla tafsningar, lekar och att smeka medans min kille (henke) tittar på och sen att kvinnan ligger på rygg, jag har oral m henne samtidigt som min kille och jag har anal. eller att kvinnan är i mitten och jag får oralsex i slidan och hon får anal av min kille. eller att hon slickaar mig och jag runkar och suger henke??
nån som haar provat?? det känns som om han skulle gå med på det :O
jag ska nog hyra mjukporr där det är två tjejer och en man, och sen föreslå
kram, erica
Du beskriver dina tankar så väl och jag gillar det du skriver. Dem som har fått uppleva trekanter är lyckostar, tycker jag!
håller jag verkligen med om!!
ps, jag ska fråga ikväll, har hyrt en passande film, har antagligen härligt sex efteråt, och kanske kanske så får jag ett ja!!
Jag tror nog två räcker , men var kan man träffa män med intresset live dvs inte nätet. Vill heller ej ha förslag på sexklubbar eller liknande. Hur sänder man signaler som kvinna att intresset finns? Jag har fantiserat om en trekant i flera år, men har svårt att få till det. Jag är singel just nu och vill passa på. Tror inte att det skulle vara så lyckat att ta in en extra man i ett seriöst förhållande.
alla kvinnor tänder på det. det ba testa men va diskret annars är det slampig. synd att folk tycker det med för oss killar är allt från en annan perpektiv. :p
Hejsan jag heter Putte och skulle vilaja chata med dig.det skulle vara roligt jag är gift och är 41
om du vill så får du gärna meila mig.
har även msn patrik_profet@hotmail.com
är halv italienare och har tre arbeten
är gift det vore fint om vi kunde chata .
vi hörs. Bor i stock
Gud var roligt att se en gammal jobbarkompis här i tråden!!
Hej!
Gift man, min fru ser gärna scener framåt natten med trekant inslag. Hon förnekar intresse för detta. Jag vet att hon inte är intresserad av tjejers och det stämmer med att hon omedelbart väljer bort dessa scener på tv/ hotellfilm. Däremot dröjer hon sig kvar då välutrustade mörka män och trekantscener med två killar på en tjej. Vad tror ni som tjejer? Finns intresse för det hon ser på? Hon nekar, jag undrar ändå.
Varför nekar hon om intressebfinns? ( jag tycker bara det är spännande om vi vidgar vyerna )
P.s hon vet inte att jag kollat på hennes scenval i smyg
Hej, kille här,
Jag tror inte att hon nödvändigtvis vill vara med om det hon ser på. Rätta mig om jag har fel.
Av egna erfarenheter så vet jag att det slutar dåligt när sin respektive partner föreslår trekant.
Det blir svårt pga alla känslor, jag vet detta eftersom min flickvän ville ha en trekant och jag ville inte se henne bli körd av någon annan än mig.
Detta är hur jag såg det, och antar hur många andra ser det.
Men som sagt, känslor komplicerar saken.
blir nog bäst om singlar har trekant utan känslomässig bindning till varandra
Min fru tog upp det här ämnet för ett par veckor sedan dvs en extra man. Är det vanligt i förhållande? Tror bäst om alla singlar som någon skrivit..
Räcker det inte med mig? Älskad?
"Jag unnar dig självklart en extra man i sängen... men först efter att du ordnat med en extra kvinna i sängen till mig."
Denna vår/sommar har blivit något utöver det vanliga. Under en fest tillsmans med min man och våra närmsta vänner börjar vår gemensamma vän att stöta på mig. Jag har känt en sexuell attraktion till honom länge och känt att den varit besvarad. Under kvällen berättar jag för mannen att vår vän och jag kysst varandra…och jag föreslår försiktigt en trekant. Min man och jag har snackat om det under ett år. Min man blev lite chockad och fetsen fortsätter. När alla är påväg att gå viskar jag till vår vän och frågar om han inte vill stanna här i natt...gissa om han blev genegrad. Han ville stanna och de övriga gösterna han knappt hoppa in i taxin innan ligger vi i soffan alla tre...jag ligger ovanpå vår vän och min man sliter av mina svarta linnebyxor så att de nästan spricker....Efter denna gång har vi träffats 4 gånger till, OBS! Första gången var det "bara" smek och oralsex...Vet faktiskt inte om det blir någon mer gång...då jag känner att skillnaden mellan att vara kåt och förälskad ligger rätt nära varandra...
Våga fråga era män!!!! Efter 5 gånger med extra man vill min man att jag/vi ska fortsätta…
Gud vad avundsjuk jag blev och samtidigt glad över att få höra om denna erfarenhet , mer av det. Precis som du beskriver känner jag en sexuell attraktion mellan mig och en kille vän till oss. Jag har inte kommit så långt ännu men jag längtar verkligen efter att komma steget vidare. Han har kramat mig, vi har dansat och han är intresserad av mig, det märks. Hur får jag honom att ta ett steg till och hur får jag min man med på det fullt ut. Jag vill skilja fantasi från verklighet, jag vill vara med honom och min man med mig i centrum!
Längtar men vill inte ta första steget.
Hej , Anne här sambo och 34 år. Jag kan bara säga att jag känner igen mig. Upplevt attraktion från en kille bl à på en fest, men även varje gång vi möts. Han är en mycket god vän till min kille, superattraktiv. Jag är inte intresserad av honom i ett förhållande men mer än gärna sexuellt tillsammans med min sambo. Men hur får jag mina egoistiska tankar att bli verklighet, jag ser gärna att jag blir uppvaktad.
Ska jag ta upp det med min man först eller bara hoppas att det sker?
Jag fattar inte att kvinnor tycker att det är svårt att ta upp frågan om en extra man. Till del kanske jag kan förstå tveksamheten, men det borde ju inte vara någon omöjlig uppgift?
Då är det betydligt värre för oss män. Hur ska vi kunna föreslå att våra fruar skaffar sig en extra man i sängen? Vi har ju ofta gjort bort oss långt tidigare. Ett vanligt scenario är ju att en kvinna, som har varit gift länge, är otrogen. Hennes man får reda på det och skäller oavbrutet under flera dagar. Han anklagar henne för svek och hans vrede kan när som helst poppa upp igen. Kvinnan stressas och plågas oerhört under anklagelserna och förhören. Hon bestämmer sig för att aldrig mera vara otrogen.
När manen efter en halv evighet har lugnat ner sig så blir han kåt när han tänker på vad hans fina fru har gjort. Hon som är god fru, en underbar mamma, en älskad dotter, en omtyckt arbetskamrat o granne. Hon har tydligen en slynaktig sida i sig som det bara är två män som känner till eller vänta nu….kanske ytterligare någon man har….? Den äkta mannen har nu blivit sprängkåt på sin egen fru. Han vill att hon ska vara otrogen igen. Han tvingas runka för att kunna hantera tankarna om sin egen fru. Efteråt blir han lugn och hoppas nog att hon inte ska vara otrogen igen.
Någon dag senare sätter hans tankar igång igen. Nu ser han för sitt inre hur han står utanför fönstret i sommarstugan och tittar in på sin fru som rider en främmande man. Nu hjälper det inte längre att runka, han har aldrig varit så kåt på sin fru som han är nu.
Efter utskällningarna den första gången så har mannen en enorm uppförsbacke när det gäller att korrekt beskriva sina önskemål för sin fru.
I trådkommentarerna klagar kvinnor på att det är svårt att fråga sina män. De fattar inte hur lätt det är, om man jämför……
Maken till hypotetiskt inlägg!
För min del som man tycker jag att det är en underbar sexdröm att ha min tjej liggandes i min famn samtidigt som hon tar emot en extra man i sig..
Hej!
Jag är inte överens om att det är så enkelt. Jag har tagit upp frågan eller rättare sagt önskan med min man. Reaktionen var inte positiv.mjag har tusen gånger fått förklara att jag är fullt nöjd med honom och att det bara handlar om en upplevelse.
Jag tror det finns skäl att tveka utifrån min erfarenhet. Visst känner ni igen er, ni i förhållande!?
Hej.....tankar om en trekant har funnits ganska länge hos mej som man. Jag är en hyfsat "good-looking" man som funderar på hur ett initiativ mot ett par kan ske. Umgås med ett par där kvinnan o jag har en fin relation och det finns attraktion. Ett och annat har väl förekommit i form av kramar och blickar. Ska jag försöka övertyga kvinnan att få hennes man med noterna? Vet inte om det passar sig: Jag kan ibland känna den omisskänliga härliga doften av fuktig kvinnlig skåra/springa när vi sitter mittemot varann vid matbordet.
Vi är alla i 45-50 års åldern.
/AJ
Tycker att det är en härlig fantasi du har. Du kan börja med att tala med din man att ni kanske båda skulle få ett mer spännande sexliv om ni bjöd in en man. Sök på siten bodycontact.com. Kolla och fundera. Var anonyma - träffas först över ett glas vin. Klä dig sexigt och se hur din man blir eggad av att en annan man uppskattar dig! En trekant är en underbar upplevelse som kan berika ert förhållande!
Min fd sambooch jag provade trekant några gånger. Vi gjorde det för njutning. För mig var det fint att se hur skönt hon hade det när vi var två som älskade med henne.
Jag är förnärvarande inte beredd på en fast relation och den man vi bjöd in var i min situation då, ville inte binda sig. Separationen hade inget med vår trekant att göra, vi hade varit ihop sedan studentåren i mitten på 80-talet.
Jag funderar nu på en trekant med ett par. Är det någon som vill prata mer finns jag på mejl:
innan6@yahoo.se
Jag har oxå fantiserat med min fru om detta, och jag/vi blir enormt upphetsade. Men när man sätter in en annons på tex BC så dör det lite när man får typ 100 svar på en dag från kåta män som inte kan skriva ett normalt mail :( I min/vår bjuder vi hem en man som vi retar med att hon har en rejäl urringning som han kan titta ner i, vi vill se hur han reagerar. Sen börjar jag smeka hennes bröst när han ser på, sen lyfter jag ut hennes stora vröst o låter honom njuta av dom ett tag,,,Puuuhh,,det ska nog bli av :)
En trekant kan innehålla många nya upplevelser.
Att till synes spontant bjuda in en extra man för att se vart det kan bära hän, är förstås särskilt spännande.
Är själv en gift kvinna, som efter mycket tvekande blev medlemmar på bodycontact tillsammans med min man.
Nackdelen med denna sajt, är ju att man blir fullständigt bombarderad med mail från ensamma/kåta killar. Men om man lär sig att sålla, så finns där många normala även där. Vi har träffat ensamma killar vid 5 tillfällen, då även killpar, och jag kan inte annat än rekommendera att fullfölja sina drömmar, om man är inne på detta spår. Sååå underbart härligt och skönt, att se och få njuta av flera killar på en och samma gång. Någon som ligger nere mellan benen och slickar, och samtidigt både en och två i munnen. Trodde aldrig att jag skulle njuta av en sk dubbelmacka!! men där hade jag helt fel.....himmelskt !
Nästa projekt blir ett fullbordat partnerbyte, där även mannen ska få sin del av kakan.
Till Caroline som skrev att ni testat med killpar och det är underbart.. Jag är en tjej på 26 å min pojkvän har föreslagit att vi ska köra trekant nån helg. Jag känner en kollega sa han som vill ma med.okej sa jag är det en kille på jobbet eller? ja sa han .Min pojkvän är maskinförare så han sa det är en repkille på verkstan ,han är även motorcrossförare sa han.bredaxlad snaggad ja en vanlig pöjk sa han. okej sa jag ja det låter som en riktigt bra kille.Nu undrar jag till er som har erfarenhet,kan en trekant skada förhållandet? blir det nån ofrivillig svartsjuka tro?det är ju min pojkväns förslag gioförsej och jag vill testa men vad händer om min pojkvän blir frustrerad när den här motocrosskillen börjar dunka på mej i doggystyle typ? Bör jag avböja det här eller ska vi släppa in den här killen och bara köra på?
Att ha en trekant med en kille i din mans ålder kan ha sina avigsidor; risken för svartsjuka är betydligt större då han kan uppfattas som en mer påtaglig rival av din kille, vidare blir dynamiken i relationen mer innehållsrik med en mer mogen extra älskare, som kan på ett nästan inte märkbart sätt kan styra både dej och din man till största njutning och tillfredsställelse.
Jag är också en man som fyllt 42 i år. Jag har länge tagit upp ämnet i sänghalmen och frun har varit negativ, men på sistonde har det eggat henne lite och vi har sett lite erotisk film med just trekanter och gangbangs. Men som födelsedagspresent fick jag ett "frikort" där jag fick önska vad jag ville. Jag önskade mig en trekant med henne och en man till, vi hittade en sida som heter bodycontact och nu ska vi träffa en man fär....
Hoppas det blir bra!
Hej
Fråga honom, låt honom läsa denna tråd och råka sätt på en p-film med trekant.
Jag tände på en kille i vår bekantskapskrets och jag kände hur han tände på mig, min kille hade frågat mig tidigare men då hade jag avböjt, men när jag kände hur vår gemensamma vän gned sig mot mig när vi dansade tände jag till, jag sa då till min kille att jag kunde tänka mig trekant men att det då skulle bli med Jonas (vår vän)
Detta var okej med honom och detta rekommenderar jag ALLA tjejer att prova.
Det är helt underbart att bli slickad mellan benen av Jonas medan min man smeker mina bröst och kysser mig, för att inte nämna dubbelmacka, att fyllas upp av två killar som sakta och rytmiskt glider in och ut i mig och fyller upp mig helt medan orgasmen kommer närmare och närmare, det är helt obeskrivligt.
En orgasm i en dubbelmacka är helt obeskrivlig, jag är lycklig som får vara med om detta ibland
Anna
Fyfan vad mycket äckliga horor det är i den här tråden. Sådana själviska äckliga slynor, ni ska bli knullade av välutrustade män för att era mäns kukar inte räcker till enligt er, hur fan kan era män gå med på det - vad är det för underlägsna kräk ni är tillsammans med.