ANNONS

Kommer jag någonsin hitta den rätte?

Hej. Om bara några dagar blir jag 29år gammal...Grips av panik för jag har inte hittat den rätte mannen än. Jag valde karriären, men har inte ens ett jobb ännu...Blev klar utbildad förra året, men har så fruktansvärt svårt med att hitta jobb. Så jag har varken jobb, man eller barn. Alla andra är ju lyckliga, när ska jag bli lycklig? fy mitt liv och allt runt om den känns såå hopplöst...

Kommentarer

Misströsta inte :-)
Jag är 35 och har inte heller några barn eller ett jobb jag trivs med eller är utbildad för. Dock har jag en sambo som jag levt med i 7 år. Vi har haft det rätt tufft ekonomiskt så det där med barn har helt enkelt fått vänta. Ett riktigt jobb är ju tragiskt nog inte det lättaste att få. Tycker precis som du att många andra "kör om" mig. Gifter sig, köper ny bil osv. Kom ihåg att de allra flesta människor vill verka lyckligare än vad de egentligen är och att det säkert finns många som är avundsjuka på dig med. Det brukar jag tänka på.
Jag tycker du ska gå med på en dejtingsida och träffa killar över drinkar och middagar o helt enkelt bara ha roligt. Du bestämmer ju själv vad du vill göra. Plötsligt en dag när du minst anar det så kommer du att bli pangkär :-) Å du, man kan få barn tills man är 40...minst...

Hej!
Åh vad jag kände igen mig i det här och kände att jag ville svara. Bara för 4 månader sen satt jag i exakt samma situation som dig. 31 år, hade iofs jobb men trivdes inte och hade helt tappat hoppet att träffa någon. dejtade massa, men inget kändes rätt. Så helt plötsligt med bara två veckors mellanrum blev jag erbjuden ett jobb jag verkligen ville ha OCH träffade världens finaste man som ger mig allt jag kan önska mig. Det är sådant som nästan kan göra dig illamående att höra troligen, det hade jag troligtvis känt när jag var där själv. Men det jag vill säga är att det kan vända så otroligt fort! Försök hålla hoppet uppe, jag tror det är farligt att gräva ner sig i det negativa. Fokuserar du på att bra saker kommer hända dig är chansen större att dom gör det. LYCKA TILL!

ANNONS
ANNONS
ANNONS