Hej!

Vill bara göra ett inlägg om något som gör mig lite fundersam. Jag har märkt att det är många vuxna karlar som gillar unga tjejer. På mitt jobb tex så finns en kille som är några år över 30. Har har barn och en tjej. Där finns även en 18åring tjej som har en kille. Nu har dessa två börjar hålla på att kuckilura. Dom har gjort slut med sina respektive och sitter på jobbet och håller hand.. jag som är i killens ålder undrar hur han tänker? Ska en tjej som är typ 15 år yngre ha något att bidra med i deras disskutioner? Tjejen är en fjortis och väldigt barnslig, vilket är helt normalt när hon bara är 18 år. Men jag fattar inte att man vill ha en 18årig plastmorsa till sin unge på 4 år?

Och att han dumpade sin tjej i sin egen ålder för en så pass ung tjej måste kännas jobbigt för hans ex. Dom va ju också otrogna mot sina respektive innan dom gjorde slut. Det är också något jag reagerat på, att alla är otrogna till höger och vänster..

Jag vill även berätta lite om det här med att smörja en mans ego. Alltså en man och en kvinna som lever ihop och där gör kvinnan det mesta hushållsarbete och får ytterst lite hjälp av sin man. Detta resulterar i att kvinnan får noll sexlust eftersom att hon alltid är trött. Och vem fan blir kåt av att aldrig få hjälp hemma. Jag tex blir oerhört kär och tänd på min man om han spontant börjar dammtorka eller städa badrummet. Jaja iaf så blir det så att mannen som inte får sex av sin kvinna och alltid får höra hur dålig han är som aldrig hjälper till hemma, han blir smickrad som bara tusan när en kvinna på hans jobb smörjer hans ego. Denna kvinna ger honom uppskattande blickar, säger att han är fin och bra. Mannen blir smörjd och känner sig asbra! Ligger sedan med denna kvinna. Kanske lämnar han sin fru för denna nya. MEN vad händer sen då?? JO han är lika lat i deras nya hem och så är samma visa där igen.. lat - inget sex - otrohet igen...

Skulle vilja höra era åsikter om detta. Och snälla ni som bara vill skriva att åldern har ingen betydelse och att dom kanske älskar varann på riktigt bla bla, skit i att skriva hörrni.