ANNONS

Han väljer bort mig för en annan......våran hund

Jag har en fundering och jag vill att ni kommer med synpunkter.
Jag har varit i hop med en man i 1½ år. Nu är det som så att ända sedan vi skaffade våran hund så har han valt bort mig!
Han gosar med honom kan ligga o massera honom genom en hel film. Den är som ett barn för honom.....

Och där står jag. Jag VET att jag inte kan jämföra en hund med en människa. Och det säger han själv när jag tar upp detta lilla problem med honom....

Hunden det är kravlös kärlek säger han.
Han har jätte svårt att visa känslor emot mig. Inte i början för då var han så kärleksfull. Men då menade han på att då var han osårbar. Nu har vi varit tillsammans en tid och vi har lärt känna varann då blir det skillnad.

I bland så får jag en låsning i ryggen och han som är utbildad massör vill inte massera mig, för det tycker han är tråkigt.
Jag förstår inte hur han tänker. Skulle det vara han som hade inte nog sjutton skulle jag hjälpa honom om jag kunde...
Men han har som svar att, han har masserat så många i sina dar så han är less på det......Men i början var det annat ljud i skällan . Då var det bara att be om massage så masserade han mig. Och jag bad BARA när jag fick ont!!!

Han har aldrig på mig längre. Vilket har gjort att min självkänsla har sjunkit och man undrar vad som är fel på mig. Men han säger att det inte är något fel men han drar sig undan för han tycker inte om folk som ser ner på sig själva.

Han tänder på självsäkra människor (och då menar jag inte sexuellt utan som person)

Jag blir inte klok på honom. När jag tar upp detta med honom så säger han att han ska bättra sig, men det händer inget. Jag började till och med äta P-piller för det sa han var en orsak till att vi inte hade sex, för han vill inte göra mig gravid.

Jag har barn sedan tidigare.

men han har börjat tveka om han vill ha mera barn. Vilket gör mig ledsen då jag bara har ett (vilket jag är JÄTTE tacksam över) Men suget efter ett till finns såklart.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag blir bara argare och argare. Orkar inte gå till jobbet för jag gråter på nätterna......

Han säger att han älskar mig. Men han visar det aldrig......

Kommentarer

Hans beteende närmar sig elakhet om inte redan gått över gränsen.
Är det möjligt att gå till en familjeterapeut tillsammans då han ändå säger sig älska dig ?
Önskar gott och säger mitt bästa, fast kanske inser inte alls

Tycker du ska kika dig omkring efter en annan karl...

Eftersom du bara berättat ena halvan av historien, nämligen hans fel men inte dina, kan man bara gissa. Jag har träffat kvinnor som dig. Kontrollfreak? Bjussar på fitta enbart på sina villkor? Grattis, du har vunnit. Och priset är... tillståndet du beskrev. Jag är glad att han åtminstonde har hunden. Innan du byter gubbe, byt attityd själv.

ANNONS
ANNONS
ANNONS