Jag är 32 och har aldrig fått fontänorgasm. Min kille o jag gillar sex o att utforska men jag har aldrig lyckats få fontänorgasm. Så jag ska fatta mig kort: HUR LYCKAS NI FÅ FONTÄNORGASM???
Kommentera
Har genom att ge oralsex framkallat hundratals orgasmer hos henne under åren. ALDRIG har jag beskådat någon "fontänorgasm". Låter som en fånig myt eller så är det individuella variationer.
Då har du varit en dålig oralsexare eller bara en hittepåare. Klart som fan att brudarna får fontäner. Har lyckats med alla jag legat med. De e bara så att du inte vet hur man gör lila vän.
jojje. hur många är "alla" du legat med? hittepåar´n
Det är ingen myt! Jag fick min första fontänorgasm när jag var 16 år.
Vi är ett par som har lärt oss hur man får en fontänorgasm.
Frun säger att det är underbart skönt.
Man för in två fingrar o hittar g-punkten, en liten skrovlig yta på ovansidan.
Man låter fingrarna trycka på g-punkten ganska hårt o snabbt. Så kommer känslan
Av att hon blir kissnödig ungefär o då är man på rätt väg. Hon måste trycka på ungefär som när hon kissar. Är man på rätt väg blir smulan våtare o våtare. Det viktiga är att hon måste vara riktigt tänd innan man börjar. Sen kan man slicka samtidigt för att öka på orgasmen. Prova det är underbart.
S&U
När min man slickar och använder sina fingrar i mig, stimulerar g-punkten känner jag hur det rinner, riktigt flödar ur mig men kan inte påstå att det är en fontänorgasm även om det är galet skönt.
Häromveckan var jag däremot med om en helt nu upplevelse. Han hade bundit mig i sängen och hållit på att "reta", egga mig länge utan att jag fått komma så när jag till slut släpptes loss, ja - behöver jag säga att jag var som en bomb färdig att explodera...
Satte mig över honom och började rida och efter ett tag så kände jag att jag ville ha honom i stjärten, när jag är riktigt kåt njuter jag till max av det. Det här var däremot första gången som vi gjorde det så här, med mig ovanpå, att jag red honom. Har aldrig blivit tagen så hårt analt som då... När jag själv red alltså, jag var som i ett rus av kåthet. Njutningen kändes liksom "djupare in" och jag började smeka min knapp samtidigt som jag red honom.
Och när jag kom, precis som en del säger, kändes som om jag inte kunde "hålla tätt" kissade på mig och det sprutade, flera strålar, rakt ut, långt upp över hans bröst. Har aldrig kommit så förut och att se mig spruta så, komma så gjorde ju dessutom honom lika kåt...
För att "komma på det" måste man nog första gången vara riktigt, riktigt kåt och sen, som många säger, inte hålla igen när det känns som om man ska kissa på sig, släppa efter då i stället
Här finns en utmärkt länk, övrigt på sidan lite väl porrigt, men exakt som han gör funkar det för mig
http://www.redtube.com/15878
och tro mig, jag har aldrig haft en tanke på att detta kunde vara möjligt. Har haft bra sex i hela mitt liv och får sköna orgasmer men alltid via klitorisstimulans. Till saken hör att jag sprutar och det är väldigt skönt, men det är INGEN orgasm för min del.
Det förekommer både och har jag läst mig till och jag tillhör tydligen den kategorin som sprutar, och det är mycket och kan ske snabbt med rätt stimulans, men tyvärr ingen orgasm.
Vill också säga att mannen måste vara aningen hårdhänt, men låt inte det avskräcka. Man tål mer än man tror. Skulle dock aldrig kunna göra detta på mig själv, tyvärr, för våldsamt och obekvämt för egen del. Kolla filmen och ge inte upp för det är mycket skön upplevelse. Personligen tror jag att nio av tio lyckas med rätt teknik.
Den där länken på Redtube hade tydligen min karl studerat noga. Jag hade varit med om en sån där fontän en enda gång innan jag träffade honom, nu får jag det titt som tätt varenda gång som vi har sex. Jag frågade honom en gång vart han hade lärt sig det och han visade mig det där klippet... Inte dumt alls!
Men jag kan hålla med vissa om att detta inte är den skönaste orgasmen för mig. Jag tycker att kroppen och själen skälver mycket mer när jag får klitorismorgasm, alltså genom stimulans utanpå. Detta ger jag bäst mig själv, även när vi har sex ihop. Han blir jättekåt av att se mig smeka mig till en orgasm. Men det är klart att det är coolt med en fontän då och då...
Hur visar jag den här videon för min pojkvän? utan att han ska tycka att jag är konstig som kollat på det? Vill gärna testa och han får gärna vara lite hårdhäntare (inte så att det gör ont) men hur säger man det.
Vilken bra video.
Informativ och pedagogsik.
Men fungerar det verkligen för de flesta eller är det många som kan tycka det är lite obehaglig eller bara inte deras grej.
Bra länk från Melissa! Fattar inte att några klagar på Damrummet - här finns ju skribenter med massor av kunnande.
Jag är lite drygt 40 och överraskades nyligen av fontänorgasmer.
Som flera skrivit; hårt tryck uppåt framåt.. Min kille smekte mig med fingrarana men var nära med huvudet och vi blev lika överraskade bägge två när han "dränktes av en störtflod" Det verkligen sprutade om mig. Sedan har det hänt flera gånger... kommer "massor"
Störthäftigt :)
inlägg fontänorgasm =kissa på sig.Som nån här ovan skrev en fånig myt.
Jo, man ställer sig naken, bredbent mitt i en fontän och ser till att fontänens strålar träffar relevanta delar.
Precis som alla kvinnor har en klitoris har alla en g-punkt.
Jag har haft älskare som inte kunnat och älskare som kunnat ge mig g-punkts- och fontänorgasmer. Rätt person med rätt handlag är nyckeln! Det krävs träning och tålamod i början, men sedan behärskar man tekniken.
Det är svårt att göra på sig själv, men det finns böjda så kallade g-punktstavar som man kan använda.
Jag kan få g-punktsorgasmer utan att fontäna, men när jag blir riktigt upphetsad kommer de tillsammans. Jag kan komma hur många gånger som min partner vill, det är helt underbart, som en enda lång våg. Det blir väldigt blött och min partner tycker att det är otroligt upphetsande.
Det är verkligen inte kiss! Vätskan kommer från Skenes körtlar. Det är ju bara att våga lukta eller smaka på vätskan, så vet man.
Elle och Risgrynet, er är det bara synd om! Fontänorgasmer är det fantastiska!
Jag vet inte om alla kvinnor kan få fontänorgasm... Kommer den så kommer den. Precis som med vanliga orgasmer. Jag tror det handlar om att ge sig hän, vara riktigt kär, ordentligt upphetsad och kunna slappna av och bara vara. Go with the flow. Jag tycker om sex och har haft mycket sex. Jag kan lätt få vanliga orgasmer, men trodde att fontänorgasmer var bullshit. Jag har aldrig strävat efter dessa eller funderat på dessa särskilt. En dag fick jag bara uppleva dom. Vi var jättekära och vi hade ett otroligt bra sexliv och mycket sex och ofta. Kåtheten sköljer som en våg genom kroppen och man sprutar. Det blir blött. Till slut var vi tvungna att ha plastad frotte i sängen. Så mitt tips är: stark kärlek + mycket närhet + lek + sex + mycket kåthet = ev fontänorgasm?
Fattar inte riktigt vitsen med det hela. Är själva orgasmen annorlunda rent känslomässigt eller är det upplevelsen av att spruta=kissa eller vad det nu annars är man sprutar? Om inte orgasmen i sig är annorlunda förstår jag inte vad det är man vill uppnå?
Håller fullständigt med Melissa. Det är underbart när en man kan använda sina fingrar rätt och skänka en njutning som nästan överträffar allt. För det finns en metod som är ännu bättre, men jag är för blyg för att i detalj beskriva hur man gör. Metoden kräver att man har två män samtidigt. När man är van kan man toppa njutningen och låta den man som har störst att penetrera.
Till alla kvinnor som ännu inte har fått uppleva två män samtidigt vill jag bara säga, försök att förklara för era män hur underbart det sägs vara och be dem ställa upp!
Så här snabbt får man den bästa fontänorgasmen, om man gör allt rätt:
http://xhamster.com/movies/215300/cuckold_cream_25.html
Är en man som också först trodde att fontänorgasm var en myt. Träffade en kvinna som jag älskar och som är öppen för att testa lite nya saker.
Inspirerad av vårt härliga sexliv så hittade jag den länk som Melissa ovan hänvisar till och den var en bra vägledning. När man sedan väl lärt sig tekniken så kan man göra på lite olika sätt. Grunden är att hitta G-punkten som man stimulerar ganska hårdhänt. Efterhand blir den uppsvälld som en liten kudde och vid hård stimulering så kommer hon och det sprutar rejält. Är inte kiss! Har smakat ;-)
Lycka till
hej!detta är tips till tjejer som vill få sprutorgasm. jag får alltid sprutorgasmer när jag onanerar. detta funkar alltså ALLTID för mig, vet dock inte hur den funkar på andra... iaf, så här gör jag: jag lägger mig på rygg, näck, och har med mig idomin ( parfymfri salva) och något som liknar en dildo, det ska vara runt och långt och lätt att föra in, och en spegel som man kan vinkla så att man ser slidan. sen tar jag salva på fingrarna på ena handen och håller isär blygdläpparna med den andra. sen börjar jag smeka, röra och föra in fingrarna. jag tänker gärna på sexfantasier medans. känn själv vad som är skönt, men jag tycker iaf att stället högst upp mellan de inre blygdläpparna, en rund liten knopp kan man kalla den, och runt där är jätteskönt. fortsätter med att smeka hela slidan och föra in fingrarana tills jag börjar bli lite våt. då kommer dildon in i bilden. för in den med den okladdiga handen och för den in och ut samtidigt som du masserar och smeker slidan. för sen in dildon så långt du kan och släpp den sen. håll isär blygdläpparna och smek fort och intensivt på det område som du har kommit fram till att du tycker är skönast, och fortsätt tills du får orgasm... du kan gjärna fortsätta efter detta så att du får flera omgångar ;)
när jag gör detta föredrer jag att ligga i ett uppvärmt badkar eller på golvet i badrummet, då det är lätt att städa efteråt. plocka bort all textil innan du börjar för om man lyckas ordentligt så sprutar det minst 1-2 meter. ska man göra detta tillsammans med sin partner så kan ju du ligga på ner och din partner har rumpan mot ditt ansikte och smeker, slickar, för in fingrar din slida medans du antingen suger, smeker, slickar, runkar hans penis eller slickar och smeker och masserar hennes slida.
om detta funkar för någon annan/några andra, kommenteragjärna vad ni tyckte
ps. jag går också igång på lesbiskt sex. vet någon en gratis hemsida med filmer på lesbiska par eller trekanter??
Vad en del eftersträvar försöker jag dämpa. Visst det är himlastormande med fontänorgasm ( det är inget kiss ). Jag fick min första i redskapsgymnastiken, detta var tidigt 60 tal, fy vilken upplevelse. Under äktenskapet har jag förstört säkert 10 madrasser och otaliga tapeter. Min stråle når säkert 3-4 meter när det är som värst. Jag vet inte om det har med mina orgasmer att göra men jag blir nästan medvetslös av euforiska känslor när det går för mig. Under mina mest aktiva år fick jag bära blöja då det kunde räcka med att åka spårvagn för att utlösa lättare orgasmer.
Nu när den fertila åldern är passerad med råge så har även de största besvären försvunnit, nu kommer det bara en halv deciliter vätska vid samlag och ingenting vid onani.
Vi har testat lite, eller faktiskt ganska många, olika tekniker för att jag ska få en fontänorgasm men det ville sig inte. Läste i ett annat forum om en g-punktsvibrator som skulle ligga på och vibrera just på g-punkten. Köpte en direkt och den fixade det efter några försök! Och när den väl fixat en fontänorgasm åt mig och vi använt den några gånger till så "lärde" jag mig hur det skulle kännas och var han skulle stimulera mig inuti. Så efter att ha använt g-punktsvibratorn några gånger så kan han nu mera fixa fontänorgasmer åt mig på egen hand. Men visst använder vi den fortfarande. Jag älskar den, för den vibrerar även mot klitoris samtidigt så jag när fram granska snabbt med den...... Otroligt skönt! Här är länk direkt till den g-punktvibrator jag köpte, värd varenda krona!
http://www.tengasverige.se/product.html/g-punktsvibrator-g-spot-rabbit?category_id=28
.....glömde skriva att jag även kan rekommendera ett lusthöjande som gör att det "hettar till" lite extra och man blir lite mera känslig (på ett skönt sätt) i de nedre regionerna som innehåller det verksamma L-arginin. Heter Instant pleasure och finns i samma butik som jag länkade till om g-punktsvibratorn i föregående inlägg under kategorin Apotek.
hur mycket orgasm saft kan ni producera på en dag?
Har precis träffat en kille som tänder mig enormt.
Första gången vi träffades så sa han att jag hade fått en liten fontänorgasm utan att jag märkte det var lite för berusad tyvärr.
Tredje gången vi träffades var jag mer nykter och kunde följa själva förloppet bättre.
På köksbordet i ett inte så hastigt tempo utan ta det lugnt, med bitvis hårda stötar. Det hjälper ju till att kvinnan är ordentligt upphetsad,stressa inte fram det mannen får försöka låta bli att stöta för hårt.Tala om för killen hur du vill ha det.
Försök få in en jämn rytm.ungefär som morsekod.
Har aldrig upplevt nåt liknande och är ändå 48 år nu.
Lycka till !!
Jag är snart 43, till för ca 1,5 år sedan trodde jag inte ens att jag kunde få orgasm.
Döm om min förvåning när jag under missionären fick en fontänorgasm som hette duga hi hi hi... Jag låg helt chockad samtidigt som jag njöt av känslan som är så otroligt intensiv.
Såg att någon annan skrev att hans fru/sambo måste trycka på som när man kissar men det behövs inte i mitt fall.
Mitt råd är att du inte ska hålla tillbaka, när det känns som att du är kissnödig ska du bara släppa och du kommer få det underbart.
När jag tex sitter och "rider" kan jag få 5-7 stora fontäner så tjejen, slappna av så kommer det naturligt :)
kvinnor som kissar på er när ni får orgasm sluta kalla den fontänorgasm det är bara löjligt
Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak. Vätskan ska inte förväxlas med urin, då den kemiska sammansättningen är helt annorlunda både till konsistens och till innehåll. Urin, som är en avsöndringsprodukt från kroppen, innehåller endast salter och vätska, medan det slem som utsöndras av de skenska körtlarna bidrar till den nödvändiga lubrikationen vid samlag.
Så nej, det är inte urin.
Kul med folk vars IQ är på Stefan & Christer-nivå.
En del undrar vad poängen är med det hela. Poängen är att orgasmen blir skönare. Några här skriver att man kan spruta utan att få orgasm. Det däremot har aldrig hänt mig och det förstår jag inte vitsen med. För mig har det alltid räckt med klitorisstimulering. Av någon konstig anledning får jag sällan fontänorgasm den första orgasmen men om jag får komma igen så är det mer regel än undantag att det sprutar. Man får känslan av att inte kunna hålla tätt (eftersom det kommer ur urinröret och den enda känslan man är van vid när nåt rör sig där är ju att man ska kissa). Men man måste slappna av och låta det ske. Det är dock inte kiss som kommer för vätskan är helt genomskinlig och har eventuellt en vit ton i sig men inget gult. Den innehåller inte heller alls samma ämnen som urin gör så det finns forskning som bevisar att det inte är kiss som kommer. Utan det innehåller fruktos och glukos vilket ger det en väldigt söt smak.
Min kille har lyckats ge mig fontänorgasm en gång, hur han gjorde vet jag inte..
MEN eftersom jag har lyckats få det några gånger på "egen hand" så kan jag berätta hur..:
först och främst är det nog bäst om man är upphetsad..
jag smeker mig själv försiktigt där nere med glidmedel, efter en stund trycker jag in en dildo med vibratorn på. jag låter den bara vara långt i mig utan att röra den.. samtidigt stimulerar jag klitoris..
när jag känner att jag ska komma slutar jag stimulera klitoris och istället kör dildon in och ut några gånger tills jag kommer..
sen börjar jag om på nytt..
trycker in dildon så långt det går med vibration på utan att använda den och stimulerar klitoris.. när jag den här gången kommer så blir orgasmen mycket mer intensiv vilket gör att jag "pressar ut" dildon och samtidigt sprutar..
(ibland pressas inte dildon ut och då rinner det ut på sidorna, och jag får i princip dra ut dildon för jag har blivit så trång)
hoppas att min tips fungerar lika bra för er som för mig! :)
Ärligt talat så verkar det mest vara män som skriver under kvinnopseudonym som diskuterar här.
Jag tycker att det är jobbigt. Jag får typ bara fontänorgasmer och tycker det är pinsamt och sjukt drygt att det alltid blir vått. För vi pratar inte om en liten mesig stråle, det är fan som att hälla ett glas vatten i sängen. Kan dock konstatera att det definitivt inte är kiss som en del verkar tro. Men det är också lögn att det är 100% färg- och doftfritt. Jag önskar att det fanns nåt sätt att lära sig få vanliga orgasmer istället. Behåller gärna känslan, men slipper helst det blöta.
Det kan vara både urin och fontän ihop det är inget konstigt det är bara att grattulera att du får sådana muskelsammandragningar vid orgasm själva vanlig fontän kommer från körtlar inne runt clitoris ger ca 1-3 matskedar tjockt spermaliknande vätska det finns tyvärr tjejer som dåde gör på sig både fram och bak vid våldsamma orgasmsammandragningar bäckenmuskeln då får man hålla sig ute eller i duschen killar med stor penis framkallar detta tydligen lättare men inte alltid så. Akta möblerna och skäms inte vi är olika.
Det ska finnas en "g-punktsorgasm gelé". Nån som testat?
Fontänorgasmer är underbara och absolut ingen myt. Håller med Go with the flow. jag kan komma uppåt 10 ggr, sprutar ofta rikligt. Har även fått det vid onani. Upphetsad, kär i min man var början. Han lite extra hårdhänt. Sedan har jag mer lärt mig att känna min fantastiska underbara kropp som ger mig sån njutning.
Klitirisorgasm, vaginalorgasm, fontänorgasm--- Så sköntSå härligt Så underbart
Kan väl säga så här att de är ingen myt med fontänorgasmer men en dle kvinnor kan inte få orgasmer så de sprutar. De får helt enkelt accepterade finns vibrerare fjärilar som är väldig omtyckta bland kvinnor.
Hoppas ni har ett bra sex liv och att du njuter även om du inte får fontänorgasmer.
Varför fixera sig vid fontänorgasm var glad att det fungerar med vanlig. om du har en partner tjej eller kille så lägg dig på rygg och smek din egna clitoris och låt din partner liksom 5cm upp in i slidan mot naveln fast ännu mer mot clitoris fast inuti så att säga där kan man göra liksom kom rörelsen med långfingret obs ej vassa naglar det blir inte bra, och var inte för ivrig på clitoris, tänk inre vad som händer där och försök känna på den känslan, det kan ta en stund första gångerna men var beredd på att det kan gå flera gånger i rad så man behöver inte sluta eft en orgasm, du kan bli trött och få huvud värk efteråt men det kommer du tycka att det var värt jag lovar.
Håller med kalle, jag fick lätt orgasm blöta sådana med en kille med rejäl dong förr i tiden han var inget händig för övrigt när det gällde sex men stor hård och uthållig så det funkade alltid. Idag är jag tillsammans med en kille med mer normal storlek 17cm kanske inte så grov, men gud vilken tunga och fingerfädighet det slår ut det mesta. Men tjejer som har en bra kille men vill ha större dong byt inte bort honm skaffa en leksak han tycker nog om att leka med dig.
Jag fick min första orgasm när jag bara var 15 år och det var på egen hand, kändes helt fantastiskt är bara 17 år nu och blir snart 18 fortfarande tillsammans med samma partner och han tröttnar aldrig på det heller. Hur underbart som helst och killar älskar tjejer som kan spruta ! Bara själva vätskan imponerar dom. Synd till er som inte fått uppleva denna underbara sak och synd till män som inte lyckas och kallar detta "myt" det är det verkligen inte och stämmer mycket bra !
Det är inte alla som har fötutsättningar för alla olika typer av orgasm det finns tjejer som i princip får epilepsi liknande syndrom och gör ner sig helt både fram o bak denna orgasm är värre än fontänen men som sagt vi är olika och det finns annat som ska fungera i ett förhållande det kommer du att märka framöver det lovar ja så man behöver inte tycka synd om andras orgasmer man ska vara ödmjuk och omtänksam.