Annons
Annons

Relationer

Tia

30+ sexpartners, minns ej alla

Närmar mig nu 30 stycken sexpartners (är 21 år) och börjar inse att jag inte längre kan hålla koll på alla i huvudet. Namn, ansikten, ja ibland hela upplevelser har bleknat bort. Är jag den enda som inte minns alla mina sexpartners? Hur är det med er? Kommer ni ihåg alla ni har legat med?
0 röst(er)
Annons
Annons

Svar

1. Carro

Sv: 30+ sexpartners, minns ej alla

Nej, jag minns inte alla. Jag tycker inte det spelar någon roll nu egentligen. Det är historia.

Däremot har jag insett nu när jag är lite äldre att jag inte alltid hade sex av rätt orsak. Att det var ett ganska självdestruktivt beteende som gjorde att man hade sex. Jag har haft 40 pers kanske totalt, men när jag var tonåring så gjorde man det för bekräftelse, för att man skulle, för att vara snäll. Man inser det inte då, men nu ser man det.

Det spelar ingen roll, men reflektera lite över varför du har sex med så många, har du det verkligen av rätt orsak?
    Skrivet: 6 februari 2012
    0 röst(er)
  2. alex

Sv: 30+ sexpartners, minns ej alla

exakt av den orsaken män, mig själv inkluderat, undviker den typen av kvinnor. de lovar att de bara är liberala med sex, och att allt är bra, men undertill finns alltid problem. ej sällan erkänner de det förrän de pånordsidan om 40 och tittar tillbaka.
    Skrivet: 17 februari 2012
    0 röst(er)
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Damrummets mest kommenterade

FR 15 JUNI 2007
Kär i två män
Mia