Annons
Annons

Övrigt

Theresa Westermark

Vilka är dina bästa julklappstips?

Julafton närmar sig med stormsteg och det är hög tid att fixa de sista julklapparna. Men vad gör man när idéerna är slut och det inte bara går att komma på en bra present till farbro Gunnar? Eller kusin Fia? Eller lillebror?
Vilka är era bästa julklappstips? Något du gjort själv? Ett presentkort någonstans? Har du några bra tips på länkar för nätshopping? Hur länge har butikerna öppet?
Vi behöver alla tips vi kan för för sista minuten-klapparna.

Skriv dina bästa tips här!
0 röst(er)
Annons
Annons

Svar

1. Eva P

Sv: Vilka är dina bästa julklappstips?

Vi har bestämt oss för att bara köpa ett paket var i år. Så jag tänker köpa en glassmaskin (en sån som dom gör reklam för på tv). Det känns som något som alla kan uppskatta.

Skrivet: 19 december 2011
    0 röst(er)
  2. Lillan

Jag är så himla trött på julen (REDAN). Har inte lust att köpa en endaste julklapp till... Jag tänker ge bort presentkort på bio till halva släkten. Kan man köpa på Pressbyrån. Då slipper jag trängas i alla affärer...
    God jul på er alla!
    1 röst(er)
  3. Essi

Vad är de intresserade av ?
    Personligt kan man hitta i gamla saker. Tänk böcker och visst intresse, säg Lappland. De bästa Lapplandsböckerna finns inte mera i bokhandel utan antikvariat. Inom antikviteter kan man hitta något t.o.m. förmånligt som intresserar henne om det inte är trendigt just nu
    1 röst(er)
  4. Hanna Byholm

Dyr Parfym har jag köpt många jular och de blir alltid använda. Inget billigt från affären utan något exklusivt från PARFYMAFFÄR. Ibland har jag köpt parfymer på tax free i flygterminalen i Frankfurth eller i någon miljonstad där allt finns. Löshår med clip köpte jag en gång i London åt syrran. Det blev väl använt. I år har jag stickat strumpor och halsdukar med en stor blombrosch.
    1 röst(er)
    Filippa Remvig

hej måste bara fråga, vart i london köpte du löshåret till din syster? :D
    Skrivet: 9 februari 2012
    0 röst(er)
  5. Annelie

Till min svärmor och hennes man så tänkte jag först ge en blomma. Nja, de reser bort för mycket. De har en massa pinaler och chokladaskar lär de bada i . Så jag gjorde en egen korg med julkaffe, senap och godis från apoteket, vinflaska och en förpackning jättefina servetter. Slog in den i papper från blomsteraffären och satte på fina guld snören. Det går att göra mkt billigare korgar. Men som sagt var, äldre har allt!
    2 röst(er)
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Damrummets mest kommenterade

FR 15 JUNI 2007
Kär i två män
Mia