ANNONS

Bokklubb i Jönköping

Hej vill du fika och prata böcker med oss?? vi ses på fik i centrala Jönköping var 3:e måndag och har då läst samma bok och kan ha härliga samtal. Vill du komma med, hör av dig. Man som kvinna 35+
välkommen

Kommentarer

Hej ! jag är intresserad av att vara med i bokklubb. Har ni satt i gång och finns det plats?

Hälsningar
Susanne

Hej Susanne, jättekul att du känner för att vara med. Vi har precis träffats och har nästa träff 14 nov. klockan 17 på Waynes Coffehouse. Du är jättevälkommen, vi bestämde att läsa "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar" av Lucy Dillon. Läs den och håll den i handen den 14:e så hittar vi dig. Varmt välkommen. Katarina o. Eva

Hejsan! jag heter Helena och skulle jättegärna vilja vara med i eran bokklubb =)

Hej, Susanne o alla andra är välkomna att komma med i klubben. Vi läser böcker och diskuterar dem över en god kopp kaffe

Hej! Är det fortfarande möjligt att komma med i er bokklubb?

Mvh Maria

Hej!
Är intresserad av att besöka er bokklubb och se hur den går till. Älskar böcker. Är ni i gång fortfarande?

Med vänlig hälsning, Eva

Hej! Jag vill gärna vara med i er bokklubb, när och var hittar man er? Är det alltid på samma plats och tid? Kan man komma när man vill?
Pauline Chalfen

Hej!
Jag är snarare 25+ än 35+ :) Är man välkommen ändå?

ANNONS
ANNONS
ANNONS