ANNONS

Vad menar han?? Fattar inte...Hjälp!

Hej!
Det är så att jag har dejtat en kille några veckor. Det var han som bjöd ut mig och han som var jättepå i början. Sobfar so good alltså... Men nu sista dejten gick det knasigt. Jag hade bjudit hem honom och så satt och åt, och sen flyttade vi till soffan och började kramas och hångla. Efter ett tag ska han plötsligt gå hem. Klockan är verkligen inte alls mkt. Jag frågar varför han vill gå så snart... Han säger att han måste På hans kroppspråk märker jag att ngt är fel och frågar vad som är fel? Då kommer det fram att han börjar tveka, att han tycker det får för fort?? Men vi har bara setts fyra gånger, och jag har absolut inte gjort eller sagt ngt som fått honom tro att jag vill rusa in i ngt. Vi har bara umgåtts och haft det trevligt. Jag fattar ingenting. Jag vet också att han är ute efter ett seriöst förhållande. Han sa dock att han ville fortsätta träffa mig, men att han tvekar.

När vi sedan smsade på kvällen, frågade jag en gång tll vad han ville göra nu. Han upprepade då: han vill träffa mig, men erkänner att han är tveksam. Sedan skrev han också att allt gått för fort, han är rädd för att såra mig. Han skriver att jag verkar så säker, och då blir han osäker. Jag fattar verkligen ingenting Det är ju han som varit på om att vi ska ses, och med sms och alt? Vad har hänt?? Vad tycker ni? Vad ska jag göra? Är han ngt att satsa på?

Från en ledsen tjej

Kommentarer

Jag förstår att du är ledsen och jag är nästan säker på att jag vet varför det har blivit som det har blivit. Din dejt har med största sannolikhet liten penis. För män med små penisar finns det inget som är så jobbigt som att ha sex första gången med en ny kvinna. Självförtroendet rasar mer och mer ju närmare du kommer under kvällen.

Om du inte tycker att storleken har någon betydelse så tycker jag att du ska tala om det för honom. Säg att du har förstått hur det ligger till och att han inte behöver oroa sig.

Styrkekram
Mirranda

Hej Vilsen!
Det är lite svårt att ge riktigt bra råd eller förklaring till ditt problem då det finns många olika faktorer att ta hänsyn till!
Och då tänker jag på:
Hur gamla är ni?
Hur många relationer har du haft?
Har du haft sex med honom än?

Det jag tror är att du inte är så gammal o har inte haft så många relationer än. Har ni bara träffats 4 ggr under de senaste veckorna så har ni nog inte lärt känna varandra så bra än. Men underskatta inte din magkänsla! Känns det som att någonting inte stämmer så kan du mycket väl ha rätt! Om ni är relativt unga så kan jag garantera att om han var seriös i att vilja ha ett förhållande med dig så hade han ringt o sms'at och bara längtat varje dag efter att få träffa dig o absolut inte utryckt tveksamheter om er fortsatta relation o definitivt inte blåst hem när det börjar "hetta till" i soffan!!!
Jag hoppas att du inte kärat ner dig för mycket i den här "liraren" för jag vill inte såga honom, men jag får vibbarna (men jag kan såklart ha fel o räkna inte med ett ärligt svar om du ställer honom mot väggen men...) det låter lite som om han har ett ex. som han funderar på att gå tillbaka till!?
Hoppas jag inte rörde till det för mycket för dig? Aldrig kul att vara vilsen, men med min erfarenhet kanske jag kan ge lite olika syn/information/perspektiv på relationer!
Kärlek är underbart med rätt person!

För att svara på frågorna:

Vi är inte sååå himla unga. Jag är 30 år och han är 34. Och nej, vi har inte haft sex än. Nu ligger bollen hos honom och han får höra av sig om han känner för det. Usch, känner mig nervös...

Finns inte så mycket att missförstå egentligen.
Han är helt enkelt inte tillräckligt intresserad!
Om en man är seriöst intresserad i den åldern, så ser han till att visa det och låter dig veta att han är seriös. Du skulle veta att det är dej han vill ha. Istället har han sagt och visat allt (i klarspråk, enligt mig) som tyder på raka motsatsen. Gå vidare och spill inte mer tid på att hoppas på att han ska förändras, sånt händer bara i sagorna.

sorry stumpan, men den här killen vill helt enkelt inte. Ibland är det så, man vill och är på men efter några dejter inser man att nej, det här är nog inget för mig. Trots att man vart på och haft mysigt, Ibland är det bara det där lilla extra som fattas och det verkar som att det är så han känner.
Är man intresserad så skulle han bara vara glad att du också "är så säker" som han uttrycker det. Men nuverkar det bara skrämma honom, för att han inte är tillräckligt intresserad.

Gå vidare. Det finns andra fina killar och det vet du :) Kram

ANNONS
ANNONS
ANNONS