Hej!
Det är så att jag har dejtat en kille några veckor. Det var han som bjöd ut mig och han som var jättepå i början. Sobfar so good alltså... Men nu sista dejten gick det knasigt. Jag hade bjudit hem honom och så satt och åt, och sen flyttade vi till soffan och började kramas och hångla. Efter ett tag ska han plötsligt gå hem. Klockan är verkligen inte alls mkt. Jag frågar varför han vill gå så snart... Han säger att han måste På hans kroppspråk märker jag att ngt är fel och frågar vad som är fel? Då kommer det fram att han börjar tveka, att han tycker det får för fort?? Men vi har bara setts fyra gånger, och jag har absolut inte gjort eller sagt ngt som fått honom tro att jag vill rusa in i ngt. Vi har bara umgåtts och haft det trevligt. Jag fattar ingenting. Jag vet också att han är ute efter ett seriöst förhållande. Han sa dock att han ville fortsätta träffa mig, men att han tvekar.

När vi sedan smsade på kvällen, frågade jag en gång tll vad han ville göra nu. Han upprepade då: han vill träffa mig, men erkänner att han är tveksam. Sedan skrev han också att allt gått för fort, han är rädd för att såra mig. Han skriver att jag verkar så säker, och då blir han osäker. Jag fattar verkligen ingenting Det är ju han som varit på om att vi ska ses, och med sms och alt? Vad har hänt?? Vad tycker ni? Vad ska jag göra? Är han ngt att satsa på?

Från en ledsen tjej