Ni med barn, jo nu är jag grymt dömmande, ber som ursäkt för det. men varför tar ni alltid med era barn när ni ska besöka någon? (om personen ifråga inte bett er om det). såå trött på att folk tar sig friheten att aaaalltid ta med sitt barn varje gång man ska ses, heeela tiden. fast barnet har en pappa där hemma så ska den med, jääämt. detta har gått så långt att jag inte bjuder hem dem mer till mig, vill inte träffa dem på stan- INGET. jag har umgåtts med mammorna o deras ungar nu konstant hur länge som helst men nu vill ja vara utan deras ungar. varför? jo, för att det inte går att snacka som förr. det är bara barn-barn-barn hela tiden. "titta nu spotta hon, nu trampa han på det, oj va han skriker" neeej. jag orkar inte. jag har inte valt ett barnliv, jag har inte sagt många gånger att ja vill att mina vänner ska ta med sina barn utan har uppmuntrat dem att umgåS utan men det göör dom inte. ALDRIG. så ni som är mammor, varför skiljs ni inte från barnen någon j****a gång?! (om ni har en pappa där hemma). tror ni på fullt allvar att ALLA väninnor älskar era barn som ni själva? ni måste komma ihåg att alla människor har behov att känna sig sedda och hörda och det är obefintligt om ni alltid tar med en tredjepart till sällskapet som stör. jag är ingen barnhatar men blir så frustrerad över att män inte ens tänker tanken medan kvinnorna gör det på automatik. skärpning om ni vill ha era väninnor kvar.