Är det några fler än jag som tycker att damrummet på sista tiden "tagits över" av transor?
Framförallt trådar i mode och trender handlar nu mer om män som bär kjol, nylonstrumpor, ballerinnaskor på jobbet.Vilken damparfym de använder, samt vilka klänningar, strumpbyxor, högklackat som används vid fest mm.
Självfallet, så får ni ha er läggning att klä om till kvinnor, men jag förstår inte varför ni skriver detta i DAMRUMMET ? Vad vill ni ha ut av detta?
Jag tror i stället att ni skulle få större behållning av att skriva till ex. www.fpes.se och liknande föreningar.
Lycka till med att hitta likasinnade.
Kommentera
Jag skulle aldrig dröma om att "ta över" damrummet från er tjejer. Det har aldrig varit min mening.
Okej jag kanske är en transa. Själv kallar jag mig för andogyn. Jag bara tar fram min feminina sida.
Man kan säga jag tar de bästa sidorna från den kvinnliga och manliga sidan.
Min mening, min tanke med att skriva hit var för att se om tjejer/kvinnor tycker, tänker likadant som jag. Ser saker och ting likadant som jag gör.
Hoppas jag inte har upprört dig Charlotte eller någon annan dam heller för den delen med mina inlägg här.
Tyck bara inte allt för illa om mig.
... Anders, av alla kvinnor (om de nu är det), som själv inte ser ut, beteer sig - eller gör det det ska göra enligt sin könsroll.
Vill du inte ge kvinnor ett vällustrus, en s.k. Dopamin-kick i hjärna, med att vara en Dressman i ett kluster av andra män, som i inbördes beundran gör "High Five" - så gör inte det.
Till sist: Byxor är ett förträffligt plagg. Det kan användas av både män och transvestiter.
Hälsningar, Rolle, Malmö
Hejsan
Försöker inte ta illa vid mej.Ibland känns det tungt.
Visst är långbyxor/jeans ett jätte bra plagg. Har aldrig tvivlat på det.
Numer använder jag kjol eller klänning för det mesta. Till-och-från-jobbet, på fritiden, ja för det mesta helt enkelt.
Har dock som oftast långbyxor/jeans på mej på jobbet. Har haft kjol på jobbet också men för det mesta blir det jeans och fot riktiga sandaler. Kanske inte så snyggt, kanske inte så kul men bekvämt.
Puss!