Hej alla!
Köpte mina första pumps med kilklack i tisdags. Lila till färgen av typen "Florance" av märket Vagabond med en kilklack på 8 cm.
Jätte snygga, jätte coola. Blev jätte snyggt tillsamans med en kort jeans kjol och ljusa strumpbyxor. Ursnyggt. Pumpsen passar också jätte bra att ha utan strumpbyxor. Vill dock vänta lite att inte använda strumpbyxor tills jag fått en fin solbränna på mina ben.
Kändes lite lustigt att gå med dem först. Fast jag är rätt så van att gå i högklackat kändes det konstigt/ovant först att gå med kilklackade pumps.
Är det någon annan som tycker/känner likadant?
Måste säga att jag tycker ett par pumps med vanlig hög klack är lättare att gå i.
Någon som tycker lika som jag?
Kramar
Kommentera
Hej Anders! Det låter jätteläckert med lila kilklackspumps! Jag är ofta inne på damrummets relationsämnen,men "mode och trender" har jag aldrig fattat poängen med, verkar mest vara förtäckt reklam för företag. När du frågar nåt får du kritik för att du är man, fast det är väl typ sånt här som känns som rätt fråga under detta hyperseriösa ämne......Mitt svar är att , nä, jag tycker kilklack är stadigare än vanlig klack,men jag är ingen klackmänniska. Men framför allt ett tips: när man är blek på våren men vill ha bara ben: använd brun utan sol ett tag. Då börjar man gå barbent och så blir man brun på riktigt. Hur man gör står i Amelia VARTENDA år på våren:1 peela med skrubbcreme 2: fuktlotion särskilt på torra delar 3: brun utan sol jämnt över hela benet, stryk på alla ledder, 4:torka av knäna lite med toapapper,5:tvätta händerna noga!! 6: gå näck en stund så det torkar in, sov, och duscha.Jag fuskar glatt varenda år och har alltid bruna ben i maj......Fast nu har du kanske hunnit få bruna ben.
Hej Helen
Tack för tipset med "brun utan sol". Har provat det. Vet att det funkar också. Tack i alla fall!
Har tyvärr inte fått någon direkt solbränna ännu. Inte direkt några solbända ben ännu. Hur har du det med den biten?
Så det får bli "brun utan sol" till midsommarfesten vi ska på.
Har köpt en blommig sommrig klänning till festen. Det passar liksom inte med strumpbyxor till en sommrig klänning på en sommrig fest.
Nu blir det väl svin kallt bara för jag säger så här.
Har börjat vant mig vid kilklack nu. Tycker dock fortfarande det känns bättre att gå och framföraltt stå i en sko med vanlig klack.
Tänkte ha en hög klackad sandal på mig till festen. Strumpbyxor är NO NO tycker jag till tå lösa sandaler, bara lite nagel lack på tå naglarna.
KRAMAR