ANNONS

Ont vid samlag/Onani

Hjälp!

Jag har ett jobbigt problem. Jag får ont ( läs : sprickor ) där ollonet och förhuden möts. Det är precis som öppna sår. Vid samlag så brukar min tjej och jag ha 69:an. Men efter en stund så börjar jag känna av det mer och mer och det gör ont! När jag sedan ska pentrera henne så får jag så ont så det nästan kommer en tår. Jag blir liksom skinnflådd! Det händer ibland när jag onanerar att jag får självsprikor ovanpå förhuden. Jag har varit på vårdcentralen och fått salva för svamp. Blev lite bättre men ändå inte. OM det är svamp varför får jag ont vid 69:an? Haft så här i flera år. Snälla hjälp!

Patrik

Kommentarer

Verkar som vi kanske har samma problem fast jag inte har en penis då. Jag har problem med smärta och självsprickor. Massor med barnolja skulle väl jag tipsa om.
Nu senast när jag hade ont smorde jag med Xylocainsalva. Har provat preparat mot svamp, cortison, återställande av PH-värde och inget hjälper.
Men massor med barnolja gör att huden blir mer följsam. Smörj flera ggr per dag. Inte bara vid sex.

Vi har lika, min man har exakt som du. Vi trodde det hängde ihop med hans psoriasis. Tror inte det är svamp. Men han har liknande smärtor som du tyvärr

Hej!

Jag känner igen flera av dina symptom och gick i flera år och trodde att jag hade någon sorts obotlig svamp. Jag fick höra det gång på gång när jag gick till en mottagning och blev alltid rekommenderad salva mot svamp. Efter flera läkarbesök och till slut hudläkare fick jag veta att det rörde sig om psoriasis.

Så mitt tips: kolla med läkare, och har du psoriasis i släkten så ta upp det vid besöket. Få utskrivet en kortisonsalva och se om det blir bättre när du smörjer med det. Använd också Canoderm (receptfri kräm som finns på Apoteket), det hjälper en del, speciellt mot sprickbildning.

Lycka till!

ANNONS
ANNONS
ANNONS