Annons
Annons

Gravid

Gravid, vänta barn, förlossning. Här kan du dela dina erfarenheter av och frågor om att vara gravid med andra!

Annons
Annons

Gravid

Svar
Senaste inlägg

• Det är alltid kul att skratta men
    hur kul är det när bästa (?) väninnan berättar världens roligaste fräckis när man står jättekissnödig och är gravid i kön till tjejtoan?
    1 svar / 446 visningar
    Skrivet av: julia / okt 02 2011
  • 0 svar / 52 visningar
    Skrivet av: Anonym / aug 15 2011
  • Gravid med kopparspiral?
    Jag har haft min k spriral nu i 2 mån snart trivs med den änsålänge men har läst mycket här på nätet att det är många som blir gravida trots den? Har ...
    2 svar / 527 visningar
    Skrivet av: anonym / aug 30 2011
  • Gravid fast man är 53??
    Kan man bli gravid fast man har fyllt 53? Om man har regelbunden mens och ägglossning. Dum fråga kanske. Men Jag tror verkligen inte det. Äggen är ...
    4 svar / 335 visningar
    Skrivet av: anonym / aug 30 2011
  • Jag ville ha en flicka....
    Jag blev gravid juni 2009, jag mådde fruktansvärt bra under hela graviditeten, nästan för bra. Allt såg jättebra ut varje gång vi var till bm, allt fl...
    4 svar / 322 visningar
    Skrivet av: Anonym / sep 09 2011
  • rädd för att försöka igen
    Känner mig så vilsen och vet inte vad jag ska göra...Jag och min sambo bestämde oss för att skaffa barn..Gick ganska fort tills jag blev gravid..Kände...
    0 svar / 200 visningar
    Skrivet av: vilsen / nov 24 2010
  • Gravid med en som inte vill ha barn - villrådig
    Det är min tredje graviditet, varav min andra med samma pappa. Jag och pappan är inte längre tillsammans men nu när jag blivit gravid tycker jag att v...
    0 svar / 192 visningar
    Skrivet av: hopplös / sep 18 2010
  • Gravid och livrädd
    Jag känner mig så förvirrad och rädd. Fick reda på att jag är gravid för en vecka sedan. Jag har tänkt rätt länge nu att jag skulle vilja bli gravid...
    2 svar / 333 visningar
    Skrivet av: Eva Enjebo / jan 17 2012
  • Barnlös?
    Jag och min sambo har försökt skaffa barn under en lämgre period, har varit på utredning och de hittar inget fel på någon av oss. Vi har gjort en inci...
    0 svar / 186 visningar
    Skrivet av: Lilla My / aug 24 2010
  • Barnvagn!
    Har precis gett mig ut i barnvagnsdjungeln, jösses vad svårt och dyra är dom ju ochså... Hittade en sida http://www.bambinoworld.eu som verkar ha rik...
    0 svar / 133 visningar
    Skrivet av: Decembermamma / aug 16 2010
  • Sladdis med många bonussyskon?
    Jag är snart 40, har 3 egna barn, 18, 15 och 7. Min nye man har två barn, 16 och 9. Vårt liv är ganska kaotiskt eftersom min son har ADHD och hans son...
    2 svar / 187 visningar
    Skrivet av: Maggan / aug 13 2010
  • Fostervattenprov?
    Är något jag funderar över. Har gjort ett kub test. Men det är ju inte helt säkert. Problemet med fvp är ju missfallsrisken och det verkar inte var...
    2 svar / 333 visningar
    Skrivet av: Anna / feb 07 2012
  • Jag är patetisk
    Singel, 34 år. Vill ha kille och vill ha barn. Skriver t.o.m. upp mig på abonnemang för Amelia vänta barn när jag inte ens är i närheten.
    9 svar / 244 visningar
    Skrivet av: //D / jun 03 2010
  • Hårdrockskonsert i 14e veckan?
    Hej har en liten udda fråga, Jag bokade biljetter till en extremt högljudd hårdrockskonsert innan jag visste att jag var gravid... frågan är ...
    1 svar / 122 visningar
    Skrivet av: 2 barnsmamman / maj 23 2010
  • Barnlängtan
    Min sambo och jag har försökt få barn i ca 3 år utan resultat.Har precis genomgått en utredning och det är inget fel på varken honom eller mig men änd...
    2 svar / 138 visningar
    Skrivet av: Beccy -79 / maj 31 2010
  • Brusisar under graviditeten?
    Jag tror de flesta av oss vet att barnmorskerna gärna ger rådet att äta mångsidig kost med mycket färsk frukt och grönt. Man bör också äta folsyra och...
    5 svar / 289 visningar
    Skrivet av: Ann / mar 22 2011
  • Mammakläder!
    Hjälp! Nu kommer jag snart inte i mina byxer längre. Den enda affären som säljer mammakläder till ett rimligt pris är HM men där är alla stora storlek...
    1 svar / 181 visningar
    Skrivet av: ella / mar 29 2011
  • Berätta för andra
    Är gravid och nu börjar det synas, tycker jag i alla fall. Och då kommer man till det oundvikliga, att berätta för andra att det är en liten bebbe på ...
    0 svar / 154 visningar
    Skrivet av: Mira / mar 13 2010
  • Mens, igen! :(
    Ettan och tvåan gick ju så lätt, med en gång faktiskt, men nu verkar det inte alls gå. Har försökt i ett halvår. Jag har fyllt 30, men det ska väl änd...
    0 svar / 173 visningar
    Skrivet av: Beccy -79 / feb 21 2010
  • Ev. gravid, men rädd för att bli lämnad
    Jag har ännu inte fått min mens, den är några dagar försenad bara, men jag har varit gravid förut och tycker mig känna min kropp, så jag har på känn a...
    1 svar / 208 visningar
    Skrivet av: Kram från lilla mig / apr 19 2010
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Damrummets mest kommenterade

FR 15 JUNI 2007
Kär i två män
Mia