ANNONS

"Är det normalt att inte ta på varandra?"

I fyra år har vi varit tillsammans. Är det normalt att vi inte tar på varandra, inte ens i soffan? Går vi en promenad vill han inte hålla i handen.Bara jag tar initiativet till puss då jag kommer hem från jobbet. Går han förbi mig smeker jag honom lite lätt, han gör det aldrig. Sex vill han gärna ha och ofta, även då är det jag som börjar smeka. Sällan att jag blir tagen på även där. Han säger att han älskar mig. Vill man inte ta på den man älskar? Jag efterfrågar mer ömhet ... konstigt? Vad kan jag kräva?
/ Skriker efter ömhet

Har du några svar till Fråga Bengt?

Kommentarer

Tvärtom man vill ju känna att man är älskad och behövd Och Ömhet och kärlek behöver man ju ha i ett förhållande du kanske Skulle fråga Om det är nått Som är fel lyssna alltid På din magkänsla , Alla vill ju ha ett ärligt förhållande,Lycka till ♥

Vad ska man göra när kärleken finns där men man aldrig får till det med två barn som kräver allt av en och barnen är 12 och 16?

Vi har alla olika behov av närhet. Du kanske måste säga till din man att du vill att han ska ta på dig. När jag träffade min pojkvän var det samma sak. han tog sällan på mig. Jag tog upp det med honom tidigt och sa att det var viktigt för mig med beröring och efter det har han verkligen försökt. Nu kommer det naturligt för honom också och vi har lyft vår relation enormt i form av fysisk närhet. Var inte rädd att prata om dina behov!

ANNONS
ANNONS
ANNONS