Hej! Bara måste höra andra kvinnors åsikter och förhoppningsvis kunna lägga detta bakom mej.
Jag är 49 år, blev singel för ca 2 månader sedan, mitt ex lade ut på facebook för en månad sedan att han hade nytt förhållande.
Har känt mej lite ensam och skulle testa nätdejting, var lite skeptisk men en öl efter jobbet kan man ju ta.
Träffade en kille förra fredagen, han var jättetrevlig och det tände till lite kan man säga, mysiga kyssar på första dejten. Han skulle vidare efter vår dejt, det hade han sagt från början, så det blev kort.
Sedan var han väldigt på, han skrev redan på natten, både i facebook och med sms.
Han tyckte att jag var underbar och ville ses igen. Jag ville ju också det så vi sågs 2 dar efter dejten, hemma hos honom. Han frågade om jag ville ses på stan men jag sa att jag kunde åka till honom. Jag var ju sugen på honom och tänkte att vi är ju inte oskulder och inte 18 år, han är 2 år äldre än jag.
Hemma hos honom var det trevligt, lite mat och därefter massage.
Det blev sex såklart, det kändes bra men det var som att han ville mer udda saker än jag.Han ville ej heller ha kondom, hade aldrig haft det, sa han. Jag insisterade så vi använde det. Han ville hålla på med rumpan och pratade om att jag skulle få fontänorgasm mm. Jag är mer traditionell och tyckte det var avancerat första gången.
Det var bra hur som helst och vi låg och pratade och gosade efteråt. Men det var som att det blev förändrat, han gäspade och verkade trött. Iofs det var vid 21.30 en söndagkväll.
Jag sa att jag skulle åka, han kramade om mig och kysste mej och vi sa vi ses.
Dagen efter var det tyst så jag skrev ett SMS vid halvsju på kvällen och tackade för igår, han svarade direkt och tackade han också.
Sen hörde jag ingenting följande dag. Tidigt på morgonen när jag inte kunde sova skickade jag
ett sms till honom där jag undrade om han ville ses igen eller om det var ngt som blev fel.
Han svarade några timmar senare att han ville träffas men att det nog får bli efter min semester, jag ska åka bort en vecka.
Har sedan inte hört ngt mer. Såg på facebook att han var ute med vänner igår men hörde aldrig av sig till mig.
Jag ska åka på semester imorgon, det vet han.
Va d var det som blev fel? Det är nog kört nu va? Och varför bryr jag mig så mycket? Har träffat honom 2 ggr.

Behöver lite stöd från er!