Annons
Annons

Familjeliv

mochichi

NYA tjejkompisar sökes i Göteborg

Söker vänner att ta en fika med, gå promenader.Tycker det är lite svårt att beskriva sig själv men har en god bekantskapskrets med flera goda vänner som tyvärr är ganska utspridda över landet eftersom jag på senare år har flyttat runt en del. Är en tjej på 33år som bor i Göteborg.
Jag skulle vilja utöka bekantskapskretsen lite. Det skulle vara kul att fika, promenera, laga en middag och kanke ta ett glas vin och prata om alllllltttttttt…och lite till. Gillar naturen, frisk luft är underbart en härlig vår eller vinterdag, jag är en energirik, ärlig person med ett gott hjärta som gärna hittar på spontana saker. Hör av dig om du precis som jag söker nya vänner =) kram kram mochichi6@hotmail.com
0 röst(er)
Annons
Annons

Svar

1. Anne

Sv: NYA tjejkompisar sökes i Göteborg

Hör av dig till Ladies Circle. Jättebra socialtnätverk för tjejer ålder 22-45. De gör studiebesök, lagar middagar ihop, fikar, reser, festar och mycket mer. Alla är välkomna! www.ladiescircle.se

Skrivet: 29 februari 2012
    0 röst(er)
  2. Anchan

Sv: NYA tjejkompisar sökes i Göteborg

Hejsan! Jag är en tjej på 35 år som bor med min sambo ochvåran dotter i Göteborg. Känner igen mig i din situation. Mina bästa vänner har flyttat till andra städer. Visst har man vänner kvar, men sak af den här nära vänskapen med någon som bor nära. Ha det så bra så hoppas jag att vi hörs :-) Anchan
    Skrivet: 28 april 2012
    0 röst(er)
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Damrummets mest kommenterade

FR 15 JUNI 2007
Kär i två män
Mia