Jag är 40 år, gift, lycklig mamma till fyra underbara barn, den minsta är 3 år. Min man som är pappa till alla är 55. Står i valet och kvalet om vi ska skaffa en till? Ibland känns det så rätt och ibland känns det helt fel, då mest p g a min mans ålder. Vi har stabila liv med fasta jobb och villa. Barnen är fantastiska och det är underbart att se vilken glädje de har av varandra. Vi hittar på mycket kul ihop. det är underbart med en stor familj och vi är så tacksamma för den. Jag vet att det är sista chansen nu, jag vill inte ha barn efter 40. Så det är nu eller aldrig. Jag är rädd att jag skulle ångra mig resten av livet om jag inte tog chansen att låta familjen bli ännu större. Eller skulle jag ångra mig? Jag är rädd att det blir fel. Jag är feg. Jag törs inte. Mycket p g a oro för vad andra ska säga. Jag vet att barnen vill ha syskon, de tjatar. Och våra familjer säger inget negativt. Men jobbarkompisar, andra.....DET och min mans ålder få rmig att tveka. är han för gammal? är jag för gammal? Jag vill så gärna. För det mesta. Hjärtat säger ja och hjärnan säger nej. Så jobbigt.