om sina barn? Jag är en kvinna på 45.Jag har 4 barn.den älsta är 25 o har flyttat för 5 år sedan.sen den andra är 22 o har flyttat för ca 1år sedan.Nu ska sonen på snart 20 flytta till Småland.Vi bor i stockholm.Han har träffat en tjej som pluggar där nere.Han ska vänta på henne o jobba där.sen är det meningen att dom ska flytta hit.den minsta är 11 år.Jag känner mig så ledsen o övergiven!!! Jag vet att det är normalt att flytta hemifrån.Man kan inte bo hemma hela livet o det ska man inte heller.Min man skrattar åt mig när jag gråter.Det skulle nog ha kännt bättre om det var i stockhom han skulle flyttat.Jag vill inte känna så här.... Jag vill att dom här känslorna ska försvinna. När dom var små ville man att dom skulle växa upp.Men det gick för fort......
Kommentera
Åh, vad jag känner igen det. Jag har fem barn, den äldsta är 26 och har familj 30 mil från oss. Nästa barn är 23 och har träffat en kille 30 mil härifrån. Trots att tre barn fortfarande bor hemma känns det så svårt att de äldsta måste flytta så långt bort. Snart sitter jag och min man ensamna kvar och vad ska vi göra då ? Åka kors och tvärs genom Sverige för att träffa barn och barnbarn. Håller med dig om att tiden när barnen var små har gått rasande fort. Vill du prata mer med mig hör gärna av dig , amelia har mailadressen
Hälsningar
Laila
Oh, nej! Är det sao det kommer att bli? Just nu är de smao och tar all min tid. Och sedan när de blir stora och flyttar hemifraon saknar man dem för evigt? Just nu....sao saknar jag i alla fall mest tid för mig själv, mina kompisar och fritidsintressen.