ANNONS

Hur kommer jag över att jag kissade på mig ?

Det här låter säkert hur fånigt som helst men jag har faktiskt världens ångest. För ett tag sedan var jag ute och tog några öl med andra på jobbet, och hur knäppt det än låter så var det faktiskt sån kö till 'damrummet' att jag kissade på mig. Det har tagit mig jättehårt och jag har sån ångest över att flera på jobbet såg när jag inte kunde hålla mig. De har inte sagt något direkt men jag känner att jag inte kan se dom i ögonen efter det. Har ett par ggr till och med känt självmordstankare (fast det har gått över). Står inte ut med skammen över det som hände. Det här låter säkert jätteknäppt för jag vet ju att det här har hänt många andra. Snälla, kan någon ge mig råd om hur jag kommer över detta? Om någon annan har råkat ut för samma sak (eller känner någon) kan väl ni berätta hur ni tog det och kom över det?
Vet att jag inte låter klok. För många är det här säkert en baggis. Men jag kan inte rå för hur jag känner. Snälla hjälp!

Kommentarer

helt ärligt kan du nog släppa det nu. Hade det hänt i lunchkön på jobbet hade det varit värre så klart. Nu hände det i en miljö där folk är påverkade av alkohol. Skit i det. Jag tror ärligt talat bara att de få som över huvudtaget skulle ha pratat om det har mest tyckt synd om dig och sedan inte pratat mer om det. Ingen kan ju tycka att det är omänskligt eller äckligt på något vis. Herregud, massor av kvinnor "läcker" efter de fött barn så det är ju inte hela världen även om det händer dig med. Vi är ju faktiskt bara människor. Visst, pinsamt då men släpp det nu!! Stor kram på dig!

Naturligtvis har du rätt! Men jag kan bara inte få in det i mina känslor. Det är fortfarande outhärdligt att tänka på. Jag vet mycket väl att många kvinnor 'läcker', men det här var inte frågan om att läcka lite när man skrattar. Det var hela blåsan som tömdes (hade naturligtvis ljusa byxor dessutom!). Det är så klart många andra som råkat ut för det med, men det tröstar mig inte så värst tyvärr. Vet du någon annan som råkat ut för samma sak och som känner som jag? Eller som lyckats få det ur huvudet(hur länge dröjde det i så fall)?

Hej på dig. Skulle bara vilja komma till dig å krama om dig.Jag har faktiskt tänkt tanken att nåt sånt kan hända om toan e upptagen för länge.Men tänk på allt hemskt folk råkar ut för så e ju detta inget att oroa sig för. Vet en gång jag drack i bilen å när jag reste mig å gick ur så var jag så kissenödig så jag satte mig på marken.kunde inte vänta tills jag var framme på krogen,å de va bara 100 meter kvar.Förstår hur eländigt de känns för dig. Nu är de ju så med oss kvinnor.Är man så kissenödig så man knappt kan ta ett andetag,å man nyser eller skrattar till så kisset börjar komma så kan man inte stoppa de,för allt smör i småland. Tänk på hur du skulle tänkt om de va din arbetskamrat som råkat ut för de istället.Inte hade du tänkt på de i tid å otid. Man tror bara att folk tänker. Alla har nog med sitt. Försök sluta tänk på de mer. Du e ju ingen mördare. När du sansat dig, finns de mycke värre saker å råka ut för.
Sköt om dig
Elisabeth

Egentligen är det kanske vad jag behöver, en kram så jag kan gråta ut hos någons axlar. Det har varit alldeles för pinsamt för att jag skulle ta upp det men nån väninna och jag vill absolut inte tala om det med tjejerna på jobbet. Det är väl inte så lätt att tala om. Om jag fick berätta för någon och gråta ut ordentligt kanske det skulle kännas bättre sedan.

Var finns du i landet? Hör av dig,min email elisabeth_s13@hotmail.com. trevlig midsommar

Jag har gjort det 2 ggr, båda var i berusat tillstånd och det var många år emellan, men ändå. Efter man har fött barn är det inte alls konstigt att det händer, om man som jag slarvat med knipövningarna. Men jag kan fortfarande känna ågren när jag tänker på det. Och öl är känt för att rinna rakt igenom. Det var dessutom inte ditt fel att det alltid är så jättelång kö till damtoan, medans herrarna bara går rakt in. Därför har det hänt att jag tagit herrtoan istället. Jag tror att vi alla har gjort saker i berusat tillstånd som vi haft ågren för sen och tyckt varit pinsamt. Försök att strunta i vad andra tycker och tänker. Även om det är svårt, jag vet. Du gjorde ju inte det med flit.

i bland gör man bort sig!Jag har sagt och gjort så många saker som är ännu pinsammare.Jag förstår dig precis.Det du råkade göra är inte så farligt..Jag vet en tjej som sket på sig.En annan som började hångla med sin mans pappas kompis.Ranglat runt och bjudit upp killar i 19 års åldern när man var över trettio och fick blankt nej.Kräkts i en killes mun b.l a.Jag lovar dig att kissa på sig är absolut inget att må dåligt över!Folk bryr sig inte!

Kramiz

Leena

jag tycker det är upphetsande att se en tjej kissa i byxorna

dukan få en annan att kissa på sen

det var väl de här sista inläggen som det fiskades efter. Allt handlar i slutändan om sex........

Varför vill man veta om andra kissat på sig och hur och varför?????

"Carina" är säkert någon snuskgubbe....

Så jäkla trött på att Damrummet är till för pervon och puckon!

är det sant. Jag har själv haft samma känsla som Carina fast det var ett tag sen. Tycker inte det är konstigt att vilja att andra delar med sig av traumatiska händelser (Ja att råka ut för det som Carina gjorde kan verkligen vara traumatiskt, tro mig jag vet). Däremot vilja säga 'ÄCKEL' till de män som skrivit sina töntiga inlägg!Fy fan att gotta sig åt andras olyckor på detta äckliga vis!!

En lösning för att få folk att glömma att du kissat på dig är att överträffa dig själv med något mer dramatiskt. En situation med diare rinnandes i rikliga mängder nedför dina ben bör förhoppningsvis få folk att glömma kissincidenten.

Livet handlar om prioriteter. I denna situationen är valet kiss eller bajs.

OK, förlåt, men jag hade så roligt när jag skrev det där. Visserligen sant varenda ord, men självklart ingen lösning.

Seriöst nu. Jag lider med dig. Jag tror att bästa lösningen är att låtsas som ingenting. Om någon skrattar åt dig eller det smusslas bakom din rygg så säger det mer om dem än om dig. Din karriär kommer aldrig att bli lidande av att du en gång i livet kissade på dig som vuxen. Glöm det där! Det finns ingen anledning att kommentera kroppsfunktionsmisslyckanden. Det finns inget du kan göra åt saken nu. Du har inte ens gjort något dumt.

Det kan hända vem som helst. Man kan faktiskt få diare och skita på sig, en kvinna med mens kan blöda igenom kläderna på jobbet och en man kan få utlösning i sömnen och kladda ner sovsäcken på tältsemester med sin frågvisa 8-åriga dotter... En kvinna som föder oplanerat kanske både kissar och skiter samtidigt. (Vad vet jag?) En soldat i strid kan skita på sig av skräck. Det finns pinsamheter här i livet som man måste ta itu med. Du har inte ens något att ta itu med. Var glad för det. Glöm saken. Håll huvudet högt och gå vidare!

Jag kissar nästan på mig av skratt!! Grina när man kissar på sig som vuxen??? Snälla Carina, om du varit 8 år hade jag förstått dig men som en vuxen kvinna får du väl ta det därefter???

Jag är nästan 22 och kissar ofta på mig och i sengen när jag är full och det händer nästan varje fredag och lördag kväll när jag är ute för att roa mig. Mitt laken är helt gult. I lördags spydde en annan flicka i munnen på mig när hon låg över mig och kysste mig. Jag är nämligen lesbisk. Jag var så full att jag råkade svälja en hel del. lisbeth@onlinehome.de

ANNONS
ANNONS
ANNONS