Funderat på det här med vilken typ av man jag söker. Är jag ovanlig eller underlig på nåt sätt då jag faller stenhårt för en man som är fast, bestämd och som ibland tar tag i mig med sin blick eller med en hand i nacken och som talar om vart skåpet ska stå. Har hittills bara haft män som efter ett tag visat sig vara undergiven både sängen och i vardagen där jag i princip kunnat göra precis som jag vill. Jag tappar intresset omgående och börjar behandla honom lite respektlöst- Vart finner man den tyen av man som jag söker! Kan inte hjälpas men jag vill ha en man med lite ägandebehov samt bestämmer i sängen. Finns det fler som jag ?? törs knappt fomulera min önskan inför vänner eller närstående när de frågar vad det är jag söker hos en man. Vill inte ha nåt annat. Punkt slut- Har du samma önskan eller tankar kring män på det sätt jag har skriv och berätta- jag behöver få en lite input.
Kommentera
Jag för min del ser det mesta i vardagen som rationalistiska, det finns den bästa lösningen. Frun min hade bättre öga på smak och stil och så fick hon välja hemmets textilier osv, hon gick med på när jag sade t.ex. att ekonomiskt är det klokt att vår första bil är billig begagnad, och sen är den andra en annan sak.
Men så blev det gräl om våra gemensamma stunder och till slut var det slut. I alla fall kunde jag inte anpassa mig och jag förstår nu att det var det hon jagade efter och min åsikt är att de vuxna skall vara kunniga och uppskatta behandlingssättet att förhandla och snacka till lösningar.
Ännu on det där i sängen. nu när jag tänker på det så har jag nog med händerna flyttat på flickebarns kropp och ställning men med ömhet och frågande stil så att säga, därför att det känns inte så romantiskt att börja prata om sådant. Men är det inte också så att det kan ta illa om man är oförsiktig ?
Förstår verkligen inte varför Andreas länkar till en sida där man kan skriva/träffa män som sitter i fängelse. Andreas tycker du det är manligt att sitta i fängelse? Är inte alls vad som efterfrågas av Sofia.
Inte heller det här med att få vardagen att fungera har med det här att göra. Det är min åsikt i alla fall. som jag tolkar Sofia så gillar hon män som vet vad dom vill, lite tuffare tag i när det kommer till sex. Alltså inget vaniljsex. Jag funderar på hur jag ska formulera det här i skrift, inte lätt. Om jag tänker på ett ex så gav han mig mycket uppmärksamhet, visade tydligt att han tyckte jag var sexig. Att vi var tillsammans. Han var tydlig med vad han ville och när, även sex. Aldrig att jag hade sex för hans skull enbart, han fick alltid mig att tända på nolltid. Något våld var det aldrig tal om, eller något mot min vilja. Det är inte helt enkelt att få det här att fungera, extremt viktigt att känna sin partners gränser och önskemål. Sexet var alltid superbra men kärleken tog slut :-(429N6
Jag söker inga trasiga män Andreas. Jag söker en stark sund man. Tror du har missuppfattat något eller du har nog inte alls förstått vad det hela handlar om. Jag VILL ha en skillnad mellan man/kvinna och det handlar inte om jämlikhet eller annat om nu någon tror detta. Jag vill däremot ha min man som MAN. Har tyvärr haft män som jag som jag kunnat styra eller som nästan krypit för mig så fort känslor uppstått. Jag som person har omgående tappat respekten och attraktionen till honom som man. Jag tror om jag ska snabbanalysera det hela så faller jag helt enkelt för en ledare. Eftersom jag endast pratar för mig själv så gäller givetvis detta inte alla kvinnor. Vi vill ha olika sorters män. Men jag trivs och mår bäst med en ova man. Tog dock länge innan jag insåg detta eller ville se det. Men efter alla erfarenheter är det den insikten jag fått. Jag kommer att hitta honom. Dock inte på någon kontaktsida för kvinnor som söker trasiga svaga män.