ANNONS

Hur märker ni att mannen är seriös?

Hej!
Har träffat en man och vi har setts en månad 1 1/2 månad. Han är försiktig eftersom han haft några dåliga förhållanden. Det förstår jag också. Han hör inte av sig ofta, men vill ändå ses. Han vill inte dra in sin dotter, men bjöd in sig på grillkväll hos mig när han vet att 2 av mina barn var hemma. Det funkade jättebra, mina barn vet ju om honom och att vi ses ibland. Jag har tonåringar och även han. Vet att man inte ska skynda men blir så osäker. Hur ser ni andra tecken på att er "blivande" partner verkligen är seriöst intresserad av dig?

Kommentarer

Det är inte enkelt att svara på då alla människor agerar olika och har olika syn på förhållanden.. men kan säga att är han seriös så lär du märka det när 3 månader har gått.. känns d som om ni fortfarande står o stampar på samma ställe ska du ta upp med honom om ni ska avsluta eller fortsätta.. lycka till..

Det tar tid att bli kär.
Om "kär" inte ingår i planen
så är kan man vara seriös redan från ruta 1.
Vad vill du ha?
"Seriöst" eller kärlek?

Tro mig, om en man vill ha en kvinna så ser han till att få henne (om det går), allt annat är bara dåliga ursäkter. Anledningen till att han inte hör av sig så ofta är helt enkelt för att han inte är kär i dig. Han tycker säkert att du är trevlig och trivs i ditt sällskap, men han låter som en man som fortfarande spanar, ser sig omkring efter någon bättre och som helt enkelt slösar din dyrbara tid!!
Byt ut honom!!!
Lycka till!!

Jag bytte ut honom!! =) Träffar nu en man som verkligen hör av sig och vill ses ofta. En stor skillnad!!! Jag är så glad!!! Alla, ha en bra dag!!=))

ANNONS
ANNONS
ANNONS