ANNONS

Dejtingsida för föräldrar!

Hej alla! Skulle vilja kalla mig själv mer eller expert på dejtingsidor, har under åren prövat på de allra flesta sidor som finns att tillgå här i Sverige och nu har jag hittat en sida som kör med ett koncept som jag_aldrig_ sett tidigare i Sverige. Jag vet att det finns några engelska sidor som verkar framgångsrika men alltså inga i Sverige. Det rör sig om en dejtingsida som riktar sig främst till ensamstående föräldrar och personer som vill träffa någon som har barn. Jag älskar barn och tvekade inte en sekund på att bli medlem. Något jag också notifierade var också att medlemskapet var sjukt billigt jämfört med övriga sidor, jag är en av dom som INTE är villig att betala 279/månad.. dessutom fick man just nu 3 veckor gratis medlemskap så passa på!

Vad tycker ni andra? Har ni testat på någon liknande sida förut? Vad var er upplevelse?

haha låter nog som jag får betalt för att skriva detta men så är inte fallet ;) blev bara så nyfiken på detta nya koncept.

/ Jossan

Kommentarer

.. Haha glömde att skriva vad det rör sig om för sida! www.dejtingsugen.se.

Ha en en underbar sommar!

/ Jossan

<a href="http://www.vivamondo.se">Vivamondo.se, skönhetsvaruhus på Internet</a>

Som ensamstående förälder kan det vara svårt att hitta tid för att hitta rätt partner och att kunna dejta överhuvudtaget. Då är nätdejting något som sparar både tid och möda. Testade www.singlarmedbarn.se som fungerade bra. Gratis att bli medlem men man måste dock betala lite per månad om man vill kunna skicka meddelanden till de man är intresserad av. Skadar ju aldrig att testa - kanske hittar man den rätta. Lycka till!

Jag tänkte tipsa er om en dejtingsida för ensamstående föräldrar. Den är utvecklad i Sverige och anpassad för den svenska marknaden. Sidan heter lovestep.se och är just nu helt kostnadsfri!

ANNONS
ANNONS
ANNONS