Annons
Annons

Dejting

Susanne

Är nätdejtingen sambo?

Träffat på en kille på nätet som jobbar varannan vecka i min stad. Han var rätt på direkt och ville träffas Vi övergick till telefonkontakt rätt snabbt och han var hur trevlig som helst. Dock fick jag lite vibbar om att jag stött på en kille som söker sex. Hans sms handlar ofta om att få mig i säng osv. Men även om träffas o fika o lite blandat. Anar vart det bär hän men tänkte att va tusan. Man vet inget förrän man har träffats. Jaghar frågta om han är gift eller sambo men nix han är separerad sen 5 månader. Han bedyrar att så är fallet men se på tusan. Kollar hans mobilnummer på nättet och finner att han delar adress o nummer med en tjej. Jag har dejtat och stött på allt för många sambo, gifta män på äventyr så jag kollar upp sånt nu för tiden direkt. Jag varken vill, orkar eller slösar energi på denna återvändsgränd igen. Jag vill träffa någon för mig men det verkar vara helt kört.. Nå iallafall konfronterar jag honom direkt och talar om att jag sett att han delar nummer med någon och att jag nog lägger ner det hela och berättar varför. Han talar om att han inte alls är sambo igen och att saker o ting inte händer så fort efter en separation. Tycker det är konstigt att hon fortfarande står kvar på adressen om de har separerat. Vet inte riktigt vad jag ska tro. Ljuger han eller vad tusan är det här.. han har bara smsat nu under veckan han befinner sig på hemorten. Han har inte ringt som han gör när han är i min stad. Känns väl rätt solklart kanske. Jag har en sån jäkla osis jämt. Alltid dessa upptagan män ute på äventyr. fan..
0 röst(er)
Annons
Annons

Svar

1. Anna

Sv: Är nätdejtingen sambo?

Trots att jag skiljde mig och bytte adress så stod det i minst ett halv år på alla upplysningar att jag bodde kvar på min gamla adress. Jag stod även kvar på mitt ex hem nummer länge. Så det brukar ta tid innan allt sånt ändras på alla internet sidor som hitta.se osv.. Så han antagligen är det samma för honom. Så han kanske inte alls ljuger för dig. Lycka till!
    Skrivet: 5 februari 2012
    0 röst(er)
  2. Stina

Sv: Är nätdejtingen sambo?

Föreslå date hemma hos honom;-)
    Skrivet: 6 februari 2012
    0 röst(er)
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons